Μα (για) ποιον δουλεύουν τέλος πάντων !!!

  • Thread starter Thread starter flying Doc
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
tarig_gr":q4igw7vi said:
Ρε παιδιά πες τε μου σας παρακαλώ... Είναι δυνατόν να αφήνουν την ΟΑ να μαραζώνει έτσι; Τι κρύβονται πίσω από τις μίζες της Siemens, τον Ζαχόπουλο, το σκάνδαλο Ryanair που το περάσανε υπογείως και όοολα αυτά. Δηαλδή τι νομίζουν οτι είμαστε; Για τόσο μ@λ@κες μας περνάνε πια... ΕΛΕΟΣ! Έχω αγανακτήσει από αυτή την κατάσταση... Αφήνουν μια εταιρία να μαραζώνει και να συρρικνώνεται ενώ από την άλλη υποβοηθούν ιδιωτικά συμφέροντα. Χτίζουν παλάτια στην άμμο με μόνο σκοπό το κέρδος. Αυτή η ρέμουλα, ΑΧ αυτή η ρέμουλα. Πόσα θα φάτε πια; ΠΟΣΑ;;;

Πρώτα απ'όλα καλωσόρισες :wink:

Μερικές απαντήσεις....

Ποιος αφήνει την Ο.Α να μαραζώσει???
Μα αυτοί που τόσα χρόνια δεν παρήγαγαν κέρδη φθάνοντας την εταιρεία στο σημερινό σημείο......

Τι κρύβονται πίσω από τις μίζες της Siemens
Τι άλλο??? Κόμματα , λαμόγια δημοσιογραφάρες και συνδικαλυσταράδες......

Τι κρύβεται πίσω από τον Ζαχόπουλο
Για την ώρα (και σύμφωνα με τα στοιχεία που ξέρουμε) είναι ενα ροζ σκάνδαλο . Οικονομικές ατασθαλίες δεν έχουν τεκμηριωθεί από κανένα.

το σκάνδαλο Ryanair που το περάσανε υπογείως
Για την ώρα ο μόνος που έχει αναφερθεί σε "σκάνδαλο" Ryanair είσαι εσύ. Είναι δύσκολο να τεκμηριωθεί κάποιο σκάνδαλο (όπως το υπονοείς) για μια εταιρεία που δεν πετα καν στην Ελλάδα!!!

Και μερικές ερωτήσεις...

Τι θέλεις να πείς με αυτό???
"... Αφήνουν μια εταιρία να μαραζώνει και να συρρικνώνεται ενώ από την άλλη υποβοηθούν ιδιωτικά συμφέροντα. Χτίζουν παλάτια στην άμμο με μόνο σκοπό το κέρδος"
Ποιοι το κάνουν αυτό και πως τεκμηριώνεται???

Αν υπονοείς ότι δεν προσπαθούν να καταστρέψουν μία εταιρεία που χρησιμοποιεί τα ΔΙΚΑ ΤΗΣ κεφάλαια για να επεκταθεί , τότε ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ!!!
Πότε ξαναείδε η χώρα μας τόσο μεγάλη επένδυση σε ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ αεροσκάφη???

Δεν είναι όλα μαύρα φίλτατε στην χώρα μας.
Υπάρχουν πολλά στραβά που κρατάνε χρόνια αλλά όχι και έτσι όπως τα βλέπεις. Δείτε θετικά λίγο την κατάσταση και μήν προσπαθείτε να βρείτε παντού "εχθρούς","ύποπτους κύκλους" κλπ.
 
