LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Διαβάζοντας το παρακάτω λινκ

http://www.hellenicbusiness.gr/index.ph ... 14970.html

θυμήθηκα ένα άρθρο που είχα διαβάσει κάποτε και έκανε λόγο για "απογείωση" της επιβατικής κίνησης σε αεροδρόμια όπως το ΕλΒεν,το Καζατζάκης και το Διαγόρας με την απελευθέρωση της αγοράς της κρουαζίερας και της δημιουργίας βάσεων στα αντίστοιχα λιμάνια του Πειραιά,του Ηρακλείου και της Ρόδου(ειδικά στη Ρόδο οι άνθρωποι κάνουν τεμέναδες)..
Έχοντας υπόψιν μου λιμάνια όπως η Βαρκελώνη και το Μαιάμι(ειδικά στη Φλόριδα όπου το Ft.Lauderdale και η Tampa έχουν δικά τους ξεχωριστά αεροδρόμια με σημαντική και μάλιστα διηπειρωτική κίνηση) που έχουν κρουαζιέρες όλο το χρόνο,αναρωτιέμαι πώς θα ήταν αν παίρναμε μέτρα και στην Ελλάδα..Ειδικά η Κρήτη,αν και δεν έχει τροπικές θερμοκρασίες(θα μου πεις έχει η Μπάρτσα;) πιστεύω ότι μπορεί να συντηρήσει άνετα την αγορά όλο το χρόνο(πχ Κρουαζιέρα στην Αν.Μεσόγειο με βάση το Ηράκλειο ή ακόμα και το Τυμπάκι..) και θα μπορούσε να έχει σταθερή σύνδεση ειδικά με Β.Ευρώπη και Μέση Ανατολή,αν όχι και ΗΠΑ..
Έχει κάποιος κάποια άποψη επ'αυτού;
Έχει πράγματι τόσο μεγάλη δυναμική η κρουαζιέρα και το κράτος απλά κ...βαράει ή ίσως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά;

(δεν ξερω αν είναι off topic η ερώτηση,αλλά αν ταιριάζει καλύτερα σε κάποιο άλλο θέμα του φόρουμ παρακαλώ να μεταφερθεί εκεί)
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Μια ακόμα λίστα θα βρίσκεται εδώ και θα περιλαμβάνει τα αεροπλάνα που είναι παρκαρισμένα στον τροχόδρομο Bravo:
:arrow: http://athensairport.blogspot.com/2009/ ... thens.html (+ πανοραμική ΦΩΤΟ)

Μέχρι σήμερα η κατάσταση έχει ως εξής:
B752 N410JR Sky wings
B747SRF SX-DCB Elite Airlines
MD83 SE-RDI Viking
B737 SX-BKI Untitled (Olympic Airlines)
B737 E3-NAZ Untitled (ex Olympic Airlines SX-BKN)
B737 SX-BGR Untitled (Aegean Airlines)
B737 SX-BGH Untitled (Aegean Airlines)
F50 PH-KVF Untitled (Hellas Aviation)
F50 SX-BRV Untitled (Hellas Aviation)
ATR42 SX-BPA Untitled (Pantheon Airways)
F50 5B-DCB Untitled (Hellas Aviation)
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Αυτό το ATR42 της Πάνθεον τι είναι; Πώς βρέθηκε στην κατοχή της Πάνθεον; Θα το κρατήσει η νΟΑ;
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Το είχε πάρει όταν ιδρύθηκε για να πάρει την άδεια λειτουργίας απ' όσο ξέρω. Το θέμα ειναι τι θα γίνει τώρα!
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Με τις ψήφους των αεροπορικών εταιρειών από όλο τον κόσμο, το αεροδρόμιο της Αθήνας ανακυρήχθηκε το καλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης, από την μεγαλύτερη παγκόσμια συνάντηση αεροδρομίων και αεροπορικών εταιρειών ROUTES 2009 που έγινε στο Πεκίνο.

