Re: RYANAIR news
tarig_gr":23l1xm18 said:
Ρε παιδιά μας έχετε τρελάνει όλοι με τα φθηνά εισητήρια... Όταν θέλεις με επίγειες μεταφορές 50 ευρώ για να πάς Αθήνα Θεσσαλονίκη, πως γίνεται να θέλεις τα ίδια ή και λιγότερα για να πας "πετώντας"; Λίγη λογική. Ξέρετε το κόστος ενος αεροπορικού ταξιδιού Αθήνα-Θεσσαλονίκη για παράδειγμα;
Δηλαδή, ρωτάς πώς γίνεται να ταξίδεψα τόσες φορές Θεσσαλονίκη-Βιέννη με 10 ευρώ μετ'επιστροφής (SkyEurope), Λας Βέγκας-Σαν Φρανσίσκο με 30 Δολάρια (Southwest) και Λονδίνο-Δουβλίνο ή Λονδίνο-Στοκχόλμη (Ryanair) εντελώς δωρεάν?
Ή στην πτήση για Λονδίνο από Ελλάδα, πώς μπορεί να υπάρχει τέτοια διακύμανση τιμών?
Δεν αναλύσαμε παραπάνω τις αρχές λειτουργίας μιας low-cost εταιρείας? Δες στο
http://en.wikipedia.org/wiki/Low-cost_a ... ness_model
Βάσει αυτών, η τιμή για Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να ξεκινάει από 10 Ευρώ ΑΝΕΤΑ. Τελευταία στιγμή φυσικά θα το πληρώσεις ακριβά, αλλά δεν έχουμε να κάνουμε και με φιλανθρωπικά ιδρύματα, είπαμε.
tarig_gr":23l1xm18 said:
Τέτοιου είδους εταιρίες κόβουν από παντού για να σταθούν και με τρομάζει μόνο και μόνο η σκέψη. Προσωπικά δεν ταξιδεύω ποτέ με τέτοιες εταιρίες, πόσον μάλλον την Ryanair. Δεν πρόκειται να δώσω έστω και τα λίγα που ζητά ωραία μου λεφτά για να συμβάλλω σε μια εταιρία που κακομεταχειριζεται τους υπαλλήλους της και που σαν ύψιστο στόχο έχει το κέρδος χωρίς ΚΑΜΜΙΑ έκπτωση.
Υ.Γ. Πάντως οι περισσότεροι FF που ξέρω προτιμούν τις σοβαρές αερεοπορικές και εκμεταλλεύονται τα αντίστοιχα προγράμματά τους.
Η Southwest τόσα χρόνια που λειτουργεί έχει πολύ καλύτερες στατιστικές ασφαλείας από άλλες "σοβαρές" όπως τις λες αεροπορικές και επιπλέον έχει ΚΑΙ πρόγραμμα Rewards. Το ίδιο ισχύει για την ασφάλεια με Ryan και Easy, με τα ολοκαίνουργια αεροσκάφη τους. Αν προτιμάς να πληρώνεις τον κούκο αηδόνι για να πάρεις μερικά "δωρεάν" μίλια, είναι επιλογή σου.
Επιλογή όμως πολλών άλλων εκατομμυρίων επιβατών είναι οι low-cost εναλλακτικές. Και που 'σαι ακόμα... μόλις ξεκίνησαν και οι long-haul πτήσεις (AirAsiaX) και έπεται συνέχεια (JetStar, RyanAtlantic)
Προσωπικά δε, προτιμώ χίλιες φορές τις Low-cost (με τα ίδια λεφτά τουλάχιστον τριπλάσιες πτήσεις) και όσο για την εξυπηρέτηση, έχοντας πετάξει και με "σοβαρές" εταιρείες και business class δε βλέπω και τεράστιες διαφορές, ειδικά αν δεις το θέμα απόδοση/τιμή. Όλα μια ιδέα είναι. Aν ήταν να τα πληρώνει ο εργοδότης μου, φυσικά δε θα με ένοιαζε, θα πετούσα και business class. It all comes down to WHO's paying the price.
ΥΓ: Και έλεος πια με τα περί εκμεταλλεύσεως... Μιλάμε για τη μεγαλύτερη ίσως εταιρεία στην Ευρώπη και δε βλέπω κανέναν από τους χιλιάδες εργαζόμενους της να διαμαρτύρεται, ειδικά δε εν μέσω κρίσης. Αυτές τις βλακείες μόνο στην Ελλάδα τις ακούω, με τα κόμπλεξ των βολεμένων και αραχτών της ΟΑ που κλείναν τον αεροδιάδρομο για την πλάκα τους και βλέπαν τον O'Leary ως νέο Βελζεβούλ. Άντε, να μπει και μια τάξη με τον Βγενό