ΜIG: Διαψεύδει δημοσίευμα για προβλήματα στην Olympic Air

Το Λονδίνο, ανέφερε για παράδειγμα, είχε πέρυσι απώλειες 15 εκατ. ευρώ. «Τι θα έπρεπε να κάνουμε;», αναρωτήθηκε. «Να αναπτύξουμε μια στρατηγική για να χάσουμε 12 εκατ. ευρώ;

15 εκ ευρώ ζημιές από το Λονδίνο :!:
 
Aγαπητέ Ιέρριε, να υποθέσω ότι ο Πρόεδρας θέλει να μας πει ότι τα έσοδα του(των) δρομολογίου(ων) του λονδίνου , μείον τα έξοδα του δρομολογίου και οι όποιες σταθερές απαιτήσεις/κόστη του δρομολογίου μας κάνουν: 15 εκ. έουρος. Να το εμπεδώσουμε.. Μήπως μας βρίσκεται εύκαιρος κάποιος που να κατέχει τα του δρομολογίου και να μας διαφωτίσει ολίγον; Επειδή το λέει καιρό τώρα η ΟΑ (& η ΟΑαιρ) αυτό για το Λονδίνο, πρέπει κάποιος να μας το λιανίσει. Γιατί ναι, το Λονδίνο είναι "ακριβό" για τις εταιρείες, αλλά δεν μπορεί... κάπου στραβώνει ο γυαλός. Έτσι γλαράρχες μου; Α.. και πού είστε κε Πρόεδρα, δεν μας λέτε έτσι οφ δι ρέκορντ πόσα σας πλήρωσε η Αιγαίου Πολιτισμός για τα σλότ σας; Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

δικό σου
 
payneful_tales":10xexyvh said:
Επειδή το λέει καιρό τώρα η ΟΑ (& η ΟΑαιρ) αυτό για το Λονδίνο, πρέπει κάποιος να μας το λιανίσει.

Αγαπητέ πέινφουλ_τέιλς,

Νομίζω πως πρέπει να συγχαρούμε τη διοίκηση της ΟΑair για αυτό της το κατόρθωμα. Η κρατική ΟΑ (σύμφωνα με τα στοιχεία που είχε βγάλει στη φόρα η τότε ηγεσία του ΥΜΕ για να πείσει τον κόσμο πως η ΟΑ είναι βαρέλι χωρίς τάπα) έχασε το 2007 6 εκ ευρώ από το LHR (πετώντας δε με τα οικονομικότατα για τη γραμμή Α340 και με μία τιμολογιακή πολιτική άστα-βράστα). Άλλες εποχές και άλλες συγκυρίες θα μου πείτε, αλλά είναι πράγματι αξιοθαύμαστο πως έφτασε η ζημία στα 15 εκ ευρώ.

Λοιπά στοιχεία νομίζω πως δε θα τα δούμε ποτέ (ξανά). Η ΟΑ-air επίσης δεν έστειλε στοιχεία της επιβατικής της κίνησης για τον 1/2011 στην ΑΕΑ. Δεν ξέρω αν είναι παροδικό, αλλά ας πείσουμε τον πληροφορικάριο πρόεδρα να πετάξει και άλλα τέτοια νούμερα (σαν τα 15 εκ ευρώ του LON) μπας και μάθουμε τίποτις.
 
Άρα, το συμπέρασμα που βγαίνει από τα λεγόμενα του κου Καρακαδά είναι ότι πρέπει να αποσυρθούν όλες οι ελληνικες εταιρείες από το LHR( και η Aegean) και να αφήσουν αποκλειστικά την πίτα στην BA που έχει βαση το "φθηνό" Heathrow? Και αν το Λονδίνο αποδείχθηκε ζημιογόνο, δεν μας λέει τίποτα για το Παρίσι και τις Βρυξέλλες.Και απο εκεί να αποσυρθούν οι ελληνικές εταιρίες; Και γιατί δεν είναι ζημιογόνα τα υπόλοιπα δρομολόγια των ΟΑ/Α3 που πάλι έχουν βάση το "ηλίθιο" ΔΑΑ και είναι ήταν μόνο τα συγκεκριμένα;Και τι έχουν να πουν οι ανταγωνίστριες ξένες μη-λόκο εταιρείες για την "ηλιθιότητα" του ΔΑΑ, των ελληνικών εταιρειών με τις "ηλίθιες" ιδέες τους και γενικότερα την όλη..ηλίθια αυτή κατάσταση; :1: :doubt:
 
Και αν το Heathrow είναι ακριβό, υπάρχει και το Gatwick, υπάρχει και το Stansted...
 
Σωστότατο αλλά η Ολυμπιακή του Ωνάση στο "δευτερεύων" Gatwick ή μαζί με τη Ryanair στο Stansted ? jamais
 
πουλιέται στην Qatar τελικά ή πάλι φήμες?
 
Και σήμερα ήρθε κατα τις 17:15L και Α320 Qatar Amiri Flight, μήπως ήρθε για διαπραγματεύσεις ;
Χαχαχα πλάκα κάνω... πάντως πολύ ωραίο το Airbus.
 
Που το είδατε πάλι αυτό για την Qatar καμία πηγή υπάρχει??
 
Top