Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Hastaroth και θα διαφωνήσω με τους τελευταίους δύο αγαπητούς φίλους του forum.
Τα επιχειρήματα δε στέκουν και πολύ.
Jetflight κάνεις μια εντελώς λανθασμένη σύγκριση της Θεσσαλονίκης του ενός εκατομμυρίου κατοίκων -- μεγαλύτερο λιμάνι/πύλη των βαλκανίων -- πρωτεύουσα της μεγαλύτερης σε έκταση και σε βιομηχανική παραγωγή περιοχής της Ελλάδας -- , με τη Λάρισσα.
Επιπλέον ακόμα και μετά τις βελτιώσεις και την πλήρη εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Αθήνα--Θεσσαλονίκη , ο χρόνος διαδρομής δεν πρόκειται να μειωθεί κάτω από 3,30 ώρες , που έχει μεγάλη διαφορά από τον αντίστοιχο αεροπορικό χρόνο.
Σύνδεση αεροπορική για ποιον και με ποιο τρόπο??
Εδώ πόλεις με αφίξεις πάνω από εκατομμύριο και για 20 χρόνια στεγάζονται σε τσιμεντένια κακάσχημα και παμπάλαια κουτάκια πόσο μάλλον μακέτες του ποδιού για δεκάδες νέα "ρουσφετολογικά" αεροδρόμια.
Ο φίλος k98 αναφέρει ότι μπερδεύουμε τα αεροδρόμια με σταθμούς ΚΤΕΛ , ε ναι φυσικά και τα μπερδεύουμε αφού πολλοί σταθμοί ΚΤΕΛ είναι πολύ καλύτεροι και μεγαλύτεροι από πολλούς "τερματικούς" σταθμούς αερολιμένων...
Συγκεκριμένα για τη Λάρισα (και ευρητέρη περιοχή), η οικονομίας της είναι κατεξοχήν αγροτική. Μεγάλος αριθμός μεταποιητικών επιχειρήσεων είναι επισής υπαρκτός. Όσο για τον τουρισμό, αυτος ειναι κατα κανόνα χειμερινός (Λίμνη Πλαστηρα - Καρδιτσα, Περτούλι-Τρίκαλα, Χιονοδρομικό Ολύμπου, κτλ).
Το μέσω εισόδημα ξεπερνά τον Ελληνικό μέσο όρο, και άρα το διαθέδιμο εισόδημα για ταξίδια.
Πολύ απλά, υπάρχουν όλες οι προυποθέσεις για την ύπαρξη 3-4 εσωτερικών δρομολογίων και περιπου ισάριθμα εξωτερικού. Προφανός κάποια απο αυτα τα δρομολόγια θα είναι ναυλωμένες πτήσεις.
Η κίνηση για το άνοιγμα του αεροδρομίου λοιπόν είναι κατά την κρίση μου και έξυπνη και κερδοφόρα. Όσο για την ύπαρξη της Αγχιάλου σε κοντινή απόσταση, σιγουρα μόνο κέρδος μπορεί να φέρει στην περιόχη αφού σαν αεροδρόμιο το μόνο που μπορεί να εξυπερετήση είναι ναυώμένες πτήσεις λόγω τοποθεσίας.
Ρε παιδια ας σοβαρευτούμε λίγο που είναι οι προυποθέσεις??
Τι σχέση έχει το μπαμπάκι και η μεταποίηση με την αεροπορική σύνδεση??
3-4 δρομολόγια εσωτερικού , για που???? Αν βγάλουμε την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη που οι αποστάσεις δε δικαιολογούν αεροπορική σύνδεση που αλλού θα ήταν κεδροφόρα μια αεροπορικη σύνδεση της Λάρισσας??? Με Ηράκλειο η με Κέρκυρα?? Για να πάει ποιος?? Οι 100 φοιτητές και κανένας φαντάρος??
Καλά για εξωτερικό ούτε συζήτηση , να γλιτώσει 2 ώρες ταξίδι ο γερμανός
για να πάει λίμνη πλαστήρα??
Εντάξει είπαμε αναπτύσεται ο χειμερινός τουρισμός αλλά ας είμαστε ρεαλιστές.
Και εντάξει ας πούμε ότι γίνεται το τιμεντένιο κουτάκι -- αεροσταθμός (ο διαδρομός υπάρχει ήδη ) .
Που κολάει σε απόσταση μικρότερη της μίας ώρας και δεύτερο αεροδρόμιο???Θα τρελαθούμε τελείως??
Είδαμε τη γελοιότητα του Άραξος--Ανδραβίδα (μισή ώρα και ούτε απόσταση) . Θα μας τρελάνουν τελείως αυτοί οι τοπικισμοί και τα ρουσφέτια.
Μετά τα πανεπιστήμια , ΤΕΙ, στρατόπεδα , τώρα ανακαλύψαμε τα αεροδρόμια!! πάρε κόσμε να χεις
αντε γεια μας