LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Προσωπικά (και ταξιδεύω τουλάχιστον μια φορά το μήνα) δεν έχω παρατηρήσει ουρές ή τουλάχιστον πολύ σπάνια. Αν εννοούμε πχ στα check in desks, υπάρχουν φορές και συγκεκριμένες ώρες που αναχωρούν πολλές πτήσεις της Α3 μαζεμένες και είναι φυσιολογικό να υπάρχει ουρά. Δεν γίνεται ο καθένας να έχει το προσωπικό του check in desk. Οι ουρές όμως αυτές, αν και κάποιες φορές πολυπληθής, προχωρούν αρκετά σύντομα. Γι αυτό εξάλλου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου συνιστούν όλες οι εταιρίες να είσαι 2-3 ώρες πριν μια διεθνή πτήση στο αεροδρόμιο. Και στα μεγάλα Ευρωπαϊκά αεροδρόμια που έχω επισκεφθεί συχνά κατά καιρούς (AMS, LHR, FCO, FRA, MUC, MAD, CDG κλπ) το ίδιο ακριβώς συμβαίνει. Ουρές και στα γκισέ και στον έλεγχο. Αλλά και αυτές προχωρούν ικανοποιητικά.
Όσο για τις... φθορές θεωρώ ότι το "Βενιζέλος" δεν είναι στο τέλειο αλλά είναι σε πολύ καλό επίπεδο εμφανισιακά. Εξάλλου οι πινακίδες που έχουν αφαιρεθεί δεν είναι "φθορά".
 
Ναι, μάλλον χρειάζεται να διευκρινίσω ότι οι ουρές αφορούν σε όλα τα εστιατόρια/καφέ στο χώρο εντός σενγκεν και στα lounge που καθημερινές και Ιούνιο ήταν ασφυκτικά γεμάτο... το δε lounge της skyserv με χαλασμένα booths και κατάσταση αποσύνθεσης...

Τουαλέτες που δεν κλείνουν οι πόρτες εμπίπτουν στις φθορές... τοίχοι που πριν είχαν διαφημιστικες πινακίδες με αναμονής καλωδίων και αβαφους τοιχους;
 
Μιας και αναφέρθηκαν οι τουαλέτες, συγκρίνοντας με όσα αεροδρόμια έχω περάσει, των Αθηνών ανήκει στην πολύ μικρή μειοψηφία αεροδρομίων που έχουν πόρτες στις τουαλέτες.
 
Η ανοδική πορεία του αεροδρομίου συνεχίζεται και έτσι το «Ελευθεριος Βενιζέλος» διακίνησε τον Ιούλιο 3,294,022 επιβάτες (ρεκόρ μηνιαίας κίνησης στην ιστορία του αεροδρομίου), σημειώνοντας αύξηση 16,1% σε σχέση με πέρυσι και 10,5% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019.

Η συνολική επιβατική κίνηση του 2023 ανέρχεται σε 15,370,069 επιβάτες σε σχέση με τα 11,813,611 του 2022.
 
Τελευταία πέταξα αρκετές φορές από ΑΤΗ. Μακάρι να συνεχιστεί η αύξηση και να γίνει hub κάποια στιγμή το αεροδρόμιο.
Δυστυχώς όμως χρειάζονται αλλαγές, επέκταση κτλ. έχει συγκεκριμένες ώρες που το αεροδρόμιο δεν είναι αρκετό πλέον. Μιλώντας εμπειρικά, νωρίς το πρωί 7-9πμ, γύρω στις 11πμ και κάπου 6μμ ο χώρος των αναχωρήσεων ήταν ασφυκτικά γεμάτος, ειδικά προς το κομμάτι που είναι η Α3. Περίμενα 25 λεπτά να πάρω στο self check-in το boarding. Στα gates δε κάποια πρωινά δε χωράς να περάσεις. Μη πω πως οταν βιάζεσαι είναι καταστροφή. Προχθές για AMS περιμέναμε λεωφορείο να μας πάει στο αεροπλάνο 15 λεπτά. Δεν είχε διαθέσιμα. Στις αφίξεις οι αποσκευές έχουν πλέον μεγάλη καθυστέρηση και περιμέναμε αρκετές φορές το λεωφορείο να μας πάρει για ώρα.
Το μεγάλο κακό είναι η εποχικότητα, γι'αυτό λέω για hub μήπως καταφέρει να κρατήσει κόσμο και τον χειμώνα ώστε να αξίζει επέκταση και αλλαγές.
 
Με 3,295,440 επιβάτες χαιρέτησε τον Αύγουστο το αεροδρόμιο της Αθήνας, σημειώνοντας αύξηση 15.5% σε σχέση με πέρυσι
και 8.4% σε σχέση με το προ-πανδημικό 2019.

Συνολικά η κίνηση του έτους μέχρι στιγμής ( 18.668.442 ) είναι αυξημένη κατά 8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Δεν ξέρω αν το συνειδητοποιήσατε αλλά πάμε για 27.000.000 επιβάτες φέτος, ρεκόρ στην ιστορία του αεροδρομίου της Αθήνας!
 

Attachments

  • AIA August 23.png
    AIA August 23.png
    644,7 KB · Προβολές: 18
Last edited:
Εντυπωσιακή αλλαγή στην εταιρική διακυβέρνηση. :laola:
Να μην έχω ενα μαντήλι να κλάψω (απο τα γέλια) :stupid::mrgreen:

 
Ελπίζω πως όταν τελειώσουν όλα αυτά τα power games να ασχοληθούν και με το κυρίως αντικείμενο, δηλ. την διαχείριση του αεροδρομίου.

Πλέον, ειδικά τα καλοκαίρια, δεν πέφτει καρφίτσα μέσα στο αεροδρόμιο και δεν υπάρχει υποδομή για ( σωστή ) εξυπηρέτηση αεροσκαφών όπως π.χ. τα Β777-300.

Ειδικά για αυτά τα αεροσκάφη χρειάζονται μεγαλύτεροι χώροι αναμονής για τους επιβάτες και διπλές φυσούνες. Τα Β777 μας έρχονται τουλάχιστον 7 έως 8 φορές την ημέρα το καλοκαίρι.

Το παραπάνω δεν είναι το Α και το Ω φυσικά για την λειτουργία του αεροδρομίου αλλά είναι καιρός πια η διοίκηση να κάνει κάτι και σε αυτόν τον τομέα της επέκτασης και εκσυγχρονισμού του αεροσταθμού.

Φυσικά αφού τελειώσουν τα power games :rolleyes:
 
Πραγματικά θεωρώ ότι η έλλειψη υποδομών επιβίβασης για μεγάλα αεροσκάφη είναι τροχοπέδη στην ανάπτυξη του αεροδρομίου. Γιατί π.χ. να φέρει μια εταιρία Β777 ή ακόμα περισσότερο Α380 αν θα πρέπει να έχει τεράστιες καθυστερήσεις στην επιβίβαση.
Και εκεί που λέγαμε πριν χρόνια (στις αρχές λειτουργίας του) ότι λόγω του ανταγωνισμού της Κωνσταντινούπολης και της λανθασμένης πολιτικής του έχασε την ευκαιρία να γίνει hub, τώρα έχει την δυνατότητα ανάπτυξης από άποψη επιβατών και δεν έχει τις υποδομές...
Κατά την γνώμη μου ήταν στρατηγικό λάθος της διοίκησης που δεν πρόβλεψε (ή δεν ρίσκαρε) επέκταση υποδομών την προηγούμενη δεκαετία.
 
Top