-Πληρώνω συνήθως λιγότερο
Ο λόγος τιμή/παροχή υπηρεσιών να καλυτερέψει
-Νιώθω το ίδιο (αν όχι περισσότερο) ασφαλής
Αυτός ο τομέας είναι λίγο-πολύ σε καλά επίπεδα
-Συνήθως είμαι στην ώρα μου
Τα δρομολόγια να τηρούνται καλύτερα. Κανείς βέβαια δεν περιμένει το τέλειο - όλες οι εταιρίες έχουν μικροκαθυστερήσεις, αλλά μέχρι ενός ορίου.
-Νιώθω ότι δεν με βλέπουν σαν παρείσακτο
Το ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα. Ο λόγος τιμή/παροχή υπηρεσιών που λέγαμε. Αυτό βέβαια, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, δεν είναι μόνο πρόβλημα της ΟΑ αλλά όλων των ελληνικών δημόσιων και ήμι-δημόσιων εταιριών. Αυτό όμως δεν αλλάζει την αναγκαιότητα αλλαγής.