LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη "Μακεδονία"

jetflight":2jgjcma0 said:
Οσο για το κτηριο οντως ειναι υπερβολη να το χαρακτηριζουμε ετσι γιατι υπαρχουν και πολυ χειροτερα ελληνικα αεροδρομια σε αυτο το τμημα.

δεν το αμφισβητω..το ότι υπαρχουν χειρότερα αεροδρομια στην Ελλάδα που το θεωρω τραγελαφικό να αποκαλουνται ετσι(αεροδρομια) δεν σημαινει ότι πρεπει να μου αρεσει αυτό το κρυο γκριζο κουτι που εχουμε..ουτε θα συνεκρινα το "Μακεδονια" με το Heathrow ή Schiphol...αλλα ολοι μας που εχουμε ταξιδεψει και εχουμε δει αεροδρομια στην Ευρωπη αντιστοιχου μεγεθους με της Θεσσαλονικης νομιζω δεν υπάρχει συγκριση ουτε από θεμα αισθητικης ούτε από θεμα εκτασης φυσικα...και τα 5 χρόνια περιπου που εχουν περασει από τοτε που το τερμιναλ πηρε τη σημερινη του μορφη δεν ειναι λίγα..ας μην ξεχναμε ότι εάν τα εργα συνεχιζονταν σημερα το αεροδρόμιο θα είχε τη μορφη της..μακετας...μακαρι να ιδιωτικοποιηθει και να προχωρήσουν τα εργα μπας και δουμε πραγματικο ευρωπαϊκό αεροδρόμιο..φοβαμαι μόνο μην απογειωθούν τα τελη με την ιδιωτικοποίηση..

και μιας και μιλησατε για αλλα ελληνικα αεροδρομια..δεν θα το συγκρινω με της λημνου..αλλα με της Ρόδου,της Κερκυρας,των Χανιων και του Ηρακλειου..ας μου πει καποιος, που υπερτερει και που χάνει το "Μακεδονία"...
 
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη "Μακεδονία"

Δεν ξερω αν εχει απαντηθει γενικα αλλα θα ηθελα να ρωτησω το εξης:
Απο οτι ξερω η ΟΑ εχει μονο τα 2 ATR based αποκλειστικα στην Θεσσαλονικη. Υπαρχει καποια αλλη εταιρια πολιτικης αεροποριας που να εχει αεροσκαφη με βαση στην SKG; Ή ολα ερχονται απο Αθηνα για να εκτελεσουν τα απευθειας δρομολογια και μετα ξαναγυρνανε πισω;
 
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη "Μακεδονία"

Ετυχε να είμαι προχθές στο Μακεδονία, μετά από μια πτήση από Σκύρο, και περίμενα 2 ωρες το ΑΤR-72 της 906 από Αθήνα για να φύγουμε. Εκατσα λοιπόν πάνω από 4 ώρες συνολικά, περιεφέρθην σε όλους τους χώρους μέσα και έξω, είδα ματαξύ άλλων 2 απο-προσγειώσεις του ιστορικού Douglas C-47, αρκετές Α3 και ΟΑ, και τα παρατημένα (κρίμα) Caravelle και TU-154. Καθόλου χάλια δεν είναι το Μακεδονία, ούτε "λαμαριναποθήκη" ούτε τίποτα. Αν εξαιρέσει κανείς τον χαμηλό φωτισμό, και το μέγεθος του τέρμιναλ, από αισθητικής απόψεως είναι πολύ καλύτερο από πολλά ευρωπαικά που έχω δει, ακόμα και πόλεων πολύ μεγαλύτερων από την Θεσσαλονίκη! Μόνο να αναφέρω τα Linate, Birmingham, Orly, Βρυξελλες, Seremetyevo (το 2, το διεθνές!) Valencia (το χειρότερο!), κλπ. Το μόνο που χρειάζεται είναι μια επέκταση του ήδη υπάρχοντος αεροσταθμού, και του μεγαλώματος του 10, (που από ότι είδα από αέρος, έχει ήδη αρχίσει) και τίποτα άλλο!!
 
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη "Μακεδονία"

H Aegean αν δεν κανω λαθος μονιμα εχει 1 734 το οποιο εκτελει τις πτησεις προς Μοναχο. Τα αλλα δηλαδη 1 320 και 1 AR1 απλα διανυκτερευουν και το πρωι επιστρεφουν στην Αθηνα οπως δηλαδη και 1 με 2 734 των ΟΑ οπου το ενα επιστρεφει απο το Λονδινο.
 
