Lufthansa

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η Lufthansaπεριλαμβάνει συνολικά 215 προορισμούς τη θερινή περίοδο αναπτύσσοντας περαιτέρω το εκτεταμένο της πρόγραμμα πτήσεων. Εντός Ευρώπης, η Lufthansa προσθέτει την Πολωνική βιομηχανική και εμπορική πόλη Μπίντγκοστς στο καλοκαιρινό πρόγραμμα του 2015 ως νέο προορισμό από τη Φρανκφούρτη. Στο μέλλον, η Lufthansa θα πραγματοποιεί συνολικά περίπου 240 πτήσεις την εβδομάδα στον έναν από τους εννέα προορισμούς της στην Πολωνία. Αλλά και τα δρομολόγια προς τη γειτονική Δανία επίσης θα διευρυνθούν με την προσθήκη της βόρειας Δανέζικης πόλης Άαλμποργκ, η οποία θα εξυπηρετείται με απευθείας πτήση από τη Φρανκφούρτη. Οι ηλιόλουστοι προορισμοί του Ηρακλείου (Κρήτη/Ελλάδα) και της Σεβίλλης (Ισπανία) είναι άλλες δύο νέες προσθήκες στο καλοκαιρινό πρόγραμμα της Lufthansa. Οι πτήσεις προς το Ηράκλειο θα αναχωρούν από το Μόναχο και οι πτήσεις προς την πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας θα αναχωρούν από τους κόμβους του Μονάχου και της Φρανκφούρτης.

Επίσης, για πρώτη φορά οι επιβάτες της Lufthansa θα μπορούν να επιλέξουν απευθείας πτήση προς το Ρέικιαβικ (Ισλανδία) από τους δύο κόμβους. Το Μπόντρουμ (Τουρκία) και το Καλιάρι (Σαρδηνία / Ιταλία) είναι δύο ήδη διαθέσιμοι εποχιακοί προορισμοί, οι οποίοι τώρα συνδέονται με τη Φρανκφούρτη. Η Lufthansa θα πετάει από το Μόναχο προς τη Γλασκώβη (Σκωτία / Ηνωμένο Βασίλειο) και την Περούτζια (Ούμπρια / Ιταλία) για πρώτη φορά το φετινό καλοκαίρι. Επιπλέον πτήσεις προστίθενται στις ήδη διαθέσιμες συνδέσεις με την Ισπανία, από τη Φρανκφούρτη προς τη Μάλαγα, την Πάλμα ντε Μαγιόρκα και τη Βαλένθια καθώς και από το Μόναχο προς το Μπόντρουμ. Εκτός από την υπάρχουσα σύνδεση με τη Φρανκφούρτη, οι επιβάτες θα μπορούν και πάλι να πετάξουν προς την Αιγυπτιακή πρωτεύουσα, το Κάιρο, και από το Μόναχο.

Για τις πτήσεις από τη Φρανκφούρτη προς το Λος Άντζελες και τη Σεούλ θα χρησιμοποιηθούν και αυτό το καλοκαίρι αεροσκάφη τύπου Airbus A380, τα οποία έχουν αποδειχτεί πολύ δημοφιλή μεταξύ των επιβατών. Έτσι οι προορισμοί στους οποίους πετά η Lufthansa χρησιμοποιώντας το μεγαλύτερο επιβατικό αεροσκάφος του κόσμου θα ανέρχονται πλέον σε έντεκα. Στις 25 Σεπτεμβρίου 2015, η Lufthansa θα εγκαινιάσει το νέο πρόγραμμα διηπειρωτικών πτήσεων ειδικά για τους ταξιδιώτες αναψυχής. Η Τάμπα στην αμερικανική πολιτεία της Φλόριντα θα είναι ο πρώτος προορισμός. Αρχικά ένα αεροσκάφος τύπου Airbus A340-300 θα πετά πέντε φορές την εβδομάδα σε αυτό το νέο δρομολόγιο που θα διατηρηθεί καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Τα άλλα δρομολόγια που έχουν προγραμματιστεί από τη Φρανκφούρτη –προς Παναμά, Κανκούν, Μαλέ και Μαυρίκιο- θα προστεθούν το φετινό χειμώνα.
 