Δεν μιλώ για άλλη εταιρία... Μην το πηγαίνετε πάλι εκεί. Απλά αναρωτιέμαι γιατί δεν υπάρχει κάτι σωστό σε ότι αφορά την Διοίκηση της Ολυμπιακής. Κατα την ταπεινή μου γνώμη δεν πρέπει να χαθεί μια εταιρία έτσι παρατημένη στον βούρκο που την πέταξαν κάποιοι. Τι να πω;

Σε ότι αφορά τις επενδύσεις σε καινούρια αεροσκάφη θα με χαροποιούσε πολύ περισσότερο αυτά να ήταν της "δημόσιας" Ολυμπιακής γιατί τότε θα είχαμε ενα υγιές σύστημα...
Η μοναδική ανταγωνίστρια στον Ελληνικό χώρο παίζει σε εναν γήπεδο χωρίς αντίπαλο. Λογικό είναι να επενδύει. Το κακό όμως (τουλάχιστον εμένα ποτέ δεν πρόκειται να με πείσει) είναι οτι σε ενα γήπεδο χωρίς αντίπαλο είναι πολύ εύκολο να κερδίζεις. Μην κοιτάτε πάντα τα επιφανειακά και τα νεα αεροσκάφη.

Εγω ήθελα να την αγοράσει το Qatar. Βέβαια κάτι τέτοιο θα σήμαινε τεράστιες αλλαγές αλλά δεν μπορώ να φανταστώ το που θα έφτανε η Ολυμπιακή. Εκεί που πρέπει να φτάνει. Σε όλον τον κόσμο!
 
aas59":1y2i16df said:
Ποιος αφήνει την Ο.Α να μαραζώσει???
Μα αυτοί που τόσα χρόνια δεν παρήγαγαν κέρδη φθάνοντας την εταιρεία στο σημερινό σημείο......
Τι κρύβονται πίσω από τις μίζες της Siemens
Τι άλλο??? Κόμματα , λαμόγια δημοσιογραφάρες και συνδικαλυσταράδες......

Ξέχασες να αναφέρεις τους παντός είδους managers που προσλήφθηκαν για να σώσουν και την Ο.Α και τον ΟΤΕ και το αποτέλεσμα ήταν μόνο να σώσουν τους προσωπικούς τους τραπεζικούς λογαριασμούς.Για να το πω πιο απλά.Για να αποδώσει καλό ήχο μια συμφωνική ορχήστρα,δεν αρκεί να έχεις καλούς μουσικούς,καλά μουσικά όργανα,και μέγαρο μουσικής.Επιβάλλεται να έχεις καλό μαέστρο.Διότι αυτός μπορεί να συντονίσει τους μουσικούς.Αλλιώς βγαίνει ήχος χάλια...

gonso":1y2i16df said:
To να επενδύει το δημόσιο σε αεροσκάφη (πολιτικής αεροπορίας), μόνο "υγειές" δεν θεωρείται στην σύγχρονη οικονομία. Όπως επίσης δεν είναι υγειές να είναι το δημόσιο ιδιοκτήτης καταστημάτων κινητής τηλεφωνίας, να είναι ιδιοκτήτης εταιρείας αστικών λεωφωρείων, πολλών τρένων, να πουλάει ρεύμα και τηλέφωνο, να διαθέτει 4-5 τράπεζες και μπόλικους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς. Για να μην μιλήσουμε για τον μεγαλύτερο bookmaker της χώρας, που είναι πάλι το δημόσιο. Δεν είναι υγεία αυτό, με ή χωρίς αποσιωπητικά.

Συγγνώμη φίλε μου αλλά δεν υπάρχει σύγχρονη και αναχρονιστική οικονομία.Ανάλογα από ποια πλευρά τη βλέπεις την εφαρμόζεις.Θεωρείς ότι είναι πιο υγιές να συγκεντρώνεται ο πλούτος σε 4-5 ανθρώπους,και να ελέγχουν τους υπόλοιπους 10.000.000;Η ευημερία ενός κράτους,δε φαίνεται από τον αριθμό των επιχειρηματιών,αλλά από τον πλούτο των πολιτών του.Θα έχεις ακούσει φαντάζομαι ότι η Ελληνική ναυτιλία είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο κλπ.Δε λένε μόνο ένα βασικό στοιχείο.Ότι τα Ελληνικά πλοία που είναι και σε Ελληνικό νηολόγιο είναι ελάχιστα...Οπότε και τα έσοδα.Τα ΜΜΜ πρέπει να είναι δημόσια.Από το κράτος για τους πολίτες.Να υπάρχουν φυσικά και ιδιωτικά και όποιος θέλει ας τα προτιμήσει.Προσωπικά,θα προτιμήσω να πάω με κρατικό τραίνο στη Θεσσαλονίκη,παρά με ιδιωτικό ΚΤΕΛ...
 
