LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πραγματικά δεν ξέρω τι διαφορά θα έκανε στο συγκεκριμένο περιστατικό με την πτήση της Ryanair, το αν υπήρχε στο SKG στελεχωμένο γραφείο της ΑΠΑ στο οποίο να κάνουν τα παράπονά τους οι επιβάτες.
Αυτό που είναι όμως γεγονός και σίγουρα επηρρεάζει τον εποπτικό της ρόλο σε τεράστιο βαθμό, είναι το ότι η ΑΠΑ ειναι τραγικά υποστελεχωμένη. Φανταστείτε ότι το προσωπικό ολόκληρης της ΑΠΑ (περίπου 70 άτομα) είναι περίπου σε αριθμό όσο ήταν πριν από την διάσπαση το προσωπικό μόνο της διεύθυνσης Πτητικών Προτύπων. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πιλότοι και μηχανικοί που περιμένουν τα πτυχία τους δύο και τρεις μήνες διότι δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό να τρέξει τους φακέλους. Σε κάθε επιθεωρητή της υπηρεσίας αντιστοιχούν τρεις και τέσσερις οργανισμοί (συντήρησης, operators κλπ) τους οποίους πρέπει να εποπτεύουν.
Θέλω να πώ ότι η ΑΠΑ έχει πολύ σοβαρότερα προβλήματα αυτή τη στιγμή από το να στελεχώσει όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια με υπαλλήλους για να ακούν τα παράπονα των επιβατών.
 
Ο ρολος της ΑΠΑ στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν θα ήταν να ακουέι τα παράπονα, αλλά αφού της μεταφέρεται μια κατάσταση, ο υπάλληλος να ψάξει να βρει μια απάντηση. Να ψάξει να βρει τον υπεύθυνο της αεροπορικής, του handler ,που θα εχει την εσωτερικη πληροφόρηση και στο τέλος να έχει μαζέψει οτι στοιχεία απαιτούνται για να στοιχειοθετήσει μια έκθεση παράβασης κατά του όποιου φταίει... Αυτό μπορεί να γινει μονο τοπικά, γιατί φαντάζομαι οτι μετά απο 2-3 μέρες απο την Αθήνα, ο υπάλληλος δεν έχει τα απαραίτητα στοιχεία,, ώρα συμβάντος, ποιός απαντησε και ποιός οχι, ποση ώρα μετά πήρε απάντηση, τί απαντηση πήρε, πώς αντέδρασε ο καθένας, κλπ..
Ετσι γινεται κανονικά, αλλά εδώ δεν ισχύει αυτό.. Ισχύει αυτο που θέλει ο επενδυτής !!
 
Κι αν έχεις την ΑΠΑ σε κάποιο διπλανό γραφείο, τι θα κάνεις; Θα περιμένεις πιο γρήγορα;

H ΑΠΑ (όπως και κάθε εποπτεύουσα αρχή) δεν έχει αστυνομικά καθήκοντα για επιτόπου παρέμβαση. Απορώ πώς εδώ και τόσα μηνύματα αναφέρεται η συγκεκριμένη Αρχή ως αρμόδια για άμεση διαμεσολάβηση στη διάρκεια του συμβάντος.

Επίσης, όταν αναφερόμαστε με βεβαιότητα και με φράσεις όπως "πουθενά στην Ευρώπη" και "παντού στην Ευρώπη" καλό είναι να παραθέτουμε κάποιο στοιχείο, αλλιώς είναι απλώς η αποψάρα μας και δεν αξίζει τίποτε παραπάνω από τα keystrokes με τα οποία γράφτηκε.

Επί της ουσίας, η συζήτηση για το «ποιος φταίει» είναι εξαρχής προσχηματική αφού ο πρώτος και κύριος δράστης είναι η αεροπορική. Η αεροπορική ξέρει ανά πάσα στιγμή πού βρίσκονται τα αεροσκάφη της, πότε θα έρθουν κ.λπ. Και η υποχρέωσή της δεν είναι «να μας ενημερώσει», αλλά να μας πετάξει (pun intended) στον προορισμό μας.

Ο νόμος για τα δικαιώματα των επιβατών είναι πανευρωπαϊκός και πολύ αναλυτικός. Και προβλέπει (ατυχώς, θα πουν κάποιοι) ότι ο επιβάτης έχει δικαίωμα για καταγγελία/αναφορά κ.λπ. κυρίως εκ των υστέρων έτσι ώστε να στοιχειοθετηθεί τυχόν αμέλεια, αδιαφορία της εταιρείας κ.λπ. Όταν έχεις «συμβάν» σε εξέλιξη, τι να σου κάνει ο κρατικός υπάλληλος στο αεροδρόμιο;
 
Ενδεικτικά : Βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας
Safety Regulation Group, Headquarters
Aviation House - South Area
Gatwick Airport
RH6 0YR
Tel: 01293 567711
Fax: 01293 573999
By Train: Gatwick Airport is the nearest mainline station.

