LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Aris1979":2xx0i29s said:
Χρησιμοποιώ το αεροδρόμιο περίπου μια φορά το μήνα και όντως η ταχύτητα με την οποία προχωρούν τα έργα είναι εντυπωσιακή. Σήμερα ωστόσο εντυπωσιαστικα αρνητικά με το εξης: Η στέγη πάνω από τις δύο καφετέριες στον εξωτερικό χώρο φιλοξενεί πουλιά, τα οποία φτιάχνοντας τη φώλια τους μεταφέρουν χόρτα, ξύλα, καλώδια, χαρτιά κτλ κτλ. Όλα πέφτουν στη συνέχεια είτε πάνω στους πάγκους, είτε μέσα στους καφέδες και στα κεφάλια των επισκεπτών. Ρώτησα έναν υπάλληλο για το αν είναι ενημερωμένη η Fraport και μου απάντησε ότι έχουν στείλει επανειλημμένα Mail με φωτογραφίες από πράγματα που πέφτουν από τη σκεπή.
Καλά τα έργα, καλή η αναδιάρθρωση του υπάρχοντος τέρμιναλ, αλλά σήμερα κυριολεκτικά η κατάσταση θύμιζε κοτετσι

Και εγώ πριν έναν περίπου χρόνο πήρα εκεί ακριβώς μια μεγαλοπρεπέστατη τούμπα πατώντας πάνω σε περιττώματα πουλιών. Ευτυχώς το μάρμαρο στο δάπεδο ήταν καθαρό και σχετικά μαλακό και έτσι δεν χτύπησα.
 
Ελπίζω ο Τσίπρας να μη παρακολουθεί το forum....
Αν το παρακολουθεί θα ζητήσει να μετονομαστεί σε SKG ΄΄Μίκρα ΄΄
 
Απ’ αυτόν τον άρθρο για τη παράδοση του διαδρόμου
Ο διάδρομος 10-28 στην ολοκληρωμένη μορφή του θα έχει μήκος 3,4χλμ (περίπου 1.046 μέτρα μακρύτερος) θα μπορεί να δέχεται υπερατλαντικές πτήσεις και θα διαθέτει σύστημα ILS που θα λύσει το μόνιμο πρόβλημα της προσγείωσης με ομίχλη
Αλήθεια, ποιά προβλήματα λόγω ομίχλης θα λυθούν με την επαναλειτουργία του, εκτός ίσως από κάποιες περιπτώσεις συνδυασμού βοριάδων και χαμηλής νέφωσης; Ή θα έχει όντως καλύτερο σύστημα ILS;
 
Οι περιπτώσεις που αναφέρεις συνδυασμού βοριαδων/χαμηλής νεφωσης αναμένεται να λυθούν με τις νέες PBN διαδικασίες που θα δημοσιευτούν σύντομα στον διάδρομο 34 και θα χαμηλώσουν τα ελάχιστα.
Όσον αφορά την ομίχλη υπάρχει μια πεποίθηση ότι η προσγείωση στον 10 θα είναι κάπως πιο εύκολη εν συγκρίσει με τον 16 όσο αφορά το ποσό πυκνή είναι η ομίχλη σε εκείνο το σημείο. Αυτό μένει να αποδειχθεί σε συνδυασμό βέβαια με το ILS που θα εγκατασταθεί και το πόσο χαμηλά θα κατέβουν τα minima μετά τα test flights που θα εκτελεστούν και στη συνέχεια τις διαδικασίες που θα δημοσιευτούν εν τέλει.
 
Παιδια τι γινεται σημερα στο "Μακεδονια"; Τρελες καθυστερήσεις..7ωρες η Corendon, 3 ωρες η ΗV, 4ωρες η ΟΑ για Κω,4 η FR για Λαπενρααντα, όλες σχεδον οι μεσημεριανες με 1-2 ωρες καθυστερηση,οι απογευματινες κ οι υπολοιπες..Ειναι θεμα διαχειρισης της κινησης απο εμας ή απο Eurocontrol?
 
Και προχθες το απόγευμα που πέρασα εγω ήταν όλες (πλην τριών) απο 30 λεπτά εως 2 ώρες πίσω. Βρέθηκα 3 ώρες πριν την πτήση μου εκεί και αναχωρούσαν περίπου 15 πτήσεις πριν απο μένα, όμως μόνο 3 είδα πως δεν είχαν "καθυστέρηση / νέα ώρα" στον πίνακα. Δεν έδωσα σημασία γιατί σκέφτηκα πως μάλλον θα έτυχε, αλλά απο ότι φαίνεται, δεν ήταν μόνο προχθές.

