dragonflyer
Economy-Class-Member
Γεια χαρά ... Προκαταβολικά θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη από τους Συντονιστές του φόρουμ για το <<εκτός θέματος>> όσο αυτό είναι τέτοιο...
Φυσικά αν κριθεί οτι πρέπει να ανοιχτεί νέο τόπικ, παρακαλώ μεταφέρτε τα γραφώμενα μου εκεί ( μαζί όμως με την προηγούμενη απάντηση στο ίδιο θέμα- ευχαριστώ).
Επειδή η αλληλουχία των σκέψεων που παρατίθενται παραπ'ανω δε γίνεται να εξηγηθούν -από εμένα τουλάχιστον- θα ήθελα να ζητήσω μερικές διευκρινήσεις -μιας και οι τελίτσες που παρατίθενται σε κάθε γραμμή δε μου φτάνουν.
Είναι καλύτερος ο υδροκεφαλισμός και η συγκέντρωση όλων των πτητικών μέσων σε ένα αεροδρόμιο? Υπάρχει και άλλο αεροδρόμιο Βορειότερα της Λάρισας που να ικανοποιεί έστω και ένα μικρό κομάτι των Βορειοελλαδιτών να βρίσκονται κάποια χρόνια κοντά στα σπίτια τους με αποτέλεσμα τώρα αυτό να θεωρείται <<παραφούσκωμα>> ή γέννηση θέσεων? Φρονώ οτι δεν γίνεται αντιληπτό πόσο επιβαρύνει κάποιους το να εργάζονται μακρυά από οικογένεια / τόπο καταγωγής κτλ.
Μόνο θετική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η κίνηση από πλευράς Στρατηγικής Human Resources Management . Πιθανά ικανοποιούνται και πολιτικές σκοπιμότητες, όμως αυτό δεν αναιρεί το θετικό κομάτι.
Κάτι τέτοιο από όσο γνωρίζω είχε αποφασιστεί από τον καιρό της απόσυρσης των F-5 οπότε μόνο ως βιαστική απόφαση δεν πρέπει να ακληφθεί. Επίσης το ότι τα αεροπλάνα πήγαν αυτήν την αποχή του χρόνου στη Θεσσαλονίκη είναι και λογικό και έξυπνο.
Λογικό μιας και ήταν σκορπισμένα πανελλαδικά όλο το καλοκαίρι, και έξυπνο μιας και πιθανά coordianation issues θα βρουν εύλογο χρόνο για να λυθούν πριν την καλοκαιρινή περίοδο.
Πιο συγκεκριμένα <<In its firefighting configuration, the Bombardier 415 is ideal for Initial Attack on forest fires; getting to the fire at the earliest stages and repeatedly dropping large amounts of fire suppressing foam.
The Bombardier 415 amphibian is also well suited to other missions such as maritime surveillance, coastal patrol, search and rescue, utility transport and resource protection>>
ΠΗΓΗ http://www.bombardier.com/index.jsp?id=3_0&lang=en&file=/en/3_0/3_3/3_3_0.html
Είναι μάλλον σαφές οτι η εταιρεία το έχει φτιάξει για Ειδικές Επιχειρήσεις εκτός από Αεροπυρόσβεση. Είναι δηλαδή ένα <<niche product>>, άρα κάνει /θα κάνει πολλές δουλείες αν απαιτείται. Και απαιτείται συχνά καλέ φίλε από όσο έχει αποδειχτεί. Μήπως λοιπόν λογικό το όνομα?
Τι ακριβώς εννοείς ?
ΥΓ
1. Δεν είμαι Βορειοελλαδίτης
2. Δεν έχω καμία σχέση με τα CL-415, ούτε υποστηρίζω κανένα συγκεκριμένα, ούτε επιτίθεμαι σε κανέναν. Απλά, ως ένα μέλος που προσπαθεί όταν γράφει να γράφει με επιχειρήματα, επιθυμώ και όταν διαβάζω απόψεις αυτές να είναι εμπεριστατωμένες - αν είναι δυνατόν.
Ευχαριστώ για την υπομονή και ζητώ συγνώμη ξανά για το <<εκτός θέματος>>.
Φυσικά αν κριθεί οτι πρέπει να ανοιχτεί νέο τόπικ, παρακαλώ μεταφέρτε τα γραφώμενα μου εκεί ( μαζί όμως με την προηγούμενη απάντηση στο ίδιο θέμα- ευχαριστώ).