Το πρώτο Α350-900 θα παραδοθεί στην εταιρία τέλος του 2016. Συγκεκριμένα το δελτίο τύπου της εταιρίας αναφέρει:
Το πρώτο αεροσκάφος τύπου Airbus A350-900s της Lufthansa αναμένεται στο Μόναχο στα τέλη του 2016. Η Lufthansa έχει παραγγείλει συνολικά 25 αεροσκάφη τέτοιου τύπου, τα οποία στο μέλλον θα χρησιμοποιηθούν σε δρομολόγια που ξεκινούν από τους κόμβους της αεροπορικής εταιρείας σε Φρανκφούρτη και Μόναχο. «Το Α350 σηματοδοτεί την είσοδό μας στην κατηγορία των δύο λίτρων και αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την ενεργή προστασία από τον θόρυβο. Το αεροσκάφος παράγει 30% μικρότερο αποτύπωμα θορύβου», δήλωσε ο Thomas Klühr, μέλος του Συμβουλίου της Lufthansa German Airlines, υπεύθυνος για τις Οικονομικές Υποθέσεις και τον Κόμβο του Μονάχου. Το φετινό καλοκαίρι η Lufthansa θα δρομολογήσει συνολικά 26 αεροσκάφη μεγάλης εμβέλειας, συμπεριλαμβανομένων 17 αεροσκαφών τύπου Α340-600 και 9 αεροσκαφών τύπου Α330-300, από τον κόμβο του Μονάχου.

Το Airbus A350-900 έχει υψηλότερη αποδοτικότητα καυσίμων από οποιονδήποτε άλλο τύπο αεροσκάφους. Το νέο αεροσκάφος θα καταναλώνει κατά μέσο όρο μόνο 2.9 λίτρα κηροζίνης ανά επιβάτη ανά 100 χιλιόμετρα, περίπου 25% λιγότερο από τα αεροσκάφη τρέχουσας γενιάς. Οι σύγχρονοι κινητήρες Rolls Royce Trent XWB και ο αεροδυναμικός σχεδιασμός θα μειώσουν επίσης τις εκπομπές θορύβου πολύ χαμηλότερα από τα τρέχοντα προβλεπόμενα όρια.

Επιπλέον, η καμπίνα είναι εξαιρετικά αθόρυβη, εξαιτίας των νέων μεθόδων μόνωσης και των υλικών απορρόφησης ήχου. Οι επιβάτες του Α350-900 θα επωφεληθούν ακόμη από τα ευρύτερα πανοραμικά παράθυρα και από τους μεγαλύτερους χώρους χειραποσκευών
 
Εντός του προσεχούς διαστήματος αναμένεται μια ριζική αλλαγή στον τρόπο που ο όμιλος Lufthansa (LH, LX, OS, αλλά όχι η SN) θα τιμολογεί τις πωλήσεις εισιτηρίων για την Οικονομική. Εφ' εξής, οι ναύλοι της Οικονομικής θα χωρίζονται σε 3 Fare Families με τα εξής χαρακτηριστικά:

Light
Δεν περιλαμβάνει παραδοτέα αποσκευή, δεν επιτρέπει αλλαγές και ακυρώσεις. Επιτρέπεται η αγορά παραδοτέας αποσκευής.

Classic
Περιλαμβάνει 1 παραδοτέα αποσκευή, δεν επιτρέπει ακύρωση, αλλά επιτρέπει αλλαγές με χρέωση.

Flex
Περιλαμβάνει 1 παραδοτέα αποσκευή, επιτρέπει ακύρωση με ακυρωτικά και απεριόριστες αλλαγές στον ίδιο ναύλο χωρίς χρέωση. Επίσης επιτρέπει τη δωρεάν προκράτηση θέσης.


Όλοι οι ναύλοι δίνουν μίλια στη Star Alliance, βάσει του Booking Class και το cabin service είναι ενιαίο για όλους.


Μένει να δούμε, τι θα γίνει με την κατηγορία GVA Light της Swiss, και τι θα κάνει η Brussels Airlines.
 
Πολύ μπροστά ο Θόδωρας και o Ευτυχής!
 
