LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Μάρτιος στο LGAV :
Εσωτερικό + 33.2% και 405,526 επιβάτες
Εξωτερικό + 20.0% και 693,756 επιβάτες
Σύνολο +24.5% και 1,099,282 επιβάτες
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Aπρίλιος στο LGAV :
Εσωτερικό + 18.0% και 506,710 επιβάτες
Εξωτερικό + 22.8% και 948,913 επιβάτες
Σύνολο + 21.1% και 1,455,623 επιβάτες

Για το πρώτο τετράμηνο το αεροδρόμιο κλείνει με 4,436,940 επιβάτες και αύξηση 24.2%!
 
Re: AIA nea

< fly me to the moon > Καλλιτεχνικές εκδηλώσεις στον Ελ, Βεν. από την Λυρική Σκηνή την Παρασκ. 8 Μαΐου 2015 Οι μέτζο σοπράνο Ελένη Βουδουράκη & Ειρήνη Αθανασίου .... :great:

https://www.youtube.com/watch?v=UgpTV5ubLrk
 
Re: LGAV/ATH Athens &quot;Eleftherios Venizelos&quot;

Σε ρεπορτάζ για τη νέα διοίκηση του ΣΑΑΕ και τα θέματα που θα την απασχολήσουν, ξεχωρίζει αυτό
Η μακράν αναμενόμενη ανανέωση της σύμβασης-παραχώρησης του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών με την κοινοπραξία και επέκταση της χρήσης εκμετάλλευσης, με αντίστοιχη μείωση των χρεώσεων, αλλά και κατάργηση του «μνημονιακού» απαγορευτικού όρου - για δεύτερο εναλλακτικό αεροδρόμιο – σε απόσταση λιγότερη των 100 χλμ.

Ισχύει κάτι τέτοιο ή είναι ελπίδα ότι η ανανέωση-επέκταση θα φέρει και την άρση της απαγόρευσης;
 
Re: LGAV/ATH Athens &quot;Eleftherios Venizelos&quot;

εχω ην εντυπωση οτι υπαρχει diversion για αθηνα της πτησης MDG59 :( :D Αναμηκτα τα συναισθηματα±
 
Re: LGAV/ATH Athens &quot;Eleftherios Venizelos&quot;

Γνωριζει κανεις πως και ποτε θα ερθει ο εσσιεν(ποδοσφαιριστης) στην Αθηνα?
 
Re: LGAV/ATH Athens &quot;Eleftherios Venizelos&quot;

Εκ νέου, ενεργοποίηση του δορυφορικού αεροσταθμού (satellite) προκειμένου να καλύψει την αυξημένη κίνηση της θερινής περιόδου.
Vueling, Niki οι πρώτοι πελάτες.

http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... athmo.html
 
Re: LGAV/ATH Athens &quot;Eleftherios Venizelos&quot;

Κλασσικα μισά τα λεει το metafores press. Vueling, Niki, Germanwings, Brussels AL οι πρωτοι πελατες.
 
Re: LGAV/ATH Athens &quot;Eleftherios Venizelos&quot;

Στατιστικά συνεχίζει να τα σπάει ο ΔΑΑ ενώ αναμένονται 2 ακόμη ευχάριστα. Η Korean Air θα έρθει 8 φορές Ιούλη-Αύγουστο αφού ξεκινάει τσάρτερ Σεούλ-Αθήνα ενώ ΔΑΑ, SIA και AEE ενώνουν δυνάμεις για να καταστεί hubάκι η ΑΤΗ
Στόχος είναι η προσέλκυση επιβατών από τα Βαλκάνια, την Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη, οι οποίοι έχουν ως τελικό προορισμό τις περιοχές Ασίας/Ειρηνικού και Αφρικής, έτσι ώστε να επιλέξουν την Αθήνα ως ενδιάμεσο σταθμό στο ταξίδι τους.
 
