LGSA/CHQ Chania "Ioannis Daskalogiannis"

καλα..αυτό ηταν καλυψη για την ελλειψη πιλοτων-εννοω η χαμηλη ζητηση..Διοτι αν ίσχυε πραγματικα,τοτε γιατι τα ίδια δρομολόγια που εκοψε τον φετινο χειμώνα τα επαναφέρει για τον ερχομενο (οχι ολα αλλα τα περισσοτερα); ξαφνικα..εκτοξευτηκε η ζήτηση;

Οσο για τα Χανιά, αλλά και τα για τα υπόλοιπα μεγάλα περιφερειακά αεροδρόμια,ειμαι της αποψης ότι αν μειωνόντουσαν τα τελη,θα εφερναν περισσοτερες πτήσεις..Οχι μονο η Ryan αλλά και άλλες εταιρείες.. Δεν εχω φιλοδοξίες να γινουμε AYT,LPA,PMI γιατι εκει υπεισέρχονται άλλοι παράγοντες για τον χειμερινο τουρισμό στη χώρα μας που κανεις δεν φροντισε/νοιαστηκε να διορθωσει και καταληξαμε ακομα να το συζηταμε οταν οι άλλοι τοχουν πετυχει εδω και δεκαετίες..Ομως μια αρχη που εγινε φέτος θα μπορουσε να επεκταθει και με περισσοτερα κινητρα και στα άλλα αεροδρόμια πέραν των Χανιων..
Τωρα το τι έργα περαιτερω στο "ετοιμο" αεροδρόμιο θα κάνει η Φραπορτ εδώ ειμαστε για να τα δουμε και να τα συζητησουμε..Αλλά όπως ειπαν και άλλοι ας μην ξεχνάμε οτι ναι μεν το συγκεκριμένο το πήρε ετοιμο αλλά αρκετα από τα υπόλοιπα ειναι σε τριτοκοσμικη κατάσταση για την κινηση που δεχονται..JTR,JMK,KGS,JSI,SKG κτλ
 
Λαοθάλασσα! :mrgreen: :D :twisted: :thx:

fraport_samaria_diamartiria-16.jpg


fraport_samaria_diamartiria-20.jpg



Δείτε και τα βιντεάκια από το λινκ του kostadinoujohn.
Αν προσμετρήσεις στους διαμαρτυρόμενους και τους δημοσιογράφους παίζει να μαζεύτηκαν και 25 άτομα!
 
Στη σημερινή παρουσίαση της Fraport, η εταιρία προβλέπει αύξηση κατά 18% με άνοιγμα 17 νέων δρομολογίων.

Αναλυτικά, τα δρομολόγια που ανοίγουν για τα Χανιά φέτος το καλοκαίρι στην εικόνα εδώ-> http://flashnews.gr/post/350307/ayta-ei ... -gia-xania

Επίσης, αναφέρθηκαν στις παρεμβάσεις και τα κατασκευαστικά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη

Ο κ. Πανταζής αναφέρθηκε στη νέα δομή που δημιουργείται στην πίστα ώστε να αυξηθεί κατά 25% ο χώρος στάθμευσης των αεροσκαφών.

Επίσης έκανε λόγο για αύξηση των μηχανημάτων ελέγχου χειραποσκευών από 5 σε 8, αφαίρεση των διαχωριστικών τοίχων στις αίθουσες αναχωρήσεων με σκοπό τη διαμόρφωση ανοιχτού χώρου επιφάνειας 3.000 m2, μεταφορά της αίθουσας VIP ώστε να αυξηθούν οι πύλες επιβίβασης από 14 σε 16, δημιουργία νέου αντλιοστασίου λυμάτων και κατασκευή δικτύου περίπου 3,5 χλμ για σύνδεση με το δημοτικό αποχετευτικό δίκτυο.
 
