- Εγγραφή
- 04/09/2003
- Μηνύματα
- 3.830
- Likes
- 215
Στην ομιλία είδα να γίνεται γενικά αναφορά περί "αναβάθμισης του αεροδρόμιου". Ως γνωστό η αναβάθμιση του αεροδρομίου, εδώ και 3 χρόνια περιλαμβάνει ουσιαστικά μόνο την επέκταση του διαδρόμου 10/28. Το έργο του νέου αεροσταθμού έχει -για την ώρα- εγκαταλειφθεί.
Το πρώτο μέρος του έργου επέκτασης του διαδρόμου όντως περιλαμβάνει την εξυγίανση του βυθού (καθώς και τη δημιουργία των πλευρικών τοιχωμάτων). Πού είναι το πρόβλημα? Όσο για το χώρο προέλευσης των αδρανών, αυτός ήταν αρχικά ο Άγιος Αντώνιος, άλλα λόγω αντιδράσεων των κατοίκων η τοποθεσία άλλαξε, και τα αδρανή πλέον θα μεταφέρονται από το Λιτόχωρο. Αυτό βέβαια προϋποθέτει να κατασκευαστεί πρώτα το λιμάνι εκεί.
Τώρα που βλέπει ακριβώς ο δημοσιογράφος το μεγάλο πρόβλημα "ασφυξίας" στο αεροδρόμιο δεν το καταλαβαίνω. Ασφυξία υπήρχε στο α/δ πριν 10 χρόνια οπότε και ήταν επιτακτική η ανάγκη νέου αεροσταθμού. Τότε όμως αντί να προχωρήσει άμεσα το νέο terminal, αποφασίστηκε να επεκταθεί το υπάρχον, διπλασιάστηκε, και έτσι το νέο terminal μπήκε σε 2η προτεραιότητα. Για τις βραχυπρόθεσμες ανάγκες υπάρχει -όπως έχει ήδη αναφερθεί στο topic- πλάνο νέας επέκτασης του κτιρίου προς την πίστα.
Και ας αποφασίσουν επίσης τι εννοούν ακριβώς με τον όρο «διεθνές» αεροδρόμιο («Η κατάσταση σ' αυτό που λέγεται αεροσταθμός Θεσσαλονίκης είναι πολύ μακράν ώστε να ονομάζεται διεθνές αεροδρόμιο»). Γιατί αν εννοούμε τα αεροδρόμια που δέχονται διεθνείς πτήσεις, η Ελλάδα έχει ήδη 25…
Το πρώτο μέρος του έργου επέκτασης του διαδρόμου όντως περιλαμβάνει την εξυγίανση του βυθού (καθώς και τη δημιουργία των πλευρικών τοιχωμάτων). Πού είναι το πρόβλημα? Όσο για το χώρο προέλευσης των αδρανών, αυτός ήταν αρχικά ο Άγιος Αντώνιος, άλλα λόγω αντιδράσεων των κατοίκων η τοποθεσία άλλαξε, και τα αδρανή πλέον θα μεταφέρονται από το Λιτόχωρο. Αυτό βέβαια προϋποθέτει να κατασκευαστεί πρώτα το λιμάνι εκεί.
Τώρα που βλέπει ακριβώς ο δημοσιογράφος το μεγάλο πρόβλημα "ασφυξίας" στο αεροδρόμιο δεν το καταλαβαίνω. Ασφυξία υπήρχε στο α/δ πριν 10 χρόνια οπότε και ήταν επιτακτική η ανάγκη νέου αεροσταθμού. Τότε όμως αντί να προχωρήσει άμεσα το νέο terminal, αποφασίστηκε να επεκταθεί το υπάρχον, διπλασιάστηκε, και έτσι το νέο terminal μπήκε σε 2η προτεραιότητα. Για τις βραχυπρόθεσμες ανάγκες υπάρχει -όπως έχει ήδη αναφερθεί στο topic- πλάνο νέας επέκτασης του κτιρίου προς την πίστα.
Και ας αποφασίσουν επίσης τι εννοούν ακριβώς με τον όρο «διεθνές» αεροδρόμιο («Η κατάσταση σ' αυτό που λέγεται αεροσταθμός Θεσσαλονίκης είναι πολύ μακράν ώστε να ονομάζεται διεθνές αεροδρόμιο»). Γιατί αν εννοούμε τα αεροδρόμια που δέχονται διεθνείς πτήσεις, η Ελλάδα έχει ήδη 25…