LGRP/RHO Rhodes "Diagoras"

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Να βάλω και εγώ με τη σειρά μου ένα λιθαράκι στη συζήτηση-προβληματισμό. Να προσθέσω λοιπόν κάτι που σίγουρα ελάχιστοι γνωρίζουν. Το Doc 9137 που προβλέπει τα πάντα όλα σε σχέση με την πυρόσβεση λέει στην παράγραφο 2.1.3.

when the number of movements of the aeroplanes in the highest category normally using the airport is less than 700 in the busiest consecutive three months, then the airport category may be one less than the highest aeroplane category

Τι σημαίνει λοιπόν αυτό. Ότι ο ''Διαγόρας'' (κατηγορία πυρασφάλειας 9) και ο ''Ιπποκράτης'' (κατηγορία VIII) εμπίπτουν στην παραπάνω σημείωση. Δηλαδή ο Διαγόρας δεν ξεπερνά τις 700 κινήσεις στους 3 θερμούς καλοκαιρινούς μήνες αεροσκαφών κατηγορίας 10 (Aeroplane over-all length:76 m up to but not including 90 m και maximum fuselage width:8m ) το ίδιο και η Κως δεν ξεπερνά στο αντίστοιχο 3μηνο τις 700 κινήσεις αεροπλάνων κατηγορίας 9.

Πρακτικά, η ρεαλιστική κατηγορία πυρασφάλειάς τους είναι μια παραπάνω από την επίσημα δηλωμένη. Αν λοιπόν υπάρχουν τέτοια σοβαρότατα προβλήματα πλήρωσης οχημάτων με νερό ή υποστελέχωσης με αποτέλεσμα να μη μπορούν να βγούν σε περίπτωση συμβάντος όσα οχήματα προβλέπεται τότε ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ... Γιατί άντε να σβήσεις ένα 747 με μόνο 2 οχήματα ή με οχήματα που θα αδειάσουν σε 4 λεπτά και όταν ξαναγεμίσουν θα έχουν μείνει μόνο αποκαΐδια.

Όσο δεν υπάρχει σοβαρό συμβάν όλα μέλι γάλα. Όταν όμως συμβεί (μακρυά από'μας) και ξεγυμνωθούν όλα τότε θα τρέχουν όλοι να γλιτώσουν τη φυλακή.

Οι λύσεις είναι δυο. Ή άμεση διόρθωση με κανονικό κρουνό, τοποθέτηση επιπλέον πυροσβεστών ή η απαγορευμένη φράση ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, που βέβαια ούτε που θέλει να το ακούσει κανένας για ευνόητους λόγους....
 
Όταν μιλούν αυτοί που γνωρίζουν, τα πράγματα απλοποιούνται...

Λοιπόν, ας πούμε ότι όντως υπάρχει πρόβλημα, για να γίνει διάλογος (μπορεί και να μην υπάρχει, αλλά ας το δούμε έτσι).

Ο κρουνός είτε φτιάχνεται είτε όχι. Φαντάζομαι αν φτιάχνεται, είναι γελοίο να παραμένει εκτός. Φαντάζομαι. Το κόστος επισκευής ενός κρουνού πρέπει να είναι ασήμαντο σε σχέση με τα έσοδα του Διαγόρα ή τον "τζίρο" της ΥΠΑ. Τέλος πάντων.

Οι πυροσβέστες είναι από δύσκολο έως ακατόρθωτο να βρεθούν(;). Έστω και εποχιακοί (αν και φαντάζομαι πως χρειάζονται ιδιαίτερη εκπαίδευση και η πρόσληψη εποχιακών δεν μας καλύπτει). Οπότε, αυτό είναι δυσεπίλυτο.

