LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη "Μακεδονία"

Πιλοτικό βιομετρικό σύστημα ελέγχου πρόσβασης στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης
http://troktiko.blogspot.com/2010/06/bl ... _6421.html
την εγκατάσταση στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης πιλοτικού βιομετρικού συστήματος ελέγχου πρόσβασης και σε ορισμένες από τις εγκαταστάσεις του


τι είναι τούτο?συγγνώμη..αλλα δεν κατάλαβα τίποτα
 
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη "Μακεδονία"

Δεν είσαι ο μόνος.... :with:
 
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη "Μακεδονία"

Προφανώς κάποιο σύστημα ελέγχου πρόσβασης σε χώρους προσωπικού, με έλεγχο βιομετρικών χαρακτηριστικών (μάτια, αποτυπώματα κτλ).
 
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη "Μακεδονία"

Σταθμεύσαμε 2 αυτοκίνητα στο πάρκινγκ του μακεδονία τρίτη 3 αυγούστου 9.30 το πρωί και πήγαμε κουρασμένοι να τα πάρουμε τρίτη 10 αυγούστου 7 η ώρα το απόγευμα. Περπατώντας αρκετά μέτρα με θερμοκρασιες γύρω στους 32 C ο νεαρός στο παράπηγμα μας ενημερώνει πως οφείλουμε 207 ευρώ. Μετά από 8 μέρες στο εξωτερικό τα μετρητά που είχαμε, οι δύο οδηγοί, ήταν σίγουρα λιγότερα. Οπότε φυσικά προτείνουμε να πληρώσουμε με κάρτα. Η απάντηση φυσικά ήταν ένα από τα 'χαστούκια' που τρως όποτε επιστρέφεις στην Ελλάδα, <δεν δεχόμαστε κάρτες, αλλά έχει μηχάνημα στο αεροδρόμιο>. Γιατί έπρεπε μέσα στο λιοπύρι να πάει κάποιος στο κτίριο του αεροδρομίου και να ξαναγυρίσει, μετά από 12 ώρες το λιγότερο στο πόδι, ενώ με την απλή χρήση μιας πιστωτικής θα είχαμε ξεμπερδέψει; Την απάντηση μας την έδωσε ο ταμίας <είναι κρατικό, αν ήταν ιδιωτικό θα είχε>. Παρακαλώ τους ''Γερμανούς του Βενιζέλος'' να πάρουν ''υπό την προστασία τους'' και το Μακεδονία, να μας γλυτώσουν απ΄τη μιζέρια μας και υπόσχομαι ότι θα τα ''ακουμπάμε'' και σ' αυτούς, αλλά νοιώθοντας περισσότερο Ευρωπαίοι!!!!!!!!
 
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη &quot;Μακεδονία&quot;

Δεν νομίζω να είναι τόσο κρατικό..Αν θυμάμαι καλά τα παρκινκ τα έχει νοικιάσει ο Μουζενιδης του Mouzenidis tours
 
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη &quot;Μακεδονία&quot;

Σήμερα από την περιοχή του ΙΚΕΑ είδα ένα Boeing 767 είτε Α330 της Alitalia να απογειώνεταια από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Wow! Charter? Πολύ στυλάτο και στα καινούρια χρώματα. Εκτός αν τόσο με βάρεσε ο ήλιος πια που έβλεπα οάσεις... :roll:
 
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη &quot;Μακεδονία&quot;

NOTAM:

A1918/10 - PARTS OF THE MANOUVRING AREA AS DESCRIBED BELOW:
1. RWY 16/34
2. PARALLEL TAXIWAY A FROM THRESHOLD RWY 16 TO PARALLEL F AND FROM
THRESHOLD RWY 34 TO RWY 10/28
3. TAXILINKS B,C,D
4. PART OF PARALLEL F BETWEEN J AND PARALLEL A ARE CLOSED DUE TO WIP. 01 OCT
09:26 2010 UNTIL 08 OCT 11:00 2010. CREATED: 01 OCT 09:33 2010


ΕΡΓΟ:

ΕΠΙΣΤΡΩΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ 16-34 ΜΕ ΑΝΤΙΟΛΙΣΘΗΡΟ ΛΕΠΤΟΤΑΠΗΤΑ SLURRY-SEAL II ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΘΜ
(2.359.500 €)
 
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη &quot;Μακεδονία&quot;

H ως άνω εργασία έχει ως αποτέλεσμα να είναι ενεργός ο 10-28 και για καλή μας τύχη ο άνεμος είναι με το μέρος μας, ενεργός είναι ο 28. Αποτέλεσμα : Πολλά καλούδια.

Το σημερινό highlight http://www.flickr.com/photos/sotosthegreat/5041502821/

Καλά ξεκίνησε ο μήνας....
 
Αυτή την ώρα 6 αεροσκάφη προσπαθούν προσέγγιση στο αεροδρόμιο Μακεδονία με συνεχόμενα go around λόγο κακοκαιρίας
Αυτά είναι τα SX-DVS (A3136) SX-DVL (A3128) από 3 προσπαθειες το καθένα και τώρα επιστρέφουν στην Αθήνα
Το SX-DVG (A3715) από Ηράκλειο το οποίο προσπάθησε και νωρίτερα (22:00) χωρίς επιτυχία επέστρεψε Αθήνα και τώρα δοκιμάζει πάλι.
Η Swiss HB-IOL (SWR185) η Cyprus 5B-DCG (CY0426) και η Alitalia I-BIXI (AZ07GJ) έκαστη από 3 προσπάθειες


Edit I : όλα τα αεροσκάφη κατευθύνονται για Αθήνα (του Ηρακλείου για δεύτερη φορά) όπως και η βραδινή της Aegean (ΑΕ715) SX-DVI από Ρόδο

Edit II : τα δυο τσεχικά OK-TVP της Travelservice και OK-XGC (OK0418) της Czech από Πράγα δεν μπήκαν στον κόπο δεύτερης προσπάθειας και πήραν και αυτά τον δρόμο για Αθήνα
 
Παρακολουθουσα (απο το γνωστο σαιτ και μεσω της αirband) χθες τις προσπαθειες για προσγειωση που απο νωρις το βραδυ ειχε δυσκολιες. Απο τις 9 και μετα ειχε ανεμους βορειους (18-25) με δυνατη βροχη και περιορισμενη ορατοτητα στις αρχες του 34. Ολα τα αεροσκαφη προσεγγιζαν τον 34 μεχρι τα περιπου 3 μιλια και 1200 ποδια (εκει προφανως εχαναν την ορατοτητα τους) οπου και εκτελουσαν go around. Οπως σωστα ανεφερε ο avro7446 η Αιγαιου 128, η 722 (Ροδο) η 715 οπως και η κυπριακη προσπαθησαν απετυχημενα στις 10 περιπου το βραδυ , πηγαν αθηνα και ξανα επεστρεψαν αποτυχημενα στις 2 το βραδυ οπου και και γυρισαν τελικα και παλι στην Αθηνα. Για την ιστορια, περιπου στις 10.30 η Αιγαιου 503 (SX-DVH) ηταν η μονη που τα καταφερε και προσγειωθηκε (με τη δευτερη).
 
Top