LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

  • Thread starter Thread starter ptiseisA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όπως το λες είναι. Οι κάτοικοι τις Ν. Αλικαρνασσού χτίζουν μεν γύρω απ τον αερολιμένα παραπονιούντε δε για την ηχορύπανση στην οποία είναι εκτεθημένοι. Ας μετακινηθούν τότε οι ίδιοι ώστε να γίνουν οι κατάλληλες επεκτάσεις. Όχι επειδεί θέλουν να μου αγοράζουν φθηνά οικόπεδα λόγω της ύπαξης του Ν. Καζαντζάκης να μου το διώξουν κιόλας. Ας φύγουνε οι ίδιοι τους. Απ την άλλη λέμε για τους τουρίστες οι οποίοι θα είναι πιο κοντά στα τουριστικά κέντρα των Μαλλίων και της Χερσονήσου, δεν λέμε όμως για τους εργαζόμενους οι οποίοι θα πρέπει να πηγαίνουν μέχρι την Πεδιάδα. Όπως το βλέπω όμως το θέμα δεν θα είναι ανάγκη εφόσον το έργο αυτό αν γίνει θα καθηστερήσει πολύ ακόμα. Και οι τουρίστες φίλε μου και συγγνώμη για την έκφραση, χεσμένα τα έχουνε τα αεροπλάνα. Κάνουνε τις διακοπούλες τους. Πήγαινε για καμιά βουτιά στον Καρτερό να δεις ζόρια όχι στη Χερσόνησο.
 
Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου το αεροδρόμιο είναι μια χαρά εκεί και στην τελική ανεβαίνουμε και στην ταράτσα και έχουμε πιάτο τον αεροδιάδρομο!!!!
Τι πιο όμορφο να κάνεις το μπανάκι σου στο wet-wet , arena και να βλέπεις σε απόσταση αναπνοής τα 737......
 
Andreas":1409aj77 said:
Όπως το λες είναι. Οι κάτοικοι τις Ν. Αλικαρνασσού χτίζουν μεν γύρω απ τον αερολιμένα παραπονιούντε δε για την ηχορύπανση στην οποία είναι εκτεθημένοι. Ας μετακινηθούν τότε οι ίδιοι ώστε να γίνουν οι κατάλληλες επεκτάσεις. Όχι επειδεί θέλουν να μου αγοράζουν φθηνά οικόπεδα λόγω της ύπαξης του Ν. Καζαντζάκης να μου το διώξουν κιόλας. Ας φύγουνε οι ίδιοι τους. Απ την άλλη λέμε για τους τουρίστες οι οποίοι θα είναι πιο κοντά στα τουριστικά κέντρα των Μαλλίων και της Χερσονήσου, δεν λέμε όμως για τους εργαζόμενους οι οποίοι θα πρέπει να πηγαίνουν μέχρι την Πεδιάδα. Όπως το βλέπω όμως το θέμα δεν θα είναι ανάγκη εφόσον το έργο αυτό αν γίνει θα καθηστερήσει πολύ ακόμα. Και οι τουρίστες φίλε μου και συγγνώμη για την έκφραση, χεσμένα τα έχουνε τα αεροπλάνα. Κάνουνε τις διακοπούλες τους. Πήγαινε για καμιά βουτιά στον Καρτερό να δεις ζόρια όχι στη Χερσόνησο.


Με τέτοια μυαλά δεν θα πας μακρια. Αν νοιαζεσαι μονο για το planespotting τοτε ενταξει.
Αλλα επετρεψε μου να γνωριζω 10 πραγματα περισσοτερα επι του θεματος, για το ποιες ειναι οι πραγματικες συνεπειες για την πολη.

ΑΝ θελεις να ξερεις αγαπητε, το αεροδρομιο βρισκεται σε ΦΙΛΕΤΟ γης, στο οποιο εξ αρχης θα επρεπε να εχει αναπτυχθει το Ηρακλειο. Κ οχι να επεκτεινεται στην κοιλαδα προς τη Φοινικια.