Το πραγματικό μου ερώτημα, αφορά την "απαγορευμένη φράση". Μείωση Κατηγορίας Πυρασφάλειας.
Ποιός είναι υπεύθυνος να την προτείνει;
Ποιος είναι υπεύθυνος ούτως ώστε τα απαιτούμενα μέσα/προσωπικό για την κατηγορία να είναι παρόντα;
Ποιός είναι υπεύθυνος/υπόλογος σε περίπτωση μη τήρησης των απαιτουμένων;
Ποιος είναι υπεύθυνος και υποχρεωμένος να παρέξει τα απαιτούμενα μέσα;
Τέλος, ποιον δεν συμφέρει η μείωση της κατηγορίας και τί δύναμη έχει αυτός πάνω στην ΥΠΑ ούτως ώστε να είναι απαγορευμένη ακόμα και η συγκεκριμένη φράση;


ΥΓ Διαβάζοντας το post μου στην προεπισκόπηση, το ύφος μου μού θύμισε τους μπλογκοδημοσιογράφους που νομίζουν πως τσίμπησαν λαυράκι, ακόμα και σε ένα θέμα που δεν το γνωρίζουν καν και πετούν δεξιά αριστερά ερωτήσεις ελπίζοντας να τσιμπήσει κανείς. Το αφήνω ως έχει όμως, μιας και εκνευρίστηκα ακόμα και εγώ με το στυλάκι μου. Και όσο περισσότεροι εκνευριστούν, τόσο περισσότερα θα ακουστούν...
 
Φίλε vassdel τι να πρωτοαπαντήσω δεν ξέρω.
vassdel":1kqpnjkt said:
Το πραγματικό μου ερώτημα, αφορά την "απαγορευμένη φράση". Μείωση Κατηγορίας Πυρασφάλειας.
Ποιός είναι υπεύθυνος να την προτείνει;
Ο αερολιμένας είναι η απάντηση. Μέσω των ανθρώπων που είναι τοποθετημένοι σε αυτόν........Πάντως το θέμα δεν είναι μόνο να την προτείνουν αλλά να το δεχθούν τα...Κεντρικά γραφεία τα οποία παίρνουν την τελική απόφαση και εγκρίνουν για να εκδοθεί και το ανάλογο ΝΟΤΑΜ.
vassdel":1kqpnjkt said:
Ποιος είναι υπεύθυνος ούτως ώστε τα απαιτούμενα μέσα/προσωπικό για την κατηγορία να είναι παρόντα;
Υπεύθυνη για τα μέσα είναι η ΥΠΑ στην οποία άλλωστε ανήκουν και τα πυροσβεστικά οχήματα. Όσον αφορά όμως το προσωπικό (και αναφέρομαι σε αεροδρόμια που έχουν πυροσβεστικούς σταθμούς της Π.Υ) υπεύθυνη είναι η ίδια η Π.Υ. δηλαδή το αρχηγείο του πυροσβεστικού σώματος το οποίο τοποθετεί-μεταθέτει-αποσπά το έμψυχο δυναμικό.
vassdel":1kqpnjkt said:
Τέλος, ποιον δεν συμφέρει η μείωση της κατηγορίας και τί δύναμη έχει αυτός πάνω στην ΥΠΑ ούτως ώστε να είναι απαγορευμένη ακόμα και η συγκεκριμένη φράση;
Όπως αντιλαμβανόμαστε ούτε που θέλουν να ακούσουν οι τοπικοί/τουριστικοί/επιχειρηματικοί (και ανεβαίνουμε στην ιεραρχία) παράγοντες ,οποιουδήποτε τόπου, τέτοιο ενδεχόμενο. Ιδίως σε τέτοιους καιρούς η απώλεια έστω και μισού τσάρτερ (γιατί κάλλιστα μια εταιρία μπορεί να αρνηθεί να πετάξει σε αεροδρόμιο με μειωμένη πυρασφάλεια) είναι κόκκινη γραμμή.

Αυτά και ας ελπίσουμε σε ένα καλύτερο (και επίσης τυχερό) αύριο...
 
Γιαυτό το λόγο φίλε μου έκανα και την πρώτη μου τοποθέτηση: Άλλος πρέπει να αναφέρει το θέμα, άλλος έχει την ευθύνη και άλλον τον επηρεάζει το αποτέλεσμα. Και ενώ φαινομενικά, ο ένας είναι ανεξάρτητος του άλλου, τελικά δεν γίνεται τίποτα.