Περισσότερα εδώ: http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=16835139
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

MerNion":21c335c0 said:
Ετοιμαστείτε για σκηνές τελικού Champions League (φώτο), μόνο που αυτή τη φορά θα είναι ελληνικά αεροπλάνα παρκαρισμένα στον Bravo:

http://athensairport.blogspot.com/2009/ ... ation.html

Για να συνεχιστεί το πάρτυ που περιγράφεται παραπάνω, προσθέτω οτι σήμερα βγήκαν 2 ακόμα notam που κλείνουν και το βόρειο κομμάτι του "B" αλλά και τον "Z"..

Update 26/9/2009
Two new NOTAMS have been issued today which read as follows:
1) TWY B BTN TAXILINK A8 TO TAXILINK A13 CLOSED. 28 SEP 09:00 2009 UNTIL 30 SEP 09:00 2009. CREATED: 26 SEP 12:21 2009
2) TWY Z CLOSED. 28 SEP 09:00 2009 UNTIL 30 NOV 09:00 2009. CREATED: 26 SEP 12:21 2009
Which means that taxiway "B" will be closed on its full length and taxiway "Z" will also be closed. As suspected on the initial post (see post), the old Olympic Airlines planes will be parked on taxiways "B" and "Z" of Athens upon completing their last flight. Most of the planes will perform their last flights on Monday, September 28th 2009 since from Tuesday 29/9/2009 Olympic Air is taking over and will be using their Airbus planes. Olympic Airlines Boeing 737s are expected to be parked like they are parked now (SX-BKN, SX-BLD etc). The ATRs will be probably be parked next to the Fokker 50s in the same way. The Airbus A340s would either be parked on the northern part of "B" that is closed with the new NOTAM or on taxiway "Z" (most probable since there is more space).

http://athensairport.blogspot.com/2009/ ... thens.html

Το πιθανότερο είναι οτι θα ανανεωθούν με νέα notam καθώς αυτά λένε για μέχρι 30 Σεπτεμβρίου αλλά δεν νομίζω να έχουν ετοιμαστεί όλα τα αεροπλάνα για να φύγουν μέσα σε 2 μέρες.. Οπότε μέεεεεχρι να βρεθεί αγοραστής για τα ιδιόκτητα και μέχρι να αποφασιστεί να φύγουν τα άλλα, το πάρτυ καλά θα κρατεί.
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Ρε σεις παιδιά έχω την απορία,γιατί το δορυφορικό τερματικό δεν χρησιμοποιείται?
Αφού έχω δεί πολλά αεροπλάνα που θα μπορούσαν να συνδεθούν με 'φυσούνα' αλλά πάρα ταύτα χρησιμοποιείται το κλασικό λεωφορειάκι... Ειδικά τα αφιχθέντα...
Μάλιστα το καλοκαίρι που υποθετικά έχει πολύ κίνηση και πάλι μου φαίνετε δεν χρησιμοποιόταν όταν είχα περάσει απο εκεί..
Είμαι σίγουρος οτί το θέμα με το satelite terminal έχει ξανασυζητηθεί οπότε sorry αν ρωτάω πράγματα που έχουν ήδη απαντηθεί-συζητηθεί..
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Λοιπόν, όσο κι αν ακούγεται περίεργο, ο ΔΑΑ είναι ίσως το μόνο αεροδρόμιο στην Ελλάδα που παρανομεί συνειδητά όσον αφορά τον νέο νόμο για το κάπνισμα.
Συγκεκριμένα, από 1/9/2009 απαγορεύεται η διαφήμιση προϊόντων καπνού σε όλους τους χώρους εκτός από τα καταστήματα πώλησης καπνού. Στον χώρο λοιπόν των καπνιστών στο επίπεδο αναχωρήσεων του ΔΑΑ υπάρχουν παντού διαφημίσεις Winston, το ίδιο και στον χώρο καπνιστών στην αίθουσα παραλαβής αποσκευών τόσο εντός όσο και εκτός Σένγκεν! Τους έχω στείλει επιστολή από τις 2/9 και δεν έχουν απαντήσει! Πιστεύω ότι συνειδητά το καθυστερούν, ενώ τηλεφωνικά μου είπαν ότι έχουν λάβει την επιστολή, γιατί προφανώς από την αποκλειστική συμφωνία με τα Winston θα βγαλζουν καλά λεφτά!
Επίσης, ένα άλλο θέμα είναι ότι στο χώρο παραλαβής αποσκευών, ο χώρος καπνιστών δεν οριοθετείται (όπως στο χώρο αναχωρήσεων όπου υπάρχουν παραπετάσματα) και αυτό είναι επίσης παράνομο, είναι απλά δυο πάγκοι Winston και γύρω γύρω περιφέρονται καπνιστές! Έτσι, όσοι έχετε φτάσει στις αφίξεις του ΔΑΑ θα ξέρετε για τι πράγμα μιλάω, μόλις οποιοσδήποτε επιβάτης περάσει τις θερμικές κάμερες και μπει στον χώρο παραλαβής αποσκευών, έρχεται αντιμέτωπος με ένα πυκνό νέφος καπνού από τους καπνιστές που περιφέρονται γύρω από τους πάγκους καπνιστών σε μεγάλη απόσταση, καθώς αυτοί δεν είναι οριοθετημένοι!
Τέλος, παρόλο που ο νόμος δεν μεριμνά για ξεχωριστό εξαερισμό στους χώρους καπνιστών των αροδρομίων (ενώ π.χ. θέτει πόλυ αυστηρές προδιαγραφές διαχωρισμού για μπαρ και εστιατόρια), θεωρώ ότι ο ΔΑΑ θα έπρεπε οικειωθελώς να ξεχωρίσει τους χώρους αυτούς με τοίχο και όχι απλά παραπετάσματα του 1 μέτρου (τα οποία όπως προείπα απουσιάζουν πλήρως στο χώρο αφίξεων) γιατί αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι να μυρίζει όλος ο χώρος γύρω από τους χώρους καπνιστών σαν τεκές!