Οι εργαζομενοι θα εχουν νεες εγκαταστασεις, μεγαλυτερες, και με εναν υπερσυγχρονο οδικο αξονα που θα πηγαινουν μεσα σε 30 - 40 λεπτα στη δουλεια τους. Πως το κανουν στην Αθήνα δηλαδη?

Και ασφαλως και οι τουριστες που ερχονται δεν νοιαζονται. Αλλα εχεις δει τι ποιοτητα τουριστων υπαρχει στα Μαλλια και τη Χερσονησσο?
Βουτια στον Καρτερο εχω κανει, αλλα εκει πανε οι Ηρακλειωτες, και δεν πολυνοιαζονται
 
αεροδρομιο Ηρακλειου

ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ!!!!ΝΕΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ!!ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΗΡΑΛΕΙΟ.....καλα οταν εχτιζαν το αεροδρομιο δεν σκεφτοντουσαν οτι θα αναπτυχθουν οι γυρω περιοχες???και ακομα την ηχορυπανση...
τελικα απορω με αυτους τουσ τυπους...
 
Re: αεροδρομιο Ηρακλειου

Χμ... βασικα οταν το εχτιζαν αμεσως μετα τον πολεμο... το Ηρακλειο μολις κ μετα βιας είχε συνοικιες εξω απο τα τειχη. Και φυσικα η κινηση δεν ειχε ουδεμια σχεση με τη σημερινη. Οποτε καλα εκαναν κ το εφτιαξαν εκει.
Εδώ έχτισαν ολοκληρη Βιομηχανικη Περιοχη λιγο πιο νοτια απο το αεροδρομιο, και θεωρουσαν το 1970 οτι ηταν πολυ μακρια απο το Ηρακλειο. Κ τωρα τα σπιτια εχουν φτασει σε αυτες τις περιοχες.

Το ζητημα είναι οτι η φυσικολογικη επεκταση της πολης αναγκαστικα εφτασε μεχρι το αεροδρομιο. Και για αυτο το λογο η μετεγκατασταση του αεροδρομιου ειναι πολυ σημαντικη.

Αλλα δεν μπορω να ακουω χαζομαρες του τύπου 'ας μην εχτιζαν εκει οι ανθρωποι'. Αν δεν γνωριζουν ορισμενοι ας μη μιλανε καλυτερα.
 
καζατζακης

ενταηξει ρε φιλαρακι!!χαλαρωσε,δηλαδη τωρα πως προνοουν που να χτισουν,μου εξηγεις??
 
Σε ενα νησι με τοσο μεγαλο ποσοστο ορεινων ογκων, δεν εχεις και πολλες επιλογες που να χτισεις. Αλλα εφοσον υπαρχει εναλλακτικη δυνατοτητα εγκαταστασης του αεροδρομιου, τοτε ειναι μεγαλο σφαλμα η εμμονη στην καταληψη παραθαλασσιας εκτασης, η οποια εναλλακτικα θα μπορουσε να προσφερει τεραστια οικονομικα και τουριστικα ωφελη για την ευρυτερη πολη.

Το πως προνοουν το που θα χτισουν??? Απο τη στιγμη που δεν υπηρχε συγκεκριμενο θεσμικο πλαισιο στο παρελθον για τις περιοχες κατοικιας, υπαρχουν προβληματα. Ωστοσο, συγκεκριμενα στην Αλικαρνασσο, υπηρχε ρυμοτομικο σχεδιο. Οποτε το μεγαλυτερο ποσοστο των κατοικιων που βρισκεται κοντα στο αεροδρομιο δεν ειναι αυθαιρετο.

Και εξυπακουεται βεβαια, οτι ενα μεγαλο εργο υποδομης, προσελκυει κοντα του οικονομικες και άλλες δραστηριοτητες. Οπως ακριβως συμβαινει τωρα στην Αθηνα, που εχει γεμισει η Μεσογεια πεδιαδα με κατοικιες.

Σημερα ομως υπαρχει η δυνατοτητα δημιουργιας ζωνων κατοικιας, ωστε να αποφευγεται συγκρουση με οχλουσες δραστηριοτητες οπως αεροδρομια, στρατοπεδα κλπ. Και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ξεκιναμε δειλα δειλα στην Ελλαδα, να ελεγχουμε τα αυθαιρετα. (Προσπαθουμε τουλαχιστον).