tarig_gr":23zdlbew said:
Σε ότι αφορά τις επενδύσεις σε καινούρια αεροσκάφη θα με χαροποιούσε πολύ περισσότερο αυτά να ήταν της "δημόσιας" Ολυμπιακής γιατί τότε θα είχαμε ενα υγιές σύστημα...

To να επενδύει το δημόσιο σε αεροσκάφη (πολιτικής αεροπορίας), μόνο "υγειές" δεν θεωρείται στην σύγχρονη οικονομία. Όπως επίσης δεν είναι υγειές να είναι το δημόσιο ιδιοκτήτης καταστημάτων κινητής τηλεφωνίας, να είναι ιδιοκτήτης εταιρείας αστικών λεωφωρείων, πολλών τρένων, να πουλάει ρεύμα και τηλέφωνο, να διαθέτει 4-5 τράπεζες και μπόλικους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς. Για να μην μιλήσουμε για τον μεγαλύτερο bookmaker της χώρας, που είναι πάλι το δημόσιο. Δεν είναι υγεία αυτό, με ή χωρίς αποσιωπητικά.
 
Μια ανοικτή ερώτηση και I rest my case:
Πείτε μου ένα ελληνικό σκάνδαλο για το οποίο έχει τιμωρηθεί έστω και ένας πολιτικός, επιχειρηματίας, λαμόγιο δημοσιογραφάρα (όπως αναφέρεις) ή οποιοσδήποτε. Ένα σκάνδαλο. Η απάντηση είναι απλή: για ΚΑΝΕΝΑ σκάνδαλο δεν έχει τιμωρηθεί ή κατηγορηθεί ΚΑΝΕΙΣ. Γιατί; Γιατί δεν "τεκμηριώθηκαν" οι κατηγορίες εναντίον κανενός. Γιατί δεν τεκμηριώθηκαν; Γιατί α) ή δεν υπήρχαν στοιχεία ή β) δεν είναι τυχαίο που κάθε χρόνο ανεβαίνουμε στη λίστα με τις πιο διεφθαρμένες χώρες σε ευρωπαϊκό επίπεδο αλλά και παγκοσμίως. Λίγο δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι δεν βρέθηκε κανένα στοιχείο, έτσι δεν είναι; Σκάνδαλο είναι και οι μισθώσεις από τη Hola, που κανείς υπεύθυνος δεν βρέθηκε, σκάνδαλο είναι και οι προμήθειες αεροσκαφών από την ΟΑ. Λεφτά που τα πλήρωνε η ΟΑ, τα σούφρωναν όμως κρατικά στελέχη. Αυτά δεν είναι χρέη του κράτους προς την ΟΑ;
Σας υπενθυμίζω επίσης ότι μόνο η ΕΣΗΕΑ αριθμεί περί τα 2.000-3.000 μέλη. Πέραν των 50 μεγάλων ονομάτων δημιοσιογράφων που βγαίνουν στην τηλεόραση και μένουν στην Εκάλη τι κάνουν οι άλλοι; Χάνουν τα σπίτια τους και τις περιουσίες τους εξαιτίας τυποκτόνων νόμων που δεν τους αφήνουν να μιλήσουν ελεύθερα! Γιατί γι' αυτό εκλέγουμε τους βουλευτές που εκλέγουμε: όχι για να σώσουν την ΟΑ, το ασφαλιστικό ή οτιδήποτε άλλο, αλλά για να ψηφίζουν νόμους φίμωσης των καθαρών ΜΜΕ και νόμους για απαλλαγή υπουργών από ευθύνες για σκάνδαλα. Αυτή είναι η Ελλάδα.
 
