Macedonian Airlines: θυγατρική της ΟΑ (και πάλι;)

  • Thread starter Thread starter Theodore
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
seven4seven":2znec0on said:
Δηλαδη για CHARTER εταιρεια, να συναψει συμβολαια με μεγαλους Τ.Ο. του εξωτερικου και επιτελους οι τουριστες να πετουν με Ελληνικο νηολογιο, ουτε κουβεντα/ιδεα, ε?


πρεπει να αλλαξουμε αυτη τη λογικη... το "να πουλαμε" το τουριστικο μας προϊον σε tour operator... εξαρτηση δηλαδη σε μαζικο οργανωμενο τουρισμο... καταλοιπο της δεκαετιας 1960-1970...

Τα πραγματα εχουν αλλαξει (παγκοσμιως), οποτε ΑΥΤΗ η κινηση του Βγενο (στην ουσια, δημιουργει "δευτερη" εταιρια) ισως θα μπορεσει να αναδειξει την δυναμικη της Ελλαδας στην Ευρωπη, και να επαναφερει τους πραγματικους αριθμους που πρεπει να εχει η Ελλαδα!
 
Έτσουξε λίγο τους ανιστόρητους :twisted: ...
Απόσπασμα "γειτονικής" εφημερίδος:

Οι Έλληνες δεν παύουν να ονειρεύονται το μακεδονικό όνομα και στο πλαίσιο αυτό σχημάτισαν θυγατρική εταιρία της "Olympic Air" και την ονόμασαν Μακεδονικές Αερογραμμές

Επίσης:
...Σύμφωνα με τα ΜΜΕ των Σκοπίων, η κυβέρνηση της ΠΓΔΜ βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με την «Turkish Airlines» για να καταστεί η τελευταία εθνικός αερομεταφορέας της ΠΓΔΜ. Ωστόσο, εκπρόσωπος της τουρικής εταιρίας ανέφερε προ ημερών ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον από την εταιρία για να αναλάβει έναν τέτοιο ρόλο...

Άντε ρε MIG...Τι περιμένεις?
Αγόρασε τους, να πετάνε τα παιδιά με Μακεδονικές :banana: ...
:arrow: http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&aid=328885&cid=15
 
Παντως η Βικιπαιδεια εχει μερικες αληθειες στο αρθρο του για την εταιρεια.. Και καποιες αλλες που δεν επιτρεπει να γινουν αποδεκτες μεσω αλλαγης τους.. :mrgreen:
 
Κάποιες παραπάνω πληροφορίες για τις Μακεδονικές Αερογραμμές που είδαν το φως της δημοσιότητας.

Θα ξεκινήσει πτήσεις τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου, θα έχει περίπου 3 αεροσκάφη στο ενεργητικό της και πιθανοί προορισμοί θα είναι απο την Θεσσαλονίκη η Μόσχα, Λονδίνο, Παρίσι, Αμστερνταμ αλλά και πόλη της Γερμανίας.

Περισσότερα στο In.gr
 
Καλησπέρα και απο εμένα, απλά θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος την περίπτωση να προσλάβουν προσωπικό με έδρα τη
θεσσαλονίκη.Ευχαριστώ.
 
Περισσότερες λεπτομέρειες για τις πτήσεις της εταιρίας από Θεσσαλονίκη έδωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Olympic Air, Αντώνης Συμιγδαλάς. Αναλυτικότερα:

Στη δημιουργία «καινούργιας κίνησης» επιβατών και όχι στη χρήση «έτοιμης κίνησης από τον ανταγωνισμό» προσβλέπει η «Olympic Air», σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό του προγράμματος πτήσεων της θυγατρικής της, «Μακεδονικές Αερογραμμές» από τη Θεσσαλονίκη προς κομβικούς προορισμούς του εξωτερικού.
Η ζήτηση που θα προκύψει για νέους προορισμούς θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό το πρόγραμμα των πτήσεων, διευκρίνισε ο διευθύνων σύμβουλος της «Olympic Air», Αντώνης Συμιγδαλάς, σε δηλώσεις του στο περιθώριο συνάντησης στελεχών της εταιρίας με εκπροσώπους φορέων της Θεσσαλονίκης(επιμελητήρια, τουριστικοί φορείς). Όπως εξήγησε ο κ. Συμιγδαλάς, «υπάρχει ένα μέγεθος ζήτησης από το επιβατικό κοινό που είναι σε λανθάνουσα κατάσταση», γιατί δεν υπάρχουν συνδέσεις με πολλούς προορισμούς, ώστε να υπάρχουν και μετρήσιμα στοιχεία. «Θέλουμε μία ποιοτική ένδειξη, αφού δεν έχουμε ποσοτική, και γι' αυτό κάναμε τη σημερινή συζήτηση (σ.σ. με τους φορείς), για να μπορέσουμε να προσδιορίσουμε το είδος της ζήτησης, άρα και κατ' αποτέλεσμα και την προσφορά που θα κάνουμε πάνω σε αυτή τη ζήτηση», σημείωσε.