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η Lufthansa έφτιαξε ειδικό portal για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, μέσω του οποίου, μπορούν να μπαίνουν και να κλείνουν θέσεις χωρίς την επιβάρυνση των €16 ανα εισιτήριο (και όχι ανα κράτηση, όπως λέει ο συντάκτης). Η Lufthansa θα εμποδίζει την πρόσβαση των μηχανών κρατήσεων στο συγκεκριμένο portal (απορώ πώς), ούτως ώστε οι πωλήσεις μέσω των μηχανών κρατήσεων των ταξιδιωτικών γραφείων να είναι δυνατή μόνο μέσω του GDS (με το αντίστοιχο «καπέλο»).

http://rsb.lufthansa.com/online/portal/agent/xx/profile/login?ctest=312113211117

Ίσως προσπαθούν να πιέσουν τα GDS, τα οποία και θα δουν μείωση των πωλήσεων και ενδεχομένως να αναγκαστούν να αναθεωρήσουν τα συμβόλαιά τους με τη Lufthansa και τις θυγατρικές της. Προς το παρόν, Κίνα και Νέα Ζηλανδία απαγορεύουν στη Lufthansa να προβεί σε αυτήν την κίνηση, για πωλήσεις εισιτηρίων του ομίλου, με αυτές τις προϋποθέσεις, στις αντίστοιχες αγορές.

Το θέμα είναι, ότι εάν ακολουθήσουν και οι άλλοι, θα επέλθει άλλη μία ανατροπή στην τουριστική αγορά. Ήδη η Finnair έχει φτιάξει κάτι αντίστοιχο, όπως είχε κάνει και παλαιότερα η ΟΑ με την πλατφόρμα b2b. Τότε, για κάθε θέση που κλεινόταν μέσω της πλατφόρμας, η ΟΑ έδινε €1 στον πράκτορα σαν μπόνους, επειδή παρέκαμπτε το GDS του, ενώ για τα άγονα δρομολόγια, δεν υπήρχε άλλη επιλογή.

Πάντως, δεν είναι τυχαία η λήψη της απόφασης, που μάλλον αποσκοπεί και στη μείωση ενδεχόμενων οικονομικών απωλειών, μετά την τραγωδία στις Άλπεις.
 
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα ακολουθήσουν άλλοι.

Από εκεί που το ζητούμενο ήταν να μαζευτούν όλοι σε ένα gds, τώρα ψάχνουν την έξοδο κινδύνου.

Η LH πάντως ισχυρίζεται ότι δίνει τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων κάθε χρόνο σε gds, συμπληρώνοντας πως δεν παραλαμβάνει αντίστοιχης αξίας προϊόν.

H Amadeus από την άλλη λέει πως αν ο πελάτης πρέπει να μπει σε 10 διαφορετικά site για να συγκρίνει τιμές, χάνεται η διαφάνεια.
 
Η Lufthansa λανσάρει τους νέους ναύλους στην Ευρώπη (μαζί με όλο το γκρουπ LH/OS/SN/LX).

http://worldairlinenews.com/2015/07/27/ ... or-europe/

Η διαφοροποίηση είναι πως στην οικονομική υπάρχουν πλέον Light, Classic και Flex. Επίσης στις υποσημειώσεις των ναύλων φαίνεται πως στην κατηγορία Light δεν ισχύει η έξτρα αποσκευή για τα status μέλη (*A Gold) οδηγώντας σε ένα ακόμα devaluation του προγράμματος. Φαντάζομαι σε επόμενη φάση οι light ναύλοι δε θα επιτρέπουν ούτε priority, ούτε πρόσβαση σε lounges.

Για να δούμε αν το νέο τριπλό μοντέλο θα φτάσει και στη Βιλτανιώτη 31
 
aakunz":1x80gaf7 said:
Μένει να δούμε, τι θα γίνει με την κατηγορία GVA Light της Swiss
Λίγο παλιό αλλά επειδή μόλις τσέκαρα, έγινε το προφανές, δηλαδή πλέον είτε GVA-ATH είτε ZRH-ATH βλέπεις τις ίδιες 3 επιλογές.
 
