LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Σε σχέση με τις 2 παραπάνω αναρτήσεις θα ήθελα να τονίσω ότι τα "ξεπούλημενα"αεροδρόμια δόθηκαν όχι επειδή σε αυτά είχαν κακούς υπαλλήλους της ΥΠΑ, αλλά λόγω της άρνησης (όχι αδυναμίας) των πολιτικών προϊσταμένων να προχωρήσουν τις αναγκαίες αναβαθμίσεις.. Δεν ειναι βεβαια του παρόντος αλλά σε γειτονικό με τα Γιάννενα αεροδρόμιο. υπήρχαν σοβαρά προβλήματα με τις τουαλέτες..όχι καθαρισμός γιατί και τότε υπήρχε ιδιωτικό συνεργείο , αλλά με τη συντήρηση τους που έφτασαν να είναι χαλασμένες οι περισσότερες....δεν είχε όμως ούτε έναν υδραυλικό για πάνω από 10 χρονια με άρνηση της ηγεσίας και βουλευτών να προσληφθεί έστω και ένας.. αποτέλεσμα να πουληθεί.. όσον αφορά τα 1,4δις δείτε τα ετήσια έσοδα των 14 που με την τρέχουσα σαιζον ξεπερνούν τα 600εκ και δείτε τι χάνει το δημόσιο για τα επόμενα 47 χρονια
 
airfan":1j5k0sh8 said:
Σε σχέση με τις 2 παραπάνω αναρτήσεις θα ήθελα να τονίσω ότι τα "ξεπούλημενα"αεροδρόμια δόθηκαν όχι επειδή σε αυτά είχαν κακούς υπαλλήλους της ΥΠΑ, αλλά λόγω της άρνησης (όχι αδυναμίας) των πολιτικών προϊσταμένων να προχωρήσουν τις αναγκαίες αναβαθμίσεις.. Δεν ειναι βεβαια του παρόντος αλλά σε γειτονικό με τα Γιάννενα αεροδρόμιο. υπήρχαν σοβαρά προβλήματα με τις τουαλέτες..όχι καθαρισμός γιατί και τότε υπήρχε ιδιωτικό συνεργείο , αλλά με τη συντήρηση τους που έφτασαν να είναι χαλασμένες οι περισσότερες....δεν είχε όμως ούτε έναν υδραυλικό για πάνω από 10 χρονια με άρνηση της ηγεσίας και βουλευτών να προσληφθεί έστω και ένας.. αποτέλεσμα να πουληθεί.. όσον αφορά τα 1,4δις δείτε τα ετήσια έσοδα των 14 που με την τρέχουσα σαιζον ξεπερνούν τα 600εκ και δείτε τι χάνει το δημόσιο για τα επόμενα 47 χρονια
offtopic αλλά τι θα κόστιζε στην ΥΠΑ να πάρει ενα συνεργείο να φτιάξει τις τουαλέτες αντί να προσλάβει υδραυλικό? Τι θα κόστιζε στην ΥΠΑ να προσλάβει εναν υδραυλικό εναν ηλεκτρολογο, εναν εναν εναν και να τους έστελνε όπου υπήρχε πρόβλημα? Δεν φταίνε μόνο οι πολιτικοί φταίει το ελληνικό δεν φταίω εγώ φταίει ο άλλος, και ας άρπαζε το κράτος τα έσοδα ολο το καιρό, δεν νομίζω ότι έμεινε κανένας ΥΠΑλληλος απλήρωτος...
 
mrk":3eu7ueu6 said:
δείτε τα ετήσια έσοδα των 14 που με την τρέχουσα σαιζον ξεπερνούν τα 600εκ

