Long haul για Aegean

  • Thread starter Thread starter flesland
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πιστεύω πώς υπάρχουν μετρήσεις. Σίγουρα Ινδοί που ταξιδεύουν και καλά connections για Ευρωπαϊκούς προορισμούς, ίσως εργάτες γης με τις πρόσφατες συμφωνίες, ναυτικοί, τουριστικά γραφεία (κάπου στους 5000 Έλληνες τουρίστες στην Ινδία τον χρόνο πριν τον κοβιντ). Έχετε δει βίντεοκλίπ από ταινία Μπόλιγουντ στη Νάξο με σχεδόν 1 δις προβολές; 977M τώρα... Αντίστοιχα και άλλα σε Σαντορίνη κτλ.
 
Last edited:
Ειλικρινής ερώτηση: Ποιο είναι το target group για πτήσεις που συνδέουν Ελλάδα με Ινδία;
Το target group είναι η τεράστια αγορά Ινδίας - Ευρώπης. Δεν στοχεύει πρωτίστως στην αγορά Ελλάδας - Ινδίας.
 
Δεν νομίζω ότι έχει κάποιο τεράστιο ρίσκο το να πάνε στην Ινδία. Καταρχάς δεν ανοίγεις τέτοια αγορά στην τύχη, έχουν δεδομένα. Είμαστε από τα καλύτερα (κοντινότερα) αεροδρόμια για μετεπιβίβαση, η αγορά της Ινδίας middle/upper middle class είναι τεράστια και υπάρχει πολύ χρήμα για ξόδεμα, είμαστε σχεδόν στην μέση με το γεμάτο Ινδούς Η.Β που μοιράζει το ταξίδι (+Παρίσι, Άμστερνταμ, Μαδρίτη κλπ), έχουν ήδη γίνει επαφές σε επιχειρηματικό επίπεδο και προσέγγιση μεταξύ των δύο χωρών σε κυβερνητικό επίπεδο (με επίσημη επισκέψη του Μόντι στην Αθήνα ο οποίος δεν είναι αμελητέο μέγεθος παγκοσμίως), δύο νέα προξενεία εκεί, οι μεσανατολίτικες προσθέτουν χρόνο οπότε λειτουργεί υπέρ σου κλπ, τα Α321LR είναι με πολύ μικρό ρίσκο από οικονομικής και λειτουργικής άποψης όπως έχουμε ξανασυζητήσει, η Air India είναι ένα χάλι και μισό αλλά είναι μέλος της *Α οπότε όλες οι δομές σχετικά με lounges, codesharing με άλλες πόλεις κλπ μπορούν να διευκολυνθούν κοκ.
 
Last edited:
και ξεχνάμε το βασικότερο, ελλάδα έχει open skies με ινδια κάτι που ελάχιστες χώρες στην Ευρώπη έχουν....και πάρα πολύ άργησαν (10 χρόνια για την ακρίβεια)
 
Είναι θετικό ότι ανοίγει τα φτερά της προς Ινδία Target groups Ινδοί τουρίστες από τον μεγαλύτερο πληθυσμο στην Υφήλιο επιχειρηματίες όλο και κάποιοι από Ελλάδα τουρίστες ναυτικοί και μην ξεχνάμε υπάρχουν Ινδοί στην Ελλάδα όσο για τα αεροσκάφη πάει πολύ safe με Α321LR αλλά για πέραν του Ατλαντικού χρειάζεται Α330 η πιο exotic A350
 
Το A350-900 είναι το αγαπημένο μου αεροσκάφος αυτήν την στιγμή και σίγουρα θέλω να το δω στα χρώματα της Aegean. Όμως πόσο πιθανόν είναι με το μοντέλο που ακολουθεί η εταιρεία?? Θεωρώ σχεδόν απίθανο δυστυχώς. Άρα η A330neo ή το 787-8 είναι το πιο πιθανόν. Το ερώτημα είναι πόσο αξιόπιστα αεροσκάφη είναι τα 787 Dreamliner καθώς και αν η Aegean κάνει το μεγάλο βήμα να πάει σε Boeing.
 
Last edited by a moderator:
θα ξεκινήσουν μακρινά δρομολόγια και θα πάρουν ανάλογα αεροσκάφη όταν κρίνουν ότι είναι έτοιμοι.

Τα 321LR τα παίρνει για πτήσεις μεσαίων αποστάσεων όπως κάνουν πολλές άλλες. Πρόσφατα η etihad μιας και αναφέρθηκε, θα ξεκινήσει πτήσεις προς Chiang Mai κτλ, που είναι στο ίδιο flight range με της πτήσεις που θέλει η αιγαίου να τα χρησιμοποιήσει.

Το ξεκαθάρισαν ότι είναι για μάξιμουμ 7μιση ώρες πτήση. Οπότε δεν υπάρχει λόγος να μιλάμε για long haul με αυτά. Ξέρουν πολύ καλά ότι για πτήσεις με μεγαλύτερη διάρκεια, θα χρειαστούν αεροπλάνα ευρείας ατρακτου.