Αυτό που μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση όμως είναι το πως στις 9 που έκλεινε το καφέ/εστιατόριο που καταλαμβάνει όλον τον δεύτερο όροφο, το προσωπικό απλά έσβησε τα φώτα για να φύγουν όλοι οι πελάτες - και εκείνη τη στιγμή, και λόγω των καθυστερήσεων, ήταν γεμάτο, είχε κάπου 150 άτομα ο χώρος. Δεν φάνηκε να νοιάζει το προσωπικό αν βλέπαμε να μαζέψουμε τα πράγματά μας και να φύγουμε, αν είχε οικογένειες με παιδάκια, αν είχε προλάβει ο άλλος να τελειώσει το φαγητό του, ή αν έκλεβε ο ένας τον άλλον μέσα στο μισοσκόταδο. Οι υπάλληλοι ήδη είχαν ξεκινήσει να καθαρίζουν τραπέζια και να σκουπίζουν και στην κυριολεξία να σηκώνουν τον κόσμο απο τα τραπέζια. Κόσμος ήδη ταλαιπωρημένος απο τις καθυστερήσεις και απο το όποιο ταξίδι έκανε για να φτάσει στο αεροδρόμιο, σε ένα αεροδρόμιο με περιορισμένο χώρο αναμονής - γιατί δεν κλεινεις απλά ένα κατάστημα. Κλείνεις ουσιαστικά κάτι λιγότερο απο τον μισό διαθέσιμο χώρο αναμονής αναχωρήσεων του αεροδρομίου. Ήταν κάπου 95% ξένοι. Τώρα το τί καθαριότητα γίνεται με σβηστά φώτα, δεν το ξέρω, και έχω περάσει απο θέση ευθύνης σε μεγάλο χώρο εστίασης σαν φοιτητής. Δεκτό το οτι δεν ευθύνεται το αεροδρόμιο άμεσα γι αυτό αλλά ο επιχειρηματίας που μάλλον δεν θέλει να πληρώνει επιπλέον ωρομίσθια, όμως δεν είναι εικόνα αεροδρομίου και τουριστικής χώρας αυτή. Αναρτημένο ωράριο λειτουργίας στην είσοδο δεν είδα φεύγοντας, εκτός αν ήταν τίποτα πολύ μικρό που δεν το είδα. Δεκτό το να κλείνεις όποτε θες να κλείσεις και να θες να πας σπίτι σου να ξεκουραστείς, 7 χρόνια αυτή τη δουλειά έκανα. Κλείσε όμορφα όμως. Δεν κλείνεις το ταβερνάκι κάτω απο το σπίτι σου. Κλείνεις σχεδόν μισό αεροδρόμιο, μαζί με τον μοναδικό διαθέσιμο χώρο καπνιστών και είσαι μία απο τις τελευταίες εντυπώσεις που αφήνει μια χώρα στους επισκέπτες της.
 
spotterakis":3gph19gx said:
Παιδια τι γινεται σημερα στο "Μακεδονια"; Τρελες καθυστερήσεις..7ωρες η Corendon, 3 ωρες η ΗV, 4ωρες η ΟΑ για Κω,4 η FR για Λαπενρααντα, όλες σχεδον οι μεσημεριανες με 1-2 ωρες καθυστερηση,οι απογευματινες κ οι υπολοιπες..Ειναι θεμα διαχειρισης της κινησης απο εμας ή απο Eurocontrol?

Νομίζω ότι είναι συνδυασμός όλων… Τις τελευταίες μέρες υπήρχαν αρκετά προβλήματα με καταιγίδες / περιορισμούς στα slots (λόγω καιρού ή / και έλλειψης προσωπικόυ κλπ.) σε πολλά μέρη της Ευρώπης, όχι μόνο στην Ελλάδα… Κι εγώ εδώ και εβδομάδες σχεδόν δεν έχω πτήσεις χωρίς προβλήματα (καθυστερήσεις, χαμένες ανταποκρίσεις μέχρι και ακυρώσεις), και από / προς Θεσσαλονίκη, αλλά και αλλού, με όλες τις εταιρίες (A3, LH, OS, LX….).
 
YCNZ":2d8mtgjc said:
Και προχθες το απόγευμα που πέρασα εγω ήταν όλες (πλην τριών) απο 30 λεπτά εως 2 ώρες πίσω. Βρέθηκα 3 ώρες πριν την πτήση μου εκεί και αναχωρούσαν περίπου 15 πτήσεις πριν απο μένα, όμως μόνο 3 είδα πως δεν είχαν "καθυστέρηση / νέα ώρα" στον πίνακα. Δεν έδωσα σημασία γιατί σκέφτηκα πως μάλλον θα έτυχε, αλλά απο ότι φαίνεται, δεν ήταν μόνο προχθές.

