Σύμφωνα με πληροφορίες μας, μεταξύ άλλων, θα οριστικοποιηθούν οι βασικές κατευθύνσεις της νέας στρατηγικής που έχει σχεδιαστεί για την εταιρία και που αναμένεται να αρχίσουν να υλοποιούνται αμέσως, με επίκεντρο τρεις άξονες:
Πρώτον, την ανάπτυξή της σε περιφερειακό επίπεδο, στην ευρύτερη περιοχή της νοτιο-ανατολικής Ευρώπης- Μεσογείου και των Βαλκανίων.
Δεύτερον, την περαιτέρω στρατηγική τοποθέτησή της εντός της χώρας με νέα δρομολόγια και διασυνδέσεις προορισμών εσωτερικού.
Τρίτον, την αποχώρησή της από αγορές και δρομολόγια όπου κρίνεται οτι δεν εξυπηρετούνται οι νέοι στόχοι της εταιρίας.