LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Η κοπέλα δόξα το θεό ειναί καλά και όπως όλα δείχνουν θα γίνει περδίκι! Και το πόδι της θα γίνει καλά και όλα! Απλά θα πάρει χρόνο. Είχε άγιο!
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Όσκαρ… ειλικρίνειας διεκδικεί ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης. Στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου για την «Νέα Εθνική Στρατηγική για τα Αεροδρόμια», ο υπουργός επισήμανε ότι «θεωρούμε πως είναι καιρός να επενεξετασθεί το θέμα της τιμολογιακής πολιτικής του αεροδρομίου των Σπάτων, καθώς τα τέλη είναι πολύ υψηλά.

Βεβαίως, αυτό εναπόκειται στη διαπραγμάτευση που θα κάνει το ΤΑΙΠΕΔ σε σχέση με το μέλλον της σύμβασης παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών».

Τη μείωση των τελών του «Ελ. Βενιζέλος» επιδιώκουν, τόσο οι ελληνικές, όσο και οι διεθνείς εταιρείες – χρήστες του αεροδρομίου.

Το Δημόσιο και εκχωρεί ποσοστό και ανανεώνει τη σύμβαση παραχώρησης

Στην συνέντευξη τύπου για την αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων παρέστη και ο διευθύνων σύμβουλος του Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) Γιάννης Εμίρης.

Ο κ. Εμίρης ξεκαθάρισε ότι το Δημόσιο θα προχωρήσει πρώτα στην ανανέωση της σύμβασης παραχώρησης του «Ελ. Βενιζέλος» (λήγει το 2026, πιθανότατα η παράταση να γίνει για 25-30 χρόνια) και στη συνέχεια, θα ακολουθήσει η πώληση του ποσοστού του ελληνικού Δημοσίου (το Δημόσιο κατέχει το 55% του «Ελ. Βενιζέλος»).

Ο δ.σ. του ΤΑΙΠΕΔ χαρακτήρισε «ώριμη» την αποκρατικοποίηση του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος», τονίζοντας ότι είναι προς το συμφέρον του Δημοσίου η επίσπευση των διαδικασιών με τη γερμανική Hochtief, υπογραμμίζοντας - ωστόσο - ότι οι διαπραγματεύσεις δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα.

Καθίσταται προφανές ότι, αν ανανεωθεί η σύμβαση παραχώρησης, ο ιδιώτης – μέτοχος θα μπορεί να μειώσει τα τέλη, καθότι θα διαχειρίζεται το αεροδρόμιο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (απόσβεση σε βάθος ετών).

Βέβαια, υπάρχει το ζήτημα ότι και η γερμανική Hochtief, μέσω της θυγατρικής Hochtief Airports, επιθυμεί να πουλήσει - εδώ και 1 χρόνο - την συμμετοχή της, όχι μόνο στην Αθήνα, αλλά και στα υπόλοιπα αεροδρόμια που έχει μετοχικό ποσοστό.

«Δεν υπάρχει πρόβλημα. Είναι προτιμότερο να πουλάνε και οι δυο, Δημόσιο και Hochtief, παρά ο ένας. Έτσι, ο υποψήφιος επενδυτής θα έχει μπροστά του ένα ξεκάθαρο πεδίο», επισήμανε ο δ.σ. του ΤΑΙΠΕΔ Γιάννης Εμίρης.

Υπενθυμίζεται ότι την εταιρεία διαχείρισης του αεροδρομίου των Σπάτων, η οποία μπορεί να διαχειρίζεται και να εκμεταλλεύεται το αεροδρόμιο ως τον Ιούνιο του 2026, αποτελούν το ελληνικό Δημόσιο με ποσοστό 55%, η Hochtief με 40% και η οικογένεια Κοπελούζου με 5%.
Πηγή: metaforespress.gr
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Πάντα είχα μία απορία μαυτό το ΤΑΙΠΕΔ: τί πάει να πεί ΙΔΙΩΤΙΚΗ περιουσία του ΔΗΜΟΣΙΟΥ; Η... ΔΗΜΟΣΙΑ περιουσία του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ποιά είναι; (εντάξει καταλαβαίνω οτι είναι Νομική "τρίπλα"...αλλά δεν εύρισκαν μία ποιό λογική ονομασία!)
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Ο ΑΙΑ όλο δυσάρεστα νέα έχει να μας δώσει. Με τα νέα στοιχεία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων η επιβατική κίνηση αλλοδαπών τουριστών το διάστημα Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2012 έπεσε 11,93% σε σχέση με πέρυσι.
Αυτό θα επιδεινώσει και την τελική κίνηση επιβατών του έτους που και πέρυσι ήταν καθοδική με σύνολο 14,4 εκατ. επιβάτες (2011) από 15,4 εκατ. επιβάτες (2010) -6,3%. :?

****
http://www.aia.gr/UserFiles/File/traffi ... EN_Aug.pdf
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Μάλλον μας εγκαταλείπει και η Lot για τον χειμώνα, δεν υπάρχουν δρομολόγια (-3/week) για Βαρσοβία μετά τις 18 Νοεμβρίου.
Ας ελπίσουμε ότι θα ξανα έλθει την άνοιξη. :cry:
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Μες την πίστα,στών Σπάτων τη ράχη
περπατώντας η Χόχτιφ μονάχη,
μελετά τα εποχικά παλικάρια
κι ένα απλό κουρελάκι φορεί,
καμωμένο από λίγα ρετάλια
πού'χαν μείνει στην έρημη γή...

