Macedonian Airlines: θυγατρική της ΟΑ (και πάλι;)

  • Thread starter Thread starter Theodore
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
είναι προφανές πως ο βγενό χρησιμοποιεί τις μακεδονικές ως όχημα για να επιταχυνθεί η ανάπτυξη της οα χωρίς να δεσμευεταί απο το 65% που ορίστικε απο την κομισιόν.

η ίδρυση λοιπόν μιας παράλληλης εταιρίας ήταν μονόδρομος αν ήθελε να ανατύξει γρήγορα την οα.

το όνομα είναι μια έξυπνη επιλογή που "μιλάει" στη καρδιά οτ σαλονικιού και ταυτόχρονα χαρίζει στον βγενό πολλά δωρεαν λεπτά δημοσιότητας.
 
και μην ξεχναμε... "μπαινει" πιο πολυ στη μυτη του Βασιλακη :wink:
 
Ενημερωτικά, η δέσμευση του 65% ήταν για την 1η μέρα.... Αυτή πέρασε, και πλέον μπορεί να κάνει ότι θέλει...
 
lewton":j84uhg2x said:
Αν βγει τη Δευτέρα ο Βγενό και αγοράσει τα Α340 που κάθονται και λιάζονται θα ξέρεις ότι η απάντηση είναι ναι. :roll:


γιατι να μην αγορασει πιο καινουρια αεροσκαφη? οπως ειχε πει και ο ιδιος, θελει να εχει τον πιο συγχρονο στολο!

Αφου θα κανει την θυγατρικη της, γιατι να την φορτωσει με παλια αεοσκαφη, οπως και τοτε, με τα B727 ???

θελουμε και για την ΜΑ "καινουρια" και φυσικα ΣΥΓΧΡΟΝΑ αεροσκαφη!
 
Σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία:
θα αρχίσει δρομολόγια την ερχόμενη άνοιξη με 3-5 αεροπλάνα, όμοια με τα Airbus της Olympic Air
και επίσης
οι Μακεδονικές Αερογραμμές θα είναι μια ποιοτική εταιρεία χαμηλού κόστους
Τι θα μπορούσε να είναι μια ποιοτική loco?
 
Θα προσφερει νερο Perrier και σοκολατακια Lindt! :twisted: :mrgreen:

Παντως το AOC της ΜΑΤ (της οποιας οι λειτουργειες ειχαν ουσιαστικα ανασταλει ηδη απο τον Μαιο) αναιρεθηκε την 01.09.2009 απο την ΥΠΑ της χωρας. Και μετα ο Mr. Βγενο χτυπησε αλυπητα (και καλα εκανε)
 
Predator":33pi03mh said:
lewton":33pi03mh said:
Αν βγει τη Δευτέρα ο Βγενό και αγοράσει τα Α340 που κάθονται και λιάζονται θα ξέρεις ότι η απάντηση είναι ναι. :roll:


γιατι να μην αγορασει πιο καινουρια αεροσκαφη? οπως ειχε πει και ο ιδιος, θελει να εχει τον πιο συγχρονο στολο!

Αφου θα κανει την θυγατρικη της, γιατι να την φορτωσει με παλια αεοσκαφη, οπως και τοτε, με τα B727 ???

θελουμε και για την ΜΑ "καινουρια" και φυσικα ΣΥΓΧΡΟΝΑ αεροσκαφη!
Αστειευόμουν. :D


psil":33pi03mh said:
και επίσης
οι Μακεδονικές Αερογραμμές θα είναι μια ποιοτική εταιρεία χαμηλού κόστους
Τι θα μπορούσε να είναι μια ποιοτική loco?
Η Easyjet όπως ήταν πριν χάσει τη μπάλα με τις καθυστερήσεις. :cry:
 
Πάντως είναι έξυπνο να ιδρύσουν μία loco θυγατρική! Σίγουρα χωράει η αγορά έναν Έλληνα παίκτη στην κατηγορία αυτή.
Βέβαια, για να πωντην κακία μου, loco θυγατρικές ιδρύουν φτασμένες εταιρείες...
Πάντως χρήμα έχουν και μία θυγατρική χαμηλού κόστους ή/και τσάρτερ μπορεί να λειτουργήσει ως όχημα για ανάπτυξη της εταιρείας!
 
Χμμμ..ποιοτική κ χαμηλού κόστους..πόσο χαμηλού θα είναι θα το δούμε...

Απορίες:

1.Θα έχουμε τις μακ.αερογραμμές για τα δρομολόγια εξωτερικού και την νΟΑ για τα εσωτερικού?Δηλ. πάλι τα εσωτερικού θα τα πληρώνουμε χρυσαφι?
2.Ανταποκρίσεις θα προσφέρουν οι μακ.αερογραμ. ή όχι? Είχε αναφερθεί ότι ένας προορισμός τους θα είναι το Αμστερνταμ.Εχοντας υπόψιν την συνεργασια ΟΑ-KLM θα υπάρχει δυνατότητα ανταποκρίσεων στο Σχιπχολ για υπερατλαντικά ή μόνο όσοι πετάν από Αθήνα?
3.Τα παραδείγματα τύπου Ted,Song,Tango..etc. είχαν άσχημη κατάληξη..Γιατί να πετύχει του Βγενό..?
4.Θα ξεκινήσει με Γερμανία..καλό θα είναι να χτυπήσει και αγορές με ελληνικό πληθυσμό που δεν πετάει η Α3 βλ.Νυρεμβέργη,Αννόβερο,Αμβούργο,Δρέσδη, Βρέμη..Εχει ψωμί εκεί πέρα κ μέχρι στιγμής μόνο ξένες λόκο το εκμεταλλεύονται (Tuifly,AB)..To γνωρίζουν ή θα μείνουν στα κλασικά MUC,FRA,DUS,STR,TXL?
 
"Ποιοτικη λοκο"... Μιλαμε για γαμω τα οραματα ο Βγενο..


Δηλαδη για CHARTER εταιρεια, να συναψει συμβολαια με μεγαλους Τ.Ο. του εξωτερικου και επιτελους οι τουριστες να πετουν με Ελληνικο νηολογιο, ουτε κουβεντα/ιδεα, ε?
 
Top