LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μολις φύγει ο λιγδις από το satellite τότε θα γίνει κανονική χρήση του αεροσταθμού και ίσως να δούμε και πτήσεις του γλάρου να επιχειρούν από εκεί και γενικά της συμμαχίας που ανήκει .
 
Η λογική του διαχειριστή (με συμμετοχή του ελληνικού δημοσίου) είναι sweat the asset baby, που λένε στο χωριό. Ο ΑΙΑ είναι ήδη στην κατηγορία sweaty asset (σε prime time ώρες) και θα παραμείνει έτσι για πολλά χρόνια (κατά την δική εκτίμηση). Το deal με την hochtief έχει δημιουργήσει ένα σχετικά κακό προηγούμενο. Η Hochtief ήθελε να πάρει πίσω τα χρήματά της πολύ γρήγορα από την παραχώρηση κάνοντας ουσιαστικά ζημιά στο potential του αεροδρομίου. Η άποψη μου είναι ότι αντιμετώπισαν την ανάπτυξη του ΑΙΑ λίγο κοντόφθαλμα. Εστιάζοντας στο να κατασκευαστεί ένα μικρό περιφερειακό αεροδρόμιο για πολύ domestic και ευρωπαϊκές συνδέσεις. Η τοποθεσία και οι δυνατότητες ανάπτυξης connecting traffic, cargo κλπ δεν εκτιμήθηκε, λογικά γιατί έβλεπαν ότι η ΟΑ δεν είχε προοπτική και γνωρίζοντας ότι ο ελληνικός καπιταλισμός χρειάζεται κρατικές εγγυήσεις και μηδενικό ρίσκο. Τουτέστιν μάγκες με τα λεφτά των άλλων.
Post automatically merged:

Μολις φύγει ο λιγδις από το satellite τότε θα γίνει κανονική χρήση του αεροσταθμού και ίσως να δούμε και πτήσεις του γλάρου να επιχειρούν από εκεί και γενικά της συμμαχίας που ανήκει .
Μα το satellite δεν είναι μόνο για extra schengen!?
Νομίζω είναι περισσότερο πρακτικό το θέμα. Παρκάρει μπροστά στο satellite και σε πάει με λεωφορείο στις αφίξεις Schengen. Δεν μοιάζει να έχει πολύ μεγάλο κέρδος από το να παρκάρει ποιο πίσω από το satellite.
Ποιος να περπατάει τώρα... στην Φρανκφούρτη δεν μας χαλάει όμως.
Φτάνω και στο αεροδρόμιο 20 λεπτά πριν την αναχώρηση
Οπότε καταλαβαίνεις ...
 
Last edited:
Οχι είναι χωρισμενο σχεδόν στα μισα και το ανατολικό κομμάτι αποκλειστικά χρησιμοποιείτε για extra Schengen πτήσεις .Αλλα όπως και στο main terminal οι φυσούνες μπορούν να χρησιμοποιηθούν, τουλάχιστον οι 2 μεσαίες απτις 10 και για Schengen και για extra Schengen πτήσεις αφού έχει πόρτες με τζαμαρία που χωρίζει τμηματικά το χώρο πριν τις φυσούνες και ο κόσμος είτε θα μεταφερθεί σε διαβατηριακο έλεγχο η κατευθείαν στις αφίξεις . Βλέπε Α01 μέχρι Α05 .Απλά το μεγάλο πρόβλημα κατά την άποψη μου η ελλειψη και άλλου ορόφου έτσι ώστε να γίνεται καλύτερη διαχείριση αφικνουμενων επιβατών και να μην διακόπτουν την επιβιβαση από άλλη φυσούνα αναχώρησης άλλης πτήσης δημιουργωντας έτσι αρκετό χώρο για εγκατάσταση και άλλων χωρών εστίασης για τους επιβάτες που αναχωρούν Και περισσοτερο χώρο γενικά αφαιρώντας τις πόρτες .βλέπε Β13 μέχρι Β05 νμζ. .Φτιάχνοντας στην ουσια παραλληλη φυσούνα με ανοδικη κλίση η τμηματικά με σκαλιά εφόσον είναι λίγο στριμωγμενα λόγω χωροταξικού ο χωρος .βλέπε Κωνσταντινούπολη . Από το μακρινό 2017 όπου γίνανε κάποια έργα διαμόρφωσης του satellite με εγκατάσταση διαβατηριακου ελέγχου για την αυξανόμενη εξυπηρέτηση των πτήσεων
 
Last edited:
Τελευταία φορά που μπήκα στο satellite ήταν πριν από το μακρινό 2017 αλλά καταλαβαίνω τι εννοείς.
Ναι θυμάμαι το τραγικό που έκαναν επιβίβαση σε ένα Gate και έπρεπε να περιμένουν να περάσουν από τον ίδιο διάδρομο από την άφιξη στο διπλανό Gate.
 
Επειδή έπεσε το μάτι μου σε ένα άρθρο από Αγγλία… Σύντομα και στα δικά μας…
1655743797022.png
 
Εχθές ήταν η τρίτη φορά που πετάω με ανταπόκριση, η γέφυρα που σταματάει η πτήση είναι η πρώτη Β και αντί να έχουν ένα τρόπο να μας οδηγήσουν στην περιοχή transit μας κατεβάζουν κάτω και αναγκαστικά ξαναπερνάμε έλεγχο !!!
Και για να προλάβω ερωτήσεις, πήγα δεξιά στον security, έδειξα το boarding pass, αλλά ως γνωστόν οι κυλιόμενες από εκεί βγάζουν πριν τον έλεγχο των "Β" gates.
 
Από ποιο αεροδρόμιο ξεκίνησε το αεροπλάνο;
 
CDG . INTRA SCHENGEN.
Τις άλλες 2 παλιότερα από MXP και GVA.
Είναι πρόβλημα κατασκευής και όχι προέλευσης. Απλά δεν υπάρχει πρόβλεψη να είναι κάποιος στη τζαμένια πόρτα που υπάρχει μετά το τέλος της γέφυρας αποβίβασης και να την ανοίγει σε οποιον επιδεικνύει boarding pass.
Αν κατέβεις μετά τις κυλιόμενες, δεν υπάρχει επιστροφή...
 
Συγγνώμη, γιατί έχω μπερδευτεί λίγο - αν κατέβει τις κυλιόμενες, και αντί να πάει προς το smoking lounge / lost and found desk ακολουθώντας ουσιαστικά την ροή των αφικνουμένων για Αθήνα, και πάει δεξιά αντίθετα σε όλους, δεν πέφτει πάνω στις Β του ισογείου; Απο εκεί δεν μπορεί να ανέβει πάλι στις Β του ορόφου;
 
Δυστυχώς YCNZ στην Α1/Β2 (έτσι έχουν καταχωρημένη την πύλη) όταν κατέβεις τις κυλιόμενες υπάρχει διαχωριστικό από τις Β του ισογείου. Και παρότι δείχνεις boarding pass στον security πριν τις άλλες κυλιόμενες που είναι δεξιά, αυτές σε βγάζουν αμέσως πριν τον έλεγχο των Β !
Άρα πρέπει να υπάρχει security που να ελέγχει την πόρτα και να σε αφήνει να πας δεξιά στη γέφυρα αποβίβασης.
Επαναλαμβάνω μόνο για τη Α1/Β2.
 

Attachments

  • aia.png
    aia.png
    990,4 KB · Προβολές: 30
Top