LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

MerNion":27o7p5mx said:
Απορώ πως μπορεί να βρίσκεται τόσο ψηλά..

Το κύριο θετικό του ΔΑΑ είναι η λειτουργικότητά του για τον επιβάτη. Χωρίς να περπατάς ατελείωτα terminal και τα συναφή. Κατά τα άλλα όπως τα λες.

Σίγουρα δε δικαιολογούνται τα 4 αστεράκια αλλά μην ξεχνάμε πως το skytrax είναι ένα site στο οποίο υπάρχουν αποδείξεις (βρείτε το αντίστοιχο topic) πως οι κακές κριτικές για συγκεκριμένες εταιρείες είτε δεν ανεβαίνουν είτε αφαιρούνται. Γιατί να μη συμβαίνει κάτι αντίστοιχο με τα αεροδρόμια;
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Το καλό με τον Βενιζέλο είναι ότι είναι ένα καινούριο και σχετικά μικρό (σε σχέση με τα πραγματικά μεγάλα) συμπαγές αεροδρόμιο στο οποίο δεν παίζει να χαθείς με τίποτα, έχει μια χαρά σήμανση, προσγειώνεσαι και είσαι στο gate σε 5 λεπτά, δεν περπατάς με τις ώρες για να φτάσεις από το check-in στο gate, έχει wifi σχεδόν παντού κλπ. Σε γενικές γραμμές είναι λειτουργικότατο. Προφανώς έχει πολύ λίγα καταστήματα, θέλει ένα observation deck, κάτι που να το κάνει πιο ενδιαφέρον αρχιτεκτονικά, κλειστό parking, περισσότερους κυλιόμενους διαδρόμους (και γρήγορα, κατά τη γνώμη μου) και να ανοίξει το satellite, αλλά σαφώς δεν έχει τίποτα το δυσλειτουργικό.

Αντίθετα, το Heathrow, το Barajas, το αεροδρόμιο στη Βαρκελώνη και διάφορα άλλα παλιά αεροδρόμια όπου απλώς έχουν προστεθεί terminals έχουν συχνά ένα καταπληκτικό terminal έτη φωτός μπροστά από τον Ελ Βεν, αλλά τα παλιά τους παραμένουν με χίλια δυο προβλήματα (και ενίοτε τα νεά terminals είναι και σε σχετικά μεγάλη απόσταση από παλιότερους διαδρόμους προσγείωσης). Παρεμπιπτόντως, για παράδειγμα, το νέο terminal της Βαρκελώνης το οποίο είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ πραγματικά, με πολλά καταστήματα, πεντακάθαρο κλπ αλλά πρέπει να περπατήσεις και 400 χρόνια για να φτάσεις από το check in στα πιο απομακρυσμένα gates.
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Στην Ημερησία έχει αναρτηθεί πίνακας με τις εταιρείες του Δημοσίου που καταργούνται ή συγχωνεύονται!

http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =28261153#

μου κάνει εντύπωση που στις υπό κατάργηση εταιρείες είναι και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών... υπό ποία έννοια;
οι εργαζόμενοι εκεί είναι Υπάλληλοι του Δημοσίου;

αν ξέρει κανείς κάτι...
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Στατιστικά Ιαν-Μαρ ανακοίνωσε ο ΔΑΑ. Μια χαρά τα πήγαν αναλογιζόμενοι τι γίνεται έξω...
:arrow: http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1811518
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Το βάζω εδώ, αν και θα μπορούσε να μπει και στο τόπικ 'Απελευθέρωση επίγειας εξυπηρέτησης ελληνικών αερολιμένων'...

Σήμερα λοιπόν, έφτασα στο LGAV 'υποχρεωμένος' κατα μια έννοια που μού έγινε η χάρη να πετάξω (λόγω της απεργίας του έθνους). Συγκοινωνία για μετά όμως γιοκ, χαρακτηριστικά τα ταμπλό των δρομολογίων των ΜΜΜ λέγαν απεργία/strike. Η μόνη λύση λοιπόν ήταν ταξί, που κοστίζει περίπου 40Ε για το κέντρο της Αθήνας (όσο δηλαδή μου κόστισε το εισητήριο της A3 από Μόναχο χωρίς τους φόρους αλλά ας μην επεκταθώ σε αυτό).

2-3 ερωτήματα- προτάσεις
-Γιατί το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας δεν έχει ιδιωτική εξυπηρέτηση μεταφοράς και πρέπει οι επιβάτες να πληρώνουν τι θα αποφασίσει ο κάθε συνδικαλιστής; Δυσκολεύομαι να θυμηθώ άλλη Ευρωπαική πρωτεύουσα με κρατικό μονοπώλιο στα λεωφορεία. Ή μήπως είναι απλά ασύμφορο λόγω του εξευτελιστικού εισητηρίου του ΟΑΣΑ (όταν δεν απεργεί);
- Οι Γάλλοι, οι οποίοι ίσως απεργούν συχνότερα από τους εδώ, στο 99% των περιπτώσεων εκτελούν δρομολόγια με πολύ μειωμένη συχνότητα (ίσως 1 την ώρα) αλλά έστω και αυτό εξυπηρετεί το κοινό. Θα μπορούσαν για πχ να κρατήσουν μόνο το Χ95 ή Χ96 ή μόνο το μετρό αλλά να είναι εντελώς αποκομένο το αεροδρόμιο μου φαίνεται λίγο γελοίο..