Γελασαμε παλι...το χειμώνα το αεροδρομιο με πετσοκομμενες FR πτήσεις και μονο ΟΑ/Α3 κατα τη λογικη την περσινη γιατι να μεινει ανοιχτο;
Επισης με εκνευρίζει ιδιαιτερα η οικειοποίηση ολων αυτων των δρομολογίων από την Fraport σαν να ηταν εργο δικο της διοτι δεν ήταν!
 
spotterakis":3fufxjjp said:
Γελασαμε παλι...το χειμώνα το αεροδρομιο με πετσοκομμενες FR πτήσεις και μονο ΟΑ/Α3 κατα τη λογικη την περσινη γιατι να μεινει ανοιχτο;
Επισης με εκνευρίζει ιδιαιτερα η οικειοποίηση ολων αυτων των δρομολογίων από την Fraport σαν να ηταν εργο δικο της διοτι δεν ήταν!

Γιατί τα υπόλοιπα μισά αεροδρόμια της Ελλάδας το χειμώνα τι άλλες πτήσεις έχουν? Πχ Μύκονος, Σαντορίνη, Ρόδος, Κως, Κέρκυρα, κτλ Εκεί έχουν ακόμη λιγότερες! Αυτά κλείνουν εντελώς???? Ας γίνουμε λίγο ρεαλιστές!!!!

Είπε κανείς (ούτε καν η Φραπορτ) ότι αυτή και ΜΟΝΟ αυτή τα έφερε και ζητάει τις δόξες??? Έπαιξε ρόλο η ζήτηση κυρίως και μετά η δική της συνεισφορά και ενδεχομένως κι άλλοι παράγοντες για το άνοιγμα των νέων δρομολογίων. Απλά αναφέρουν τα δρομολόγια που άνοιξαν σε αντιπαραβολή της φυγής της Ryanair για να δείξουν ότι ενώ τα τέλη αυξήθηκαν, αυξήθηκαν και οι αεροπορικές και η ζήτηση! Κάποιοι ευχόντουσαν τώρα που αυξήθηκαν τα τέλη, ότι θα έφευγαν όλες οι αεροπορικές, ώστε να πουν ότι ήρθαν οι γερμανοί που θέλουν να βγάλουν μόνο κέρδη για να διώξουν τις εταιρίες.... Λίγο αντιφατικό βέβαια αυτό. Πως θέλει μόνο να βγάλει κέρδη (όπως όλες οι φυσιολογικές εταιρίες του κόσμου πλην τις ελληνικές κρατικές) όταν διώχνει τις εταιρίες...???
 
Ειπα κατα την περσινη λογική της Fraport..Δεν ειπα εγω να κλεινει..Αυτοι αφήνουν συνεχεια να εννοηθεί οτι αν δεν υπαρχουν πτήσεις αρκετες θα το κλεινουν παλι το βραδυ..
Και οταν προβάλλεις το ποσες νεες πτήσεις υπαρχουν με το logo της Fraport σε αντιπαραθεση με τα συμβάντα, και επειδη το εχουν ξανακάνει, ειναι επικοινωνιακό τρικ για να δειξουν από περσι έως φετος τι έγινε επι διοίκησής τους...δεν χρειάζεται να το πουν ευθέως..φαινεται απο μόνο του που οδεύει...Εμείς που ασχολούμαστε με αυτά ξερουμε τι ισχύει..Ο απλός κοσμος που δεν ασχολειται και δεν ξερει το πριν και το μετα και βλεπει όλο τον χαμό στα μίντια για την "κακή" Fraport το χάφτει αμάσητο όταν βγει στη δημοσιοτητα το ωραιοποιημένο πακέτο..Δεν μπαινει στη διαδικασία να δει πέρα από την επιφάνεια..
Και link για την 6ωρη σχεδον εκδηλωση της Fraport με τον Αλ.Τσινέλ και τους φορεις των Χανίων και τα όσα ειπώθηκαν.... δυσκολα φως στο τούνελ...

