LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
LGIR27":2m9y6vci said:
Παντως και τα δυο θεματα επηρεαζε μεχρι τωρα η ανακοινωση του νεου αεροδρομιου και η σχεση του "Ν. Καζαντζακης " με την Αλικαρνασσο (το Δημο που ειναι κολλητα με το αεροδρομιο). Τωρα μετα την πολυαναμενομενη ανακοινωση αναμενονται εξελιξεις. Αντε να δουμε :twisted:

Πάντως δεν είναι λογική να μην γίνονται έργα σ' ένα αεροδρόμιο, με το σκεπτικό, ότι θα κλείσει μετά από 5-6 χρόνια... (Με αυτό βέβαια το σκεπτικό, το LGIR, λειτουργεί για πάνω από 20 χρόνια... - όσο αφορά τους διαδρόμους, γιατί, ok, όσο αφορά το terminal, έγιναν έργα) :roll: :x
 
euxaristo LGIR27, autin akrivos tin apantisi fovomouna .... ean skefti kanis oti to Iraklio
einai kai to deutero aerodromio tis xoras einai akoma pio lipiro to thema.

Vevaia apo spotterikis apopsis kanena go-around i 360 stin teliki tou 27 tha fainetai thaumasia
apo tin paralia tou Tomprouk kai tha einai ligotero vareto apo tin statheri roi tis kikloforias pou ixame perisi. Eutixos pou iparxi stratigiki gia na paramini i Ellada o paradisos ton spotters.

Telos panton, elpizo na lithi to thema kai oxi tin teleutaia stigmi, otan oli tha arxisoune na fonazoune.
 
Συμφωνα με πολυ πολυ τελευταια νεα (σημερινα) οι νεες θεσεις σταθμευσης εχουν κολλησει σε ...περιβαλλοντολογικες μελετες!!! :wall: και για τον "D" υψηλα στελεχη του υπουργειου (υπουργος) υποσχεθηκαν οτι θα πραγματοποιηθει σε 1-2 μηνες :twisted:

Παρτε και τρεις φωτο του LGIR

https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=6466

https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=6467

https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=6468
 
fotos

poli kales fotos!!!mporis na bgalis kai to terminal opos inai simera giati den exoume mia freskia foto tou.......


eyxaristo!!!
 
Me aformi to xthesiono klisimo tou LGIR logo xamilis oratotitas (skoni apo tin sahara, to idio ixe gini kai perisi ton Aprilio) ida ena reportaz stin Kriti TV pou legane giati den mpori na mpi ILS
ston 27.

Merika pragmata akoustikane arketa logika opos oti sto telos tou 27 (katofli 09) den iparxi xoros
gia engkatastasi tou localizer kai tha eprepe na ginoun apalotriosis ston dimo alikarnassou me ton opio to aerodromio mallon den exi kai tis kaliteres sxesis.

Episis legane oti to approach lighting system tou 27 tha prepi na xtisti stin thalassa se pilones.

Auta vevaia einai provlimata pou mporoune na lithoune.
Ego exo pantos tin entiposi oti ousiastika autos o vraxos sto telos tis paralias tou tombrouk
einai to kirio provlima giati mallon prepi na min parexi to apaitoumeno obstacle clearance pou xriazetai gia na mpi ILS.

Gia auto ithela na rotiso tous idikous ean auto ontos steki i an leo mpourdes proiniatika.

Euxaristo,

Alexis
 
Πόρισμα-κόλαφος για τους περιβαλλοντικούς όρους λειτουργίας

Σειρά από παραβιάσεις, όσον αφορά στους περιβαλλοντικούς όρους λειτουργίας του αεροδρομίου `Νίκος Καζαντζάκης` του Ηρακλείου περιλαμβάνει το τελικό πόρισμα της ανεξάρτητης Αρχής `Ο Συνήγορος του Πολίτη`, που κοινοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στους Υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών, κ.κ. Γιώργο Σουφλιά και Μιχάλη Λιάπη αντίστοιχα, αλλά και στους εμπλεκόμενους φορείς του Ηρακλείου.

Όπως καταδεικνύει το πόρισμα, ο μεγαλύτερος αριθμός παραβιάσεων στο αεροδρόμιο Ηρακλείου αφορά στην κατασκευή έργων επέκτασης και βελτίωσης, στη διάθεση υγρών αποβλήτων και στην καταγραφή του θορύβου.

Το τελικό πόρισμα περιλαμβάνει, σύμφωνα με τοπικά δημοσιεύματα, και τις διαπιστώσεις της αυτοψίας που έγινε στο αεροδρόμιο Ηρακλείου από το επιστημονικό προσωπικό της ανεξάρτητης Αρχής στις 8/12/2005, σε συνεργασία με τη Νομαρχία και το Λιμεναρχείο Ηρακλείου.

