GEM
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 28/08/2006
- Μηνύματα
- 365
- Likes
- 207
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Πραγματικά δεν ξέρω τι διαφορά θα έκανε στο συγκεκριμένο περιστατικό με την πτήση της Ryanair, το αν υπήρχε στο SKG στελεχωμένο γραφείο της ΑΠΑ στο οποίο να κάνουν τα παράπονά τους οι επιβάτες.
Αυτό που είναι όμως γεγονός και σίγουρα επηρρεάζει τον εποπτικό της ρόλο σε τεράστιο βαθμό, είναι το ότι η ΑΠΑ ειναι τραγικά υποστελεχωμένη. Φανταστείτε ότι το προσωπικό ολόκληρης της ΑΠΑ (περίπου 70 άτομα) είναι περίπου σε αριθμό όσο ήταν πριν από την διάσπαση το προσωπικό μόνο της διεύθυνσης Πτητικών Προτύπων. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πιλότοι και μηχανικοί που περιμένουν τα πτυχία τους δύο και τρεις μήνες διότι δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό να τρέξει τους φακέλους. Σε κάθε επιθεωρητή της υπηρεσίας αντιστοιχούν τρεις και τέσσερις οργανισμοί (συντήρησης, operators κλπ) τους οποίους πρέπει να εποπτεύουν.
Θέλω να πώ ότι η ΑΠΑ έχει πολύ σοβαρότερα προβλήματα αυτή τη στιγμή από το να στελεχώσει όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια με υπαλλήλους για να ακούν τα παράπονα των επιβατών.
Αυτό που είναι όμως γεγονός και σίγουρα επηρρεάζει τον εποπτικό της ρόλο σε τεράστιο βαθμό, είναι το ότι η ΑΠΑ ειναι τραγικά υποστελεχωμένη. Φανταστείτε ότι το προσωπικό ολόκληρης της ΑΠΑ (περίπου 70 άτομα) είναι περίπου σε αριθμό όσο ήταν πριν από την διάσπαση το προσωπικό μόνο της διεύθυνσης Πτητικών Προτύπων. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πιλότοι και μηχανικοί που περιμένουν τα πτυχία τους δύο και τρεις μήνες διότι δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό να τρέξει τους φακέλους. Σε κάθε επιθεωρητή της υπηρεσίας αντιστοιχούν τρεις και τέσσερις οργανισμοί (συντήρησης, operators κλπ) τους οποίους πρέπει να εποπτεύουν.
Θέλω να πώ ότι η ΑΠΑ έχει πολύ σοβαρότερα προβλήματα αυτή τη στιγμή από το να στελεχώσει όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια με υπαλλήλους για να ακούν τα παράπονα των επιβατών.