LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

πράγματι κάπως έτσι είναι...
Αν και υπάρχει βελτίωση των υποδομών, ειδικά στο τέρμιναλ, θέλει πολύ δουλειά...
Χρήματα για την επένδυση θα μπορούσαν να βρεθούν. Οι φόροι αεροδρομίου πλέον δεν είναι και χαμηλοί και όπως αναφέρθηκε έχουν αυξηθεί πολύ οι χωροι για εμπορικές χρήσεις (και άρα τα κέρδη).

Και ναι, εναλλακτική δεν υπάρχει πλην των επιχώσεων που κοστίζουν και επιπλέον χρειάζονται πολύ χρόνο για αποξήρανση κτλ.

Ένα επιπλέον θέμα είναι και ο χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων. Γνωρίζει κανείς αν έχει ολοκληρωθεί;
Είχα ακούσει ότι θα παραδοθεί τον Ιούνιο αλλά κι ότι ίσια που θα έφτανε για τα αυτοκίνητα των εργαζομένων.
 
δυστυχως ετσι ειναι. πολυ μεγαλο μερος και των δυο τερμιναλ, εχει παραδοθει σε εμπορικη χρηση... Αυτο δημιουργει μια ασφυξια στον χωρο για τους επιβατες, δεν αρκουν τα καθισματα κλπ

ο ενας χωρος σταθμευσης παραδοθηκε στο κοινο, περιπου 200 θεσεις. σταγονα στον ωκεανο βεβαια, αλλα βοηθαει...

επισης πληροφορηθηκα οτι απο φετος, θα σταθμευουν περισσοτερα ιδιωτικα αεροσκαφη, στον χωρο που διαμορφωθηκε διπλα απο τις θεσεις των δυο πετζετελ. Αυτο θα βοηθησει να ελυθερωθει μια θεση σταθμευσης ακομα διπλα στις 10 και 11 και να λειτουργουν πληρως πλεον και αυτες.
 
Last edited:
Νεα καθιζηση στην θεση 7Α, η οποια προσωρινα εχει κλεισει και γινονται εργασιες τσιμεντοενεσεων και διαμορφωσης του σημειου στο οποιο πατανε οι πισω ροδες του αεροπλανου, για περισσοτερη στηριξη. Απο οτι μου ανεφερε ο φιλος που εργαζεται στο αεροδρομιο, οι εργασιες αναμενεται να τελειωσουν αυτη την εβδομαδα.

Επισης, πολλα ιδιωτικα τζετ εχουν μεταφερθει για σταθμευση απο την πλευρα του πυροσβεστικου κλιμακιου και διπλα στο παλιο Antonov. Ο χωρος που απελευθερωσαν θα δωσει μια παραπανω δυνατοτητα προσωρινης αναμονης αεροσκαφων (συν 1 αεροσκαφος, μπροστα και παραλληλα απο τον χωρο του πυροσβεστικου κλιμακιου) για αποσυμφορηση της αναμονης στον αερα....
 
κλεινει εκ νεου το αεροδρομιο Κερκυρας, μεταξυ 18 Νοεμβριου - 8 Δεκεμβριου και 13 Ιανουαριου - 31 Ιανουαριου. Οι εργασιες που θα πραγματοποιηθουν ειναι οι παρακατω

Οι εργασίες αφορούν στην πλήρη αναδιαμόρφωση των διαδρόμων των αεροδρομίων, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του ήδη υψηλού επιπέδου ασφαλείας τους και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, εκτενείς επεμβάσεις αναμόρφωσης των πλευρικών ζωνών ασφαλείας διαδρόμου (Runway Strips) και περιοχών ασφαλείας πέρατος διαδρόμου (RESA).

πηγη
 
ομοίως ανακοινώθηκαν σήμερα εργασίες με ταυτόχρονη αναστολή λειτουργίας των διαδρόμων και σε άλλα περιφερειακά αεροδρόμια:
  • Σάμος (SMI): 05 Νοεμβρίου 2024 – 25 Νοεμβρίου 2024
  • Μυτιλήνη (MJT): 24 ώρες κάθε Τρίτη 00:01* - 23:59* (Διάστημα 15 Νοεμβρίου 2024 – 25 Μαρτίου 2025)
  • Κέρκυρα (CFU): 18 Νοεμβρίου 2024 – 08 Δεκεμβρίου 2024 & 13 Ιανουαρίου 2025 – 31 Ιανουαρίου 2025
  • Κεφαλληνία (EFL): 25 Νοεμβρίου 2024 – 15 Δεκεμβρίου 2024
  • Ρόδος (RHO): 48 ώρες κάθε Τρίτη 18:00* - Πέμπτη 17:59* (Διάστημα 10 Δεκεμβρίου 2024 – 31 Ιανουαρίου 2025)
  • Σαντορίνη (JTR): 08 Ιανουαρίου 2025 – 23 Ιανουαρίου 2025
  • Καβάλα (KVA): 10 Ιανουαρίου 2025 – 30 Ιανουαρίου 2025
  • Μύκονος (JMK): 25 Ιανουαρίου 2025 – 15 Φεβρουαρίου 2025
  • Ζάκυνθος (ZTH): 15 Φεβρουαρίου 2025 – 05 Μαρτίου 2025
Πηγή: Τρίτη φάση των εργασιών αναμόρφωσης και ανακατασκευής διαδρόμων στα Αεροδρόμια Ζακύνθου (ZTH), Καβάλας (KVA), Κεφαλληνίας (EFL), Κέρκυρας (CFU), Μυκόνου (JMK), Σαντορίνης (JTR), Σάμου (SMI), Ρόδου (RHO) και Μυτιλήνης (MJT) | Fraport Greece
 
Σύμφωνα με την ανάρτηση του συλλόγου εργαζομένων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, ανακοινώθηκαν απο τη Fraport οι περίοδοι που θα ειναι κλειστό το αεροδρόμιο, Ι. Καποδίστριας και τον επόμενο χειμώνα. Ετσι, απο 18 Νοεμβρίου έως και 8 Δεκεμβρίου αλλά και 13 Ιανουαρίου 2025 έως 31 Ιανουαρίου 2025 δεν θα γίνονται πτήσεις απο τις αεροπορικές εταιρείες, αφού ο διάδρομος θα ειναι κλειστός και μόνο ελικόπτερα αεροδιακομιδών θα μπορούν να προσγειώνονται.
Στην ανάρτηση επισημαίνεται ότι οι εργασίες δεν γίνονται με πρωτοβουλία της εταιρείας αλλά συνιστούν ειλημμένη δέσμευση του Ελληνικού Δημοσίου απο το 2014 ως ανταπόκριση σε παρατήρηση απο την Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Ασφαλείας Αεροπορίας (EASA) και έπρεπε να έχει γίνει το σχετικό έργο. Αυτό γίνεται με χρήματα του Ελληνικού Δημοσίου και χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης.

Εφημεριδα Ενημερωση
 
Επαγγελματικές δουλειές απο τους γερμανούς επενδυτές !!

 
Top