LGLR Larisa

edo leei pos tha leitourgei mono gia cargo kai tsarters arxika...nomizo pos den iparxei pleon diaxorismos (kata thn europaiki enosi) anamesa se tsarter kai scheduled.....
 
Καλά νέα για τη Λάρισσα αλλά για άλλη μια φορά η γνωστή πατάτα (δηλαδή κάποιος υπουργός (σουφλιάς??) που είναι από την περιοχή προωθεί όσο μπορεί την πόλη του.

Ακόμα και αν όλα πάνε καλά σε λίγα χρ΄νια το μόνο που θα δούμε είναι ένα τσιμεντένιο κουτάκι γύρω στα 2 χιλ. τετραγωνικά που θα ονομάζεται μετά τυμπανων και μουσικής "αερολιμένας + όνομα (αυτό μας έλειπε) λάρισσας.

Και φυσικά θα έχουμε τη γνωστή γκρίνια από το Βόλο μέχρι να ανακοινωθεί ότι και η αγχίαλος θα γίνει πολιτικό (κλαπ κλαπ κλαπ -- βλέπε αντίστοιχη ιστορία ανδραβίδα άραξος).

Πότε θα ξεφύγουμε από αυτή τη μιζέρια και ρουσφετολογική λογική??

Και συγγνώμη ρε παιδιά , τσαρτερ από που και για να πάνε που αυτοί που θα έρθουν με τα τσάρτερ? Καλός ο πλαταμώνας δε λέω αλλά άλλο ρόδος και ηράκλειο άλλο πλαταμώνας και πήλιο.

PS: μην ξεχνάμε ότι έστω και με τεράστιες καθυστερήσεις ο σιδηροδρομικός άξονας Αθήνα--Θεσσαλονίκη αναβαθμίζεται με αποτέλεσμα σε λίγο καιρό οι αποστάσεις να έχουν μικρίνει σε σημαντικό βαθμό.
Πως θα αντέξει μια αεροπορική σύνδεση όταν έχει τέτοιο ανταγωνισμό??

Ελπίζω να μη με παρεξηγήσουν οι φίλοι λαρισαίοι , απλά εξέθεσα κάποιους προβληματισμούς
 
Πολύς ντόρος γίνεται αυτές τίς μέρες περί την χρησιμοποίηση τών ανά την χώρα ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ (το τονίζω επειδή έχει σημασία αυτό) αεροδρομίων από την πολιτική αεροπορία.

Προσωπικά δέν νομίζω ότι το όποιο πρόβλημα τής αεροπορικής συγκοινωνίας στην Ελλάδα θά λυθή μέ ενέργειες τού τύπου «κάθε πόλη και αεροδρόμιο,κάθε χωριό κι’ελικοδρόμιο»...

Είπαν οι υπουργοί (ο κύρ-Σπήλιος και ο κύρ-Μιχάλης) ότι η λύση τής αξιοποίησης τών υπαρχόντων στρατιωτικών αεροδρομίων θα μειώση το κόστος τών υποδομών.

Δηλαδή,τα υπάρχοντα στρατιωτικά αεροδρόμια πώς θα εξυπηρετούν τους αναμένοντες επιβάτες;Μέ τά ΚΨΜ τών μονάδων;Δέν θα χρειαστή να χτιστούν σύγχρονα terminals;

Πώς θα εξυπηρετούν τεχνικώς τά διακινούμενα επιβατικά αεροπλάνα;Στα υπόστεγα τών F16 και τών Phantoms;

Πού θά προσγειώνωνται τά διακινούμενα επιβατικά αεροπλάνα;Στους διαδρόμους που το πιο μεγάλο αεροπλάνο που αντέχουν είναι το C130 (και αυτό όχι σέ όλα τά στρατιωτικά αεροδρόμια); (και άντε νά πούμε ότι δέν θα κατεβαίνουν μεγαλύτερα από 737 ή παρόμοια,που είναι στο περίπου ίδιας κατηγορίας μέ τα C130 σε βάρος.Πάλι δέν θα χρειαστή να επιμηκυνθούν οι διάδρομοι,ώστε να είναι συμβατοί μέ τίς απαιτήσεις τής ICAO;)