Αν συμφωνείτε με τα παραπάνω, στείλτε κι εσείς ένα email από το site του ΔΑΑ (http://www.aia.gr) μήπως και αξιωθούν να απαντήσουν! Υπάρχει και το 1142 του υπουργείου Υγείας για καταγγελίες πλέον!
Πάντως κάτι μου λέει ότι η απροθυμία τους να βελτιώσουν την κατάσταση του αεροσταθμού που μυρίζει σαν τεκές και να αφαιρέσουν τις διαφημίσεις και γενικότερα να συμμορφωθούν με τον νόμο έχει να κάνει μάλλον με τα παχυλά έσοδα που έχουν από τη συμφωνία με τα τσιγάρα Winston...
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

gmmour":18tpxoes said:
Επίσης, ένα άλλο θέμα είναι ότι στο χώρο παραλαβής αποσκευών, ο χώρος καπνιστών δεν οριοθετείται (όπως στο χώρο αναχωρήσεων όπου υπάρχουν παραπετάσματα) και αυτό είναι επίσης παράνομο, είναι απλά δυο πάγκοι Winston και γύρω γύρω περιφέρονται καπνιστές!

Κάνει μπαμ, όταν στην Ευρώπη είναι απομονωμένα δωμάτια/κλουβιά.. Ο πολιτισμός σταματάει στις διαβάσεις πεζών του ΔΑΑ, τις μόνες στην Αττική που οι οδηγοί σέβονται..

Αν δεν κάνω λάθος, τα μπαρ είναι ως ειδική περίπτωση στο νόμο, αν δεν υπάρχει εξαίρεση για τα αεροδρόμια τότε πάει στο κανόνα για καθολική απαγόρευση σε δημοσίο χώρο (;).
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

...δεν αντεχονται αυτες οι υπερβολες των αντικαπνιστων.
Να μου πειτε για καφετερια/εστιατοριο/οποιοδηποτε μερος στο οποιο περνας καποια ωρα, να συμφωνησω. Αλλα το καπνιστηριο στην παραλαβη αποσκευων οπου ΟΛΟΙ ειναι περαστικοι (αντε το πολυ κανα 10λεπτο μεχρι να ερθει η αποσκευη),ε,χαλαρωστε λιγο ολοι εσεις με τα υπερευαισθητα πλεμονια που δεν αντεχετε ουτε 30" καπνου (και μετα βγαινετε στο χωρο των αφιξεων και παιρνετε τζουρα απο ταξι/αυτοκινητα/λεοφωρεια, για να πατε στην Αθηνα με το ειδυλλιακο περιβαλλον που μυριζει λεβαντα). Χαλαρωστε...
 
Top