LGSA/CHQ Chania "Ioannis Daskalogiannis"

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν θα έχουμε μείωση το χειμώνα δεν εξαρτάται μόνο από τη φραπορτ. Και στο Βενιζέλος έχουμε μείωση των επιβατών εσωτερικού. Τι σημαίνει ότι φταίει η διοίκηση και πρέπει να την ξηλώσουμε όταν φέρνει τεράστια αύξηση εξωτερικού? Μην ξεχνάμε ότι έχουμε και μία κρίση ως κράτος και ο έλληνας πλέον έχει κάνει περικοπές σε πολλά βασικά βιοτικά του έξοδα. Πόσο μάλλον στα ταξίδια... Γιατί για να πάει ένας τουρίστας στα Χανιά, θα θέλει και κάτι να κάνει! Αν του κόβεις τα μισά και βάλε ξενοδοχεία που είναι κλειστά και τις πισίνες-θάλασσες, τι θα κάνει? Αυτό πρέπει να το δούμε σε συνεργασία όλοι οι φορείς για να έχουμε 12μηνο τουρισμό. Αν δεν υπάρχει το ξενοδοχείο, το εστιατόριο, το μπαράκι, δε θα υπάρχει και η πτήση, αλλά και το αντίθετο.

ΥΓ1 Με το στολίδι τερμιναλ μας έχετε κουράσει λίγο και δε μπορείτε να καταλάβετε ότι έχετε πάρει την απάντησή σας. Προφανώς και κάποια αεροδρόμια (για την ακρίβεια μόνο αυτό από τα 14!) θα ήταν σε καλύτερα μοίρα από τις τρόγλες και τα κοτέτσια. Αν δεν ήταν μέσα στα 14 το αεροδρόμιο των Χανίων, τότε το τίμημα θα ήταν πολύ μικρότερο...

ΥΓ2 Ναι
 
Μα φυσικα πρεπει ολοι οι φορεις να συνεργαστουν στα Χανια για 12μηνο τουρισμο..Τι έκαναν φετος οι τουριστες της ΝΟ στα Χανια τον Φλεβάρη; μπανια δεν νομιζω...Ειναι πολλα τα ειδη τουρισμου...Εξαλλου υπαρχει και εσωτερικος τουρισμος,VFR,φοιτητες,επιχειρηματιες...ειναι πολλοι..Απλά θα ταξιδευαν πολλοι περισσοτεροι αν ειχαν ναυλους FR..τωρα θα το σκεφτουν..Μπορει η αγορα να καλυψει τα κενα,μπορει και οχι..Οσο για τον 12μηνο νομιζω αν καποιος παρακολουθει τις εξελιξεις στην τοπικη κοινωνια θα δει οτι εχουν ηδη κατατεθει αναλογες προτασεις στα προτυπα του εξωτερικου...ιδωμεν αν θα εισακουστουν...

Υ.Γ. η διοικηση εφερε τεραστια αυξηση εξωτερικου στο Ελ.Βελ..που δεν ειναι Fraport..Στα υπολοιπα αεροδρομια απο δω και περα θα φανουν τα αποτελεσματα για την ερχομενη χρονια χειμωνα/καλοκαιρι
 
Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης, τα δύο στελέχη της εταιρείας στάθηκαν ιδιαίτερα στην αλλαγή του τρόπου στάθμευσης των αεροσκαφών, μετά τις νέες διαγραμμίσεις, τα οποία πλέον αναχωρούν με τη χρήση εξοπλισμού push back, σημειώνοντας ότι με αυτόν τον τρόπο διαπλασιάστηκαν οι θέσεις στάθμευσης.

Ο κ. Τηνιακός σημείωσε, ακόμη, ότι επίκειται η επέκταση της περιοχής ελέγχου ασφαλείας επιβατών, με την αύξηση των μηχανημάτων ελέγχου χειραποσκευών από 5 σε 8, διαδικασία που, σύμφωνα με τον ίδιο, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος Ιουνίου.

