Να βάλω και εγώ με τη σειρά μου ένα λιθαράκι στη συζήτηση-προβληματισμό. Να προσθέσω λοιπόν κάτι που σίγουρα ελάχιστοι γνωρίζουν. Το Doc 9137 που προβλέπει τα πάντα όλα σε σχέση με την πυρόσβεση λέει στην παράγραφο 2.1.3.
Τι σημαίνει λοιπόν αυτό. Ότι ο ''Διαγόρας'' (κατηγορία πυρασφάλειας 9) και ο ''Ιπποκράτης'' (κατηγορία VIII) εμπίπτουν στην παραπάνω σημείωση. Δηλαδή ο Διαγόρας δεν ξεπερνά τις 700 κινήσεις στους 3 θερμούς καλοκαιρινούς μήνες αεροσκαφών κατηγορίας 10 (Aeroplane over-all length:76 m up to but not including 90 m και maximum fuselage width:8m ) το ίδιο και η Κως δεν ξεπερνά στο αντίστοιχο 3μηνο τις 700 κινήσεις αεροπλάνων κατηγορίας 9.
Πρακτικά, η ρεαλιστική κατηγορία πυρασφάλειάς τους είναι μια παραπάνω από την επίσημα δηλωμένη. Αν λοιπόν υπάρχουν τέτοια σοβαρότατα προβλήματα πλήρωσης οχημάτων με νερό ή υποστελέχωσης με αποτέλεσμα να μη μπορούν να βγούν σε περίπτωση συμβάντος όσα οχήματα προβλέπεται τότε ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ... Γιατί άντε να σβήσεις ένα 747 με μόνο 2 οχήματα ή με οχήματα που θα αδειάσουν σε 4 λεπτά και όταν ξαναγεμίσουν θα έχουν μείνει μόνο αποκαΐδια.
Όσο δεν υπάρχει σοβαρό συμβάν όλα μέλι γάλα. Όταν όμως συμβεί (μακρυά από'μας) και ξεγυμνωθούν όλα τότε θα τρέχουν όλοι να γλιτώσουν τη φυλακή.
Οι λύσεις είναι δυο. Ή άμεση διόρθωση με κανονικό κρουνό, τοποθέτηση επιπλέον πυροσβεστών ή η απαγορευμένη φράση ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, που βέβαια ούτε που θέλει να το ακούσει κανένας για ευνόητους λόγους....
when the number of movements of the aeroplanes in the highest category normally using the airport is less than 700 in the busiest consecutive three months, then the airport category may be one less than the highest aeroplane category
Τι σημαίνει λοιπόν αυτό. Ότι ο ''Διαγόρας'' (κατηγορία πυρασφάλειας 9) και ο ''Ιπποκράτης'' (κατηγορία VIII) εμπίπτουν στην παραπάνω σημείωση. Δηλαδή ο Διαγόρας δεν ξεπερνά τις 700 κινήσεις στους 3 θερμούς καλοκαιρινούς μήνες αεροσκαφών κατηγορίας 10 (Aeroplane over-all length:76 m up to but not including 90 m και maximum fuselage width:8m ) το ίδιο και η Κως δεν ξεπερνά στο αντίστοιχο 3μηνο τις 700 κινήσεις αεροπλάνων κατηγορίας 9.
Πρακτικά, η ρεαλιστική κατηγορία πυρασφάλειάς τους είναι μια παραπάνω από την επίσημα δηλωμένη. Αν λοιπόν υπάρχουν τέτοια σοβαρότατα προβλήματα πλήρωσης οχημάτων με νερό ή υποστελέχωσης με αποτέλεσμα να μη μπορούν να βγούν σε περίπτωση συμβάντος όσα οχήματα προβλέπεται τότε ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ... Γιατί άντε να σβήσεις ένα 747 με μόνο 2 οχήματα ή με οχήματα που θα αδειάσουν σε 4 λεπτά και όταν ξαναγεμίσουν θα έχουν μείνει μόνο αποκαΐδια.
Όσο δεν υπάρχει σοβαρό συμβάν όλα μέλι γάλα. Όταν όμως συμβεί (μακρυά από'μας) και ξεγυμνωθούν όλα τότε θα τρέχουν όλοι να γλιτώσουν τη φυλακή.
Οι λύσεις είναι δυο. Ή άμεση διόρθωση με κανονικό κρουνό, τοποθέτηση επιπλέον πυροσβεστών ή η απαγορευμένη φράση ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, που βέβαια ούτε που θέλει να το ακούσει κανένας για ευνόητους λόγους....