Re: LGAV/ATH Athens &quot;Eleftherios Venizelos&quot;

habακι και σκατ@υλάκι.....
<Tag Athens και παπαριές> φαίνεται είναι εδραιωμένο στο DNA μας να παραμυθιαζόμαστε με μια ιδέα και να νομίζουμε ότι είμαστε καλύτεροι και οι άλλοι πρέπει να μας διαλέξουν. Διοργανώνουμε φανφάρες (εκτός και αν είναι ο λόγος να φάμε κάποιο ψιχουλάκι από τα έξοδα της διοργάνωσης) αλλά δεν μας λένε ποια τα οφέλη για τους Βαλκάνιους ή Ουκρανούς να διαλέξουν Aegean & Singapore. Η Aegean δεν αλλάζει νοοτροπία, δεν ενδιαφέρεται να προσελκύσει επιβάτες αλλά να ελέγξει την αγορά. Αποτέλεσμα να αποτυγχάνει με τα codeshares. Την πάτησε με την Etihad και έφαγε πόρτα από το Άμπου Ντάμπι, με την Egyptair δεν την ενδιαφέρει να διευρύνει την αγορά αλλά να την ελέγξει. Παλιά με την United το ίδιο έκανε. Την Aegean δεν την ενδιαφέρει να προσφέρει ενιαίο ανταγωνιστικό εισιτήριο και να διευρύνει την αγορά. Οι τιμές των codeshare της πάντα είναι εξωπραγματικά από την αγορά.
Δεν μας εξηγούν γιατί πρέπει να τους διαλέξουν και όχι τον ανταγωνισμό. Όταν έχεις ένα γείτονα με μεγαλύτερο δίκτυο και καλύτερο προϊόν, τι έχεις να αντιπροτείνεις.???? :rant:
Άλλη εταιρεία αναδεικνύει το εθνικό Ελληνικό προϊόν, τι θα κάνει τον Βαλκάνιο να διαλέξει την Aegean, την συγκέντρωση μιλίων; Ουτοπία. :mrgreen:
Μόνο το φτηνό εισιτήριο έχουν να αντιπροτείνουν και αυτό αρνούνται να το πράξουν.
Από ότι ξέρω ούτε προσφέρουν <Discover Athens Tour> για να προσελκύσουν τουρίστες στις πολύωρες ανταποκρίσεις.
Γιατί από διασυνδέσεις στο δίκτυο των δύο εταιρειών δεν υπάρχει.
SIN-ATH 02:00-08:25 1,4,6
ATH-TIA 09:25-11:50 1,4,6
ATH-SOF 16:00-17:20 4
ATH-OTP 08:20-09:55 1,6
ATH-DBV 13:40-14:05 1,6
ATH-CTA 13:35-14:15 1,4
ATH-MLA 13:25-14:00 4.6
ATH-MLA 16:05-16:40 1
Υπάρχουν και οι πόλεις που έχουν ανταποκρίσεις στον Κόλπο.
ATH-BEG 08:10-09:00 1.6
ATH-BUD 15:10-16:10 1,4
ATH-IEV 15:30-18:10 1,4

Στην άλλη κατεύθυνση έχουμε:
TIA-ATH 08:30-08:55 1,4,6
SOF-ATH 10:25-11:45 1,4,6
OTP-ATH 10:30-12:05 1,6
DBV-ATH 14:45-17:10 1,6
CTA-ATH 15:05-17:45 1,4
MLA-ATH 15:25-18:00 4,6
MLA-ATH 18:05-20:40 1
BEG-ATH 09:50-12:35 1,6
BUD-ATH 16:35-19:35 1,4
IEV-ATH 18:25-21:15 1,4
ATH-SIN 13:00-04:55 1,4,6

Άρα για ποιο λόγο οι φανφάρες;
Το μόνο που κόπτεται η Singapore είναι για το εσωτερικό δίκτυο και Κύπρου της Aegean.
Αυτό είναι εξασφαλισμένο για όσους δεν θέλουν να πετάξουν με εταιρείες του Κόλπου και γείτονα. Αλλά για αυτούς τους πελάτες δεν θα τους περιμένει ανταγωνιστική τιμή, μην κάνουν όνειρα. :wall:

http://www.airnews.gr/2015/06/09/the-ta ... %B1%CE%B1/

http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... athmo.html
 
Top