Η εταιρία εξετάζει αυτή τη στιγμή και θα αξιολογήσει το μέγεθος των αναγκών σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με όσο το δυνατόν περισσότερους από τους ευρωπαϊκούς κόμβους γίνεται, αλλά και προορισμούς της Άπω Ανατολής και της Αυστραλασίας (μέσω τρίτων κόμβων). Από τις συζητήσεις αυτές δεν αποκλείονται και προορισμοί βαλκανικών χωρών, ενώ οι φορείς της Θεσσαλονίκης έθεσαν και ζήτημα περισσότερων συνδέσεων με προορισμούς του εσωτερικού. Η έναρξη λειτουργίας των «Μακεδονικών Αερογραμμών», όπως διευκρίνισε ο κ. Συμιγδαλάς, θα γίνει τουλάχιστον με ένα ελάχιστο πρόγραμμα πτήσεων, που θα δικαιολογεί την ίδρυση και εγκατάσταση της αεροπορικής εταιρίας, η οποία «θα έχει την έδρα της, τα αεροπλάνα της, τα πληρώματα και το προσωπικό της στη Θεσσαλονίκη».
Μέχρι την έναρξη της θερινής περιόδου του 2010, οπότε σύμφωνα με το στόχο που έχει θέσει η Olympic Air τοποθετείται χρονικά η έναρξη λειτουργίας των Μακεδονικών Αερογραμμών, η Θεσσαλονίκη θα εξυπηρετείται με τα υπάρχοντα δρομολόγια.


Πηγή: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
 
Χμμ..μου κάνει εντύπωση που δεν συμπεριέλαβαν στους πρώτους προορισμούς της εταιρείας τις Βρυξέλλες για τις οποίες είχε γίνει ο κακός χαμός όταν κόπηκαν-επανασυνδέθηκαν-ξανακόπηκαν από Θεσ/νικη. Και είναι ένας προορισμός που χρήζει άμεσης σύνδεσης με Θεσ/νικη όχι μόνο λόγω μεταναστών αλλά και εργασιών στην Ε.Ε...μεγάλη παράλειψη κατά τη γνώμη μου..
Επίσης, αυτό το σε "πόλη" της Γερμανίας που αναφέρανε..Γιατί πόλη και όχι πόλεις? Θα επαναφέρουν το Μόναχο π.χ. και οι άλλες παν περίπατο?

Δεν άκουσα να επιβεβαιώνουν το αν τελικά οι Μ.Α. θα είναι χαμηλού κόστους (με ποιότητα...), κι αν ναι με τι α/φη,τι configuration κτλ...
 
Ευτυχώς όχι, γιατί αυτή η σύνθεση θα έφτανε σε ανεξερεύνητα όρια την έννοια της κακογουστιάς! Υποθέτω βέβαια ότι το αστέρι της Βεργίνας θα χρησιμοποιηθεί, όπως και στη θυγατρική της παλιάς Ολυμπιακής, αλλά ελπίζω με πιο μοντέρνο και καλόγουστο τρόπο...
 
Εστειλα emai σε Συμιγδαλα/Δαλιάκα για τις πτήσεις των Μ.Α. ρωτώντας λεπτομέρειες για δρομολόγια,α/φη,τρόπο λειτουργιας κτλ. ρίχνοντας κ μερικές προτάσεις..ιδού η απάντηση:

Αγαπητέ κύριε.......,



Σας ευχαριστούμε πολύ για το e mail που μας απευθύνετε και τις παρατηρήσεις και ερωτήματα που διατυπώνετε. Όπως είναι φανερό η προσπάθεια που γίνεται με την αγορά της Ολυμπιακής δεν είναι μόνο μια αμιγής εμπορική κίνηση, αλλά κυρίαρχο στοιχείο της είναι το εθνικό. Έτσι ο Πρόεδρος μας κ. Α. Βγενόπουλος αποφάσισε την ενεργοποίηση του Brand Name «Μακεδονικές Αερογραμμές» και θα καταβάλουμε όποια προσπάθεια χρειάζεται για να τις καθιερώσουμε ως μια εταιρία του ομίλου της MIG και της Ολυμπιακής.

Η εταιρία δεν θα είναι χαμηλού κόστους με την γνωστή έννοια του όρου, αλλά «λογικών ναύλων» και καλής εξυπηρέτησης. Θα διαθέτει τον απαραίτητο αριθμό αεροσκαφών για να επιχειρεί με βάση την Θεσσαλονίκη στο εξωτερικό και εσωτερικό. Δεν πιστεύουμε στους στερεότυπους χαρακτηρισμούς «low costs» ή «regular airlineς» ή «flag carrier». Στόχος μας είναι να είμαστε βιώσιμοι, κερδοφόροι, σύγχρονοι χρησιμοποιώντας όλες τις νέες τεχνολογίες και να προσφέρουμε σωστές υπηρεσίες στους πελάτες με λογικές τιμές.

Είμαστε σε διάλογο με την AF/KLM και βέβαια θα υπάρχει συνεργασία από Άμστερνταμ και Παρίσι. Δεν έχουμε ακόμα ούτε καταλήξει ούτε ανακοινώσει σε ποιούς προορισμούς του εξωτερικού θα πετάξουμε από Θεσσαλονίκη, ούτε αν στη Γερμανία θα πετάξουμε μόνο σε έναν. Είναι πολύ χρήσιμες όλες οι παρατηρήσεις σας για τους προορισμούς και σας γνωρίζω πως και στην πρόσφατη επαφή μας με τους φορείς στην Θεσσαλονίκη, αυτοί οι προορισμοί περίπου αναφέρθηκαν. Εμείς βέβαια, πριν πάρουμε αποφάσεις, οφείλουμε να εξετάσουμε και να μελετήσουμε όλα τα δεδομένα.

Σας ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον σας και τις χρήσιμες προτάσεις / υποδείξεις σας.

Με εκτίμηση,
 
Top