Είπαμε να μάς φτιάξουν αεροδρόμιο,όχι να μάς το χαλάσουν.Με αυτή την τακτική,σε λίγο καιρό θα το λένε Διεθνές Αεροδρόμιο Σπάτων.Θυμάμαι,όταν το κατασκεύαζαν,το διατυμπάνιζαν,λές και θα πηγαίναμε στο Κοσμοδρόμιο τού Μπαϊκονούρ."Καινούργια εποχή γεννιέται" κλπ και το είχαμε χάψει όλοι.Αλλά όπου ακούς πολλά κεράσια,κράτα και μικρό καλάθι....
Πάντως,αυτό το αποτέλεσμα δεν ήταν βάσει σχεδίου.Όχι.Να θησαυρίσουν θέλανε.Το μετατρέψανε σε "Aerotropolis" δηλαδή σε αεροπορικό εμπορικό κέντρο."Ξεκινήστε ευχάριστα το ταξίδι σας.Πρώτος προορισμός το εμπορικό κέντρο τού αεροδρομίου.Απολαύστε το."Θυμάμαι,το 2003,μόλις είχα κατέβει στο τμήμα συνοδών.Έμαθα τον αεροσταθμό σαν την τσέπη μου.Αυτό είναι γνώση τών συνοδών.Πχ για τούς
πισταδόρους όλες οι φυσούνες είναι ίδιες.Για μάς ήταν όλες διαφορετικές.Ενα πρωί ήμουν στο satellite
και περίμενα μία Hapag-Lloyd.Μπροστά μου στεκόταν ένας κύριος τού αεροδρομίου πού περίμενε
κάποιον δικό του.Και απ'ότι θυμάμαι από το σκηνικό,είμασταν στο Α33."Τώρα η κίνηση είναι στα 12,5
εκατ.επιβάτες το χρόνο.Μόλις φτάσει στα 16 εκατ.θα φτιάξουμε από την άλλη πλευρά(πίσω από το
sofitel) ένα δεύτερο αεροσταθμό." Ναι,είπα από μέσα μου,αν σάς κάνει τη χάρη".
Πάντως,και αυτοί άλλα πιστεύανε.Ήρθαν για το άρμεγμα και τον έλεγχο.Την οικονομική κρίση δεν την
είχαν υπολογίσει....Το θέμα είναι τι προσαρμογή θα γίνει τώρα στη νέα πραγματικότητα.Προσπαθούν να το ξεφορτωθούν πολύ ρεαλιστικά,είναι αλήθεια.Δεν καταλαβαίνω όμως,με τι λογική κατασκευάστηκε.Με
τήν απελευθέρωση τών αεροσυγκοινωνιών και τήν κατάργηση τών προνομίων τών εθνικών αεροπορικών
εταιριών,η κίνηση πρός τα νησιά δεν χρειαζόταν πιά να περνά από τήν Αθήνα,επομένως το Ελληνικό,με
λίγη καλή προσπάθεια,θα συνέχιζε ακόμα να μάς καλύπτει.Και είχε χώρο για επέκταση στη
θάλασσα,πράγμα πού θα το κάναμε και μόνοι μας.Επιπλέον ακυρώθηκε γιά πάντα ο κάμπος τών
Σπάτων,πού όπως έλεγαν οι πολεοδόμοι πριν από τριάντα χρόνια,ήταν η μόνη έκταση πού προσφερόταν για μελλοντική επέκταση τής Αθήνας....
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Aγαπητά μέλη, ειλικιρνά δεν ξέω πόσες αεροπορικές θα πετούν και τον επόμενο χρόνο στο ΑΤΗ, αλλά θα ήθελα πολύ να γνωρίζω από πού βγαίνουν όλες αυτές οι τρελλά κερδοφόρες χρονιές. Μήπως να το κλείσουν το μαγαζί και να πουλάνε μόνο ρεύμα από τις χιλλιάδες φωτοβολταϊκά τους; Σίγουρα πρόκειται για μία από τις ραγδαία μειούμενες επενδύσεις στον τόπο μας. Ξέρετε, σε αυτόν τον τόπο που ανάπτυξη νοείται μόνον η δημιουρργία αυτοκινητοδρόμων που κανένας πια δεν θα μπορεί να χρησιμοποιεί. Άντε και στα δικά τους..

δικός σας
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Τώρα που οι εκδόσεις Λυμπέρη κατέβασαν τον διακόπτη, τι θα γίνει με το 2board του AIA; Ξέρει κανείς;
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται. Καλύτερα να το κόψουν τελείως. Το διάβαζε κανείς για τις ...ειδήσεις? για ενημέρωση? για γνώμες και αρθρογραφία?

Αν θέλει ο ΑΙΑ να μας δώσει κάτι, ας φτιάξει δωρεάν WiFi με καλή κάλυψη και χωρητικότητα σε όλη την έκταση των αεροσταθμών. Και ας μας 'γυρίσει' τα χρήματα που ξόδευε για το περιοδικό με μορφή μικρότερων χρεώσεων.
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

MerNion":1v6e6hy7 said:
Τώρα που οι εκδόσεις Λυμπέρη κατέβασαν τον διακόπτη, τι θα γίνει με το 2board του AIA; Ξέρει κανείς;
Πιθανότατα ότι θα γίνει και με το ''On board'' της Olympic Air. http://www.cosmo.gr/Entertainment/Media/Periodika/kleinoyn-oristika-oi-ekdoseis-lymperh.1998775.html
η θυγατρική των εκδόσεων Λυμπέρη που έβγαζε μεταξύ άλλων τα εταιρικά περιοδικά "On board" της Olympic Air και "Attica" μετονομάστηκε σε Identity και συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά υπό καθεστώς νέας ιδιοκτησίας, αφού το μερίδιο του Αντώνη Λυμπέρη έχει μεταβιβαστεί στον συνεταίρο του Πέτρο Μπουροβίλη.
 
Top