Τέλος, με αυτή την προσεκτική επέκταση, θέτει τις βάσεις για long haul. Μπορεί η νέα Υόρκη κτλ να γεμίζουν το καλοκαίρι με p2p κίνηση και λίγο ανταποκρίσεις, αλλά για να επιβιώσει τον χειμώνα, θέλει πολλές ανταποκρίσεις. Με Ινδία και άλλα τέτοια δρομολόγια θα αρπάξει περισσότερη κίνηση εκτός από τα τωρινά Ισραήλ, λιβανος κτλ.

Καλύτερα προσεκτικές κινήσεις που αποδίδουν μακροπρόθεσμα, παρά βιαστικές κινήσεις που θα κοστίσουν πολύ.

Υ.Γ: όσο γιατί Ινδία, δείτε στοιχεία indirect traffic για το 2018. Πιστεύω από τότε έχει αυξηθεί η κίνηση
 

Attachments

  • IMG_0192.png
    IMG_0192.png
    452,7 KB · Προβολές: 40
7.5 ώρες δεν το λες και πτήση average φυσικά και είναι long haul και είναι η πρώτη φορά που τολμάει η Aegean βέβαια εντυπωσιακό σε θέμα αεροσκαφών που θα επιχειρούν δεν είναι και σε prestige και plane spotting εξωτερικά ένα Α321 με Extra δεξαμενές
 
Last edited by a moderator:
Πάντως όταν για DXB υπάρχει η Emirates με τα 777-300er (σε λίγο καιρό πιθανόν και τα νέα A350-900) είναι δύσκολο να σταθεί η Aegean στην γραμμή με τα A321neo. Δεν λέω τα A321neo είναι φανταστικά αεροπλάνα όπως και η Aegean σαν εταιρεία. Όμως δεν μπορεί να συγκριθεί με την Emirates η οποία είναι στο top3 των καλύτερων αεροπορικών του πλανήτη εδώ και 20 χρόνια. Προσωπικά προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω για την Emirates παρά να πάω με Aegean. Επίσης, μην ξεχνάμε ότι η Emirates αυτην την στιγμή είναι η μεγαλύτερη εταιρεία του πλανήτη όσο αφορά τους international passengers (57 εκατομμύρια επιβάτες το 2023) με το DXB να είναι επίσης το μεγαλύτερο hub του πλανήτη. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος θέλει να πάει στο DXB θα πάει με Emirates ώστε να κάνει ανταπόκριση για Ασία.

Ίσως η Aegean πρέπει να σκεφτεί την αγορά 4-5 μεγάλων αεροσκαφών (A330neo ή 787-9 Dreamliner) ώστε να μπορέσει να μπει δυναμικά σε αγορές εκτός Ευρώπης. Στα αεροπλάνα αυτά θα είναι σε θέση να σχεδιάσει πιο άνετα καθίσματα καθώς και υψηλής ποιότητας business class. Καλός η κακώς κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν θα θελήσει να ταξιδέψει 6-7 ώρες στριμωγμένος στα καθίσματα του A321neo ενώ η business class δεν κάνει σε καμία περίπτωση για intercontinental flights.

Αυτή είναι η δικιά μου οπτική. Σε κάθε περίπτωση θα χαρώ πολύ με την επέκταση της Aegean σε νέους προορισμούς. Θεωρώ ότι με σωστά και προσεγμένα βήματα θα τα καταφέρει.
Σε δρομολόγια 4-5 ωρών υπάρχουν και εταιρίες του κόλπου (etihad, qatar) που τα κάνουν με narrow body. Δε φταίει ο τύπος του αεροσκάφους, αλλά το configuration που έχει διαλέξει η Aegean. Προφανώς εχουν ξεκινήσει να εκτελούν τα δρομολόγια με τα ιδια αεροσκάφη που εκτελούν και τα ενδοευρωπαϊκά με το γνωστό τραγικο pitch στις standard θέσεις. Με μια διαφορετική διαμόρφωση δε θεωρώ τόσο απαγορευτικό το προϊόν της Aegean και για τη συγκεκριμένη περιοχή δεν εχει κανένα λόγο να επενδύσει σε wide-body αεροσκάφος.
Post automatically merged:

Το target group είναι η τεράστια αγορά Ινδίας - Ευρώπης. Δεν στοχεύει πρωτίστως στην αγορά Ελλάδας - Ινδίας.
Πάντως μια χαρά κίνηση υπάρχει και Ελλάδα-Ινδία. Και για τουρισμό και για επιχειρήσεις, ξέχωρα απο επενδύσεις Ινδών στην Ελλάδα, ινδικές εταιρίες είναι πολύ χωμένες σε έργα ΙΤ και στην Ελλάδα.
 
Μα το seat-pitch τόσο στην Εco όσο κ στην Biz , στα 321Ν (LR?) που θα κάνουν τα δρομολόγια αυτά κ άλλα προς Ανατολάς, έχουν πει οι ίδιοι οι εκπρόσωποι της Α3 ότι θα είναι πολύ πιο άνετο αφού θα εχουν άλλο config. αυτά τα α/φη γύρω στους 180 pax αντί 220
 
Top