Βασικές διαπιστώσεις της αυτοψίας αυτής είναι:

Τα ύδατα που συλλέγονται από το μοναδικό αγωγό απορρέουν σε σηπτικό βόθρο και στη συνέχεια οδηγούνται με αντλίες στη θάλασσα, μέσω του αγωγού της Βιομηχανικής Περιοχής Ηρακλείου, ενώ τα όμβρια απορρέουν χωρίς επεξεργασία στον περιβάλλοντα χώρο.
Τα αστικά λύματα καταλήγουν στο ίδιο σημείο, μέσω του ίδιου αγωγού, κατά παράβαση της ΚΥΑ, η οποία ορίζει ότι θα πρέπει να οδηγούνται στο βιολογικό σταθμό του Ηρακλείου. Μάλιστα, παρά τις διαβεβαιώσεις παραγόντων του αερολιμένα ότι τα λύματα με βυτία μεταφέρονται στο βιολογικό, δεν παρουσιάστηκαν τα σχετικά με τη μεταφορά παραστατικά.
Ο νέος παράλληλος τροχόδρομος κατασκευάστηκε και λειτουργεί χωρίς περιβαλλοντική άδεια από το ΥΠΕΧΩΔΕ και χωρίς να προβλέπεται από την ΚΥΑ του 1998.
Δεν υπάρχει σύστημα μέτρησης θορύβου.
Τελικές διαπιστώσεις και προτάσεις Σύμφωνα με το πόρισμα, που αποτελεί `κόλαφο` για τη λειτουργία του αεροδρομίου Ηρακλείου, μεταξύ άλλων διαπιστώνεται ότι:
Το αεροδρόμιο δε διαθέτει σήμερα - αλλά ούτε και στο παρελθόν - σύστημα καταγραφής και παρακολούθησης του αεροπορικού θορύβου. `Αρα, ο θόρυβος που προκαλούν τα αεροπλάνα καταγράφεται με εντελώς υποκειμενικό τρόπο.
Ενώ η ΥΠΑ υποστηρίζει ότι μόλις το 5% των αεροσκαφών κινείται από το δυτικό άκρο του αεροδρομίου, χωρίς να ξεκαθαρίζει αν πρόκειται για απογειώσεις ή προσγειώσεις και προς ποια κατεύθυνση, το πόρισμα δέχεται ότι αυτό το ποσοστό αφορά σε απογειώσεις με κατεύθυνση από δυτικά προς ανατολικά, παρόλο που το 95% των απογειώσεων γίνεται με αντίθετη κατεύθυνση, με αποτέλεσμα τα αεροσκάφη κατά την απογείωση να πετούν πάνω από την πόλη με έντονη ηχητική ρύπανση.
Το πόρισμα καταρρίπτει τον ισχυρισμό της ΥΠΑ ότι είναι περιορισμένες οι πτήσεις στο αεροδρόμιο Ηρακλείου τις νυχτερινές ώρες, αφού δέχεται ότι την τουριστική σεζόν αυτές είναι ιδιαίτερα πυκνές τις νυχτερινές ώρες.
Κατηγορηματικά διαπιστώνει ότι αστικά λύματα και όμβρια ύδατα συνεχίζουν να πέφτουν στη θάλασσα, επιβαρύνοντας ιδιαίτερα την ευρύτερη περιοχή.
Ακόμη αποκαλύπτει ότι ο παράλληλος τροχόδρομος κατασκευάστηκε χωρίς περιβαλλοντική άδεια, η οποία επιχειρήθηκε να δοθεί εκ των υστέρων και τελικά δε δόθηκε ποτέ.
Σε κανένα σημείο της ΚΥΑ δεν προβλέπονταν έργα επέκτασης και βελτίωσης της κτιριακής υποδομής, ενώ οι όποιες εργασίες έγιναν δεν είχαν έγκριση περιβαλλοντικών όρων.
Τέλος, δεν κατέστη δυνατό, σύμφωνα με το πόρισμα, να διαπιστωθεί αν τηρούνται οι όροι για τη διάθεση μεταχειρισμένων ορυκτελαίων, τοξικών και επικίνδυνων αποβλήτων.

http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=2
 
Ελα παιδια το θαυμα εγινε, τα εργα στον "D" ξεκινησαν εδω και 10 μερες (1 Απριλιου - ουτε πλακα να μας εκαναν) και σε χρονο ρεκορ (οπου να 'ναι τελειωνει) θα τελειωσει η "μεγαλοεργολαβια" και οι ερωτησεις ειναι οι εξης απλες:

1. Τι ειδους εργο ειναι αυτο που σε τοσο λιγο διαστημα θα τελειωσει (και μην φαναταστειτε οτι δουλευουν ολη μερα)

2. Τοσους μηνες που ειναι κλεισμενος ο "D" αφου ηταν τοσο απλο τι περιμενανε.

P.S. παντως το κοστος του ειναι 20.000 ευρα!! Ουτε σοκακι στο χωριο μου να ηταν. :twisted:


Το καινουργιο ανεκδοτο στο HER παντως τωρα ειναι οτι για να απογειωνονται τα αεροσκαφη καλοκαιρινα μεσημερια θα παιρνουμε αδεια απο τον Οργανισμο Λιμενος Ηρακλειου αφου μας πεταξε κατι γερανους μεσα στο path του 09 και του κωνου απογειωσης του 27.

Ευτυχως που τα πρωτα μετρα ειναι Visual climb. :lol:

Παντως περα απο την πλακα οσοι απο δω πετανε HER να ξανακοιταξουν τα NOTAM με τα εμποδια του LGIR
 
Απευθείας πτήσεις Σμύρνη - Ηράκλειο από νέα αεροπορική εταιρ

Το διάβασα σε τοπική εφημερίδα, η οποία όμως δεν λέει περισσότερα στοιχεία. Δεν ξέρω αν κάποιος άλλος ξέρει περισσότερα. Sorry αν το έχει αναφέρει και κάποιος άλλος αλλά δεν βρήκα κάτι. http://www.patris.gr/articles/87062?PHP ... b5b8d3a67b
 
Top