giopan
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 30/01/2008
- Μηνύματα
- 96
- Likes
- 0
- Website
- www.safe-loan.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- EMI
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη "Μακεδονία"
Πολλές φορές μου έχει τύχει προσγείωση στον 16 (δηλαδή από βορρά προς νότο) με πορεία ακριβώς όπως την περιγράφεις δηλαδή δεξιά στροφή λίγο μετά το σημείο όπου ο Περιφεριακός συναντά την Εθνική (ίσως και λίγο πιο μακριά), μετά πάνω από όλη την πόλη με Ν-ΝΑ κατεύθυνση, πιάνει θάλασσα στο ύψος του Μέγαρου (late finals?) περίπου και μετά touchdown. Και σε αυτή την περίπτωση προσγειώνεσαι κάνα δεκάλεπτο αργότερα (45 λεπτά περίπου συνολικός χρόνος πτήσης σε αντίθεση με τα 32-37 λεπτά με προσέγγιση straight in από νότο). Παντώς αν είναι όπως τα λες, και η αρχική οδηγία ήταν προσέγγιση από βορά, πρώτη φορά σε τέτοιο μεγάλο ύψος ενώ πετούσε μέσα στο Θερμαικό (εάν θυμάμαι καλά από το gps 12-13 χιλ πόδια 30 μίλια από το αεροδρόμιο πριν αρχίσει τις στροφές) Επίσης μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι μας δόθηκε χρόνος πτήσης στο έδαφος στην Αθήνα 50 λεπτά (πρωτάκουστο ίσως) σε αντίθεση με τα συνηθισμένα 35 ή 40 λεπτά. Anyway, ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις.
redhell":1qomr32h said:Ετσι όπως το περιγράφεις λογικά σας είχαν για προσγείωση στον 16 (δηλαδή από βορρά προς νότο) για αυτό και το σχετικά μεγάλο ύψος που λες, όπου αφού περάσεις το TSL vor ακολουθείς μια Β-ΒΔ πορεία για 15 μίλια μέχρι το IAF και μετά με δεξιά στροφή ευθυγραμίζεσαι για την ILS διαδικασία. Εκεί λογικά έγινε μια αλλαγή διαδρόμου σας περάσαν δηλαδή για την VOR-DME διαδικασία (ή visual) του 34 (από νότο προς βορρά) όμως επειδή "ερχόσασταν ψηλοί" σας έδωσε μια 360 left μαζί με κάθοδο ώστε να "χωρέσετε".
Το πιο πιθανό να άλλαξε ο άερας... Όπως το περιγράφεις πάντως δεν μου φαίνεται για κάποιο standard holding pattern. Απλά σας τρενάρανε λίγο για να προλάβετε να κατέβετε.
Πολλές φορές μου έχει τύχει προσγείωση στον 16 (δηλαδή από βορρά προς νότο) με πορεία ακριβώς όπως την περιγράφεις δηλαδή δεξιά στροφή λίγο μετά το σημείο όπου ο Περιφεριακός συναντά την Εθνική (ίσως και λίγο πιο μακριά), μετά πάνω από όλη την πόλη με Ν-ΝΑ κατεύθυνση, πιάνει θάλασσα στο ύψος του Μέγαρου (late finals?) περίπου και μετά touchdown. Και σε αυτή την περίπτωση προσγειώνεσαι κάνα δεκάλεπτο αργότερα (45 λεπτά περίπου συνολικός χρόνος πτήσης σε αντίθεση με τα 32-37 λεπτά με προσέγγιση straight in από νότο). Παντώς αν είναι όπως τα λες, και η αρχική οδηγία ήταν προσέγγιση από βορά, πρώτη φορά σε τέτοιο μεγάλο ύψος ενώ πετούσε μέσα στο Θερμαικό (εάν θυμάμαι καλά από το gps 12-13 χιλ πόδια 30 μίλια από το αεροδρόμιο πριν αρχίσει τις στροφές) Επίσης μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι μας δόθηκε χρόνος πτήσης στο έδαφος στην Αθήνα 50 λεπτά (πρωτάκουστο ίσως) σε αντίθεση με τα συνηθισμένα 35 ή 40 λεπτά. Anyway, ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις.