LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το κράτος των Αθηνών πολεμάει την Θεσσαλονίκη, το αεροδρόμιο της και κυρίως τον ΠΑΟΚ του Ραζβαν Λουτσέσκου.
Γραψτα, μην ντρέπεσαι.
 
Τι λεει η τεχνική εταιρεία Ιντρακατ του συντρόφου Κόκκαλη που το κατασκεύασε?
Θα φτιάξει τις ζημιές και τις κακοτεχνίες της?
Μήπως πρέπει να κάνει κανα ντου ο Ρουβικώνας στα γραφεία της και να πετάξει τρικάκια ή θα έχουν εσωκομματικό πρόβλημα μετά τα συντρόφια?
 
Στην περίπτωση των επιβατών, αυτοί δεν έβρισκαν άκρη- και απο εκει ξεκίνησε ολη η διαμάχη- ούτε απο την αεροπορική, ούτε απο την επίγεια εξυπηρέτηση, ουτε απο τη διαχειρίστρια Fraport, δεν μπορούσαν ουτε το παράπονό τους να καταθέσουν αφού δεν υπάρχει γραφείο ΑΠΑ στο Μακεδονία, αλλά ΜΟΝΟ στην Αθήνα και εργάσιμες μερες και ώρες.
Και τί σε βοηθάει γραφείο της ΑΠΑ, εάν η αεροπορική δεν σε ενημερώσει για τη καθυστέρηση της πτήσης σου;

Ναι, η ΑΠΑ είναι αρμόδια για παράπονα σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών. Αλλά αυτό σε καμία χώρα δεν το κάνεις σε κάποιο γραφείο στο αεροδρόμιο, αλλά γραπτώς μέσω σχετικής φόρμας κλπ.

Από κι και πέρα ευθύνη του κράτους θα ήτανε να φροντίζει ότι α) οι αεροπορικές να τηρούν την νομοθεσία για τα δικαιώματα των επιβατών (και να επιβάλει κυρώσεις εάν δεν το κάνουν) και β) οι επιβάτες να έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν αποτελεσματικά τις απαιτήσεις τους (π.χ. με αποτελεσματικά δικαστήρια κλπ.).

Όχι όμως να βάλουν έναν υπάλληλο σε κάθε αεροδρόμιο όπου οι επιβάτες μπορούν να παραπονεθούν για τη μη ενημέρωση / μη τήρηση της νομοθεσίας από μια αεροπορική. Προσωπικά δεν ξέρω καμία χώρα και κανένα αεροδρόμιο όπου υπάρχει κάτι τέτοιο, ούτε κρατικό.
 
Όχι όμως να βάλουν έναν υπάλληλο σε κάθε αεροδρόμιο όπου οι επιβάτες μπορούν να παραπονεθούν για τη μη ενημέρωση / μη τήρηση της νομοθεσίας από μια αεροπορική. Προσωπικά δεν ξέρω καμία χώρα και κανένα αεροδρόμιο όπου υπάρχει κάτι τέτοιο, ούτε κρατικό.
Το οτι δεν ξέρεις κάποιο αεροδρόμιο, δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχει (eg;v p.x ξέρω to Gatwick), γιατί προφανώς δεν σου χρειάστηκε. Επίσης, ξέρεις κάποιο αεροδρόμιο που να έχεις επισκεφτεί, αντιστοίχου μεγέθους με το "Μακεδονία" που να μην έχει γραφείο πληροφοριών αλλά ούτε καν τηλέφωνο επικοινωνίας ?
 
Τι λεει η τεχνική εταιρεία Ιντρακατ του συντρόφου Κόκκαλη που το κατασκεύασε?
Θα φτιάξει τις ζημιές και τις κακοτεχνίες της?
Μήπως πρέπει να κάνει κανα ντου ο Ρουβικώνας στα γραφεία της και να πετάξει τρικάκια ή θα έχουν εσωκομματικό πρόβλημα μετά τα συντρόφια?

Α, δεν αδειάζουν στην Intrakat, είναι busy με την εκτύπωση πλαστών και εικονικών.