Επειδή η αλληλουχία των σκέψεων που παρατίθενται παραπ'ανω δε γίνεται να εξηγηθούν -από εμένα τουλάχιστον- θα ήθελα να ζητήσω μερικές διευκρινήσεις -μιας και οι τελίτσες που παρατίθενται σε κάθε γραμμή δε μου φτάνουν.
Τι εννοείς?oat_student":1nkc02l7 said:E βεβαια πως θα ανοιγαν θεσεις στη Θεσ/νικη?
Είναι καλύτερος ο υδροκεφαλισμός και η συγκέντρωση όλων των πτητικών μέσων σε ένα αεροδρόμιο? Υπάρχει και άλλο αεροδρόμιο Βορειότερα της Λάρισας που να ικανοποιεί έστω και ένα μικρό κομάτι των Βορειοελλαδιτών να βρίσκονται κάποια χρόνια κοντά στα σπίτια τους με αποτέλεσμα τώρα αυτό να θεωρείται <<παραφούσκωμα>> ή γέννηση θέσεων? Φρονώ οτι δεν γίνεται αντιληπτό πόσο επιβαρύνει κάποιους το να εργάζονται μακρυά από οικογένεια / τόπο καταγωγής κτλ.
Μόνο θετική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η κίνηση από πλευράς Στρατηγικής Human Resources Management . Πιθανά ικανοποιούνται και πολιτικές σκοπιμότητες, όμως αυτό δεν αναιρεί το θετικό κομάτι.
Τι εννοείς?oat_student":1nkc02l7 said:Ας το κανανε σωστα τουλαχιστον....
Κάτι τέτοιο από όσο γνωρίζω είχε αποφασιστεί από τον καιρό της απόσυρσης των F-5 οπότε μόνο ως βιαστική απόφαση δεν πρέπει να ακληφθεί. Επίσης το ότι τα αεροπλάνα πήγαν αυτήν την αποχή του χρόνου στη Θεσσαλονίκη είναι και λογικό και έξυπνο.
Λογικό μιας και ήταν σκορπισμένα πανελλαδικά όλο το καλοκαίρι, και έξυπνο μιας και πιθανά coordianation issues θα βρουν εύλογο χρόνο για να λυθούν πριν την καλοκαιρινή περίοδο.
Προς τι το σοκ? Το αεροπλάνο που έχει απιλεγεί είναι συγκεκριμένο.oat_student":1nkc02l7 said:383 Μοιρα Ειδικων Επιχειρησεων :shock:
Πιο συγκεκριμένα <<In its firefighting configuration, the Bombardier 415 is ideal for Initial Attack on forest fires; getting to the fire at the earliest stages and repeatedly dropping large amounts of fire suppressing foam.
The Bombardier 415 amphibian is also well suited to other missions such as maritime surveillance, coastal patrol, search and rescue, utility transport and resource protection>>
ΠΗΓΗ http://www.bombardier.com/index.jsp?id=3_0&lang=en&file=/en/3_0/3_3/3_3_0.html
Είναι μάλλον σαφές οτι η εταιρεία το έχει φτιάξει για Ειδικές Επιχειρήσεις εκτός από Αεροπυρόσβεση. Είναι δηλαδή ένα <<niche product>>, άρα κάνει /θα κάνει πολλές δουλείες αν απαιτείται. Και απαιτείται συχνά καλέ φίλε από όσο έχει αποδειχτεί. Μήπως λοιπόν λογικό το όνομα?
Self- explainable από το παραπάνω λίνκ. Το γέλωτα όμως πάλι δεν τον καταλαβαίνω. Μπορεί να εξηγηθεί ?oat_student":1nkc02l7 said:....για μεταφορα υλικων και προσωπικου..
Τι ακριβώς εννοείς ?
ΥΓ
1. Δεν είμαι Βορειοελλαδίτης
2. Δεν έχω καμία σχέση με τα CL-415, ούτε υποστηρίζω κανένα συγκεκριμένα, ούτε επιτίθεμαι σε κανέναν. Απλά, ως ένα μέλος που προσπαθεί όταν γράφει να γράφει με επιχειρήματα, επιθυμώ και όταν διαβάζω απόψεις αυτές να είναι εμπεριστατωμένες - αν είναι δυνατόν.
Ευχαριστώ για την υπομονή και ζητώ συγνώμη ξανά για το <<εκτός θέματος>>.