Δέν θα χρειαστή να εγκατασταθούν συστήματα ραδιοναυτιλίας σύμφωνα μέ τίς απαιτήσεις τού ICAO;

Είπαν οι υπουργοί (ο κύρ-Σπήλιος και ο κύρ-Μιχάλης) γιά το αεροδρόμιο τής Λάρισας,ότι θά χρησιμοποιηθή γιά charters.Και πολύ σωστά επεσήμανε ο exocet «γιά να πάνε πού;».Οταν η διαδρομή Αθήνα-Λάρισα μέ το intercity τώρα πλέον είναι κάπου 2 ωρίτσες και κάτι (και από Θεσσαλονίκη γύρω στη 1 ώρα),τί νόημα έχει νά πάη κάποιος π.χ. κατ’ευθείαν από το Στρασβούργο στην Λάρισα; (και ποιός θα βρεθή να το κάνη δηλαδή…).

Καί βέβαια,αφού και ο Βόλος έχει την Αγχίαλο,θά αρχίσουν κι΄αυτοί τίς γκρίνιες,θ’ακολουθήσουν τά Τρίκαλα (κάποια βάση υπάρχει εκεί κοντά,νομίζω),η Εδεσσα,η Νάουσα κλπ ώστε σε λίγα χρόνια η χώρα θα είναι κατάσπαρτη από μικρές παράγκες μ’ένα διάδρομο και μιά πίστα σάν πάρκιγκ σε σουπερμάρκετ,που θά αποκαλούνται «διεθνείς αερολιμένες»….
 
Καταρχήν καλησπέρα σε όλους. Μερικά σχόλια χωρίς να θέλω να θήξω κανένα μέλος προσωπικά.

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι κάποιοι από εσάς βλέπετε ένα αεροδρόμιο ως σταθμό ΚΤΕΛ Αττικής ή Θεσσαλονίκης. Ένα αρεροδρόμιο από τη φύση του επιτελεί έργο επικοινωνίας με αποστάσεις τουλαχιστον και πέρα απο τρεις ώρες με επίγεια μέσα.

Τώρα για την κίνηση που θα εξηπηρετεί, αυτό εξαρτάται απο τους τοπικούς παράγοντες. Συγκεκριμένα για τη Λάρισα (και ευρητέρη περιοχή), η οικονομίας της είναι κατεξοχήν αγροτική. Μεγάλος αριθμός μεταποιητικών επιχειρήσεων είναι επισής υπαρκτός. Όσο για τον τουρισμό, αυτος ειναι κατα κανόνα χειμερινός (Λίμνη Πλαστηρα - Καρδιτσα, Περτούλι-Τρίκαλα, Χιονοδρομικό Ολύμπου, κτλ).

Το μέσω εισόδημα ξεπερνά τον Ελληνικό μέσο όρο, και άρα το διαθέδιμο εισόδημα για ταξίδια.

Πολύ απλά, υπάρχουν όλες οι προυποθέσεις για την ύπαρξη 3-4 εσωτερικών δρομολογίων και περιπου ισάριθμα εξωτερικού. Προφανός κάποια απο αυτα τα δρομολόγια θα είναι ναυλωμένες πτήσεις.

Η κίνηση για το άνοιγμα του αεροδρομίου λοιπόν είναι κατά την κρίση μου και έξυπνη και κερδοφόρα. Όσο για την ύπαρξη της Αγχιάλου σε κοντινή απόσταση, σιγουρα μόνο κέρδος μπορεί να φέρει στην περιόχη αφού σαν αεροδρόμιο το μόνο που μπορεί να εξυπερετήση είναι ναυώμένες πτήσεις λόγω τοποθεσίας.

Παρεπιπτώντος δεν είμαι Λαρισαίος.

Ελπίζω να βγάζουν νόημα αυτά που λέω.
 
