ΜIG: Διαψεύδει δημοσίευμα για προβλήματα στην Olympic Air

Απευθύνεται στο προσωπικο της ΟΑ στα Αγγλικα? :wall:
 
Το μεγαλύτερο 'unfair' όμως και από άποψη της λεγόμενης "εργασιακής ηθικής" το έπραξε ο χρήστης που πέταξε φόρα παρτίδα το εσωτερικής κατανάλωσης e-mail σε κοινή θέα. Πολύ μεγαλύτερο...από το να γράφεις αγγλικά μέσα σε ελληνική εταιρεία...
 
Δεν ηθελα να το πω, αλλα συμφωνω πολυ με τον Boboneras...Εκτος απο το οτι εργαζομενοι σε μια εταιρια δεν ειναι μονο οσοι ειναι στην Ελλαδα, η μονο Ελληνες...Αυτο που εκανε το μελος που το ανεβασε ηταν εναντια και στον κανονισμο της ιδιας της εταιριας του. Αυτον που εχει υπογραψει.
 
Εξελίξεις έρχονται σύμφωνα με το tourism lobby.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, μεταξύ άλλων, θα οριστικοποιηθούν οι βασικές κατευθύνσεις της νέας στρατηγικής που έχει σχεδιαστεί για την εταιρία και που αναμένεται να αρχίσουν να υλοποιούνται αμέσως, με επίκεντρο τρεις άξονες:
Πρώτον, την ανάπτυξή της σε περιφερειακό επίπεδο, στην ευρύτερη περιοχή της νοτιο-ανατολικής Ευρώπης- Μεσογείου και των Βαλκανίων.
Δεύτερον, την περαιτέρω στρατηγική τοποθέτησή της εντός της χώρας με νέα δρομολόγια και διασυνδέσεις προορισμών εσωτερικού.
Τρίτον, την αποχώρησή της από αγορές και δρομολόγια όπου κρίνεται οτι δεν εξυπηρετούνται οι νέοι στόχοι της εταιρίας.
Για να δούμε πόσο μέσα θα πέσουν...
 
Τι να πω; Αν αληθεύουν τα παραπάνω, τότε μιλάμε για κοσμογονικές αλλαγές :rolleyes:
Ο εθνικός μας "πρωταθλητής" κολλημένος σε δρομολόγια περιφερειακά, με το Λονδίνο πλέον να αποτελεί long haul!

Eντάξει, υπάρχει κρίση παντού, αλλά όταν εν μέσω Π.Ο.Κ. ( Μάρτιο 2009 ) μιλάγανε για πρωταθλητές και την "Ελλάδα ψηλά" αυτό ήταν το όραμά τους;;

Γιατί δεν την κλείνουνε / πουλάνε / ενοικιάζουνε, ότι να' ναι τέλος πάντων, μιας και δεν ξέρουν τι να την κάνουν! :(
 
Συγγνώμη ρε παιδία, αλλά πόσες εταιρίες ξέρετε αυτήν την εποχή να αναπτύσσονται στην Ελλάδα?
Και πόσους ξέρετε να έιναι διατεθιμένοι να επενδύσουν στην Ελλάδα?

Μακάρι να διαψευστώ, αλλά δεν νομίζω ότι θα ισχύσει κάποια αυτές τις εξαγγελίες και μάλλον ήταν λόγια παρηγοριάς του νέου CEO...
 
έμαθα πρό ολίγου, οτι κόβονται Βρυξέλλες,Βιέννη,Λονδίνο,Παρίσι...
ενισχύει Αλεξανδρούπολη,Θεσσαλονίκη κ.α
ουσιαστικά τελειώνει ο στόλος των 319/320 στο μεγαλύτερο μέρος του....
 
Ο Συμιγδαλάς έφυγε τυχαία; Δεν άντεξε την ξεφτίλα...................!
΄Ισως ετοιμάσει κάτι καλό............!
 
To επίμαχο δημοσίευμα που έγινε αφορμή γι' αυτό το thread ανέβηκε στην ιστοσελίδα των επίκαιρων. Πολύ μπλα μπλα για να μας πεί τα χρέη της νΟΑ και ένα πιθανό μελλοντικό σενάριο... :doubt:
:arrow: http://www.epikaira.gr/epikairo.php?id=13358&category_id=0
 
Olympic: Σκληρή γλώσσα για χρεώσεις στο Ελ. Βενιζέλος

http://tinyurl.com/46gjk5m

ενδιαφέρουσα συνεντευξη του Καρακαδά
USD1100 ο μετρικός τόνος!!!
 
Top