Ο άνθρωπος πάνω από το κέρδος αν σου λέει κάτι...

Ρίχνει κανένας τρικάκια μέσα στο σπίτι του, στο σαλονι του; Τι είναι αυτα που λές;
 
λογικά θα τις φτιάξει, όπως έφτιαξε και άλλες κακοτεχνίες μέχρι σήμερα, αντικατέστησε πλακακια Β διαλογής μετά απο μηνύσεις για ατυχήματα κλπ. Αλλά αυτά καλύπονται απο τις υπερτιμολογήσεις,- παλιά τις λέγαμε μίζες -, οπότε ολοι ειναι ευχαριστημένοι. Ακόμα και ο "¨ανεξάρτητος μηχανικός" που υποτίθεται βεβαιώνει το κόστος και που πληρώνεται απ οτη Fraport !
Υπερτιμολόγισε την Γερμανική Φραπορτ ο σύντροφος Κόκκαλης? Μωρε μπράβο του. Πάλι νίκη της αριστεράς!
 
Το οτι δεν ξέρεις κάποιο αεροδρόμιο, δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχει (eg;v p.x ξέρω to Gatwick), γιατί προφανώς δεν σου χρειάστηκε. Επίσης, ξέρεις κάποιο αεροδρόμιο που να έχεις επισκεφτεί, αντιστοίχου μεγέθους με το "Μακεδονία" που να μην έχει γραφείο πληροφοριών αλλά ούτε καν τηλέφωνο επικοινωνίας ?
Ειληκρινά, στην εποχή του διαδικτύου δεν ψάχνω στον τηλεφωνικό κατάλογο για να κάνω ένα παράπονο. Ενώ και το αεροδρόμιο του SKG έχει μια φόρμα επικοινωνίας στο διαδίκτυο, όπου μπορείς να στείλεις ερωτήσεις / παράπονα / θετικά σχόλια κλπ. Και την τελευταία φορά μου το έκανα εντός λίγων ημερών πήρα απάντηση από τη Fraport, και μάλιστα απάντησαν και πραγματικά στο θέμα μου (δηλ. δεν ήτανε κάποια αυτόματη απάντηση όπως κάποιες φορές τις παίρνεις από αεροπορικές και που δεν απαντάει στο ζήτημά σου....).

Και τα γραφεία πληροφοριών γενικά δεν είναι αρμόδια για παράπονα για αεροπορικές εταιρίες, δηλ. το πολύ θα σου δίνουν το τηλέφωνο της αεροπορικής ή / και της αρμόδιας αρχής. Που όμως δεν λύνει το πρόβλημά σου όταν είσαι στο αεροδρόμιο, δεν ξέρεις τί θα γίνει με τη πτήση σου και η αεροπορική δεν σου προσφέρει καμία βοήθεια....
 
οπότε να πούμε στους επιβάτες οτι αν εχουν το οποιοδήποτε πρόβλημα, δεν βρίσκουν άκρη, δεν το ενα δεν το άλλο, να συμπληρώνουν τη φόρμα, να περιμένουν μερικές μέρες στο αεροδρόμιο μεχρι να τους έρθει η διαφωτιστική απάντηση. Ειναι και αυτό μια άποψη, που πραγματικά δεν ξέρω γιατί δεν έχουν σκεφτεί ακόμα στα άλλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια που εξακολουθούν ακόμα να στελεχώνουν γραφεία και να σηκώνουν τηλέφωνα !!
 
Ποια Ευρωπαϊκά αεροδρόμια έχουν αναλάβει το εργο του να ενημερώνουν τους επιβάτες της Ryanair πριν την Ryanair για το αν και πότε θα πετάξουν?
 
Τρείς λαλούν και δυο χορεύουν!
Εχουν προσλάβει τα Ευρωπαϊκά αεροδρόμια καφετζούδες που διαβάζουν το φλυτζάνι του Ο'Λίρι για το αν και πότε θα γίνουν οι πτήσεις της εταιρείας του?
Τι μου λες, μεγάλη πρόοδος η επιστήμη.
 
Top