Lufthansa

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Με την παραγγελία των Α350, φαίνεται ότι η Lufthansa αναθεώρησε την παραγγελία των Α380 και την μείωσε σε 14 από 17.
 
Άσκημα νέα από την LH από 26 Νοεμβρίου θα πληρώνουμε εάν θέλουμε να κρατήσουμε συγκεκριμένη θέση στο α/φ, εκτός και εάν περιμένουμε να ανοίξει το check-in. :(
Μετά την ΒΑ αναμενόμενο ήταν. Οι τιμές ξεκινούν από €10 - στις θέσεις εξόδου κινδύνου από €20 για Ευρωπαϊκές πτήσεις μέχρι €60 στις μεγάλης διάρκειας.
 
airzena":1n3kgyh4 said:
Άσκημα νέα από την LH από 26 Νοεμβρίου θα πληρώνουμε εάν θέλουμε να κρατήσουμε συγκεκριμένη θέση στο α/φ, εκτός και εάν περιμένουμε να ανοίξει το check-in.

Πόσο πριν; Κάποιες ώρες; τις τρεις τελευταίες φορές που χρησιμοποιήσα αντίστοιχο σύστημα (με LH, AZ, και KL) ήταν 24 ώρες πριν (για το δωρεάν).
 
Κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι δουλεύουν με ~1% περιθώριο κέρδους οπότε μπορεί να δούμε κι άλλα ωραία.

Το travelmole αναφέρει πάντως κάτι ενδιαφέρον
...Europe and the Middle East are the regions where the airline continues to have a strong presence. Lufthansa, however, remains weak in other emerging markets like Latin America and Asia Pacific. Indeed, the company is almost entirely reliant on Western Europe, where it commands more than an 11% market share.


Trade sources reveal that Lufthansa is considering two major options to facilitate its penetration in Asia Pacific - the establishment of a long-haul budget airline, similar to the move made by Norwegian Air Shuttle (NAS), or entering into a joint venture with another player which can boost its market share in the region. Company sources point out that Turkish Airlines could be an interesting partner to work with in that part of the world, especially as it is already partnering the carrier in Europe through SunExpress.


A long-haul budget airline in Asia Pacific is certainly a very interesting idea, although the fact that it would be an unexplored niche could mean more financial hurdles for Lufthansa to overcome. As such, code sharing with some of the major low-cost players in the region, such as AirAsia, could prove to be a more feasible option."
:arrow: http://www.travelmole.com/news_feature.php?news_id=2008667&c=setreg&region=2
 
Καλησπέρα στο φόρουμ!

Είχα διαβάσει πριν μερικές εβδομάδες (ίσως και εδώ) οτι η lufthansa σταματάει πτήσεις της lufthansa regional με τα crj900!

Είχα κράτηση για DUS-HEL 14 DEC , και πλεόν στο checkmytrip.com την δείχνει σαν ακυρωμένη, και είμαι rebooked για πτήση μέσω μονάχου! (φτάνωντας 23.30 HEL)! Κατά περίεργο τρόπο, δεν μου έρθει ενημέρωση από LH, και το βρήκα τυχαία. Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει σε βάθος χρόνου και για αυτό να μην ενημέρωσαν?
 
Μάλλον θα σε ενημερώσουν αργότερα. Εάν όμως δεν σε βολεύει η κράτηση που έχεις τώρα/θέλεις αλλαγή σε άλλη πτήση πιο νωρίς, πάρε τους ένα τηλέφωνο και ζήτα αλλαγή ή εναλλακτικά ακύρωση και επιστροφή χρημάτων.
 
Τελευταία, πανευρωπαϊκά, 2 αεροπορικές ξεχωρίζουν για την επεκτατική πολιτική τους, οι λοκο VY και DY. Φαίνεται ωστόσο ότι η απόφαση των Νορβηγών να εξερευνήσουν γερμανικά χωράφια, ειδικά εκεί στην Κολωνία που έχει αγροκτήματα η 4U, υπέπεσε στην αντίληψη της LH και ..., έ, διαβάστε και τίποτα, κουράστηκα να γράφω :mrgreen:

:arrow: http://www.usatoday.com/story/today...ounter-norwegians-fast-growth-a-risk/3504487/
 
Προς το παρόν τους χτυπάνε στην Ισπανια,για την οποία επικρατει ο κακός χαμός και κυρίως για τα Καναρια φετος με ακόμη μεγαλυτερη λυσσα..Όλες φέτος οι λοκο αυξανουν Τενερίφη κ Γκραν Καναρια..Το πειραμα των Νορβηγων θα φανει αν θα πετυχει και για εκτός Ισπανιας-Γερμανιας κ απτη βάση στο Λονδίνο..
 
Το Λονδίνο νομιζω ότι πέτυχε, για αυτό το ενισχύουν κιόλας. Αυτό που γίνεται όμως στην Ισπανία είναι φοβερό, Κανάρια, Βαλεαρίδες και νότια Ισπανία έχουν τραβήξει ένα σωρό αεροπορικές, αεροπλάνα, δρομολόγια, πρακτορεία και δεν συμμαζεύεται συν τους κλασσικούς τσαρτεράδες. Εμείς πάλι με τους πακετάδες θα τη βγάλουμε...
 
Με την little Germany εκεί φυσικό είναι. Είδα ότι μόνο στη Μαγιόρκα πάνε 3,5 εκ Γερμανοί τον χρόνο (40% του συνόλου-συγκριτικά με 200.000 Γάλλους για παράδειγμα).
 
Top