Σημαντική είναι και η διαδικασία αναβάθμισης των εμπορικών χώρων του αεροδρομίου, με την ολοκλήρωση της οποίας θα αυξηθεί ο χώρος των καταστημάτων Duty Free από 400 τ.μ. σε 1.200 τ.μ. Στην αναβάθμιση των εμπορικών χώρων του αεροδρομίου αναφέρθηκε και ο project manager των έργων που εκτελούνται στο αεροδρόμιο Χανίων, Αντώνης Πανταζής, κατά τη διάρκεια της ενημερωτικής εκδήλωσης της Fraport Greece στο ξενοδοχείο «Σαμαριά»

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, με την αλλαγή της εσωτερικής διαρρύθμισης, η Fraport Greece παραδίδει, ουσιαστικά, το «κέλυφος» του κτιρίου στην εταιρεία Dufry (που έχει -και- τα Hellenic Duty Free), η οποία θα διαμορφώσει τον χώρο με βάση τις δικές της υψηλές προδιαγραφές, φιλοδοξώντας να παρέχει «μία εμπειρία παγκόσμιας κλάσης». Τα έξοδα από τη διαμόρφωση όλου του χώρου θα καταβληθούν από την Dufry.

Πλέον, όπως σημείωσε ο κ. Τηνιακός, στον χώρο που υπήρχαν οι θύρες (Gate) 1 και 2 θα διαμορφωθούν δύο χώροι εστίασης «και τα Duty Free δεν θα είναι ένα κατάστημα, αλλά θα είναι αριστερά και δεξιά σε ζώνες (διαδρομή) και ενδιάμεσα ο κόσμος θα μπορεί να κινείται. Όταν θα απομακρυνθούν όλα τα χωρίσματα θα μπορεί ο κόσμος να περνάει από τον έλεγχο χειραποσκευών, να πηγαίνει είτε να ψωνίζει είτε να γευματίζει και να φτάνει στη θύρα αναχώρησης», όπως, δηλαδή, συμβαίνει και στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Παράλληλα, τόνισε ότι μεταφέρεται η αίθουσα VIP, ώστε να αυξηθούν οι πύλες επιβίβασης από 14 σε 16.

Παράλληλα, η Fraport Greece προχωρά στην αφαίρεση των διαχωριστικών τοίχων στις αίθουσες αναχωρήσεων, με σκοπό τη διαμόρφωση ανοιχτού χώρου επιφανείας 3.000 τ.μ. «για την αύξηση της άνεσης των επιβατών», ενώ σχεδιάζει και την αύξηση της επιφάνειας τού 1ου ορόφου κατά 486 τ.μ.

Μάλιστα, ο κ. Πανταζής, απαντώντας σε όσους υποστηρίζουν ότι δεν χρειάζεται να γίνουν έργα ή ότι δεν γίνονται στο αεροδρόμιο των Χανίων, είπε ότι «έργα γίνονται, αλλά δεν φαίνονται», γιατί επιλογή της Διοίκησης είναι να εκτελούνται με τέτοιο τρόπο ώστε να προκαλείται η λιγότερη δυνατή όχληση στους επιβάτες. Πολλές φορές τα έργα γίνονται νυχτερινές ώρες, πρόσθεσε.

Πηγή και φωτογραφίες και βίντεο εδώ -> http://hania.news/2018/04/23/το-hania-n ... ικόνες-απ/
 
Tι ακριβως αλλάζει με το push-back και αυξάνεται ο διαθεσιμος χωρος στην πιστα; Φανταζομαι θα το εφαρμοσουν σε ολα τα αεροδρομια με κινηση
 
σύμφωνα με οσα διαβάζω πιό πάνω, οι παρεμβάσεις στα Χανιά δεν αφορούν τίποτα άλλο παρά την αύξηση των εμπορικών δραστηριοτήτων μέσα στο terminal,αφού τους παραδόθηκε νέο κτίριο, μόλις ανέλαβαν πέρσι. Τώρα, αν θέλουν να μειώσουν τον κοινόχρηστο οφέλιμο χώρο και να αυξήσουν τα "εμπορικά" τετραγωνικά ,αυτό δεν νομίζω οτι είναι μέσα στα έργα που πρέπει να κάνουν για να δικαιολογήσουν τα 330εκ τα πρώτα 4 χρόνια(ουσιαστικά 5 είναι).
Το να περπατούν οι επιβάτες ανάμεσα στα ράφια των duty free για να φτάσουν στο gate, ειναι μια πρακτική που βλέπουμε και σε άλλα ξένα αεροδρόμια, προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου, έχει κάποιο νόημα για μερικούς, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ οτι αυτά εντάσσονται στην λογική της αναβάθμισης των υποδομών.. ουσιαστικά περισσότερα νοίκια θα εισπράττουν !
 