Συμφωνω και εγω με τον προηγουμενο.
Με τη λογικη του οτι με ενα τρενο παει κανεις Λαρισα απο Αθηνα σε 2 ωρες(κατι που δεν ισχυει ακομα) το αεροδρομιο <<Μακεδονια>> θα ηταν προφανος αχρηστο και δε θα ειχε νοημα να πετουν περι τις 24 καθημερινες πτησεις απο Αθηνα,επειδη με το τρενο ενδεχωμενος να απεχει 4 ωρες...
Το μονο προβλημα που βλεπω να υπαρχει ειναι κατα ποσο η Λαρισαιοι ειναι Εξηκοιωμενοι με το αεροπλανο.
Ακομα και αν δεν υπαρχει συνδεση με Αθηνα θα μπορουσε να αναπτυχθει μια συνδεση με το εξωτερικο.
Νομιζω οτι και η Ελλαδα πρεπει να σκεφτει επιτελους ευρωπαικα,και η υπαρξη πολιτικων αεροδρομιων βοηθαει οικονομικα μεγαλες πολεις τυπου Λαρισας,αλλα και Πατρας που δεν διαθετουν αεροδρομια και σιγουρα αυτο μονο αρνητικο μπορει να χαρακτηριστει.
 
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Hastaroth και θα διαφωνήσω με τους τελευταίους δύο αγαπητούς φίλους του forum.

Τα επιχειρήματα δε στέκουν και πολύ.

Jetflight κάνεις μια εντελώς λανθασμένη σύγκριση της Θεσσαλονίκης του ενός εκατομμυρίου κατοίκων -- μεγαλύτερο λιμάνι/πύλη των βαλκανίων -- πρωτεύουσα της μεγαλύτερης σε έκταση και σε βιομηχανική παραγωγή περιοχής της Ελλάδας -- , με τη Λάρισσα.

Επιπλέον ακόμα και μετά τις βελτιώσεις και την πλήρη εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Αθήνα--Θεσσαλονίκη , ο χρόνος διαδρομής δεν πρόκειται να μειωθεί κάτω από 3,30 ώρες , που έχει μεγάλη διαφορά από τον αντίστοιχο αεροπορικό χρόνο.

Σύνδεση αεροπορική για ποιον και με ποιο τρόπο??
Εδώ πόλεις με αφίξεις πάνω από εκατομμύριο και για 20 χρόνια στεγάζονται σε τσιμεντένια κακάσχημα και παμπάλαια κουτάκια πόσο μάλλον μακέτες του ποδιού για δεκάδες νέα "ρουσφετολογικά" αεροδρόμια.

Ο φίλος k98 αναφέρει ότι μπερδεύουμε τα αεροδρόμια με σταθμούς ΚΤΕΛ , ε ναι φυσικά και τα μπερδεύουμε αφού πολλοί σταθμοί ΚΤΕΛ είναι πολύ καλύτεροι και μεγαλύτεροι από πολλούς "τερματικούς" σταθμούς αερολιμένων...

Συγκεκριμένα για τη Λάρισα (και ευρητέρη περιοχή), η οικονομίας της είναι κατεξοχήν αγροτική. Μεγάλος αριθμός μεταποιητικών επιχειρήσεων είναι επισής υπαρκτός. Όσο για τον τουρισμό, αυτος ειναι κατα κανόνα χειμερινός (Λίμνη Πλαστηρα - Καρδιτσα, Περτούλι-Τρίκαλα, Χιονοδρομικό Ολύμπου, κτλ).

Το μέσω εισόδημα ξεπερνά τον Ελληνικό μέσο όρο, και άρα το διαθέδιμο εισόδημα για ταξίδια.

Πολύ απλά, υπάρχουν όλες οι προυποθέσεις για την ύπαρξη 3-4 εσωτερικών δρομολογίων και περιπου ισάριθμα εξωτερικού. Προφανός κάποια απο αυτα τα δρομολόγια θα είναι ναυλωμένες πτήσεις.

Η κίνηση για το άνοιγμα του αεροδρομίου λοιπόν είναι κατά την κρίση μου και έξυπνη και κερδοφόρα. Όσο για την ύπαρξη της Αγχιάλου σε κοντινή απόσταση, σιγουρα μόνο κέρδος μπορεί να φέρει στην περιόχη αφού σαν αεροδρόμιο το μόνο που μπορεί να εξυπερετήση είναι ναυώμένες πτήσεις λόγω τοποθεσίας.

Ρε παιδια ας σοβαρευτούμε λίγο που είναι οι προυποθέσεις??

