LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η ετζιαν είχε προς Παρίσι φέτος
 
Ο πρόεδρος των εργαζομένων στην ΥΠΑ Κέρκυρας με ανάρτηση του στα social media αναφέρει τα έξης:

«-Το μαθες; Θα κλείσει το αεροδρομιο για 15 μέρες το Γενάρη, γιατι θα ασφαλτοστρώσουν το διάδρομο. Δεν θα γινονται πτήσεις μεσα σε αυτό το διάστημα

-μά, τι θα κανουν οι κερκυραιοι που θέλουν να μετακινηθούν αεροπορικώς;

-Θα μάθουν το ΚΤΕΛ, λογικά

-Μα τι λές; Να το πούμε στους βουλευτές, τη Περιφερειάρχη, τη Δήμαρχο, να βγεί ο κόσμος στους δρόμους να διαμαρτυρηθεί!

-Να διαμαρτυρηθεί σε ποιόν;

-Να μην αφήσουν να κλείσει, είχε γίνει και παλιότερα που θυμαμαι και ειχαν φέρει μικρά αεροπλάνα, που ηθελαν κοντύτερο διάδρομο, σε καποια φάση μάλιστα τα λεωφορεία κουβαλούσαν τους επιβάτες μεσα στο διάδρομο γιατι το αεροπλάνο δεν μπορούσε να φτάσει στη πίστα.. ξεφόρτωνε, φόρτωνε, εκανε στροφή και έφευγε… να απαιτήσουμε να γινει το ίδιο!

-Μα τώρα, δεν ειναι η κρατική ΥΠΑ υπεύθυνη, το αεροδρόμιο το διαχειρίζεται η ιδιωτική Fraport, το ξέχασες;

-Α, καλά τότε… ποιό ειναι το τηλέφωνο του ΚΤΕΛ;».

ΠΗΓΗ : Corfu TV News - Διαρκής ενημέρωση για ότι συμβαίνει στην Κέρκυρα
 
Η δημοσίευση αυτή είναι χαρακτηριστική της συλλογιστικής και της νοημοσύνης του μέσου δημοσιολάγνου αριστερού.
Ταυτόχρονα μοιάζει με αυτήν ενός 6χρονου παιδιού.
 
Last edited by a moderator:
Με όλο το σεβασμό, αυτη η δημοσίευση είναι μια πορδή σε σε δημόσιο χώρο, μπορεί να είναι ενοχλητική αλλά έχει μηδενική αξία. Η ανοησία ειναι ανοησία όποιο πολιτικό κόμμα κι αν επιλέξει ο δημοσιολάγνος. Το επίπεδο είναι φανερά χαμηλό.:wall:
 
Από πού να το πιάσεις και πού να το αφήσεις; Αν δεν είχαμε Φραπόρτ, δε θα χρειαζόταν ασφαλτόστρωση ο διάδρομος, ας πούμε; Αν είχαμε ΥΠΑ στην Κέρκυρα, θα υπήρχε μέριμνα για STOL αεροπλάνα;
 
Οι παλιότεροι του forum θυμόμαστε. Η απαντηση υπαρχει μολις στην 2η σελιδα του topic που βρίσκομαστε.
Ειχαν γινει εργασιες ασφαλτόστρωσης διαδρόμου το πριν 16 χρόνια (2006), αλλα τοτε δεν χρειαστηκε να κλεισει τελειως ο διαδρομος. Εμεινε ενα μηκος 1.010 m διαθέσιμο και κατέβαιναν AT4 τα οποία εξυπηρετούνταν επιτόπου. Προφανώς αυτοι που εκφράζουν τα σχετικά παράπονα αναφέρονται σε εκεινη την περιπτωση.

 
Πόσοι από εσάς τους φωστήρες πιστεύουν ότι τα έργα εν μέσω χειμώνα στην Κέρκυρα (και όχι στο Κάιρο) θα διαρκέσουν όντως 15 μέρες και ο διάδρομος θα ανοίξει τελος Γενάρη;
 
Μέχρι τώρα πάντως και ενω έχει δημοσιευτει απο χτές και δεύτερο ΝΟΤΑΜ για δεύτερο κλείσιμο του αεροδρομίου απο 8-22
Φλεβάρη, δεν εχει βγεί κανενα δελτίο τυπου ή κάποια ανακοινωση τέλος πάντως, ουτε μια προταση στο site του αεροδρομίου που να αναφέρει κάτι σχετικό.. Ισως αυτό δείχνει την απαξίωση της εταιρείας στους ντόπιους ιθαγενείς !!!
 
Πόσοι από εσάς τους φωστήρες πιστεύουν ότι τα έργα εν μέσω χειμώνα στην Κέρκυρα (και όχι στο Κάιρο) θα διαρκέσουν όντως 15 μέρες και ο διάδρομος θα ανοίξει τελος Γενάρη;
Είναι 2 δεκαπενθήμερα που θα είναι ολικά κλειστός, και τα έργα ξεκίνησαν χτες βράδυ όπως έγραψα παραπάνω. Λογικά μέχρι Μάρτιο τα κόβω να πηγαίνουν. Δεν είναι και μικρή δουλειά, μιλάμε (και) για σκάψιμο σε βάθος για να φτιαχτεί σωστότερα το υπέδαφος, αφού όπως ξέρετε ο διάδρομος του Καποδίστρια είναι βασικά μέσα σε λιμνοθάλασσα και έχει καθιζήσεις σε πολλά σημεία. Θα επεκταθεί και το strip του στα πλάγια, το οποίο θα έπρεπε να ειναι 75 μέτρα, και σε πολλά σημεία ποτέ δεν ήταν.

@airfan Θα μπορούσε να γράψει κάτι, αλλά από την άλλη το αεροδρόμιο είναι technically ανοιχτό. Πτήσεις δεν υπάρχουν πια (τις έβγαλε και η Skyexpress). Αν κάποιος ντόπιος ιθαγενής θελήσει να νοικιάσει αρεοπλάνο, θα δουν το ΝΟΤΑΜ για αυτόν και θα του προτείνουν το V-22 που λέει και ο Καραμήτρος παραπάνω.
 
Top