imaginas":1y60keyc said:
Ξέχασες να αναφέρεις τους παντός είδους managers που προσλήφθηκαν για να σώσουν και την Ο.Α και τον ΟΤΕ και το αποτέλεσμα ήταν μόνο να σώσουν τους προσωπικούς τους τραπεζικούς λογαριασμούς.

Καθόλου δεν ξέχασα.... Η φράση αυτή τους περικλύει όλους........
Μα αυτοί που τόσα χρόνια δεν παρήγαγαν κέρδη φθάνοντας την εταιρεία στο σημερινό σημείο......


imaginas":1y60keyc said:
Για να αποδώσει καλό ήχο μια συμφωνική ορχήστρα,δεν αρκεί να έχεις καλούς μουσικούς,καλά μουσικά όργανα,και μέγαρο μουσικής.Επιβάλλεται να έχεις καλό μαέστρο.Διότι αυτός μπορεί να συντονίσει τους μουσικούς.

Και τον μ. Φόν Κάραγιαν να είχες για μαέστρο χάλια ήχο θα έβγαζε αν την μία απεργούσαν τα βιολιά την άλλη τα κρουστά ενώ θα είχε 15 πνευστά που οι μουσικοί (που είχαν προσληφθεί για να τα χρησιμοποιούν) δεν τα χρησιμοποιούσαν γιατί είχαν εκπαιδευτεί σε άλλο "τυπο" ......


imaginas":1y60keyc said:
Συγγνώμη φίλε μου αλλά δεν υπάρχει σύγχρονη και αναχρονιστική οικονομία.

Βεβαίως και υπάρχει. Από την μία έχουμε το παράδειγμα της ελεύθερης οικονομίας τύπου Ιρλανδίας (πού ήταν πρίν 10-15 χρόνια και που είναι σήμερα) και από την άλλη έχουμε τις υπό κρατικό έλεγχο οικονομίες (που στην ουσία ΟΛΕΣ χρεοκόπησαν.....) .
Με μία εξαίρεση.
Στην χώρα μας έχουμε υποτίθεται "Ελεύθερη οικονομία" αλλά στην ουσία το μεγαλύτερο μέρος είναι υπό τον κρατικό έλεγχο αμέσως η εμμέσως.(Τα χάλια τα ζούμε....)
 
Οπως εγραψε και ο eagleone, εχουν φυγει ηδη πολλοι χειριστες απο την δυναμη της ΟΑ, και φυσικα προς οφελος των ξενων εταιριων.
Φυσικα και εγω θα διαλεγα να φυγω, αν μου εδιναν ενα "πακετακι", και θα πηγαινα να δουλεψω, εκει που θα με πληρωνανε οπως επρεπε.
Αλλα δυστυχως, αυτο δεν προκειται να γινει, διοτι πληροφοριες , αναφερουν οτι τελικα θελουν να κρατησουν ολους τους χειριστες, πασει θυσια, καθ'οσον η οποια αντικατασταση τους, ειναι αδυνατος.
Ηδη εκπονηθηκε καλοκαιρινο προγραμμα, με 41 αεροσκαφη. Και οι χεριστες που απαρτιζουν σημερα την δυναμη της εταιριας, απλα δεν φτανουν!
:wall:
Αλλα τι τους νοιαζει? Αυτοι πληρωνουν? Αλλοι πληρωνουν(με)!
Και φυσικα, ουτε λογος για εισοδο εισαγγελεα στην εταιρια....
Τα συμφεροντα ειναι μεγαλα....
:mrgreen:
 
imaginas":16eo2cu1 said:
Θα έχεις ακούσει φαντάζομαι ότι η Ελληνική ναυτιλία είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο κλπ.Δε λένε μόνο ένα βασικό στοιχείο.Ότι τα Ελληνικά πλοία που είναι και σε Ελληνικό νηολόγιο είναι ελάχιστα...Οπότε και τα έσοδα.

