dab4coins
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 26/02/2008
- Μηνύματα
- 181
- Likes
- 13
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)
Διαβάζοντας το παρακάτω λινκ
http://www.hellenicbusiness.gr/index.ph ... 14970.html
θυμήθηκα ένα άρθρο που είχα διαβάσει κάποτε και έκανε λόγο για "απογείωση" της επιβατικής κίνησης σε αεροδρόμια όπως το ΕλΒεν,το Καζατζάκης και το Διαγόρας με την απελευθέρωση της αγοράς της κρουαζίερας και της δημιουργίας βάσεων στα αντίστοιχα λιμάνια του Πειραιά,του Ηρακλείου και της Ρόδου(ειδικά στη Ρόδο οι άνθρωποι κάνουν τεμέναδες)..
Έχοντας υπόψιν μου λιμάνια όπως η Βαρκελώνη και το Μαιάμι(ειδικά στη Φλόριδα όπου το Ft.Lauderdale και η Tampa έχουν δικά τους ξεχωριστά αεροδρόμια με σημαντική και μάλιστα διηπειρωτική κίνηση) που έχουν κρουαζιέρες όλο το χρόνο,αναρωτιέμαι πώς θα ήταν αν παίρναμε μέτρα και στην Ελλάδα..Ειδικά η Κρήτη,αν και δεν έχει τροπικές θερμοκρασίες(θα μου πεις έχει η Μπάρτσα πιστεύω ότι μπορεί να συντηρήσει άνετα την αγορά όλο το χρόνο(πχ Κρουαζιέρα στην Αν.Μεσόγειο με βάση το Ηράκλειο ή ακόμα και το Τυμπάκι..) και θα μπορούσε να έχει σταθερή σύνδεση ειδικά με Β.Ευρώπη και Μέση Ανατολή,αν όχι και ΗΠΑ..
Έχει κάποιος κάποια άποψη επ'αυτού;
Έχει πράγματι τόσο μεγάλη δυναμική η κρουαζιέρα και το κράτος απλά κ...βαράει ή ίσως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά;
(δεν ξερω αν είναι off topic η ερώτηση,αλλά αν ταιριάζει καλύτερα σε κάποιο άλλο θέμα του φόρουμ παρακαλώ να μεταφερθεί εκεί)
Διαβάζοντας το παρακάτω λινκ
http://www.hellenicbusiness.gr/index.ph ... 14970.html
θυμήθηκα ένα άρθρο που είχα διαβάσει κάποτε και έκανε λόγο για "απογείωση" της επιβατικής κίνησης σε αεροδρόμια όπως το ΕλΒεν,το Καζατζάκης και το Διαγόρας με την απελευθέρωση της αγοράς της κρουαζίερας και της δημιουργίας βάσεων στα αντίστοιχα λιμάνια του Πειραιά,του Ηρακλείου και της Ρόδου(ειδικά στη Ρόδο οι άνθρωποι κάνουν τεμέναδες)..
Έχοντας υπόψιν μου λιμάνια όπως η Βαρκελώνη και το Μαιάμι(ειδικά στη Φλόριδα όπου το Ft.Lauderdale και η Tampa έχουν δικά τους ξεχωριστά αεροδρόμια με σημαντική και μάλιστα διηπειρωτική κίνηση) που έχουν κρουαζιέρες όλο το χρόνο,αναρωτιέμαι πώς θα ήταν αν παίρναμε μέτρα και στην Ελλάδα..Ειδικά η Κρήτη,αν και δεν έχει τροπικές θερμοκρασίες(θα μου πεις έχει η Μπάρτσα πιστεύω ότι μπορεί να συντηρήσει άνετα την αγορά όλο το χρόνο(πχ Κρουαζιέρα στην Αν.Μεσόγειο με βάση το Ηράκλειο ή ακόμα και το Τυμπάκι..) και θα μπορούσε να έχει σταθερή σύνδεση ειδικά με Β.Ευρώπη και Μέση Ανατολή,αν όχι και ΗΠΑ..
Έχει κάποιος κάποια άποψη επ'αυτού;
Έχει πράγματι τόσο μεγάλη δυναμική η κρουαζιέρα και το κράτος απλά κ...βαράει ή ίσως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά;
(δεν ξερω αν είναι off topic η ερώτηση,αλλά αν ταιριάζει καλύτερα σε κάποιο άλλο θέμα του φόρουμ παρακαλώ να μεταφερθεί εκεί)