http://hania.news/2018/04/20/%cf%87%ce% ... %b1%ce%b9/
 
Όπως είπαν για λόγους οικονομίας και καθαριότητας κλείνει το αεροδρόμιο όχι για όσες ώρες δε χρειάζεται αλλά μόλις για 3 ώρες (01.00-04.00). Εννοώ ότι πχ ότι αν δεν έχει πτήσεις στις 09.00-12.00 δε σημαίνει ότι θα κλείνει και εκείνο το τρίωρο. Αν είχαν πτήσεις νομίζεις θα το έκλειναν? Σε άλλα αεροδρόμια (με ακόμη περισσότερους επιβάτες) της Ευρώπης έχεις δει τι γίνεται? Μακάρι να χρειαστεί να είναι 24ωρο αλλά δυστυχώς ακόμη δεν...

Έχεις κάνει ποτέ παρουσίαση στη ζωή σου? Όταν λοιπόν κάνεις, θα δεις ότι το logo της εταιρίας σου το βάζεις σε κάθε σελίδα! Είτε μιλάς για την εταιρία σου είτε για κάτι άσχετο. Γιατί δεν έκαναν οι ΥΠΑτζήδες μία παρουσίαση τα 40 χρόνια που το είχαν το αεροδρόμιο κι ας έβαζαν το logο της ΥΠΑ και ας έλεγαν εμείς φέραμε 20 νέα δρομολόγια!

Αλλά αυτό είναι το θέμα μας? Αν το αεροπλάνο της EasyJet το έφερε ο Γιώργος ή ο Γιάννης??? Όχι ότι ήρθε???? Από εκεί που έλεγαν κάποιοι ότι θα έρθει μείωση τουρισμού με αύξηση των τελών, έχουμε τελικά αύξηση των δρομολογίων.
 
Nαι φυσικα ειναι σημαντικό οτι ειχε το αεροδρομιο αύξηση πτησεων..κανεις δεν το αρνειται..σιγουρα όμως έχει σημασια επίσης (για μενα τουλαχιστον) αν..ο Γιωργος παρουσιαζει το εργο του..Γιαννη και φαινεται ως δικο του...Το τι θα γινει απο δω και περα θα φανει...Μην ξεχνας οτι πολλες πτησεις Τ.Ο. προαποφασιζονται απτον προηγουμενο χρονο...Τωρα εάν, συμφωνα με το άρθρο, ο κος Τσινελ και οι υπολοιποι της Fraport τελικα ακουσουν τις τοπικές φωνές και μειωσουν τα τέλη το χειμώνα ώστε να καταστουν year round προορισμος τα Χανια, ακομη καλύτερα και ας μην έχει βαση η FR..Οπως φυσικά και αν το εφαρμόσει γενικα σε ολα τα αεροδρομια..Και μπορεί η εξαρτηση απτην συγκεκριμενη εταιρεια να ειναι καταστροφικο λαθος για τον τοπο,δεν μπορει να αρνηθει κανεις ομως την συμβολή της στην τοπικη οικονομια..Ας δουμε φετος το χειμωνα ποσοι θα ειναι οι τουριστες-ελληνες και ξενοι-που θα ερθουν μονο με την Α3 συγκριτικα με το ποσοι θα ερχονταν αν κρατουσε τα δρομολόγια..Ηδη ειχαμε μια προγευση...

Υ.Γ.Και ναι εχω κανει παρουσιασεις..Οσο για τους "Υπατζηδες" γνωριζεις την απαντηση και την τακτικη τους...αλλά το τερμιναλ εγινε επι Υπατζηδων προ Fraport..
Y.Γ1- Τα υπολοιπα μικρά αεροδρομια φέτος το χειμωνα, εκλειναν τη νυχτα; Κερκυρα,Ροδος,Σαντορινη,Κως κτλ;
 
Top