Δουλεύοντας στον τομέα της ναυτιλίας, και κινδυνεύοντας να βγώ off-topic, το τι βγάζει το κράτος και ο λαός από τη ναυτιλία δεν προέρχεται μόνο από το νηολόγιο στο οποίο ανήκουν. Αλλά και ν'ανήκαν, θα ήταν ένα πολύ μικρό ποσοστό των εσόδων. Είναι πολύ απλοϊκή αυτή η εκτίμηση, δεδομένου ότι την ελληνική οικονομία - η οποία φυσικά είναι πολλά παραπάνω πράγματα από τα ταμεία του κράτους - ουσιαστικά την στηρίζει το υπόλοιπο ποσοστό που βγάζουν τα πλοία, ο τουρισμός και τα πετρέλαια. Οι ναυτιλιακές εδώ στην Ελλάδα δεν είναι καθόλου Ολυμπιακές (βλαμμένες στο management), και γνωρίζουν ότι για να μείνει ζωντανή η ναυτιλία και αυτές, το χρήμα πρέπει να ρέει. Δεκάδες υπο-ναυτιλιακές, ναυλωτές, παρα-ναυτιλιακές, γραφεία εξοπλισμών, τεχνικών μελετών κλπ. ζούνε από αυτήν την δραστηριότητα, όπως και το κράτος κλπ. Και οι άνθρωποι που ασχολούνται με τα καραβάκια, εκτός αν έχουν μείνει υπο-παχυμετρητές για 10 χρόνια ή έχουν IQ ραδικιού βγάζουν αρκετά παχουλά λεφτάκια για τα ελληνικά δεδομένα. Κι εκεί είναι το σημαντικό, γιατί εκεί ο κόσμος ευημερεί, έστω κι δεν ξέρει τι πάει να πεί "ελληνικό νηολόγιο" ή έστω ότι υπάρχει τέτοιο πράγμα. Όπως είπες κι εσύ, το σημαντικότερο είναι να τρώει ο κόσμος και όχι 5-6 άτομα μοναχά. :wink:

Αυτό είναι κι ένα βασικό πρόβλημα της Ολυμπιακής, πέραν του ρουσφετισμού και του αχρείου management. Αδυνατεί να κινήσει το χρήμα σε επαρκείς ποσότητες, γιατί απλούστατα, ό,τι και να της δώσουν το καταπίνει σαν τρελή, είτε από κακοδιαχείριση, είτε από φαγοπότι, είτε λόγω δομής. Έτσι συμβαίνει ένα τμήμα από αυτά τα φαινόμενα της υπανάπτυκτης πολιτικής αεροπορίας που έχουμε στην γωνίτσα αυτή του κόσμου. Απλούστατα γιατί η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα δεν έχει να δώσει τίποτα στον πολύ κόσμο από οικονομικής πλευράς, ώστε να υπάρξει κίνητρο για την ανάπτυξη. Και όπως και στη ναυτιλία, υπάρχει φαύλος κύκλος σε αυτό το ζήτημα.... :|
 
