LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση από το αεροδρόμιο της Βιέννης
στην σελίδα 29 έχει τις χρεώσεις των μεγαλύτερων Ευρωπαϊκών αεροδρομίων ανάμεσα τους και τον Βενιζέλο

http://ir.viennaairport.com/jart/prj3/i ... 2_engl.pdf
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα.

Το passenger tarrif του ΑΤΗ είναι 1600Ε, τι σημαίνει αυτό;

Επίσης νομίζω πολύ ενδιαφέρουσες οι παράγραφοι

1.1 Catchment area
1.2 Geographical location
1.3 Markets

Σκεφτόμουν αν υπάρχει κάποιο ανάλογο πλάνο για μας, αλλά μετά θυμήθηκα ότι το υπερhub δεν έχει εταιρεία από Πεκίνα και Τόκυα... :roll:
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Το δεύτερο πιο ακριβό αεροδρόμιο της Ευρώπης είναι ο Βενιζέλος;; :wall: Και πού !@$#@ πάνε όλα αυτά τα λεφτά που βγάζουν τότε; Γιατί δεν βλέπω καμια επένδυση από το 2001 που άνοιξε και μετά... Μαζεύουν, μαζεύουν, μαζεύουν και από έργα 0.
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Πάντως πρέπει να αποπληρωθούν και τα δάνεια που πάρθηκαν μεταξύ 1996-2001 για να κατασκευαστεί... Δεν φτιάχτηκε τζάμπα. :wink: :)
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Και όταν λέμε "έργα" τι θα περιμέναμε; πως το ορίζουμε; τρίτος διάδρομος, καινούργιο terminal; τι ακριβώς...για να λάβουμε υπ' όψη και το γεγονός ότι ακόμα και το 2004 με Ολυμπιάδα ή και με τον τελικό του Champions League στην Αθήνα, που η κίνηση κορυφώθηκε οι παρούσες εγκαταστάσεις μάλλον έδειξαν επάρκεια. Πάντως να μην αγνοούμε και το κόστος συντήρησης μιας εγκατάστασης...
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Να φτιάξουν επιτέλους ένα ....... εξώστη/ταράτσα/μπαλκόνι που να μπορεί ο κόσμος να βγει έξω και να χαζέψει τα αεροπλάνα. Ολα τα "χειρότερα" αεροδρόμια της Ευρώπης έχουν και απο τουλάχιστον ένα.
Να αξιοποιήσουν το satellite κτίριο το οποίο το έχουν μόνο για να το σκουπίζουν και να το καθαρίζουν για να μην πιάσει αράχνες.
Να κάνουν μεγαλύτερη πίστα γενικής αεροπορίας που είναι το ένα πάνω στο άλλο εκεί.
Τους είχε γίνει πρόταση να γίνει cargo hub απο μεγάλη εταιρία και αρνήθηκαν... Γιατί τους χαλάει ένα cargo hub?
Και ναι, να φτιάξουν και 3ο διάδρομο αν νομίζουν οτι χρειάζεται.
Δεν θα τους υποδείξω εγώ την δουλειά τους αλλά βλέποντας άλλα αεροδρόμια του εξωτερικού (η πλειοψηφία τους δηλαδή) όλο κάτι φτιάχνουν και είναι γεμάτα γερανούς και χτίζουν... Αυτοί δηλαδή τι έχουν ανάγκη και φτιάχνουν;
Anyway... Εγώ μόνο το πρώτο που είπα με αφορά και θέλω να γίνει...
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Μα αυτό ακριβώς, ακόμα και τότε που ήταν μια ακραία κατάσταση που συμβαίνει σπανιότατα, οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις ανταποκρίθηκαν, έστω και αν χρησιμοποιήθηκαν τροχόδρομοι για θέσεις στάθμευσης, έστω και αν έγινε terminal το Express Facility...θυμάται κανείς τον αντίστοιχο τελικό του CL μεταξύ Barcelona και Milan στο Ανατολικό και υποχρεωτικά και στο Δυτικό Αεροδρόμιο. Άρα... γιατί 3ος διάδρομος, γιατί νέο terminal; το μπαλκόνι, η ταράτσα οκ! Να γίνει... μόνο που τα πρότυπα ασφάλειας αεροδρομίων θα το θεωρούσαν μιας πρώτης τάξεως θέση σκόπευσης με πάσης φύσεως όπλο χωρίς παρεμβαλόμενο εμπόδιο προς κάθε πτητικό μέσο!!
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Boboneras":1ncekp77 said:
το μπαλκόνι, η ταράτσα οκ! Να γίνει... μόνο που τα πρότυπα ασφάλειας αεροδρομίων θα το θεωρούσαν μιας πρώτης τάξεως θέση σκόπευσης με πάσης φύσεως όπλο χωρίς παρεμβαλόμενο εμπόδιο προς κάθε πτητικό μέσο!!

Τα Ελληνικα προτυπα ασφαλειας. Γιατι δεν θελω να πιστευω πως δεν γνωριζεις τι γινεται σε Γερμανια, Ολλανδια, Αγγλια, Αμερικη, Ιαπωνια κ.ο.κ. οπου τα εκαστοτε αεροδρομια παρεχουν τεραστιες "θεσεις σκοπευσης"

Στα σχεδια του LGAV προβλεποταν η κατασκευη εξωστη (γερμανικα σχεδια,γαρ). Μαντεψτε, μαντεψτε λεω, που κολλησε η υποθεση.

Ναι, σωστα μαντεψατε, απο "Υ" αρχιζει. :wall:
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Ωστόσο, δεν μπορούμε να χαρακτηρίζουμε την ταράτσα / εξώστη ως "έργο" ανάπτυξης! Δεν μπορούμε να λέμε "να φτιάξουν μια ταράτσα..., ένα 3ο διάδρομο, ένα νέο terminal..." δεν πάνε μαζί αυτά...
Η "Ελλαδίτσα" επίσης είναι υποχρεωμένη να πείθει τις Μεγάλες διεθνείς δυνάμεις ότι τα αεροδρόμιά της παρέχουν ασφάλεια (με την έννοια του Security πάντα). όλοι λοιπόν αυτοί οι Επιθεωρητές θα έβαζαν στο "μάτι" μια τέτοια πρόσβαση. ίσως να μην είχαν αντίρρηση αν την εκμετάλλευση έπαιρνε μεγάλη αλυσίδα Fast food...
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

A,μπα! Ενας εξωστης με ενα εισητηριακι 5 ευρω, με security check (αρα μια-δυο θεσεις εργασιας) και ο απειρος κοσμος που θα το επισκευθει, δεν ειναι εργο αναπτυξης? Εσοδα θα φερει!
Και οταν λεω "απειρος κοσμος" δεν εννοω μονο spotters, αλλα απλους ανθρωπους που απλα θελουν να χαζεψουν το αεροπλανο, οικογενειες, ατομα που θελουν να δουν την πτηση με την οποια συνδεονται να ερχεται/φευγει... Ειναι πολυς κοσμος, μια ματια στα McD, στο Skyview, στα συρματοπλεγματα θα σε πεισει...
Και δεν νομιζω να συνιστα απειλη για την ασφαλεια και την εικονα της χωρας στο εξωτερικο (την ποια?) η δημιουργια εξωστη στο Ελ Βεν.

Μυαλα ανοιχτα θελει μονο.
 
Top