LH 320 με πολύ crosswind στο Aμβούργο..παρά λίγο..

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ως πανάσχετος μη χειριστής προτείνω να αυτοαποβληθώ από το forum για 3 εβδομάδες...μέχρι τότε ίσως να έχει δημιουργηθεί special forum για "μη χειριστάς" όπου δε θα θίγω με τα σχόλια μου τους επαγγελματίες που δεν μπορούν να ασχοληθούν με όλους εμάς τους χαζούς.
 
Ρε φίλε Skyhawk δηλαδή εσύ μόνο με χειριστές κουβεντιάζεις; Δεν νομίζεις οτι είναι λίγο υποτιμητική η στάση σου απέναντι στους συμφορουμίτες σου;
Αν έχεις κάποια άποψη για το συμβάν κατέθεσέ την και τέλος! Δημόσια κουβέντα κάνουμε...
Και άμα το πάμε έτσι, εσύ είσαι επαγγελματίας χειριστής; Αν ναι τότε ένας λόγος παραπάνω να καταθέσεις την "επιστημονική", τεκμηριωμένη άποψή σου!
 
Φίλε giopan,
ούτε και εγώ είμαι επαγγελματίας χειριστής. Ούτε και εγώ τα ξέρω όλα όπως και κανείς άλλωστε.
Απλά εκφράζω τις απόψεις μου όπως μπορείς και έσυ!
Επίσης δεν έθιξες κανένα, τουλάχιστον όχι εμένα.
Όπως είπα και πιο πριν ο σκοπός του φόρουμ είναι η ανταλλαγή απόψεων, εμπειριών και γνώσεων χωρίς κανένα περιορισμό (αρκεί να είσαι εντός θέματος!).
Ακριβώς όμως επειδή είμαστε εκτός θέματος ας σταματήσουμε εδώ γιατί δεν βγαίνει κανένα νόημα.

8)
 
SkyHawk":2nbktvqk said:
Εγω θελω να ρωτησω αυτους που ''κραζουν'' το πληρωμα ποσες ωρες εχουν σε jet medium aircraft και βασικα 320 που μιλανε τοοοσο ανετα.


Θα συμφωνήσω με τον SkyHawk. Οι κατηγορίες στο συγκεκριμένο θέμα είναι πάρα πολλές για να περάσουν απαρατήρητες. Ειδικά στην αρχή του topic.
Υπήρξαν posts όπου κάποιος παρουσίασε το πλήρωμα ως "ξεροκέφαλους" , "εγωίσταρους" και "ψυχοπαθείς" . Και πραγματικά δε πιστεύω ότι είναι εκφράσεις που αρμόζουν
σε αεροπορικό forum ,ποσό μάλλον όταν προέρχονται από κάποιους που ίσως να μην έχουν καμιά απολύτως σχέση με τον αεροπορικό χώρο.

Για το αν οι ενέργειες του πληρώματος ήταν κατηγορηματικά σωστές η όχι, όπως λεμέ κάθε φορά ,ας αφήσουμε να το κρίνουν άλλοι , πιο αρμόδιοι αυτό και να είμαστε πιο αντικειμενικοί και προσεκτικοί στις απόψεις μας,ειδικά όταν αυτές αποτυπώνονται δημόσια στο διαδίκτυο. Δεν είναι κακό να υποθέτουμε βάση των όσων γνωρίζουμε και να ρωτάμε, αλλά είναι κακό να κρίνουμε κ να αποφασίζουμε για κάτι , μην έχοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Γιατί άλλο να μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας με τους υπόλοιπους και άλλο να κατηγορούμε ευθέως κάποιον παίζοντας τους "δικαστές".

Επίσης ,οι μεταβλητές είναι πάρα πολλές ώστε να βγει ένα ΑΣΦΑΛΕΣ συμπέρασμα μόνο από το βίντεο.

Και κάτι τελευταίο. Το μερίδιο ευθύνης που αντιστοιχεί σε κυβερνήτη-συγκυβερνήτη ίσως να μην είναι ακριβώς το ίδιο, αλλά δεν σημαίνει ότι σε περίπτωση κάποιου incident η ακόμα χειρότερα accident, ο συγκυβερνήτης δεν θα χάσει τα πτυχία του η ,το λιγότερο, τη δουλειά του. Αν το λάθος έχει ως αφετηρία την αριστερή θέση και ο καθήμενος δεξιά δεν προσπαθήσει να το σταματήσει, πάντα στα πλαίσια του CRM ,είτε σε κάποια διαδικασία (normal η emergency) ,είτε σε κάποιο χειρισμό θα υπάρξουν επιπτώσεις. Και των δυο τα πτυχία παίζονται σε κάθε σκέλος. Όχι μόνο του ενός.

Υπάρχει επίσης η φιλοσοφία του λεγόμενου "monitored approach" (αν θυμάμαι τον όρο σωστά), όπου σε περίπτωση δύσκολων συνθηκών π.χ κακοκαιρία η κάποια βλάβη,το σκέλος αναλαμβάνει ο συγκυβερνήτης έτσι ώστε ο κυβερνήτης να παρατηρεί με μεγαλύτερη ακρίβεια την εξέλιξη της πτήσης. Αυτό πληροφοριακά και μόνο, καθώς δε γνωρίζω από ποιες ακριβώς εταιρίες υιοθετείται.

