LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
H συζήτηση αυτή θα είχε ίσως κάποιο νόημα πριν αρχίσει η κατασκευή του έργου. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα έργο 140 εκατ. ευρώ το οποίο χρηματοδοτείται η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Δεν πιστεύω πως η ΕΕ δίνει κάποια εκατομμύρια ευρώ τώρα για να φτιάξει ένα αεροδρόμιο (με δυνατότητα διηπειρωτικών πτήσεων κτλ.), όταν θα υπήρχε η περίπτωση μετά από μερικά χρόνια να μεταφερθεί αλλού.
Καλώς ή κακώς, το αεροδρόμιο θα παραμείνει στη θέση του.

ΥΓ. Μάλιστα είναι από τα πρώτα έργα κρατικών αεροδρομίων που φτιάχνονται με χρηματοδότηση από την Ε.Ε. Μέχρι τώρα το σύνολο σχεδόν των έργων αεροδρομίων στην Ελλάδα έχει γίνει με πόρους αποκλειστικά από το ΤΕΑΑ (σπατόσημο).
 
θα υποστουμε λοιπον τις συνεπειες.... :? :? :? :x :x :x
 
Ευτυχως που γινεται απο την Ε.Ε.Αν και νομιζω οτι αυτο γινεται επιλεκτικα.Η ΥΠΑ κανει εργα οπου θελει και φυσικα προφασιζεται οτι δεν επαρκουν τα χρηματα οπου δεν θελει να κανει τιποτα.Μην ξεχναμε και την πολιτικη βουληση.Η συζητηση για νεο αεροδρομιο στη Θεσσαλονικη ειναι αχρηστη αφου το εργο επεκτασης διαδρομου υλοποιειται.Νομιζω οτι ειναι καλυτερα που βρισκεται ανατολικα διοτι εκει βρισκονται γενικοτερα περιοχες που το αεροδρομιο ειναι απολυτα χρησιμο οπως η Χαλκιδικη.Αντι λοιπον να μιλαμε για προαστιακες συνδεσεις και νεο αεροδρομιο χωρις λογο ας φροντισουν η Κοζανη,η Λαρισα αντι να ειναι <<προαστια>> της Θεσσαλονικης να μαθουν τι ειναι το αεροπλανο για να μπουν στο παιχνιδι της αναπτυξης.Το Μακεδονια θα πρεπει να εξυπηρετει τη Θεσσαλονικη αντε και τη Χαλκιδικη.Οι αλλοι θα πρεπει να βρουν λυση εφοσον θελουν αεροπορικη εξυπηρετηση μονοι τους.
 
Μα η Κοζάνη και η Λάρισα (όπως και η Έδεσσα. τα Γιαννιτσά, η Βέροια) είναι ουσιαστικά προάστια της Θεσσαλονίκης. 1:10 με το τρένο η Λάρισα, 1:30 η Έδεσσα, η Κοζάνη έχει την Εγνατία (νομίζω και σιδηροδρομική σύνδεση με ανταπόκριση), όπως και άλλες πόλεις της περιοχής και βέβαια τα δίκτυα έχουν δρόμο ακόμα για να βελτιωθούν. Τα είπε και ο xristos πιο πάνω. Εννοείται πως τα αεροδρόμια Κοζάνης και Καστοριάς προσθέτουν bonus στις πόλεις αλλά δεν έχει γίνει σωστή εκμετάλλευση τους. Και αν δεν κάνω λάθος στην Καστοριά υπάρχει και μεγάλος διάδρομος που μπορεί να εξυπηρετήσει διεθνείς πτήσεις. Η Λάρισα επίσης έπρεπε να έχει κάποιο αεροδρόμιο για πολιτικές πτήσεις. Τι στο καλό; Είναι μέσα στις 5 μεγαλύτερες πόλεις της χώρας. Και όσο για το Μακεδονία, που είναι και το θέμα μας γιατί ξέφυγα λίγο, νομίζω πως όταν και αν τελειώσουν τα έργα (εύχομαι να μην εγκαταλειφθεί εντελώς η επέκταση του αεροσταθμού, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω αλλά και να γίνει μια σύνδεση με κάποιο τρένο), θα μπορεί να σηκώσει πολλή περισσότερη κίνηση από μόνο τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική.
 