Δεν πρόκειται να επανέλθω επί του θέματος γιατί κατάντησα γραφικός, αλλά ελπίζω και εγώ κάποτε να αποκτήσουμε σοβαρούς επικεφαλής...
 
Αγαπητοί φίλοι, "εδώ είναι Ελλάδα δεν είναι παίξε γέλασε !"
πριν 3-4 χρόνια τέτοια εποχή, στο ξεκίνημα της τουριστικής περιόδου, ο τότε διοικητής του πυροσβεστικού σταθμού του ΚΑΚΚ έκανε μια αναφορά λέγοντας οτι με το προσωπικό που διέθετε η κατηγορία θα έπρεπε να πέσει .... χαμός τότε, συσκέψεις με τον τοπικό μεγαλοβουλευτή και υπουργό δικαιοσύνης,,, (ναι ναι τον καράφλα !) να μην καλεί τον εν λόγω διοικητή στη σύσκεψη, φωνές, διαμαρτυρίες κλπ. κλπ.... το αποτέλεσμα ήταν ένα και μόνο, ΜΕΤΑΤΕΘΗΚΕ ο διοικητής... Η πλάκα ήταν οτι κανείς μετά δεν είπε κουβέντα... ούτε πράκτορες ούτε κανείς... γιατί αυτούς δεν τους ενδιαφέρει η πραγματικότητα, δηλαδή ο κίνδυνος να γίνει τίποτα και να τρέχουμε όλοι μαζί, αλλά να μην πέσει η κατηγορία και δεν έρχονται οι πελάτες τους... και η ιστορία συνεχίζεται... ελάτε εσείς να μου πείτε τώρα για τους "κακούς δημόσιους υπαλλήλους" που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους !!
Χαιρετισμους απο την Κέρκυρα
 
Θα μπορούσα να γράφω μέχρι τα μεσάνυχτα αλλά πρώτον δεν αλλάζει κάτι και δεύτερον κάποια πράγματα δεν λέγονται δημόσια.

Το μόνο που έχω να πώ είναι να κάνουμε όλοι το σταυρό μας (κι όχι μόνο για τον "Διαγόρα") γιατί η στραβή μία φορά κάθεται και μετά χρειάζονται ίσαμε 10 χρόνια για να υπάρξει ανάκαμψη κάτι που δυστυχώς στην Ελλάδα δεν λέει να το εμπεδώσει κανείς σε κανένα τομέα.
 
Ας μπώ και εγώ στην συζήτηση.

Οι μεγάλοι tour operator που δραστηριοποιούνται πολλά χρόνια στην χώρα μας μου φαίνεται δύσκολο να μην ξέρουν τις ελλείψεις που υπάρχουν ειδικά στον Διαγόρα.

Όμως συνεχίζουν κανονικά τις πτήσεις ακόμα και με μεγάλα αεροσκάφη.

Αυτό συμβαίνει επειδή:
1)Έμεις στο forum μεγαλοποιούμε το πρόβλημα
2)Έχουν τα ίδια μυαλά με τους δικούς μας οπότε δεν τους νοιάζει τίποτα.

Διαλέγετε και παίρνετε.
Εγώ δεν έχω αποφασίσει ακόμα.

Επείδη πολλοί θέτουν θέμα ηγεσίας του αεροδρομίου τολμώ να πω ότι με μία ιδιωτικοποίηση κάτι θα φτιαχτεί επειδή ο ιδιώτης δεν θέλει να χάνει λεφτά και αν γίνει η στραβή και αναγκαστεί να πληρώσει θα καταστραφεί ενώ το κράτος δεν θα διαλυθεί από αυτό.
 
Αφίξεις Μαϊου '11

Ανακοινώθηκαν τα στατατιστικά του Μάη, +13.6 οι συνολικες αφίξεις. Οι εξωτερικού έσπασαν το "ψυχολογικό" όριο των 200,000 ενώ η μείωση στις εσωτερικού συνεχίζεται ωστόσο δείχνει πλέον να σταθεροποιείται σε χαμηλά μονοψήφια ποσοστά.