Φιλικά NightFlyer
 
Εγω δεν υποτιμισα κανενα. Σεβομαι οσους με σεβονται και ακουω/διαβαζω προσεκτικα οτι γραφεται. Αλλα δεν ανεχομαι καποιους να αρχιζουν να λενε οτι να ειναι ενω δεν εχουν καν type rating στο Α320. Εχουν γνωμη και μαλιστα κατηγορουν ατομα τα οποια καν δεν γνωριζουν. Πχ παιδια εγω δεν εχω πτυχιο για ηλεκτρονικους υπολογιστες παρολλα αυτα μου αρεσουν τι παει να πει? οτι θα αρχιζω να κατηγορω καποιον επαγγελματια επειδη κατι μου φανηκε λαθος? δεν εχω καν πτυχιο ηλεκτρονικων υπολογιστων ελεος δηλαδη... Πειτε την αποψη σας μερικοι αλλα μην το παιζεται χειρησταραδες και οτι λετε οτι κανει λαθος το πληρωμα κλπ κλπ
 
Καλά εγώ δεν έχω ιδέα τι πάει να πει type rating....ΑΛΛΑ σαν συχνός επιβάτης και commercial plane enthusiast απαιτώ από την αεροπορική εταιρία που πληρώνω αδρά να μην μου προσφέρει τέτοιου είδους αδρεναλίνη τη στιγμή που δε την έχω ανάγκη. Απαιτώ smooth flights και αποφυγή τοποθεσιών με turbulence....Σαν τέτοιος σαστισμένος frequent flyer κρίνοντας από τα οφθαλμοφανή εκφέρω την άποψη μου για το συγκεκριμένο θέμα χωρίς να έχω εισέλθει σε καμία τεχνική λεπτομέρια οπού οι γνώσεις μου είναι λίγες.

nikos_k.":2d67sn0k said:
Ρε φίλε Skyhawk δηλαδή εσύ μόνο με χειριστές κουβεντιάζεις; Δεν νομίζεις οτι είναι λίγο υποτιμητική η στάση σου απέναντι στους συμφορουμίτες σου;
Αν έχεις κάποια άποψη για το συμβάν κατέθεσέ την και τέλος! Δημόσια κουβέντα κάνουμε...
Και άμα το πάμε έτσι, εσύ είσαι επαγγελματίας χειριστής; Αν ναι τότε ένας λόγος παραπάνω να καταθέσεις την "επιστημονική", τεκμηριωμένη άποψή σου!

Συμφωνώ απόλυτα...εφόσον το forum επιτρέπει "κάθε καρυδιάς καρύδι" περιμένουμε οι λιγότεροι σχετικοί επιμόρφωση από τους επαγγελματίες...τώρα γιατί ξεσηκώνεται ο skyhawk και ο κάθε αετός δεν ξέρω....Μήπως έχει στο ενεργητικό του πολλές τέτοιες προσγειώσεις και αγγίξαμε κάποιες ευαίσθητες χορδές...αν είναι έτσι sorry δεν το έκανα με πρόθεση...
 
giopan μηπως θελεις να δεις το logbook μου? αν ειναι δυνατον. Αμα ειναι να μιλας σαν επιβατης μιλα κανε παραπονα στην εταιρια αλλα μην κριτικαρεις το πληρωμα. Γιατι απλα εισαι επιβατης. Και πιλοτος να εισαι αν δεν εισαι μεσα στο πιλοτιριο εκεινη την στιγμη δεν εχεις κανενα δικαιωμα να πεις τπτ. Και στην τελικη ολοκληρη Lufthansa εδωσε συγχαρητηρια στο πληρωμα... Αλλα οκ εσυ εισαι ο giopan και εισαι επιβατης μπορεις να λες οτι θες.
 
Μπορεί να κλείσει αυτή η παρένθεση που άνοιξε; Αφού διαφωνείτε σε κάτι (που πλέον δεν έχει άμεση σχέση με το θέμα μας), παρακαλώ να το συζητήσετε μέσω ΠΜ και όχι στο δημόσιο χώρο του φόρουμ. Ας αφοσιωθούμε στα σχετικά με το συμβάν στο HAM.
 
NightFlyer":2pmmc70e said:
Και κάτι τελευταίο. Το μερίδιο ευθύνης που αντιστοιχεί σε κυβερνήτη-συγκυβερνήτη ίσως να μην είναι ακριβώς το ίδιο, αλλά δεν σημαίνει ότι σε περίπτωση κάποιου incident η ακόμα χειρότερα accident, ο συγκυβερνήτης δεν θα χάσει τα πτυχία του η ,το λιγότερο, τη δουλειά του.................

Night Flyer συμφωνώ απόλυτα σε αυτό που λές. Δεν το ανέφερα στο πόστ μου για την οικονομία του χρόνου. ΟΜΩΣ, αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι όταν υπάρχουν ευθύνες στο πλήρωμα για ένα συμβάν, ο κυβερνήτης είναι πάντα "στο σκαμνί". Δεν ισχύει το ίδιο για τον συγκυβερνήτη.
 
Και για να επιστρέψουμε στο θέμα, το πόρισμα για το συμβάν αναμένεται τον Απρίλιο.
 
Top