Λοιπόν, τα νέα από τα Extra Schengen, από όπου δεν είχα περάσει πρόσφατα: άνοιξαν δυο νέα lounges στο επίπέδο 2 (της Aegean είναι στο 3), ένα της Skyserv και ένα της Goldair.
Δε γνωρίζω πόση κίνηση από Ι.Χ. υπάρχει μπροστά στις αφίξεις/αναχωρήσεις, αλλά πλέον θα εφαρμοστεί και στην Αθήνα το μέτρο με τις μπάρες και την έξτρα χρέωση μετά το 10λεπτο.
Θα πρότεινα (χωρίς πλάκα) να εφαρμοστεί και το μέτρο με τις (φορητές και σταθερές) κάμερες ελέγχου ταχύτητας και ο συχνός έλεγχος παράνομης στάθμευσης με μικρά πρόστιμα. Οι δρόμοι στην Ελλάδα θα γίνονταν μέσα σε λίγους μήνες ασφαλέστεροι και πιο τακτοποιημένοι.
Η αύξηση της επιβατικής κίνησης σε επίπεδα που προσεγγίζουν το 2019, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα έντονη χρήση ιδιωτικού αυτοκινήτου στη μεταφορά από και
Επιτέλους!!! Οι ουρές είχαν καταντήσει εδώ και μήνες αηδία. Μιση ώρα μποτιλιάρισμα για 100 μέτρα. Τριπλοπαρκαρίσματα, δεκάδες βανάκια σταθμών στάθμευσης, vip βανάκια και λιμουζίνες αγνώστων στοιχείων, παρκαρίσματα ωρών κλπ κλπ. Είχε φτάσει στο απροχώρητο η κατάσταση. Να δω βεβαια πως θα αντιμετωπιστεί ο χαμός που θα γίνει στον εσωτερικό δρόμο των parking 1 & 2 και της εισόδου του Sofitel, όπου δεν θα μπουν μπάρες