Δεν βλέπω 600εκ... https://www.kathimerini.gr/1037487/arti ... ort-greece


εχεις δίκιο, εκ παραδρομής έγραψα ετήσια , ενώ στο μυαλό μου ήταν τα έσοδα απο το 2017 έως το 2019, δηλαδή έσοδα περίπου 3 χρόνων που ανέλαβε η Fraport...με λίγα λόγια , τα 1,4 δις βγαίνουν απο έσοδα περίπου 8-10 χρόνων. Αυτά τα 1,4 δις προέρχονται απο δανεισμό και όχι απο καταβολή κεφαλαίων απο τους μετόχους της εταιρείας, ελληνες και γερμανούς, συνεπώς απο τα ετήσια έσοδα αφαιρούνται οι δόσεις των δανείων αυτών, δεν προσμετρώνται στα κέρδη, το δημόσιο εισπράττει λιγότερα και ο ελληνας φορολογούμενος πληρώνει την εφορία του.
Για να επανέλθουμε στο topic όμως, θα πρέπει να πούμε οτι το αποτέλεσμα στο King Pyrros ειναι πολύ καλό, η αύξηση είναι μεγάλη , το ίδιο και σε άλλα μικρά κρατικά αεροδρόμια , τα οποία δεν έχουν δεί καμμία μικροεπενδυση- συντήρηση, Αυτό βέβαια για να παραχωρηθούν και αυτά χωρίς ιδιαίτερες ενστάσεις.
Τα αεροδρόμια είναι η κότα που κανει χρυσά αυγά, την υποσιτίζουμε, αυτή συνεχίζει να κανει τα χρυσά αυγά και αντί να της δώσουμε φαγητό να δυναμώσει, προτιμάμε να την πουλήσουμε και σε αντίτιμο να πάρουμε μια εξάδα απλά αυγά !!!
 
dtrach":3rdi05k2 said:
offtopic αλλά τι θα κόστιζε στην ΥΠΑ να πάρει ενα συνεργείο να φτιάξει τις τουαλέτες αντί να προσλάβει υδραυλικό? Τι θα κόστιζε στην ΥΠΑ να προσλάβει εναν υδραυλικό εναν ηλεκτρολογο, εναν εναν εναν και να τους έστελνε όπου υπήρχε πρόβλημα? Δεν φταίνε μόνο οι πολιτικοί φταίει το ελληνικό δεν φταίω εγώ φταίει ο άλλος, και ας άρπαζε το κράτος τα έσοδα ολο το καιρό, δεν νομίζω ότι έμεινε κανένας ΥΠΑλληλος απλήρωτος...

Η ΥΠΑ δεν έχει δικό της ταμείο για να ξοδεύει σε συντηρήσεις, προσλήψεις εργολάβων κλπ... τα έσοδα - κακώς- πάνε στο Υπουργείο Οικονομικών και η ΥΠΑ ζητάει ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ έγκριση για δαπάνες χ,ψ και ω....Πρέπει λοιπόν να σπάσει μια βρύση, να κοστολογηθεί η επισκευή, να ζητηθεί το κονδυλι, να γίνει διαγωνισμός -ακόμα και για 50-100 ευρώ για να το φτιάξει ενας εξωτερικός υδραυλικος.. .αυτό παίρνει 3-6 μήνες, αλλά και ποτέ !! Αυτή ειναι η παθογένεια που έχει φέρει τα αεροδρόμια - οσα πλέον παραμένουν κρατικά- σε αυτή την εικόνα, αντί όμως να βρεθεί λύση ώστε η λειτουργία να είναι πιό ευέλικτη και αποτελεσματική, τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει ακόμα πιό δύσκολα.. Απαιτούνται πολιτικές λύσεις, οι εκάστοτε υπουργοί πιστεύω γνωρίζουν την κατάσταση, αλλά πιθανόν να έχει αποφασιστεί η εκποίηση και των υπολοίπων μικρών, ισως να πληρώσουμε κιόλας για να τα πάρει μια εταιρεία. Τα αεροδρόμιο των Ιωαννίνων τελείωσε υστερα απο χρόνια και την επιμονή ντόπιων παραγόντων, απο την ΥΠΑ, τοπική αυτοδιοίκηση και την πίεση τοπικών πολιτικών.
Τέλος, θα ήταν ίσως καλύτερα, να έμεναν οι ΥΠΑτζήδες απλήρωτοι επειδή οι τουαλέτες και οι ιμάντες αποσκευών είναι χαλασμένοι, προς ικανοποίηση κάποιων ? να αφήσουμε και τους εφοριακούς απλήρωτους, επειδή υπάρχει φοροδιαφυγή, τότε !
 
