jkar
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 20/09/2007
- Μηνύματα
- 108
- Likes
- 0
Κυκλοφόρησε το τελικό πόρισμα για το συμβάν, η έκδοση στην αγγλική γλώσσα εδώ.
Η επιτροπή επισημαίνει διάφορες αιτίες.
Μία από αυτές είναι η γνωστή ασάφεια που υπάρχει στους αεροπορικούς κύκλους, (και κανονισμούς), γιά την ακριβή σημασία του όρου, "μέγιστη επιδειχθείσα συνιστώσα πλάγιου ανέμου", εάν δηλαδή αυτή είναι, ένα απόλυτο όριο, ή μιά απλή σύσταση.
Επίσης αποκάλυψε και θεωρεί σαν αιτία το ότι η λογική των Η/Υ του α/φ είχε μεταπέσει σε κατάσταση "στο έδαφος" ενώ ένα μόνον κύριο σκέλος είχε ακουμπήσει και πρακτικά το αεροπλάνο πετούσε ακόμα !!. Η μετάπτωση αυτή είχε σαν αποτέλεσμα να μειωθούν στο μισό οι κινήσεις των πηδαλίων για τίς ίδιες κινήσεις των χειριστηρίων και μάλιστα χωρίς αυτό να είναι γνωστό στους χειριστές καθώς η μετάπτωση δεν καταγράφονταν στο Ε/Π.
Η επιτροπή επισημαίνει διάφορες αιτίες.
Μία από αυτές είναι η γνωστή ασάφεια που υπάρχει στους αεροπορικούς κύκλους, (και κανονισμούς), γιά την ακριβή σημασία του όρου, "μέγιστη επιδειχθείσα συνιστώσα πλάγιου ανέμου", εάν δηλαδή αυτή είναι, ένα απόλυτο όριο, ή μιά απλή σύσταση.
Επίσης αποκάλυψε και θεωρεί σαν αιτία το ότι η λογική των Η/Υ του α/φ είχε μεταπέσει σε κατάσταση "στο έδαφος" ενώ ένα μόνον κύριο σκέλος είχε ακουμπήσει και πρακτικά το αεροπλάνο πετούσε ακόμα !!. Η μετάπτωση αυτή είχε σαν αποτέλεσμα να μειωθούν στο μισό οι κινήσεις των πηδαλίων για τίς ίδιες κινήσεις των χειριστηρίων και μάλιστα χωρίς αυτό να είναι γνωστό στους χειριστές καθώς η μετάπτωση δεν καταγράφονταν στο Ε/Π.