Είμαι σίγουρος πόση καλή εντύπωση κάναμε στους τουρίστες και σήμερα..Τουλάχιστον η ροή των ταξί ήταν πολύ καλά οργανωμένη και από τον φίλο του ΑΤΗ και από την τροχονόμο.
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Η "επίγεια εξυπηρέτηση" αναφέρεται στο αεροσκάφος. Έχει να κάνει αποκλειστικά με το ground handling και όχι με τους τρόπους πρόσβασης σε ένα αεροδρόμιο. Κατά τα άλλα, με το να μη μένει πλήρως αποκομμένο συγκοινωνιακά ένα αεροδρόμιο όταν έχει απεργία συμφωνώ απόλυτα. Αλλά σε αυτό δεν μπορεί να κατηγορήσει κανείς τον ΑΙΑ.
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

flesland":ce6j17et said:
-Γιατί το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας δεν έχει ιδιωτική εξυπηρέτηση μεταφοράς και πρέπει οι επιβάτες να πληρώνουν τι θα αποφασίσει ο κάθε συνδικαλιστής; Δυσκολεύομαι να θυμηθώ άλλη Ευρωπαική πρωτεύουσα με κρατικό μονοπώλιο στα λεωφορεία. Ή μήπως είναι απλά ασύμφορο λόγω του εξευτελιστικού εισητηρίου του ΟΑΣΑ (όταν δεν απεργεί);
Υπάρχει ιδιωτική εξυπηρέτηση μεταφοράς κατά μια έννοια και λέγεται ΚΤΕΛ, αν και βέβαια αυτό πάει μόνο προς Ραφήνα. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει νομοθεσία για αποκλειστική εξυπηρέτηση του LGAV από λεωφορεία της ΕΘΕΛ. ωστόσο μου ακούγεται τραβηγμένο αν κάποιος ιδιώτης ήθελε να επενδύσει σε κάτι τέτοιο να του το απαγόρευαν. Όσο για την τελευταία σου πρόταση, νομίζω πως θες να μας τρελάνεις, εκτός και αν κάτι δεν έχω καταλάβει! Μήπως θα ήθελες να αυξηθεί το "εξευτελιστικό" εισιτήριο ώστε να μπορέσει κάποιος ιδιώτης να ανταγωνιστεί τις δημόσιες συγκοινωνίες; Νομίζω πως κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει καν διαφορετικό εισιτήριο για το αεροδρόμιο, ωστόσο αν θες την πιο εύκολη λύση, αυτή είναι η γαλλική που αναφέρεις, περί προσωπικού ασφαλείας και μειωμένων αλλά υπαρκτών δρομολογίων σε μέρα απεργίας κα εφόσον το αεροδρόμιο λειτουργεί.
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

SofoPaidi όχι, φυσικά και δεν θα ήθελα να αυξηθεί το εισητήριο. Αναρωτιέμαι αν αυτή η τιμή των 3,20 (νομίζω) και 1,60Ε μισό είναι τόσο χαμηλή που δεν μπορεί ούτε κατα διάνοια να ανταγωνιστεί ένας ιδιώτης πχ η EasyBus με εισητήριο στα 10Ε που φαντάζει λογικό. Βέβαια θα μπορούσε να γίνει ανταγωνιστικό αν κάνει ΑΙΑ-Συνταγμα ή Ομόνοια non-stop, αν σου εξασφαλίζει θέση (να κάθεσε κ να μην την βγάζεις 50λ στο όρθιο), αν διαφημίζεται στα sites κτλ.

Δεν κατηγορώ τον ΑΙΑ αφού μαντεύω για αυτούς όλα αυτά είναι έξτρα έσοδα, μάλλον αλλού είναι το πρόβλημα...
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Κατά τη γνώμη μου η σύνδεση του Ελ.Βενιζέλος με την Αθήνα και γενικά το λεκανοπέδιο είναι σχεδόν υποδειγματική.Σαφώς υπάρχουν περιπτώσεις όπου γίνονται πτήσεις χωρίς να πραγματοποιούνται δρομολόγια Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, αλλά αυτό γίνεται δύο ή τρεις φορές το χρόνο-και αν-και ο φίλος flesland έπεσε στην περίπτωση. Οι τιμές είναι ικανοποιητικές, μία Easybus με εισιτήριο 10(!) ευρώ θα πήγαινε άπατη-και δικαιολογημένα-ακόμα και αν ήταν nonstop.Ας μη χρειαστεί να αντιγράψουμε τα αρνητικά άλλων χωρών.
Και είμαι και από αυτούς που πιστεύουν ότι το μετρό και τα λεωφορεία θα έπρεπε να ακολουθούν ενιαία τιμολογιακή πολιτική ακόμα και στα εισιτήρια του αεροδρομίου (με 1 ευρώ δηλαδή). Από πότε η μετάβαση στο αεροδόμιο πρέπει να θεωρείται είδος πολυτελείας;Γιατί ένα δρομολόγιο πεντάγωνο-αεροδρόμιο κοστίζει 6 φορές περισσότερο από ότι μαρούσι-πειραιάς;Ίδια ή και μικρότερη απόσταση είναι.Βέβαια αυτό δυστυχώς ισχύει σε πολλά ευρωπαικά αεροδρόμια.
Τέλος θεωρώ ότι υπάρχει ευθύνη του AIA στις τιμές που διαμορφώνει ο ΟΑΣΑ με τα τέλη στάθμευσης που του επιβάλλει.
 
Top