Έχω την αίσθηση ότι θα ξεκινήσει πάλι ένας ατελείωτος διάλογος για το 'ξεπούλημα' των αεροδρομίων στη Fraport, ένα θέμα που το έχουμε εξαντλήσει στο φόρουμ.
Αν χρειαζόταν 6 μήνες για να επιδιορθωθεί μια βρύση, πράγμα που συνεπάγεται ότι σε 47 χρόνια θα είχαν επιδιορθωθεί 24 παρά κάτι βρύσες, τότε καλύτερα που 'ξεπουλησαμε' τα αεροδρόμια. Ίσως μετά την 47χρονη 'κατοχή' μάθουμε να λειτουργούμε την κρατική μηχανή σωστά και σαν πολίτες να σεβόμαστε την κρατική περιουσία και να απαιτούμε από το κράτος τα φορολογικά έσοδα να αξιοποιουνται άμεσα.
Εύχομαι το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων να συνεχίσει να αναπτύσσεται, πάντα μέσα στα όρια των δυνατοτήτων του, και προπάντων να μη ρημάξει περιμένοντας ένα κονδύλι για επισκευές ή υπεύθυνους/υπαλλήλους με όραμα και μεράκι για τη δουλειά τους
 
Διαβάζω αυτές τις ημέρες όλα αυτά που γράφεται, το αεροδρόμιο Ιωαννίνων αυξήθηκε πολύ σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο, από το 2010 έως το 2015 όπου υπήρχε πολύ μεγάλη κάμψη στην επιβατική κίνηση. Όμως στα στατιστικά στοιχεία του αερολιμένα υπήρχε και ένα προηγούμενο μεγάλο ρεκόρ σε σύνολο χρονιάς το 2000 που είχε σημειωθεί ποσοστό της τάξης του 47,3% τότε το κυρίως ποσοστό αφορούσε την κίνηση εσωτερικού παρά εξωτερικού, τώρα όμως με τα σημερινά δεδομένα του 7μηνου που άγγιξε το 30% αφορά την κίνηση εσωτερικού - εξωτερικού, όμως σε σύνολο φετινής χρονιάς ίσως περάσει το 40%.
Το αεροδρόμιο Ιωαννίνων γενικώς είναι της τάξης των 100.000 επιβατών και άνω αλλά σύντομα με την ανάπτυξη που έπεται θα είναι της τάξης των 200.000 επιβατών.

Η όλη συζήτηση που γίνεται για ξεπούλημα των υπολοίπων κρατικών αεροδρομίων και άλλα τέτοια νομίζω ανήκει σε άλλο θέμα, μέχρι στιγμής νομίζω πως για την περίπτωση του αεροδρομίου είναι αρκετά μακριά οπότε νομίζω δεν βγάζει πουθενά η όλη συζήτηση που έχει ξαναγίνει και άλλες πολλές φορές σε άλλα τοπικ όπως αυτό που κλείδωσε της Fraport οπότε μην οδηγήσουμε και σε κλείδωμα και του θέματος του αεροδρομίου Ιωαννίνων για αυτό το λόγο.

Με εκτίμηση.
 
aris320":18w77php said:
... μέχρι στιγμής νομίζω πως για την περίπτωση του αεροδρομίου είναι αρκετά μακριά...

Κι όμως, δεν είναι καθόλου μακριά φίλε Άρη...
 
Μέχρι στιγμής για τη σαιζόν του 2020 η Apollo ανακοίνωσε τους τέσσερις κλασικούς προορισμούς:

ARL & GOT όπως και φέτος με SAS κάθε Παρασκευή
CPH & BLL με Jet Time κάθε Δευτέρα

Και αναμένουμε για τα υπόλοιπα. Αξίζει να αναφερθέι πως οι πληρότητες και των 5 φετινών δρομολογίων ξεπέρασαν κάθε προσδοκία με αποτέλεσμα ο σκανδιναβικός tour operator να προτίθεται ήδη για του χρόνου να ενισχύσει το πτητικό πρόγραμμα. Αναμονή λοιπόν για τα περαιτέρω.
 
Το Όσλο συνεχίζεται και για το 2020 με μεγαλύτερο ημερομηνιακό εύρος από ότι το 2019, που μάλλον έγινε πιλοτικά και φαίνεται πως πήγε πάρα πολύ καλά. Τα δρομολόγια συνεχίζονται με τη Wideroe κάθε Δευτέρα από 01 Ιουνίου έως 28 Σεπτεμβρίου, τις ίδιες ώρες με φέτος:

OSL-IOA WF7744 1 ETA 1135L
IOA-OSL WF7745 1 ETD 1230L
 
Top