Το μόνο που τους νοιάζει είναι το κέρδος και να βγάλουν περισσότερα νοίκια!!! Εμπορικό κέντρο θέλουν να το κάνουν ή αεροδρόμιο? Αλλού δε μπορούμε να αγοράσουμε ένα μαγνητάκι? Πρέπει μέσα στο αεροδρόμιο να το αγοράσουμε για να κερδίσουν οι ιδιώτες???? Ήρθαν από τη Γερμανία και θα τελειώσουν τα μικρά φτωχικά μαγαζιά της πόλης των Χανίων...

Αδιαφορούν για τον κόσμο που θέλει να χαιρετήσει τους φίλους του για το ταξίδι τους! Που θα πιούμε τον τελευταίο μας καφέ???? Μικραίνουν τους χώρους που χαιρετάμε τους ταξιδιώτες και δε μπορούμε να πούμε αντίο στους φίλους μας!!! ΑΙΣΧΟΣ αυτοί οι γερμανοί εκτός από τη Lufthansa θέλουν να μας φέρουν και νέα ήθη κι έθιμα.

Μα το θέμα τους αγαπητέ airfan είναι να μας αναγκάσουν να δώσουμε λεφτά στην πλουτοκρατία και να ενισχυθεί το κεφάλαιο και ο υπερκαταναλωτισμός. Καφέδες και αναμνηστικά θα πίνουμε στο άδειο αεροδρόμιο που θα έχει πτήσεις μόνο της Lufthansa.

Γιατί πρέπει να περάσω ντε και καλά από τα duty free? Ωραία ιδέα βρήκαν οι γερμανοί. Πρωτάκουστο αυτό! Πουθενά αλλού στον κόσμο δε γίνεται.

Παλιά επί ΥΠΑ είχαμε ελάχιστα καταστήματα και τα έβλεπες αν ήθελες και απλά με τα μικρά τέλη μπορούσες να πετάξεις όπου ήθελες. Τώρα και υπερβολικά παραπάνω τέλη πληρώνουμε 14 € !!! και μας έχουν τόσα καταστήματα μόνο και μόνο για να περνούμε από κει μέσα. Αν θέλω να πάω σ' έναν γιατρό στην Αθήνα πρέπει να πληρώσω μια περιουσία τώρα.

spotterakis τίποτα δεν αλλάζει απλά έφτιαξαν αλλιώς τις θέσεις για να πουν ότι κάτι έκαναν ενώ επί ΥΠΑ ήταν πολύ πιο ασφαλή παρκαρισμένα τα αεροπλάνα.
 
nikolaougeorge":1r2mnifs said:
Γιατί πρέπει να περάσω ντε και καλά από τα duty free? Ωραία ιδέα βρήκαν οι γερμανοί. Πρωτάκουστο αυτό! Πουθενά αλλού στον κόσμο δε γίνεται.
Αυτή την... "ιδέα" δεν την βρήκαν οι Γερμανοί αλλά το 90% των αεροδρομίων παγκοσμίως, ίσως και παραπάνω. Τουλάχιστον εγώ σε όσα αεροδρόμια έχω πάει ανά τον κόσμο, περνάς από τα καταστήματα για να πας στα gates. Δυστυχώς ή ευτυχώς έτσι είναι τα πράγματα. Και η ελεύθερη αγορά λέει ότι μπορεί κάποιος να αγοράσει κάτι από όπου θέλει: από τα σουβενιρομάγαζα της πόλης και τα εμπορικά κέντρα ως και τα μαγαζιά του αεροδρομίου. Αν βρει καλύτερες τιμές γιατί να μην του δίνεται η επιλογή; Διεθνές αεροδρόμιο χωρίς καταστήματα δε νομίζω ότι υπάρχει.
Αδιαφορούν για τον κόσμο που θέλει να χαιρετήσει τους φίλους του για το ταξίδι τους! Που θα πιούμε τον τελευταίο μας καφέ???? Μικραίνουν τους χώρους που χαιρετάμε τους ταξιδιώτες και δε μπορούμε να πούμε αντίο στους φίλους μας!!! ΑΙΣΧΟΣ αυτοί οι γερμανοί εκτός από τη Lufthansa θέλουν να μας φέρουν και νέα ήθη κι έθιμα.
Ε καλά δεν αλλάζουμε και τα ήθη και έθιμα της χώρας αν δεν βλέπουμε τον φίλο μας να ανεβαίνει τις σκάλες του αεροπλάνου. Επίσης στη συντριπτική πλειοψηφία των αεροδρομίων παγκοσμίως όλοι χαιρετιούνται πριν τον έλεγχο, μέσα στο terminal. Ακόμα και αν υπάρχει εξώστης σε αεροδρόμια, συνήθως εκεί πας επί πληρωμή με εισιτήριο και συνήθως δεν αποσκοπεί στο να αποχαιρετήσεις το αεροπλάνο με τον φίλο σου την ώρα που απογειώνεται.

