Μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου?

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Δεν ξέρω ρε παιδιά...κατά μέσο όρο πετάω 25-35 φορές τον χρόνο αλλά με Ολυμπιακή είχα να πετάξω από το 2003, θες γιατί δεν πήγαινε εκεί που ήθελα να πάω, θες γιατί άλλοι ήταν πιο φτηνοί. Έτσι τέλη Νοεμβρίου, μετά απο όσα είχα ακούσει κ διαβάσει, κ περισσότερο από απλή περιέργεια πήγα απο Θεσσαλονίκη στο Λονδίνο με ΟΑ...80 ευρώ, 15% πληρότητα (σοβαρά!), κ ευτυχώς που είχα μουσική μαζί μου αλλίως για 3Η15' το μόνο που θα είχα να διαβάσω θα ήταν το safety. Κ αυτό σκισμένο ήταν.
Απο την μια αισθάνθηκα αυτο που λέτε, το οτι 'ο Έλληνας αγαπάει την Ολυμπιακή κ προσπαθεί να την στηρίξει', κ απο την άλλη, σαν πτήση, αντικειμενικά ήταν χειρότερη σαν εμπειρία κ απο την Tunisair.
Δεν είμαι προκατηλειμμένος, με χαρά θα ξαναπετάξω με Ολυμπιακή αν με βολεύει, κ ούτε θέλω να στηρίξω τον έναν ή τον άλλον, κ αναγνωρίζω οτι μπορεί να τους πέτυχα σε 'κακή μέρα', αλλά παράλληλα, αν κάποιος έρχεται πρώτη φορά στην Ελλάδα με συνθήκες παρόμοιες με αυτές που πέταξα εγώ στην Αγγλία, τότε δεν είναι και η καλύτερη αρχική εντύπωση για την Ελλάδα.

Σε περιόδους εορτών, λίγο πολύ οι περισσότερες πτήσεις είναι γενικά γεμάτες - κ κάποιες φορές όλοι μας λίγο πολύ έχουμε βρεθεί σε ένα αερολάνο όχι γιατί θέλαμε αλλά γιατί δεν μπορούσαμε να κάνουμε διαφορετικά, είτε απο άποψη τιμής, είτε απο άποψη χρόνου.

Κ για να επιστρέψουμε στο κυρίως θέμα, κατα την γνώμη σας, υπάρχει κάποιος προορισμός τον οποίο θα μπορούσε να 'κόψει' τελείως η ΟΑ, έστω και προσωρινά, ώστε να χρησιμοποιήσει αεροσκάφη και προσωπικό με τέτοιο τρόπο ώστε να μην περιορίσει την παρουσία της αλλού? Πού πετάει συνήθως με χαμηλές πληρότητες?
 
εγώ πάλι όσες φορές έχω κάνει το Θεσσαλονίκη-λονδίνο gatwick,και το έχω κάνει 6 φορές τον τελευταίο 1,5 χρόνο, οι 5 ήταν με ολυμπιακή γιατι η ba είχε πιο ακριβά εισιτήρια, και πάντα φεύγαμε χωρίς καθυστέρηση με μέση πληρότητα 80%..συμφωνώ ότι η έλλειψη IFE είναι μεγάλο μείον αλλά ούτε η ba έχει στο ίδιο δρομολόγιο ούτε η... "εύκολη"(easyjet) :D ..οπότε μαθαίνεις να ζεις με αυτό..μόνο από αθήνα στις πτήσεις για heathrow..η tuifly για μόναχο που είναι 2 ώρες και λοκο είχε αστεία διαφημιστικά και κινούμενα σχέδια!
 
Η πτηση που σχεδον καθημερινα ειναι αδεια και μιλαμε για 30 με αντε στην καλυτερη 50 ατομα ειναι η 159 για Βιεννη. Χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος το ιδιο συμβαινει και για την 135 για Γενευη.Επισης, σε λιγο καλυτερη μοιρα δηλαδη γυρω στα 60 ατομα ειναι η 239 για Ρωμη.
 
Ο ανταγωνισμός όμως,τι πληρότητες έχει;Διότι αν κινούνται στα ίδια επίπεδα,δεν ευθύνεται η τιμολογιακή πολιτική.Ακόμα και στα ΚΤΕΛ πολλές φορές έχω πάει με λεωφορείο που έχει 15-20 άτομα.Βέβαια δεν είναι το ίδιο κόστος,αλλά άλλο να πληρώνεις 20€ εισιτήριο,και άλλο 220€.
 
φημολογια συνεχεια καθως συμφωνα με το σημερινο Εθνος το Α320 θα ειναι απο την Clickair ενω τα 3 Β737-300 που εξεταζει η διοικηση θα προερχονται απο Σουηδικη αεροπορικη εταιρια.

οσο αναφορα τα δρομολογια που εξεταζει μειωση αναφερει το Μόναχο, τη Φρανκφούρτη και το Μάντσεστερ. (αυτο πρωτη φορα εχει γραφτει νομιζω).


http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... bid=372494
 
παλι leased θα ειναι τα αεροπλανα???? κ γω που νομιζα οτι θα τα αγοραζαμε....
καντε lease να παει μπροστα η εταιρια τι να πω...
 
mike2004":1nck4amf said:
Η πτηση που σχεδον καθημερινα ειναι αδεια και μιλαμε για 30 με αντε στην καλυτερη 50 ατομα ειναι η 159 για Βιεννη. Χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος το ιδιο συμβαινει και για την 135 για Γενευη.Επισης, σε λιγο καλυτερη μοιρα δηλαδη γυρω στα 60 ατομα ειναι η 239 για Ρωμη.


Kαι τις τρεις φορές που πήγα Γενεύη, συνοδός σε σχολική εκδρομή (50 άτομα) είμασταν εμείς κι εμείς στο ΑΦ της ΟΑ. Χωρίς εμάς και αν θα είχε 15 άτομα.

Και μιας και μιλάμε για ανταγωνισμό, η Swiss έχει 2 καθημερινές από GVA.
 
george_a":2ro1rul1 said:
Και μιας και μιλάμε για ανταγωνισμό, η Swiss έχει 2 καθημερινές από GVA.

Με τι πληρότητα όμως;Μήπως κι εδώ έχουμε 15-20 άτομα σε κάθε πτήση;Εντάξει,η Αθήνα δεν είναι και το εμπορικοοικονομικό κέντρο για τον Ελβετό.Ούτε η Ελλάδα έχει τόσους επιχειρηματίες να πετάνε στη Γενεύη!!!!Μόνο τους ομογενείς εξυπηρετεί και όσους πάνε το χειμώνα για σκι στις Γαλλικές Άλπεις. :D
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top