:arrow: Αύξηση 16.6% στις αφίξεις εξωτερικού (αφίξ. 5/11 210,273 -- αφίξ. 5/10 180,263)
:arrow: Μείωση 4.8% στις αφίξεις εσωτερικού (αφίξ. 5/11 28,008 -- αφίξ. 5/10 29,422)
Αφίξεις/εθνικότητα
.....Εθν/τα....2011.....2010....+/-%
1. Γερμανία.....37,722.....38,071...-0.9%
2. Αγγλία........36,575.....35,899...+1.8%
3. Σουηδία........18,860.....15,270...+23.5%
4. Ρωσία ..........15,296......6,947...+120%
5. Γαλλία...........15,108......12,509...+20.8%

Ακολουθούν Ιταλία και Φινλανδία με ~12,000 αφίξεις ενώ καλό νούμερο δίνει το Κάουνας της FR με 1,469 αφίξεις σε 9 πτήσεις.

Συνολικά, αφίχθησαν 238,281 επιβάτες έναντι 209,685 το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
 
satcorfu":3tthsqib said:
ο τότε διοικητής του πυροσβεστικού σταθμού του ΚΑΚΚ έκανε μια αναφορά λέγοντας οτι με το προσωπικό που διέθετε η κατηγορία θα έπρεπε να πέσει .... χαμός τότε, συσκέψεις με τον τοπικό μεγαλοβουλευτή και υπουργό δικαιοσύνης,,, (ναι ναι τον καράφλα !) να μην καλεί τον εν λόγω διοικητή στη σύσκεψη, φωνές, διαμαρτυρίες κλπ. κλπ.... το αποτέλεσμα ήταν ένα και μόνο, ΜΕΤΑΤΕΘΗΚΕ ο διοικητής... Η πλάκα ήταν οτι κανείς μετά δεν είπε κουβέντα... ούτε πράκτορες ούτε κανείς... γιατί αυτούς δεν τους ενδιαφέρει η πραγματικότητα, δηλαδή ο κίνδυνος να γίνει τίποτα και να τρέχουμε όλοι μαζί, αλλά να μην πέσει η κατηγορία και δεν έρχονται οι πελάτες τους... και η ιστορία συνεχίζεται...

Copy-paste ακριβώς είναι αυτό που επικρατεί και αλλού στην ελληνική επικράτεια...
OA701":3tthsqib said:
Θα μπορούσα να γράφω μέχρι τα μεσάνυχτα αλλά πρώτον δεν αλλάζει κάτι και δεύτερον κάποια πράγματα δεν λέγονται δημόσια.
Και μάλλον ήδη πολλά ειπώθηκαν. Μακάρι να μη μείνουμε μόνο στην ελπίδα της αλλαγής...
 
spinal":3g3ciy4n said:
Και μάλλον ήδη πολλά ειπώθηκαν. Μακάρι να μη μείνουμε μόνο στην ελπίδα της αλλαγής...

Τελικά, όσο και να προσπαθούμε, δεν μας αφήνουν να αγιάσουμε - αν και εδώ που τα λέμε καλά κάνουν. Το μόνο που αναρωτιέμαι πλεόν είναι ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ...

Απόσπασμα από επιστολή που έστειλαν οι πυροσβέστες του νομού σε αρχηγούς, υπουργούς, δημάρχους κτλ κτλ ανευθυνο-υπεύθυνους
Βρισκόμαστε στην τρίτη τουριστική σεζόν :shock: :shock: :shock: από τότε που τέθηκε εκτός λειτουργίας ο υπέργειος κρουνός πλήρωσης των οχημάτων με νερό, με αποτέλεσμα σε περίπτωση συμβάντος να μη καλύπτονται οι προβλεπόμενοι χρόνοι αναπλήρωσης τους. Ενημερωτικά αναφέρουμε ότι ενώ η πλήρωση πρέπει να γίνεται σε 1 ½ λεπτά της ώρας για πυροσβεστικό όχημα 7 τόνων, τώρα να χρειάζονται για το ίδιο όχημα περίπου 15 λεπτά της ώρας. Παρόλο αυτά η ΥΠΑ δεν έχει κάνει τίποτα.

