Χμ... Οποιαδηποτε αναβαθμιση του Ν.Καζαντζακης μαλλον θα μεινει στα χαρτια ή θα ειναι προσωρινη και προχειρη.
Οπως εχει γινει πλεον το αεροδρομιο, με την Ν.Αλλικαρνασσο να εχει φτασει στα ορια του διαδρομου, ειναι απο τα πλεον ανασφαλη και επικινδυνα (δεδομενης και της κινησης που υπαρχει - 2ο μεγαλυτερο αεροδρομιο στην Ελλαδα απο πλευράς κινησης).
Επισης, κατι το οποιο δεν λαμβανεται ιδιαιτερα υποψιν... το να πιανει το αεροπλανο ολη τη βορεια ακτη για να κανει lineup με το διαδρομο, σημαινει οτι ΟΛΟΙ οι τουριστες απο τη Χερσονησσο μεχρι το Ηρακλειο, ακουνε καθε 3 λεπτα ενα αεροπλανο να περναει. Οι ανθρωποι εχουν παει για διακοπες... οχι για planespotting... Συνεπως, ως side effect υπαρχει και η επιδεινωση της ποιοτητας του τουρισμου των βορειων περιοχων.
Η μεταφορα του αεροδρομιου στο Καστελλι, δινει επισης νεα ωθηση στην περιοχη εκεινη, και ανανεωμενη δυνατοτητα αναπτυξης της πολης του Ηρακλειου αλλα και της περιοχης που θα κατασκευαστει ο αξονας συνδεσης με το αεροδρομιο.
Αναμφιβολλα ειναι μια αντιγραφη της περιπτωσης του Ελ.Βενιζελος, ωστοσο βρισκεται σε περισσοτερο στρατηγικο σημειο, και μπορει να χρησιμευσει το μεγαλυτερο αεροδρομιο του Καστελλιου, ως ενδιαμεσος σταθμος πολλών πτήσεων. (Βεβαια θα μου πειτε τι ειναι 170 ναυτικα μιλια... αλλα ειναι σημαντικη διαφορα).