aas59":3npsnap2 said:
Και τον μ. Φόν Κάραγιαν να είχες για μαέστρο χάλια ήχο θα έβγαζε αν την μία απεργούσαν τα βιολιά την άλλη τα κρουστά ενώ θα είχε 15 πνευστά που οι μουσικοί (που είχαν προσληφθεί για να τα χρησιμοποιούν) δεν τα χρησιμοποιούσαν γιατί είχαν εκπαιδευτεί σε άλλο "τυπο" ......
Αν δεν πληρώνονται καλά,αν οι συνθήκες εργασίας δεν είναι καλές,και αν έχουν υπογράψει συμβάσεις με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά,τότε ευθύνονται οι managers και όχι οι εργαζόμενοι.Δεν επιλέγει π.χ ο μαστροΜήτσος,τι αεροπλάνο θα νοικιάσουν με ποια μέθοδο,ώστε να βγουν κέρδη και να κάνουν αυξήσεις.Αυτός εργάζεται και θέλει να πληρωθεί καλύτερα κάθε χρόνο.Και αν έχει προσλάβει ανθρώπους για συγκεκριμένη εργασία,πάλι ο manager ευθύνεται,που δεν έφτιαξε σύμβαση που να του επιτρέπει να χρησιμοποιήσει και αλλού τον εργαζόμενο.

aas59":3npsnap2 said:
Βεβαίως και υπάρχει. Από την μία έχουμε το παράδειγμα της ελεύθερης οικονομίας τύπου Ιρλανδίας (πού ήταν πρίν 10-15 χρόνια και που είναι σήμερα) και από την άλλη έχουμε τις υπό κρατικό έλεγχο οικονομίες (που στην ουσία ΟΛΕΣ χρεοκόπησαν.....) .
Με μία εξαίρεση.
Στην χώρα μας έχουμε υποτίθεται "Ελεύθερη οικονομία" αλλά στην ουσία το μεγαλύτερο μέρος είναι υπό τον κρατικό έλεγχο αμέσως η εμμέσως.(Τα χάλια τα ζούμε....)

Το παράδειγμα της Ιρλανδίας,είναι άστοχο και το χρησιμοποιούν και οι πολιτικοί γνωρίζοντας όμως ότι δε θα πραγματοποιηθεί ποτέ.Πριν περίπου 1 μήνα διάβαζα σε μια ξένη εφημερίδα,ότι εκτιμάται πως το 12% των 4.000.000 κατοίκων αυτού του νησιού,είναι κάτω από το όριο της φτώχιας.Επίσης οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης θα αρχίσουν να μειώνονται.Και λογικό είναι.Η αύξηση φαίνεται μεγάλη,αφοί εκεί που δεν παρήγαγαν όσα χρειάζονταν,ξαφνικά παράγουν και εξάγουν.Αν τη μια χρονιά 0 και την άλλη 100 ο ρυθμός είναι μεγάλος.Επίσης,θα ήθελες να δεις το παρακάτω link με την παιδική φτώχια http://www.nationmaster.com/graph/eco_c ... ld-poverty η Ιρλανδία στην 6η θέση και η Ελλάδα στην 11η.Η δε Σουηδία στην τελευταία (και καλύτερη) θέση.

Όσον αφορά την ελεύθερη οικονομία,σε πολλά πράγματα ευθύνονται και οι ίδιοι οι ιδιώτες.Τα λεγόμενα κλειστά επαγγέλματα δεν αφορούν κρατικές εταιρείες.Ταξιτζίδες,φορτηγατζίδες,συμβολαιογράφοι αντιδρούν στην περίπτωση που σπάσει το λουκέτο των επαγγελμάτων αυτών και άλλων.

Ναι πολλές κρατικές εταιρείες χρεοκόπησαν,αλλά υπάρχουν και εταιρείες που όλοι οι ιδιώτες τις θέλουν διότι δεν μπορούν να φτιάξουν ίδιες.Πες μου μια ιδιωτική εταιρεία που μπορεί να δημιουργήσει έναν ΟΤΕ.Με εκατοντάδες χιλιόμετρα καλωδίων,και με παροχή στο πιο απομακρυσμένο χωριό.Το ίδιο και για τη ΔΕΗ.Οι ιδιώτες που παράγουν ρεύμα,το πουλάνε στη ΔΕΗ ακριβά και το ξαναγοράζουν να δουλέψουν τα εργοστάσια τους φθηνότερα!!!Ακόμα και την Ο.Α,πολλοί την κοιτούν σαν ξερολούκουμο,αλλά τη θέλουν "καθαρή" και τσάμπα βεβαίως.Μου θυμίζει την ΑΕΚ που ο Μελισσανίδης την ήθελε,αλλά καθαρή από χρέη και φυσικά τσάμπα.Δύο έννοιες που δε συνάδουν.Μια "καθαρή" εταιρεία θα πουληθεί πολύ ακριβά....Πάντως θα ήταν πολύ καλό να μας έλεγες πόσες ιδιωτικές πρωτοβουλίες,πάτωσαν.Χωρίς να γίνει φυσικά ο ίδιος κρότος όπως στα εγκαίνια τους...