...

Πρόβλημα ασύρματης επικοινωνίας μεταξύ των πυροσβεστικών οχημάτων για καλύτερο συντονισμό της υπηρεσίας σε περίπτωση συμβάντος.
Πρόβλημα ασύρματης επικοινωνίας μεταξύ των πυροσβεστικών οχημάτων με τον αερολιμενικό έλεγχο καθώς και τον πύργο ελέγχου του αερολιμένα.

...

Το χρόνιο πρόβλημα ανακατασκευής του πεπαλαιωμένου και επικίνδυνου από στατικής άποψης, βάσει επίσημου πορίσματος, κτηρίου της πυροσβεστικής υπηρεσίας. Στο τέλος του Απριλίου και μετά από 10 χρόνια ταλαιπωρίας και υποσχέσεων, εγκρίθηκε τελικά η μελέτη και ορίστηκε η ανάδοχος εταιρία του έργου. Με την έναρξη των εργασιών πρώτα από τον πρώτο όροφο όπου υπήρχαν οι κοιτώνες των συναδέλφων ζητήθηκε να μεταφερθούνε όλοι σε δύο θαλάμους, λόγω ότι θα ξεκινούσαν το γκρέμισμα όλων των υπολοίπων. Αποτέλεσμα αυτού είναι να υπάρχει μια απελπιστική κατάσταση αφού μέσα σε δύο θαλάμους έπρεπε να χωρέσουν πυροσβέστες καθώς και κούτες με ατομικά και υπηρεσιακά είδη του κάθε υπάλληλου.

Παράλληλα λόγω του γκρεμίσματος διεκόπη και η παροχή ρεύματος στους δύο εναπομείναντες θαλάμους με αποτέλεσμα οι πυροσβέστες όλο το βράδυ να κινούνται στο σκοτάδι, καθώς και να μη μπορούν να κάνουν χρήση θερμαντικών ή ψυκτικών μονάδων ανάλογα με τις συνθήκες. Αφού ισοπεδόθηκε όλος ο επάνω όροφος μαζί με τις τουαλέτες πλην των δύο θαλάμων που προαναφέραμε, περίπου στις 15 Μαΐου όλες οι εργασίες ξαφνικά σταμάτησαν και μέχρι και σήμερα δεν έχει εμφανιστεί κανείς και φυσικά δεν έχουν προχωρήσει και οι εργασίες. Με απλά λόγια μας άφησαν το κτήριο σε πολύ χειρότερη κατάσταση από ότι πριν αρχίσουν οι εργασίες, με έναν όροφο μέσα στην σκόνη έρμαιο της ζέστης, κρύου, βροχής, αέρα…… Το κτήριο είναι ζωτικής σημασίας καθώς στεγάζονται 30 πυροσβέστες και παρόλα αυτά οι συνθήκες διαβίωσης είναι τριτοκοσμικές. Οι πληροφορίες μας λένε ότι υπάρχει πρόβλημα εκταμίευσης χρημάτων με σοβαρό το ενδεχόμενο να καθυστερήσει η συνέχιση του έργου για πολύ ακόμη.

Μα την Παναγία, ΕΛΕΟΣ :wall: Ένας χριστιανός δεν υπάρχει να λύσει τουλάχιστον το πρόβλημα με τον κρουνό? Ας μας το πούν τουλάχιστον να μαζέψουμε λεφτά και το φτιάξουμε εμείς το κρτ μου μέσα.

Εδώ και το άρθρο της τοπικής εφημερίδας, η οποία εξακολουθεί να μην (θέλει?) αντιλαμβάνεται το πρόβλημα με τον κρουνό και να ασχολείται με το κτίριο ενώ οι 'ιδιοι οι πυροσβέστες το τοποθετούν πρώτο στην επιστολή τους
:arrow: http://www.rodiaki.gr/article.php?id=109557&catid=1&subcatid=5
 
Top