Τι σχέση έχει το μπαμπάκι και η μεταποίηση με την αεροπορική σύνδεση??


3-4 δρομολόγια εσωτερικού , για που???? Αν βγάλουμε την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη που οι αποστάσεις δε δικαιολογούν αεροπορική σύνδεση που αλλού θα ήταν κεδροφόρα μια αεροπορικη σύνδεση της Λάρισσας??? Με Ηράκλειο η με Κέρκυρα?? Για να πάει ποιος?? Οι 100 φοιτητές και κανένας φαντάρος??
Καλά για εξωτερικό ούτε συζήτηση , να γλιτώσει 2 ώρες ταξίδι ο γερμανός
για να πάει λίμνη πλαστήρα??
Εντάξει είπαμε αναπτύσεται ο χειμερινός τουρισμός αλλά ας είμαστε ρεαλιστές.

Και εντάξει ας πούμε ότι γίνεται το τιμεντένιο κουτάκι -- αεροσταθμός (ο διαδρομός υπάρχει ήδη ) .
Που κολάει σε απόσταση μικρότερη της μίας ώρας και δεύτερο αεροδρόμιο???Θα τρελαθούμε τελείως??

Είδαμε τη γελοιότητα του Άραξος--Ανδραβίδα (μισή ώρα και ούτε απόσταση) . Θα μας τρελάνουν τελείως αυτοί οι τοπικισμοί και τα ρουσφέτια.
Μετά τα πανεπιστήμια , ΤΕΙ, στρατόπεδα , τώρα ανακαλύψαμε τα αεροδρόμια!! πάρε κόσμε να χεις

αντε γεια μας
 
Παρεληψες να δεις οτι η αποψη μου ειναι ναι σε ενα πολιτικο αεροδρομιο στη Λαρισα,αρκει να ειχε κατοικους που να γνωριζουν καλα τι σημαινει αεροπορικο ταξιδι,και εν μερη συμφωνω μαζι σου για την ποιοτητα και την ποσοτητα των ταξιδιωτων της Λαρισας.
Ομως θα πρεπει και η Λαρισα να δει τα πραγματα πιο ευρωπαικα,κατι βεβαια πολυ δυσκολο.
Με τετοιο πληθυσμο δε δικαιολογηται να μην εχει αεροδρομιο...και σιγουρα δεν υπαρχει καμμια αναλογου μεγεθους περιοχη σε αλλη χωρα της Ευρωπης που να μη διαθετει αεροδρομιο,αλλα εκει το ειπαμε ισχυουν αλλες κουλτουρες και αλλες οικονομιες.
 
Ενδιαφέροντα σχέδια πάντα από την πολιτική ηγεσία της χώρας. Διαβάζοντας τα μετά από μερικά χρόνια αναρωτιέσαι αν ο Michele θα έβαζε κ το Λάρισα-Σαλτσμπούργκ στο log του - όλα πληρωμένα :mrgreen:

Αυτό που θα 'θέλα να ρωτήσω είναι αν γνωρίζει κανείς τι τύπο αεροσκάφους έβαζε η ΟΑ αρχές του '90 στα δρομολόγια με Αθήνα, ήταν μήπως με Dornier 228; Έχω κάποιες αμυδρές εικόνες, όπως την κουρτίνα 8) που χώριζε το πιλοτήριο με τον θάλαμο κ μια διαρρύθμιση 1-1 ή 1-2.
 
Από timetable της Ολυμπιακής της περιόδου Χειμώνας 1989/1990

Αθήνα - Λάρισα 12**5** 08:20 - 09:15 ΟΑ822 D28
Λάρισα - Αθήνα 1****** 09:35 - 10:30 ΟΑ823 D28 / *2**5** 14:45 - 15:40 ΟΑ824 D28
Λάρισα - Θεσ/κη *2**5** 09:35 - 10:10 ΟΑ824 D28
Θεσ/κη - Λάρισα *2**5** 13:50 - 14:25 ΟΑ825 D28

Το Dornier, πριν επιστρέψει από τη Θεσσαλονίκη στη Λάρισα, έκανε και ένα δρομολόγιο από/προς Άραξο...
 
Top