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη "Μακεδονία"

jetflight":3ghnmzek said:
H Aegean αν δεν κανω λαθος μονιμα εχει 1 734 το οποιο εκτελει τις πτησεις προς Μοναχο. Τα αλλα δηλαδη 1 320 και 1 AR1 απλα διανυκτερευουν και το πρωι επιστρεφουν στην Αθηνα οπως δηλαδη και 1 με 2 734 των ΟΑ οπου το ενα επιστρεφει απο το Λονδινο.


Η Αegean δεν έχει ανοίξει βάση στη Θεσσαλονίκη. Βάση έχει μόνο Αθήνα και Ηράκλειο. Προφανώς το αεροσκάφος μένει κάποιες ώρες ή μέρες στο αεροδρόμιο.
 
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη "Μακεδονία"

Το οτι εχει 1 734 που κανει Μοναχο δεν μπορει να θεωρηθει ως βαση οπως και τα 2 μονο AT4 της ΟΑ.Γενικα παντως η Α3 εχει ισχυροτερη απο πλευρας αεροσκαφων παρουσια στο Μακεδονια.Τωρα για το Ηρακλειο οπως και καποια αλλα μερη απλα εκτος των τακτικων εκτελει καποιες πτησεις Τσαρτερ κυρια σε Ιταλια,Γαλλια κλπ επειδη εδω και καποια χρονια εχει συναψει συνεργασιες με συγκεκριμενους Τ.Ο απο αυτες κυριως τις χωρες. Ουτε αυτο μπορει καποιος να το πει βαση.Δεν παιζει εν τελει αν εχει μονιμα εγκατεστημενα αεροπλανα στο Μακεδονια οσο το οτι στηριζει πολυ περισσοτερο τη Θεσσαλονικη ,και αν δεν υπηρχαν τα <<αγονα>> η παρουσια της θα ηταν πολυ μεγαλυτερη.
 
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη &quot;Μακεδονία&quot;

Το κτίριο του πύργου στον ΚΑΘΜ μετά την ανακαίνιση που ολοκληρώθηκε πρόσφατα:

[album]14516[/album]
 
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη &quot;Μακεδονία&quot;

MAKEDONIA AIRPORT
ειναι το γκρουπ που δημιουργήθηκε στοfacebook.
οποιοε εχει προφιλ ας γίνει μέλος
 
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη &quot;Μακεδονία&quot;

Σήμερα το πρωί πτήση Α3 Αθ-θεσ αναχ 9.10 με 320. Έχω κάνει 200 φορές αυτό το δρομολόγιο και μου έκανε εντύπωση ότι με το που μπήκε στο Θερμαικό (ενώ ήταν ακόμα πολύ ψηλά 4000 μέτρα) εισήλθε σε holding ξεκινόντας με αριστερή στροφή. Ολοκλήρωσε στροφή 360 (όλο πάνω από θάλασσα φτάνοντας σχεδόν μέχρι παράλια Πιερίας) και τελικά προσγειώθηκε από ξήρα περνόντας πάλι ανατολικά από το νοητό σημείο που ξεκινάει ο Θερμαικός - εκεί που κάνει ένα "μυτάκι" (sorry για τους αδόκιμους όρους - δεν γνωρίζω τα νούμερα των διαδρόμων του αεροδρομίου). Γενικά η πτήση ήταν "κάπως" σήμερα - όλο στροφές (κάποιες από αυτές αρκετά απότομες και κλειστές) παρόλο που ο καιρός ήταν σχεδόν clear. Είναι η πρώτη φορά που πέταξα σε τέτοιο ελιγμό. Μπορεί κάποιος να πληροφορήσει ποια είναι τα holding patterns που προβλέπονται για το Μακεδονία? Πάντως το αεροδρόμιο στο έδαφος φαινόταν πάρα μα πάρα πολύ busy.
 
Re: LGTS/SKG Θεσσαλονίκη &quot;Μακεδονία&quot;

Ετσι όπως το περιγράφεις λογικά σας είχαν για προσγείωση στον 16 (δηλαδή από βορρά προς νότο) για αυτό και το σχετικά μεγάλο ύψος που λες, όπου αφού περάσεις το TSL vor ακολουθείς μια Β-ΒΔ πορεία για 15 μίλια μέχρι το IAF και μετά με δεξιά στροφή ευθυγραμίζεσαι για την ILS διαδικασία. Εκεί λογικά έγινε μια αλλαγή διαδρόμου σας περάσαν δηλαδή για την VOR-DME διαδικασία (ή visual) του 34 (από νότο προς βορρά) όμως επειδή "ερχόσασταν ψηλοί" σας έδωσε μια 360 left μαζί με κάθοδο ώστε να "χωρέσετε".

Το πιο πιθανό να άλλαξε ο άερας... Όπως το περιγράφεις πάντως δεν μου φαίνεται για κάποιο standard holding pattern. Απλά σας τρενάρανε λίγο για να προλάβετε να κατέβετε.
 
Top