φιλε jerry καταλαβαινω οτι εχουν αρχισει τα εργα για το διαδρομο αλλα τα υπολοιπα που ειπες τα θεωρω επιεικως απαραδεκτα.ειναι δυνατον να λες οτι ειναι καλυτερα στα ανατολικα,ειναι δυνατον να λες να μαθουν οι κοζανη,λαρισα,κτλ.. τι ειναι το αεροπλανο ,ειναι δυνατον!!!!!κριμα σου ... ισα ισα αυτες οι περιοχες θα εξυπηρετουνται αμεσα καθως και η θεσσαλονικη μιας και εχει καλη οδικη και σιδηροδρομικη συνδεση.και παλι κριμα :evil: :evil:

Edited: Λίγο προσοχή στη χρήση των smilies. Αρκούν και 1-2 για να καταλάβουμε τι θέλεις να πεις.
 
jetflight":2g20dz18 said:
Αντι λοιπον να μιλαμε για προαστιακες συνδεσεις και νεο αεροδρομιο χωρις λογο ας φροντισουν η Κοζανη,η Λαρισα αντι να ειναι <<προαστια>> της Θεσσαλονικης να μαθουν τι ειναι το αεροπλανο για να μπουν στο παιχνιδι της αναπτυξης.Το Μακεδονια θα πρεπει να εξυπηρετει τη Θεσσαλονικη αντε και τη Χαλκιδικη.Οι αλλοι θα πρεπει να βρουν λυση εφοσον θελουν αεροπορικη εξυπηρετηση μονοι τους.

Θα πρέπει να προσέχεις πως μιλάς για τους "άλλους"! Δεν είναι θέμα "αυτοί" και "εμείς"! Είναι θέμα λειτουργκότητας και πολιτικής. Ρώτησες την Κοζάνη και την Καστοριά αν προσπάθησαν να αξιοποιήσουν όπως πρέπει τα αεροδρόμιά τους? Ξέρεις αν έχουν γίνει προσπάθειες και κινήσεις για περαιτέρω αξιοποίηση κλπ? Προφανως όχι! Μάθε λοιπόν πως ένα αεροδρόμιο όπως το Μακεδονία δεν έιναι "δικό σου"! Αντιθέτως είναι όλης της βόρειας Ελλάδας γιατί θέλεις δεν θέλεις έτσι αποφάσιασαν κάποιοι!
 
Στο σχολιασμο που εκανα ανεφερα οτι η Λαρισα και η Κοζανη τις οποιες τις αναφερω σαν παραδειγματα διοτι δεν ειναι οι μοναδικες περιπτωσεις χριαζονται αεροδρομια με κινηση εφοσον θελουν την αεροπορικη εξυπηρετηση.Εαν τη θελουν τοτε ετσι οπως ειναι σημερα αυτη δεν υπαρχει σε πολεις με κοσμο τουλαχιστον οπως η Λαρισα.Εαν δε τη θελουν ειναι δικαιωμα τους να πηγαινουν με το ΚΤΕΛ και το τραινο.Η εντυπωση που εχω ειναι οτι το Μακεδονια εξυπηρετει ανω του 90% Θεσσαλονικη και κυριως κενρικες και ανατολικες περιοχες που ειναι και πιο ευρωστες οικονομικα χωρις καμια διαθεση να θειξω τα δυτικα προαστια και φυσικα την ακρως τουριστικη Χαλκιδικη.Φυσικα δεν εξυπηρετει ολη τη Βορεια Ελλαδα.Υπαρχουν και αλλα 2 αξιολογα αεροδρομια με προοπτικες περαιτερω αναπτυξης η Καβαλα και η Αλεξανδρουπολη!Η Καστορια πρεπει να υπαρξει πολιτικη και γενικη βουληση για να αξιοποιηθει σαν αεροδρομιο αξιωσεων.Επιμενω και η Κοζανη θα μπορουσε να εχει κατι ανωτερο απο αυτο που βλεπουμε αυτη τη στιγμη και φυσικα ολοκληρη Θεσσαλια δεν μπορει να μην εχει στο ελαχιστο αεροπορικη συνδεση της προκοπης.Η αποψη μου ειναι οτι ειναι καθαρα θεμα νοοτροπιας.Πολη με αεροδρομιο και πτησεις εχει αλλον αερα.Αν δε συμφωνειτε κυριοι που φυσικα δεν σας προσεβαλα τοτε ριξτε καμια ματια στον ευρωπαικο χαρτη και ξεφυγετε απο την νεοελληνικη μιζερια.
 
συγνωμη που σε ειπα jerry.μονο για αυτο μπορω να σου ζητησω συγμωμη αγαπητε.κατα τα αλλα εισαι........απιστευτος :D :D
 
για να αλλαξουμε θεμα,το τερμιναλ του μακεδονια ειναι εκτασης 32000 τ.μ. ετσι??μηπως προβλεπετε καμια επεκταση συντομα?και δεν ενοω το νεο αεροδρομιο....ενοω το υπαρχον τερμιναλ :twisted: :twisted:
 
και για να ξαναλλαξουμε θεμα χθες απο skg to ath μετα το check in παιρνεις τηνβαλιτσα σου τη πας βολτα αριστερα ποιο κατω και την παραδιδεις στο μηχανημα ελεγχου κλπ.ετσι χανεις επιπλεον ωρα ειδικα οπως χθες που ειχε ουρες...οποτε να το θυμαστε για skg.....
 
Top