flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.530
- Likes
- 1.122
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)
STAVROS_ATH δεν νομίζω ότι γίνεται 1-2 φορές το χρόνο απεργία στην Αθήνα, μάλλον 1-2 φορές τον μήνα..και δεν νομίζω ότι είναι αρνητικό να έχεις παραπάνω επιλογές, ακόμα και αν αυτές είναι ακριβότερες. Τυχαίνει να παίρνω το Χ95 ξημερώματα και επειδή είτε δεν έχει μετρό είτε επειδή είναι αυτό ακριβότερο, είναι γεμάτο από υπαλλήλους του ΑΙΑ/αεροπορικών και ταξιδιώτες η πλειοψηφία των οποίων είναι όρθιοι. Οι εργαζόμενοι δεν θα πάρουν φυσικά EasyBus ή Terravision αλλά εγώ θα το κάνω όπως και αυτός που έχει 1 παιδί μαζί του.Τα ΜΜΜ είναι πραγματικά πολύ καλά για τον ΑΙΑ αλλά έστω και αυτή την μια μέρα του μήνα ή του χρόνου, χιλιάδες επιβάτες μένουν χωρίς εξυπηρέτηση και με μια πολύ άσχημη εικόνα.
Τώρα για την τιμή, το 1Ε που λες δεν ανταποκρίνεται στις εντός πόλης διαδρομές έτσι και αλλιώς αφού η Αθήνα δεν έχει σύστημα με ζώνες, εντός αστικού ιστού...αυτό που γίνεται είναι ότι η επαρχία σπονσοράρει το εισητήριο των Αθηναίων, μέσα από φόρους που δεν έχουν αντίκρισμα για αυτούς - νομίζω ότι είναι άδικο να πληρώνει η κοινωνία με τους φόρους της τα ταξίδια άλλων. Επίσης το λεωφορείο αεροδρομίου χρησημοποιεί δρόμο με χρέωση εισόδου (Αττική Οδό) και ιδιωτικό πάρκινγκ όπως λες, αν και δεν ξέρω αν πράγματι χρεώνεται.Σε κάθε περίπτωση τα αεροδρόμια (και οι εταιρείες που λειτουργούν ως χρήστες) χρεώνουν ένα premium σε όλο τον κόσμο είτε στις συγκοινωνίες (που στον δημόσιο ΟΑΣΑ των 3,4Ε μάλλον δεν υπάρχει) είτε στους καφέδες και στο πάρκινγκ για να παραμένουν ανταγωνιστικές στο (διεθνές) επίπεδο των υπηρεσιών από την μία και για να κερδίζουν χρήμα από το εκάστοτε μονο/ολιγοπώλιο τους από την άλλη. Αυτό είναι μέσα στο παιχνίδι και δικαίωμα της εταιρείας στην αγορά, όπως αντιστοίχως και η απεργία της ΓΣΕΕ.
STAVROS_ATH δεν νομίζω ότι γίνεται 1-2 φορές το χρόνο απεργία στην Αθήνα, μάλλον 1-2 φορές τον μήνα..και δεν νομίζω ότι είναι αρνητικό να έχεις παραπάνω επιλογές, ακόμα και αν αυτές είναι ακριβότερες. Τυχαίνει να παίρνω το Χ95 ξημερώματα και επειδή είτε δεν έχει μετρό είτε επειδή είναι αυτό ακριβότερο, είναι γεμάτο από υπαλλήλους του ΑΙΑ/αεροπορικών και ταξιδιώτες η πλειοψηφία των οποίων είναι όρθιοι. Οι εργαζόμενοι δεν θα πάρουν φυσικά EasyBus ή Terravision αλλά εγώ θα το κάνω όπως και αυτός που έχει 1 παιδί μαζί του.Τα ΜΜΜ είναι πραγματικά πολύ καλά για τον ΑΙΑ αλλά έστω και αυτή την μια μέρα του μήνα ή του χρόνου, χιλιάδες επιβάτες μένουν χωρίς εξυπηρέτηση και με μια πολύ άσχημη εικόνα.
Τώρα για την τιμή, το 1Ε που λες δεν ανταποκρίνεται στις εντός πόλης διαδρομές έτσι και αλλιώς αφού η Αθήνα δεν έχει σύστημα με ζώνες, εντός αστικού ιστού...αυτό που γίνεται είναι ότι η επαρχία σπονσοράρει το εισητήριο των Αθηναίων, μέσα από φόρους που δεν έχουν αντίκρισμα για αυτούς - νομίζω ότι είναι άδικο να πληρώνει η κοινωνία με τους φόρους της τα ταξίδια άλλων. Επίσης το λεωφορείο αεροδρομίου χρησημοποιεί δρόμο με χρέωση εισόδου (Αττική Οδό) και ιδιωτικό πάρκινγκ όπως λες, αν και δεν ξέρω αν πράγματι χρεώνεται.Σε κάθε περίπτωση τα αεροδρόμια (και οι εταιρείες που λειτουργούν ως χρήστες) χρεώνουν ένα premium σε όλο τον κόσμο είτε στις συγκοινωνίες (που στον δημόσιο ΟΑΣΑ των 3,4Ε μάλλον δεν υπάρχει) είτε στους καφέδες και στο πάρκινγκ για να παραμένουν ανταγωνιστικές στο (διεθνές) επίπεδο των υπηρεσιών από την μία και για να κερδίζουν χρήμα από το εκάστοτε μονο/ολιγοπώλιο τους από την άλλη. Αυτό είναι μέσα στο παιχνίδι και δικαίωμα της εταιρείας στην αγορά, όπως αντιστοίχως και η απεργία της ΓΣΕΕ.