H ΑΠΑ (όπως και κάθε εποπτεύουσα αρχή) δεν έχει αστυνομικά καθήκοντα για επιτόπου παρέμβαση.
Μέγα λάθος. Η ΑΠΑ μπορεί να βεβαιώσει παραβάσεις και να κόψει πρόστιμα...ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ο ρόλος της. Κάτι που μέχρι χτές το έκαναν οι επιτόπου αερολιμενικοί υπάλληλοι, οι οποιοι ειχαν και ανακριτικά καθήκοντα. Αλλο που πλέον ή όποια επιθεώρηση θα ειναι κατόπιν ραντεβού ((((::::

Υ.Γ. Οποιος θέλει άλλες αποδείξεις ας ψάξει μόνος του..
Για τελευταία φορά πάντως ενα ειναι σίγουρο, οι περισσότεροι που υπεραμύνονται της γερμανικής Fraport σε αυτο το forum, δεν θα ειχαν την ιδια στάση απέναντι στην κρατική ΥΠΑ αν συνέβαινε το ίδιο.. και ειχε συμβεί πολλές φορές στο παρελθόν.!
 
Last edited:
Ώστε έτσι. Τo Safety Regulation Group της βρετανικής CAA είναι αρμόδιο να ερευνά επιτόπου γιατί έχει καθυστέρηση η FR, πόση ώρα ισχύουν τα κουπόνια της και αν στάζει η οροφή του LGW; Ρε τι μαθαίνει κανείς στα fora...
 
Επειδή έχουμε πολλούς "ξερόλες" σε αυτο το φόρουμ , παρακαλώ να δείτε αυτό και να τελειώνουμε ... λοιπόν, ΝΑΙ, η βρετανική CAA ασχολείται με τα προβλήματα των επιβατών,
και διαθέτει ακόμα και τηλέφωνο που μπορεί κάποιος να ΖΗΤΗΣΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ απο το εξωτερικό !!! Θυμόμαστε πολύ καλά τι εγινε με την κατάρευση της Thomas Cook, όπου η CAA ναύλωσε αεροπλάνα για να μεταφερθούν κάποιες χιλιάδες παγιδευμένοι επιβάτες...
1662147578893.png
Οσον αφορά τα "αστυνομικά καθήκοντα" της ΑΠΑ υπάρχει κάτι άλλο ?
 
Από το λινκ που παραθέσατε. (τα μπολντ δικά μου)

-You will be required to complete a claim form.
-Once you have submitted your claim, we will try to acknowledge receipt via email.
-We aim to process your claim in a timely manner and, under normal circumstances, estimate this to be 28 working days from receipt of your completed claim.

Συνήθως βαριέμαι να απαντώ σε ανοησίες, αλλά επειδή μας διαβάζει κόσμος δεν είναι σωστό η παραπληροφόρηση να μένει αναπάντητη.

Επίσης γράψατε ότι το Safety Regulation Group είναι αρμόδιο να ακούει και να μεριμνά επί τόπου σε περιπτώσεις καθυστέρησης κλπ, κάτι που είναι τελείως λάθος και παραπληροφόρηση. Δεν θα ασχοληθώ ξανά μαζί σας Καλό βράδυ.
 
λίγο καλύτερα αγγλικά θα ηταν αρκετά για να δει καποιος τη διαφορά απο αυτά που αναφέρετε παραπάνω και τα οποία αφορούν FUTURE TRIP.. Ενώ η αμεσότητα που εγώ αναφέρομαι είναι σε περίπτωση εγκλωβισμού και αναφέρεται σε ΖΩΝΤΑΝΗ επικοινωνία "discuss your options"...Ειμαστε ΟΚ τώρα ?.. με τά αστυνομικα καθήκοντα της ΑΠΑ, το έχουμε ξεκαθαρίσει ?
 
Πραγματικά δεν ξέρω τι διαφορά θα έκανε στο συγκεκριμένο περιστατικό με την πτήση της Ryanair, το αν υπήρχε στο SKG στελεχωμένο γραφείο της ΑΠΑ στο οποίο να κάνουν τα παράπονά τους οι επιβάτες.
Αυτό που είναι όμως γεγονός και σίγουρα επηρρεάζει τον εποπτικό της ρόλο σε τεράστιο βαθμό, είναι το ότι η ΑΠΑ ειναι τραγικά υποστελεχωμένη. Φανταστείτε ότι το προσωπικό ολόκληρης της ΑΠΑ (περίπου 70 άτομα) είναι περίπου σε αριθμό όσο ήταν πριν από την διάσπαση το προσωπικό μόνο της διεύθυνσης Πτητικών Προτύπων. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πιλότοι και μηχανικοί που περιμένουν τα πτυχία τους δύο και τρεις μήνες διότι δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό να τρέξει τους φακέλους. Σε κάθε επιθεωρητή της υπηρεσίας αντιστοιχούν τρεις και τέσσερις οργανισμοί (συντήρησης, operators κλπ) τους οποίους πρέπει να εποπτεύουν.
Θέλω να πώ ότι η ΑΠΑ έχει πολύ σοβαρότερα προβλήματα αυτή τη στιγμή από το να στελεχώσει όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια με υπαλλήλους για να ακούν τα παράπονα των επιβατών.
2 και 3? καντους 6... απο τον Φλεβάρη περιμείνω..
 
  • Wow
Reactions: GEM
Top