Αν είναι να γίνουμε πιο φτωχοί για να έχουμε ελεύθερη οικονομία (που οι τιμές όμως θα καθορίζονται από τα καρτέλ...) να μου λείπει.Το θέμα είναι να ανεβαίνει ταυτόχρονα και το βιωτικό επίπεδο.Και οι ΗΠΑ έχουν ελεύθερη οικονομία,αλλά και πολλούς αστέγους...
 
pingu":2yevr2gb said:
Δουλεύοντας στον τομέα της ναυτιλίας, και κινδυνεύοντας να βγώ off-topic, το τι βγάζει το κράτος και ο λαός από τη ναυτιλία δεν προέρχεται μόνο από το νηολόγιο στο οποίο ανήκουν. Αλλά και ν'ανήκαν, θα ήταν ένα πολύ μικρό ποσοστό των εσόδων.

Όταν ένα πλοίο δεν είναι υπό Ελληνική σημαία,αλλά υπό σημαία ευκαιρίας όπως Λιβερίας,Παναμά κλπ,ο πλοιοκτήτης δεν πληρώνει ασφαλιστικές εισφορές στο ΝΑΤ,δεν υποχρεούται να έχει ελάχιστο αριθμό Ελλήνων,δεν πληρώνει κανένα φόρο στο Ελληνικό κράτος.Αν βέβαια για εσένα,η ανεργία στους ναυτικούς και το ΝΑΤ που από εύρωστο μετατράπηκε σε άρρωστο,και αν η απώλεια φορολογικών εσόδων είναι αμελητέα ποσότητα,μια βόλτα από τα καφενεία του Πειραιά θα σε πείσει,όταν βλέπεις ανθρώπους να πηγαίνουν κάθε μέρα στις εταιρείες να βρουν μια θέση σε πλοίο να μπαρκάρουν.Και όταν βγαίνει το κράτος και λέει ότι έχει μειωμένα έσοδα και δεν κάνει αυξήσεις,μην παραπονιέσαι που οι εναπομείνασες κρατικές εταιρείες απεργούν.Όταν άφησαν τα Ελληνικά ναυπηγεία να μαραζώσουν και οι Έλληνες πλοιοκτήτες πήγαιναν στην Κορέα και στην Κίνα,για ποια ανάπτυξη να μιλήσουμε;Θα θυμάσαι τα Ελληνικά Ναυπηγεία που τα πήρε ο Περατικός.Αφού τα απομύζησε,και παρόλο που είχε συμβόλαια με το ΠΝ,τα επέστρεψε στο κράτος.Όπως είχε "χαρίσει" ο Ωνάσης την Ο.Α,όπως έγιναν κρατικές οι ιδιωτικές αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα.Όπως ζουν τα ΚΤΕΛ,με τη συνεχή προσπάθεια να πεθάνουν τα ανταγωνιστικά κρατικά ΜΜΜ,όπως το τραίνο στην Πελοπόννησο.
Αν σας αρέσει αυτή η οικονομία,είναι δικαίωμά σας να την υποστηρίζετε.Αλλά εμένα δε μου αρέσει.Δε μου αρέσει να μαζεύεται ο πλούτος σε 4-5 οικογένειες,και οι άλλοι να παρακαλάμε για ψίχουλα.
 
Top