Απογοητευτική η πρώτη εικόνα για το νέο σύστημα κρατήσεων για τις εταιρίες του ομίλου LH.

1. Εν αντιθέσει προς τη γενικότερη πρακτική, δεν επιτρέπει κρατήσεις με προθεσμία, τουλάχιστον στην Οικονομική. Αυτό είναι γενικά άβολο και αντιεπαγγελματικό, διότι έτσι δε δίνει στον επαγγελματία τη δυνατότητα να ασχοληθεί με άλλες πτυχές ενός ταξιδιού ενός πελάτη του (ξενοδοχεία, transfers, υπόλοιπες πτήσεις κλπ). Η όλη αίσθηση που απεκόμισα ήταν "take-it-or-leave-it". Ο επαγγελματίας χρειάζεται να δουλέψει σε ένα PNR αρκετές φορές τη μέρα, όχι να το δημιουργήσει μια κι έξω και μετά να μη μπορεί να κάνει τροποποιήσεις ή να επιλέξει άλλες εναλλακτικές.

2. Υποχρεωτική πληρωμή με πιστωτική κάρτα του πελάτη. Φυσικά, κανείς δε θα ασχοληθεί εάν το εισιτήριο πληρωθεί με εταιρική κάρτα του ταξιδιωτικού γραφείου, ωστόσο το δεύτερο είναι κάτι που έχει απαγορεύσει η ΙΑΤΑ. Ακόμα και τα IATA γραφεία, με εγγυητικές επιστολές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, δε μπορούν προς το παρόν να εκδόσουν εισιτήρια με μετρητά.

3. Δύσχρηστο περιβάλλον εργασίας. Η LH δημιούργησε ένα τέρας, που παραπέμπει σε online booking. O επαγγελματίας δε χρειάζεται ούτε πολλά εικονίδια, ούτε πολλές λεπτομέρειες. Ξέρει το προϊόν που πουλάει και ξέρει ποια ακριβώς εντολή θα δώσει για να πάρει την πληροφορία που θέλει (εάν θέλει). Το GDS είναι αξεπέραστο και σε αυτόν τον τομέα. Αυτό που σου πιάνει μια ολόκληρη οθόνη και πρέπει να το δεις υποχρεωτικά στο σύστημα της Lufthansa, στο GDS είναι εντελώς προαιρετικό.
Έχοντας εμπειρία σε Worldspan, Galileo και Amadeus, θεωρώ ότι αυτό που κάνει η LH, μας πάει μια δεκαετία πίσω.

4. Αδυναμία σύνδεσης με backoffice. Ενημέρωση λογιστηρίου με το χέρι; Χοχό!

5. Έλεγχος του eTix αποκλειστικά από τη LH. Για ό,τι χρειαστεί κανείς, θα πρέπει να μιλάει με το help desk. Ακόμα και για απλά πράγματα, όπως να ζητήσεις wheelchair. Στο GDS, ο έλεγχος του eTix παραμένει στον εκδότη του και όλα τα PNR servicing SSR's είναι άμεσα εκτελεστέα.

6. Μηδενική «Διαφάνεια». Η Lufthansa υποστηρίζει, ότι το νέο σύστημα εξασφαλίζει «Διαφάνεια» ως προς τη σύγκριση τιμών. Στην πραγματικότητα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο, μια και με το κίνητρο των €16 λιγότερο, ο καταναλωτής στρέφεται κατ' ευθείαν στο κανάλι πώλησης της Lufthansa, παραβλέποντας την αντικειμενικότητα που προσφέρει ένα GDS ή μία ιστοσελίδα που παρουσιάζει όλους τους ναύλους όλων των εταιριών. Προφανώς λοιπόν η LH με την «Διαφάνεια» στη Σύγκριση Τιμών, αναφέρεται στη σύγκριση τιμών ναύλων των προϊόντων εντός του Ομίλου LH και όχι των ανταγωνιστών.

Όλα αυτά λοιπόν με αντάλλαγμα €16 ευρώ λιγότερα στην τιμή του εισιτηρίου. Δύσκολοι καιροί για τα ταξιδιωτικά γραφεία.
 
Top