Α... και χαλαρωνω! don't worry! Απλα, ας βλεπουμε το ζητημα λιγο πιο σοβαρα... Αντικειμενικα, μαζι με το αεροδρομιο πρεπει να μετεγκατασταθουν και η ΣΕΑΠ και η 126, και οι φυλακες, ωστε να γινει μια σωστη αναβαθμιση της περιοχης.

Οσο για τον τοπο προορισμου του αεροδρομιου, αν και θα υπαρχει σημαντικη ρυπανση και επιβαρυνση της περιοχης, ανοιγονται νεες οικονομικες δυνατοτητες και εκει. Ασφαλως, μετα απο 20-25 χρονια θα εχουν αναπτυχθει και οικονομικες δραστηριοτητες και κατοικιες κατα μηκος του αξονα Ηρακλειου - Καστελλιου. Το Καστελλι αναμφιβολλα θα εξελιχθει σε σημαντικο περιφερειακο κεντρο του Ηρακλειου, ενω αν οντως το νεο αεροδρομιο εχει χαρακτηρα ενδιαμεσου κεντρου, τοτε ανοιγονται ακομη περισσοτερες προοπτικες.

Γι'αυτο λοιπον, θελει λιγο σκεψη το ζητημα, και οχι απλα να λεμε οχι σε οτι νεο μας προτεινουν, και να φταινε οι κατοικοι. Αυτοι πραγματικα δεν φταινε σε τιποτα, γιατι δεν εχουν κανενα λογο δυστυχως σε οτι αποφασεις παιρνονται απο την τοπικη αυτοδιοικηση και την περιφερεια.
 
Κοίτα φίλε, καταρχήν δεν φταίνε οι κάτοικοι αλλά έχουνε κι αυτοί την ευθύνη τους. Κατά τη γνώμη μου φταίει το κράτος το οποίο δεν έλλαβε τα κατάλληλα μέτρα όταν έπρεπε. Μην ξεχνάς ότι η Αλικαρνασσός και το Ηράκλειο δεν αποτελούν μία οντότητα. Το Ηράκλειο τελειώνει στον Κατσαμπά. Η Αλικαρνασσός είναι προάστιο. Το αεροδρόμιο προϋπήρχε και πίγανε και μου φτιάξανε προάστιο 10.000 κατοίκων. Αν νομίζεις ότι στο Καστέλλι δεν θα εμφανιστεί το ίδιο πρόβλημα σε λίγα χρόνια, εκτός κι αν πιστεύεις ότι δεν θα αναπτυχθεί πολεοδομικά δεν έχεις παρά να δεις μια εικόνα της ευρύτερης περιοχής στο googlemaps ή στο google earth και να υπολογήσεις που ακριβώς θα τοποθετηθεί ο καινούργιος διάδρομος. Και χαλάρωνε λιγάκι. Δεν χρειάζεται να τα παίρνεις με ότι σου λένε. Θα πρέπει να σέβεσε και την άποψη των άλλων. Νομίζεις ότι όποιον και να ρωτήσεις θα σου πει ότι γουστάρει την μετακίνηση στο Καστέλλι; Φιλικά πάντα 8) 8) 8) 8)
 
Andreas":3hiotdnx said:
Κοίτα φίλε, καταρχήν δεν φταίνε οι κάτοικοι αλλά έχουνε κι αυτοί την ευθύνη τους. Κατά τη γνώμη μου φταίει το κράτος το οποίο δεν έλλαβε τα κατάλληλα μέτρα όταν έπρεπε. Μην ξεχνάς ότι η Αλικαρνασσός και το Ηράκλειο δεν αποτελούν μία οντότητα. Το Ηράκλειο τελειώνει στον Κατσαμπά. Η Αλικαρνασσός είναι προάστιο. Το αεροδρόμιο προϋπήρχε και πίγανε και μου φτιάξανε προάστιο 10.000 κατοίκων. Αν νομίζεις ότι στο Καστέλλι δεν θα εμφανιστεί το ίδιο πρόβλημα σε λίγα χρόνια, εκτός κι αν πιστεύεις ότι δεν θα αναπτυχθεί πολεοδομικά δεν έχεις παρά να δεις μια εικόνα της ευρύτερης περιοχής στο googlemaps ή στο google earth και να υπολογήσεις που ακριβώς θα τοποθετηθεί ο καινούργιος διάδρομος. Και χαλάρωνε λιγάκι. Δεν χρειάζεται να τα παίρνεις με ότι σου λένε. Θα πρέπει να σέβεσε και την άποψη των άλλων. Νομίζεις ότι όποιον και να ρωτήσεις θα σου πει ότι γουστάρει την μετακίνηση στο Καστέλλι; Φιλικά πάντα 8) 8) 8) 8)