Ασχολίαστο τα περί άδειου αεροδρομίου με μόνο πτήσεις της Lufthansa. :hello?:

Τέλος αφήνω επίσης ασχολίαστο τα περί "τι ωραία που ήταν επί ΥΠΑ". Το αεροδρόμιο των Χανίων ήταν, μαζί με αρκετά άλλα περιφερειακά, λίαν επιεικώς απαράδεκτο επί χρόνια σε παροχές, εγκαταστάσεις κλπ. Με το πέρασμα πολλών χρόνων η κίνηση αυξάνεται, οι απαιτήσεις μεγαλώνουν, η τεχνολογία προοδεύει και οι παλαιότερες εγκαταστάσεις δεν μπορούν πλέον να ανταπεξέλθουν. Σαφώς και μια επιχείρηση που αναλαμβάνει κάποιες εγκαταστάσεις θα κοιτάει και το κέρδος της. Το βασικό θέμα όμως είναι να βελτιωθούν τα αεροδρόμια από το χάλι που ήταν πριν.
 
και επειδή το κάνουν οι ξένοι πρέπει να το κάνουμε κι εμείς???

γιατί να μη μπορώ ούτε όρθιος να καθίσω πριν αποχωριστώ τον φίλο μου πριν τον έλεγχο και να δίνουν τους χώρους αυτούς για μετά τον έλεγχο?

θέλω να δω πόσα λεφτά θα παίρνουν ακόμη για να κόβουν χώρους για ξεκούραση των επιβατών για να τους βάζουν να κάθονται να ψωνίζουν...

Εξάλλου, μην ξεχνάς ότι δε μας αφήνουν να πάρουμε τσίπουρα ή νερά απέξω για να τα πάρουμε 5 φορές πιο πάνω από τους ιδιώτες...
 
GP707":x5rgmdju said:
Το αεροδρόμιο των Χανίων ήταν, μαζί με αρκετά άλλα περιφερειακά, λίαν επιεικώς απαράδεκτο επί χρόνια σε παροχές, εγκαταστάσεις κλπ. Με το πέρασμα πολλών χρόνων η κίνηση αυξάνεται, οι απαιτήσεις μεγαλώνουν, η τεχνολογία προοδεύει και οι παλαιότερες εγκαταστάσεις δεν μπορούν πλέον να ανταπεξέλθουν. Σαφώς και μια επιχείρηση που αναλαμβάνει κάποιες εγκαταστάσεις θα κοιτάει και το κέρδος της. Το βασικό θέμα όμως είναι να βελτιωθούν τα αεροδρόμια από το χάλι που ήταν πριν.

Ξεχνάς βέβαια οτι κατασκευάστηκε νέο κτίριο επι ΥΠΑ, με λεφτά του Δημοσίου (και ΕΣΠΑ νομίζω), όπως και της Ζακύνθου και δόθηκε με κορδέλα εγκαινίων μετά απο 1 μήνα στη fraport....και καλά να λένε για έργα σε άλλα α/δ, που πρέπει να κάνουν, αλλά να επικαλούνται μαρτυρία γερμανής τουρίστριας που έλεγε οτι περσυ (το 2016) οι τουαλέτες ήταν χάλια και τώρα μια χαρά, εννοώντας βέβαια το νέο κτίριο, σαν να ήταν έργο της Fraport ....ελεος !!! είμαστε σίγουρα κορόιδα σαν λαός, αλλά τοοοσο πολύ πιά !! και κανείς να μην τους βάζει στη θέση τους !!
 
Πρόκειται για εργασίες πλήρους αναβάθμισης του αεροδρομίου που το καθιστούν ένα από τα πιο μοντέρνα και καλαίσθητα κτίρια στην ελληνική επικράτεια και για το οποίο το ελληνικό δημόσιο κατέβαλλε συνολικά 50 εκ. ευρώ.

Απλά αντί για τα τέλη του 2015 δόθηκε το καλοκαίρι του 2017.

Για αυτό δεν κάνατε ρεπορτάζ για να δείξετε τη σημασία και τα έργα που έφερε εις πέρας η ΥΠΑ.

http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomia ... ti-fraport
 
Top