LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Με το σενάριο της επέκτασης της συμβασης πέραν των 30 ετών η κυβέρνηση εξετάζει διάφορα πιθανά σενάρια. Όπως λέει και στο άρθρο της Ελευθεροτυπίας, μετά το 2015 ο περιορισμός για δεύτερο αεροδρόμιο σε απόσταση μικρότερη των 100 χλμ αλλάζει και γίνεται 50 χλμ. Με δεδομένο αυτό σκεύτονται τη δημιουργία low cost terminal στο Βενιζέλο ή νέο αεροδρόμιο στην Ελευσίνα ή το παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού. Η σύμβαση βέβαια προϋποθέτει λειτουργία 2ου αεροδρομίου υπό την διοίκηση του Ελ. Βενιζέλος άρα η Hochtief μονοπωλεί. Από την άλλη το ΔΝΤ θέλει το Δημόσιο να πουλήσει γη για να φέρει έσοδα!

http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=250727
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Αν ισχύει το μονοπώλιο ποιό το νόημα να λειτουργούν και 2ο αεροδρόμιο? Θα συνεχίσουν να μας τρώνε το μεδούλι οι ίδιοι... Στο ΕΛ. Βεν μη γελιόμαστε, έχουν τρελά κέρδη όταν οι αεροπορικές είναι με ζημία. Και ποιό το νόημα να πουλήσει το ελληνικό δημόσιο τα μερίδιά του? Αν γίνει αυτό θα μειώσει τα έσοδά του μακροπρόθεσμα. Τα αεροδρόμια είναι πηγή καθαρών εσόδων για το κράτος και αν τα πουλήσει για μερικά εκατομμύρια, μέσα σε 1-2 δεκαετίες θα έχει απώλειες εσόδων σε πολλαπλάσια επίπεδα. Ας πουλήσουν κάτι που προς το παρόν μένει άχρηστο και δεν αποδίδει.... Φτάνει πια, ό,τι ζημιογόνο να γίνεται κρατικό και ό,τι κερδοφόρο έχει απομείνει να το ξεπουλάνε όσο όσο....
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Κατά σατανική σύμπτωση, το CAPA έχει σήμερα ένα άρθρο με τη νέα πρόταση/μόδα για α/δ με εποχική κίνηση ή εναλλακτικά για την σπαρτιάτικη εξυπηρέτηση loco αεροπορικών.
:arrow: CAPA

3-4 τέντες στην Ελευσίνα και voila :twisted:
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Απ' το Deal News, το ανεβάζω ως έχει
Προκαταρκτικές συζητήσεις με τη Hochtief έχει αρχίσει η κυβέρνηση για την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», που είναι προγραμματισμένη να υπογραφεί το δεύτερο τρίμηνο του 2011, με στόχο να εισπραχθούν 200-300 εκατ. ευρώ.

Το σχέδιο της κυβέρνησης είναι η εισαγωγή των μετοχών της εταιρείας του «Ελ. Βενιζέλος» στο Χρηματιστήριο με την από κοινού διάθεση ποσοστού.

Η προσπάθεια της κυβέρνησης, πάντως, δεν είναι εύκολη, καθώς η γερμανική εταιρεία για να συμφωνήσει διεκδικεί και παράπλευρα οφέλη, όπως είναι η διαχείριση του νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι, ο διαγωνισμός για το οποίο θα προκηρυχθεί μέχρι το τέλος του χρόνου.

Στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας, το Δημόσιο μετέχει με 50%, η Hochtief με 45% και το υπόλοιπο 5% κατέχει ο όμιλος Κοπελούζους, η δε σύμβαση λήγει το 2025. Η Hochtief είχε ζητήσει επέκταση της σύμβασης για 30 χρόνια, ωστόσο η κυβέρνηση συζητά για περίοδο μεταξύ 10 και 30 ετών. Στην περίπτωση που η παράταση φθάσει τα 30 χρόνια, η κυβέρνηση προτίθεται να ζητήσει αντάλλαγμα ίσως και περισσότερο από τα 300 εκατ. ευρώ.
Είπαμε, επείγει η εύρεση λύσης για την εξυπηρέτηση των λοκοστάδων/τσαρτεράδων στην ΑΤΗ αλλά μήπως θέλουν bonus και καμιά SKG για να κλείσει το μέτωπο Βορρά-Κέντρου-Νότου?
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Μολις επεσα σε ενα αρθρο της capital που αναφερει το εξης:
Έκτακτο εποχικό πρόγραμμα αναπτυξιακών κινήτρων Νοεμβρίου 2010 – Μαΐου 2011

Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, αναγνωρίζοντας τη δυσμενή οικονομική συγκυρία στην ελληνική αγορά, ακολουθεί με συνέπεια τη στρατηγική ανάπτυξης δρομολογίων και υποστήριξης των αεροπορικών εταιρειών και συνεχίζει το έκτακτο εποχικό πρόγραμμα αναπτυξιακών κινήτρων που εφαρμόζει από τον Ιούνιο 2010 έως το Μάιο 2011. Το έκτακτο πρόγραμμα υποστηρίζει τις εταιρείες που σημειώνουν αύξηση της επιβατικής κίνησης σε διεθνείς προορισμούς κατά την περίοδο Ιουνίου 2010 – Μαΐου 2011 σε σύγκριση με την αντίστοιχη του προηγούμενου έτους. Συγκεκριμένα, το αεροδρόμιο της Αθήνας επιδοτεί την αεροπορική εταιρεία για κάθε επιπλέον επιβάτη σε διεθνείς προορισμούς για την περίοδο Ιουνίου 2010 – Μαΐου 2011.

Επιπλέον, το αεροδρόμιο της Αθήνας, λαμβάνοντας υπόψη την έντονη πολιτική αστάθεια στην περιοχή της Βορείου Αφρικής, υποστηρίζει για την τρέχουσα περίοδο τις αεροπορικές εταιρείες που εκτελούν τακτικά δρομολόγια στην περιοχή.
Πηγη:http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1152817

Γνωριζει κανενας αυτο ποτε ξεκινησε? Πρωτη φορα το ακουσα.
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Πολύ ευνοϊκό άρθρο για τον ΑΙΑ, σε σημείο να κάνουν τα στραβά μάτια σε λεπτομέρειες, όπως ότι μερικές αεροπορικές εταιρείες δεν επέστρεψαν στον ΑΙΑ ή ότι μπορεί η Croatian να πρόσθεσε το Ντουμπρόβνικ αλλά πέρσι πετούσε στο Ζάγκρεμπ που φέτος το εξυπηρετεί μέσω Ντουμπρόβνικ. Επίσης το άρθρο μιλάει για την Rossiya ότι έρχεται στον ΑΙΑ, γνωρίζει κανείς κάτι; Γιατί εγώ δεν έχω βρει κάτι που να το επιβεβαιώνει αυτό. Το ίδιο και με την Air Canada ότι έρχεται στον ΑΙΑ 4 φορές την εβδομάδα, εγώ επιβεβαιώνω την Air Transat. Ισχύει αυτό για την Air Canada; Τέλος αναφέρουν ότι έρχεται η Belle Air αλλά δεν αναφέρουν ότι είναι σε αντικατάσταση της Albanian Airlines που σταμάτησε να έρχεται ούτε ότι σταμάτησαν να έρχονται οι Estonian, Finnair, Baboo, Donbassaero, airArabia, Uzbekistan.
Μάλλον προσπαθούν να αυξήσουν επικοινωνιακά την αξία του αεροδρομίου λόγω των διαπραγματεύσεων της επιμήκυνσης της σύμβασης εκμετάλλευσης με την κυβέρνηση.

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1944160

****edit****
Rossiya FV260 ATH-LED 10:50-15:45 7
FV259 LED-ATH 07:00-10:00 7 A319 PRICE 17486 rub = 436 EURO ! ! roundtrip
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Η Air Canada πετάει για Αθήνα απο Toronto το καλοκαίρι με 763. Το ίδιο συμβαίνει και αυτό το καλοκαίρι.
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

μήπως ξέρει κανείς που και αν μπορώ να βρω τις χρεώσεις του ΕλΒελ?
και στους επβάτες και στις εταιρίες
ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Top