Κοιτα, δεν υπαρχει περιοχη παγκοσμιως που να μην εχει προβλημα με τα αεροδρομια της. Ωστοσο, γινεται να ελεγχθει η αναπτυξη του Καστελλιου, ωστε να υπαρχει η μικροτερη δυνατη ασυμβατοτητα των χρησεων γης. Μολις ανεφερα αλλωστε οτι το Καστελλι θα αναπτυχθει πολεοδομικα, και ιδιαιτερα μαλιστα.

Κ κατι αλλο (χωρις να ειμαι σιγουρος). Νομιζω οτι οταν σχεδιασαν την Αλικαρνασσο, δεν υπήρχε ο διαδρομος 27 ή και να υπηρχε, δεν υπήρχε σε τοσο μεγαλη εκταση. Συνεπως με τον πλαγιο διαδρομο δεν υπηρχε απολυτως κανενα προβλημα οχλησης. Και αλλωστε, οπως ειπα και επαναλαμβανω... αλλο το traffic της δεκαετιας του 1960 που δεν ηξερε ανθρωπος την Κρητη σαν τουριστικο προορισμο, κ αλλο το traffic σημερα.
Αρα, εν μερει δεν φταινε ουτε καν οι αρχες και οι αρμοδιοι.
Οπως και να χει ομως, το Καζαντζακης ειναι ασφυκτικα γεματο, και εχει προ πολλου ξεπερασει τα ορια λειτουργιας του (απο αποψη επιβατικης κινησης και αριθμου αεροσκαφων).

Υ.Γ. Δεν τα παιρνω (πολυ... ). Δεκτες ολες οι αποψεις, αλλα δυστυχως ή ευτυχως εδω ειναι μονοδρομος το τι πρεπει να γινει.
Φιλικά,
Γιαννης


Α... κ κατι αλλο... η θεση του νεου αεροδρομιου, ειναι στρατηγικης σημασιας , γιατι βρισκεται σχεδον στο κεντρο της ανατολικης Κρητης. Συνεπως σχεδον ολες οι περιοχες μπορουν να συνδεθουν με το αεροδρομιο στο Καστελλι. Σε αντιθεση με το Καζαντζακης, οπου πρεπει να μπεις πρωτα μεσα στο Ηρακλειο, και μετα να φτασεις στο αεροδρομιο...
 
Σε αυτό έχεις δίκιο. Δυστυχώς δεν είμαι εγώ αυτός που θα αποφασίσει για τον αν υλοποιηθεί τελικά αυτό το έργο. Απλά την άποψή μου λέω. Αν γίνει ελπίζω να μην επαναλάβουν το ίδιο λάθος και έχουμε τα ίδια με τους κατοίκους του νοτίου τμήματος του συγκροτήματος Καστελλίου.Ας σκεφτούνε και μια φορά το λαό. Αυτό το οποίο θα αποτελεί πραγματικό μειονέκτημα είναι η μετακίνηση με ΜΜΜ προς το Ηράκλειο. Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά τώρα τελευταία βλέπω όλο και πιο συχνά τουρίστες επιβάτες του αστικού ΚΤΕΛ καθώς και πεζούς οι οποίοι όσο παράξενο και ν ακούγεται διασχύζουν την Αλικαρνασσό, όλο το ανατολικό Ηράκλειο με τα πόδια για να πάνε από το Καζαντζάκης στο κέντρο. 8) 8) 8) 8)
 
Top