Long haul για Aegean

  • Thread starter Thread starter flesland
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τα πληρώματα έχουν ήδη δει σε μακέτες και γραφικά διαμόρφωση των 321LR και ανυπομονούν να τα παραλάβουν. Ίσως υπάρχει crew rest κάπου;;; Έχουν ενημερωθεί για προορισμούς προς Ινδία αλλά υπάρχουν φήμες και προς δυσμάς... Πάντως τα αεροπλάνα για AUH και DXB έχουν το κλασικό απαράδεκτο legroom. Ελπίζω σε μερικά εκατοστά παραπάνω. Για να δούμε
 
Η αλήθεια είναι στις πτήσεις για μέση ανατολή το legroom συγκρίνεται και ίσως υπολείπεται αυτού low cost της περιοχής (air arabia fly dubai και wizz). Αυτό που τη σώζει είναι οι πολύ χαμηλές πληρότητας σε όλα σχεδόν τις πτήσεις που έχω κάνει μαζί τους.
 
Xαμηλες πληροτητες; Ακομα και για DXB? Ρωταω διοτι συνεχως προσθετει..Αραγε το AUH θα επιζησει απεναντι σε Wizz k Etihad?
 
Ο χρόνος θα δείξει... για dxb πρέπει να έχει μειώσει τις συχνότητες. Το auh, από ότι καταλαβαίνω είναι καθαρά εποχιακό κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου της περιοχής.
Ο ανταγωνισμός πλέον είναι ισχυρός. Ενώ πριν λίγα χρόνια υπήρχε μόνο η emirates etihad, οι επιλογές έχουν αυξηθεί.
Αν καταλαβαίνω καλά η wizz έχει αποσυρθεί από τη γραμμή από τον Απρίλιο και μετα
 
4 πτήσεις DXB από συγγενικό πρόσωπο γεμάτες, το βλέπω και με την επιλογή θέσης. 2 πτήσεις πρόσφατα AUH 68 και 70κάτι άτομα. Απαράδεκτο legroom λες και κάνεις Αθήνα Θεσσαλονίκη....
 
Πάντως όταν για DXB υπάρχει η Emirates με τα 777-300er (σε λίγο καιρό πιθανόν και τα νέα A350-900) είναι δύσκολο να σταθεί η Aegean στην γραμμή με τα A321neo. Δεν λέω τα A321neo είναι φανταστικά αεροπλάνα όπως και η Aegean σαν εταιρεία. Όμως δεν μπορεί να συγκριθεί με την Emirates η οποία είναι στο top3 των καλύτερων αεροπορικών του πλανήτη εδώ και 20 χρόνια. Προσωπικά προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω για την Emirates παρά να πάω με Aegean. Επίσης, μην ξεχνάμε ότι η Emirates αυτην την στιγμή είναι η μεγαλύτερη εταιρεία του πλανήτη όσο αφορά τους international passengers (57 εκατομμύρια επιβάτες το 2023) με το DXB να είναι επίσης το μεγαλύτερο hub του πλανήτη. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος θέλει να πάει στο DXB θα πάει με Emirates ώστε να κάνει ανταπόκριση για Ασία.

Ίσως η Aegean πρέπει να σκεφτεί την αγορά 4-5 μεγάλων αεροσκαφών (A330neo ή 787-9 Dreamliner) ώστε να μπορέσει να μπει δυναμικά σε αγορές εκτός Ευρώπης. Στα αεροπλάνα αυτά θα είναι σε θέση να σχεδιάσει πιο άνετα καθίσματα καθώς και υψηλής ποιότητας business class. Καλός η κακώς κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν θα θελήσει να ταξιδέψει 6-7 ώρες στριμωγμένος στα καθίσματα του A321neo ενώ η business class δεν κάνει σε καμία περίπτωση για intercontinental flights.

Αυτή είναι η δικιά μου οπτική. Σε κάθε περίπτωση θα χαρώ πολύ με την επέκταση της Aegean σε νέους προορισμούς. Θεωρώ ότι με σωστά και προσεγμένα βήματα θα τα καταφέρει.
 
Last edited:
H A3 έχει codeshare με την Emirates, άρα η ανταπόκριση με ένα εισιτήριο είναι εφικτή εφόσον το επιλέξει ο πελάτης.

Επίσης, βλέποντας τις τιμές ATH-DXB, η Α3 έχει το one way για την άνοιξη του 2025 σχεδόν πάντα κάτω από 300€, ενώ η ΕΚ ποτέ κάτω από 500. Σίγουρα θα υπάρχουν μέρες που η διαφορά τιμής είναι μικρότερη, αλλά γενικά μιλώντας η ΕΚ σε πάει με τα διπλά λεφτά (και η ΤΚ πουλάει το return ATH-IST-DXB-IST-ATH κάτω από 300€, θέλω να πω λύσεις υπάρχουν για όλα, ανάλογα με το τις προτεραιότητες του καθενός).
 
Να μιλήσω για economy class μόνο.
Μια χαρά service έχει η Α3 και μπορεί να σταθεί απέναντι σε Etihad για την πλάκα της όπως είναι. Πέταξα 3 φορές με Etihad 1 με Α320 μια χαρά και 2 φορές πτήση 4-5 ωρών με Α321 που το προϊόν ήταν χειρότερο από Α3. Μόνο μεγαλύτερη μερίδα φαγητού είχε και legroom ίδιο με της μπροστινές της Α3. Το Α320 είχε καλύτερο legroom. Η διαφορά; Κουβέρτα και μαξιλάρι στις θέσεις.
Τώρα για wide body δε μπορούμε να συγκρίνουμε, αλλά αν τα αεροσκάφη έχουν διαμόρφωση όπως κάποια της ΤΚ με περισσότερο legroom, προσωπικό IFE (που αρχίζει και είναι μύθος), τουαλέτες με χώρο και έχουν και λίγο καλύτερο φαγητό νομίζω αρκετός κόσμος θα επιλέξει Α3. Έχει και χαμηλότερες τιμές αλλά είναι και *Α με φουλ παροχές.
Ήδη το ίντερνετ, η πλατφόρμα στο κινητό (χρειάζεται λίγο εμπλουτισμό), το usb, η βάση του κινητού έχουν αλλάξει λίγο το ταξίδι. Ακόμη και το τυπωμένο περιοδικό είναι στα συν ως διαφορετική επιλογή.
Προσωπικά σε ATH-AUH επέλεξα Α3 από περιέργεια με upgrade και δε το μετάνιωσα και η EY έδινε σε περίοδο προσφορών πιο χαμηλή τιμή. Το αστείο ήταν για ίδιες ημερομηνίες οι τιμές ήταν ΕΥ πιο χαμηλά, μετά Α3 και 5W πιο ακριβή από όλες με τις λιγότερες παροχές.
Τώρα για τα wide bodies με το συγκεκριμένο συντηρητικό αλλά αποδοτικό business model όνειρα και μόνο για 787 σε SKG-ATH ή υπερατλαντικά από SKG με Α3. Μήπως και κανένα HER? Καλές γιορτές
 
Ειλικρινής ερώτηση: Ποιο είναι το target group για πτήσεις που συνδέουν Ελλάδα με Ινδία;
 
Top