Αυτό που μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση όμως είναι το πως στις 9 που έκλεινε το καφέ/εστιατόριο που καταλαμβάνει όλον τον δεύτερο όροφο, το προσωπικό απλά έσβησε τα φώτα για να φύγουν όλοι οι πελάτες - και εκείνη τη στιγμή, και λόγω των καθυστερήσεων, ήταν γεμάτο, είχε κάπου 150 άτομα ο χώρος. Δεν φάνηκε να νοιάζει το προσωπικό αν βλέπαμε να μαζέψουμε τα πράγματά μας και να φύγουμε, αν είχε οικογένειες με παιδάκια, αν είχε προλάβει ο άλλος να τελειώσει το φαγητό του, ή αν έκλεβε ο ένας τον άλλον μέσα στο μισοσκόταδο. Οι υπάλληλοι ήδη είχαν ξεκινήσει να καθαρίζουν τραπέζια και να σκουπίζουν και στην κυριολεξία να σηκώνουν τον κόσμο απο τα τραπέζια. Κόσμος ήδη ταλαιπωρημένος απο τις καθυστερήσεις και απο το όποιο ταξίδι έκανε για να φτάσει στο αεροδρόμιο, σε ένα αεροδρόμιο με περιορισμένο χώρο αναμονής - γιατί δεν κλεινεις απλά ένα κατάστημα. Κλείνεις ουσιαστικά κάτι λιγότερο απο τον μισό διαθέσιμο χώρο αναμονής αναχωρήσεων του αεροδρομίου. Ήταν κάπου 95% ξένοι. Τώρα το τί καθαριότητα γίνεται με σβηστά φώτα, δεν το ξέρω, και έχω περάσει απο θέση ευθύνης σε μεγάλο χώρο εστίασης σαν φοιτητής. Δεκτό το οτι δεν ευθύνεται το αεροδρόμιο άμεσα γι αυτό αλλά ο επιχειρηματίας που μάλλον δεν θέλει να πληρώνει επιπλέον ωρομίσθια, όμως δεν είναι εικόνα αεροδρομίου και τουριστικής χώρας αυτή. Αναρτημένο ωράριο λειτουργίας στην είσοδο δεν είδα φεύγοντας, εκτός αν ήταν τίποτα πολύ μικρό που δεν το είδα. Δεκτό το να κλείνεις όποτε θες να κλείσεις και να θες να πας σπίτι σου να ξεκουραστείς, 7 χρόνια αυτή τη δουλειά έκανα. Κλείσε όμορφα όμως. Δεν κλείνεις το ταβερνάκι κάτω απο το σπίτι σου. Κλείνεις σχεδόν μισό αεροδρόμιο, μαζί με τον μοναδικό διαθέσιμο χώρο καπνιστών και είσαι μία απο τις τελευταίες εντυπώσεις που αφήνει μια χώρα στους επισκέπτες της.

Πολυ καλα τα λες..αλλά μην τα λες εδω μονο..Εμεις καταλαβαίνουμε απόλυτα, αυτοι οχι..Μπες σε φμπ και κραξτους δημοσίως..Τους χρειαζεται ολιγον ρόμπα..
 
Ρε παιδιά θα μας τρελάνετε? Να τους κράξει επειδή τηρούν το ωράριό τους και κλείνουν την ώρα που πρέπει. Δηλαδή έπρεπε να κάνουν υπερωρίες επειδή υπήρχαν καθυστερήσεις πτήσεων? Αυτοί οι εργαζόμενοι δεν έχουν σπίτια? Αν συνέχιζαν, θα κράζαμε το αφεντικό που τους κρατάει με το ζόρι. Αν κλείνουν, τους κράζουμε επειδή κλείνουν πιο νωρίς από ότι μας βολεύει. Μόνο ο στην Ελλάδα έχουμε τέτοιου είδους απαιτήσεις. Στα πιο πολλά ευρωπαϊκά αεροδρόμια, το βράδυ που έχει λίγες πτήσεις κλείνουν τα πάντα. Και στο κάτω κάτω, για να πληρώσει ο επιχειρηματίας υπερωρίες δεν πρέπει να υπάρχει και η προσδοκία του ανάλογου κέρδους? Ή μήπως πρέπει να πληρώσει από την τσέπη του για να κάνει το χατίρι σε αυτούς που περιμένουν?
 
Φιλε αδικα γραφεις .Ο Ελληναρας που κατευθειαν γραφει μπες μεσα και κραξε τους .Να κραξεις την εταιρεια φιλε οχι τον υπαλληλο η την επιχειρηση που εχει ενα ωραριο λειτουργιας και ειναι και αυτοι ανθρωποι και πρεπει να πανε σπιτια τους .Απιστευτο μια ζωη στην Ελλαδα οι μισοι Ελληνες δουλευουν για τους αλλους μισους . :wall:
 
Top