Μα (για) ποιον δουλεύουν τέλος πάντων !!!

  • Thread starter Thread starter flying Doc
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
θα μας "τρελλανεις" οτι η ΟΑ Υπηρεσιες δεν ειναι ζημιωγονες?
"Μονο" 1,4 δις "μεσα" ειναι!!!!! :wall:
 
Όταν έγινε η διάσπαση της ΟΑ σε Ολ. Αερογραμμές και Ολ. Αεροπορία - Υπηρεσίες, το σχέδιο (εντός ή εκτός εισαγωγικών) προέβλεπε τον διαχωρισμό του ζημιογόνου αέρα, με το κερδοφόρο έδαφος, όπου το τελευταίο θα αναλάμβανε (ως κερδοφόρο) και την εξυγίανση των ζημιογόνων τομέων. Γι' αυτό τον λόγο (κυρίως) βλέπουμε τα ελλείματα στην ΟΑ - Υ. Βέβαια, παρά την διάσπαση, ακόμα για Ολυμπιακή μιλάμε οπότε η παρακμή θα υπάρχει πάντοτε όσο παραμένει δημόσια. Το σίγουρο είναι ότι είναι σε καλύτερη κατάσταση από τις Αερογραμμές.
 
al.porto":1z77p7q7 said:
ακόμα για Ολυμπιακή μιλάμε οπότε η παρακμή θα υπάρχει πάντοτε όσο παραμένει δημόσια.

Εγώ διαφωνώ.Η παρακμή θα υπάρχει,όσο διορίζονται διοικήσεις ανίκανες,με μόνο προσόν την κομματική ταυτότητα,και όσο κάνουν αβάντες σε άλλα συμφέροντα...
 
...δηλαδή όσο θα παραμένει δημόσια.
Πάλι στο ίδιο καταλήγουμε νομίζω. Αν υπήρχε κάποιος άλλος δημόσιος φορέας που να λειτουργούσε με κριτήρια διαφορετικά της κομματικής ταυτότητας ή άλλων συμφερόντων θα συμφωνούσα μαζί σου imaginas.
Αλλά...
 
Δε χρειάζεται νέος δημόσιο φορέας.Ο υπάρχον μπορεί να στελεχωθεί με δυναμικό που θα μπορεί να φανεί χρήσιμο.Όσον αφορά τις αβάντες σε συμφέροντα,και ιδιωτική αν γίνει,πάλι συμφέροντα θα εξυπηρετεί,και ως καρτέλ με τις άλλες ιδιωτικές εταιρείες,θα έχουν ψηλά τις τιμές,απρόσιτες στον μέσο Έλληνα.Διότι θα "κοντράρονται" με ελάχιστο ποσό μεγαλύτερο από το υπάρχον και προσυμφωνημένο.Το έργο το έχουμε ξαναδει...
 
Ε καλά, μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι ΟΑ και Α3 δεν τα έχουν βρεί στις τιμές. Σε ορισμένα θέματα ξεχνάνε την μεταξύ τους έχθρα. Παραδείγματα έχω πολλά, αλλά είναι πολύ αργά τώρα και βαριέμαι :mrgreen:
 
Top