LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Χαίρεται Φίλοι,

Ήθελα απλά να το αναφέρω!Λοιπόν πρίν γίνει το γνωστό σκάνδαλο με τους συμβασιούχους στην ασφάλεια του αεροδρομίου,είχα ήδη παρατηρήσει, συγκεκριμένα από το περασμένο Σεπτέμβρη μιά "συρρίκνωση" στις εξόδους!Αν θυμάστε σβήναν τις ταμπέλες των εξόδων,τις συγχωνεύανε!Για παράδειγμα Β5-Β24 είχαν ένα με 2 check points.Γινόταν πανικός!Ουρές,χαμός.Παρολίγο να χάσω και πτήση!(δεν είχε όμως να κάνει με τα πιο πρόσφατα γεγονότα).

Έγραψα μέσω των ερωτηματολόγιων (stands) που έχει η εταιρία που το διαχειρίζεται!Και πρέπει να παραδεχτώ ότι η συμπεριφορά τους ήταν υπέρ-ικανοποιητική και επαγγελματική.
Μου απάντησαν μέσα σε 15 εργάσιμες μέρες(προσωπικά) και όχι με γενικολογίες και ΘΑ,και μου στείλαν ταυτόχρονα μια συλλεκτική κονκάρδα του αεροδρομίου!
Μικρές και σχετικά ανέξοδες κινήσεις θα μου πείτε!Όμως για πολλά μπράβο αυτή η αντιμετώπιση του πελάτη!Που χαίρεται να βρίσκεται σε ένα τέτοιο περιβάλλον(πολιτισμένο και όχι έλα μωρέ τι θέλει κ αυτός ο μ****)
 
flightnumber":1yyupq2q said:
Λοιπόν πρίν γίνει το γνωστό σκάνδαλο με τους συμβασιούχους στην ασφάλεια του αεροδρομίου......................

Ποιό είναι το......."γνωστό σκάνδαλο"?????????????
 
aas59":75iwx7k0 said:
flightnumber":75iwx7k0 said:
Λοιπόν πρίν γίνει το γνωστό σκάνδαλο με τους συμβασιούχους στην ασφάλεια του αεροδρομίου......................

Ποιό είναι το......."γνωστό σκάνδαλο"?????????????

Μα φυσικά σκάνδαλο είναι,οι τραγελαφικές καταστάσεις με τους συμβασιούχους και τον εργοδότη τους.Η απόλυση γενικά τόσων παιδιών και γενικά η ομηρία τους.Σίγουρα είναι υπεύθυνο και το αεροδρόμιο(εταιρία) γιατί αυτοί επιλέγουν τους συνεργάτες τους.Αντί να βάζουν υπαλλήλους να βάζουν παραβάν ώστε να "κρύψουν" τη διαμαρτηρία,μπορουσαν να προβούν σε ποιό ουσιαστικές λύσεις.

Δεν είμαι βέβαια ούτε 100% με το μέρος των παιδιών,γιατί μερικοί ειδικά την είχαν καραψωνίσει τόσο που καταντούσε ορισμένες φορές ενοχλητικό...(ηφάκι και συμπεριφορά κακού δημοσίου υπαλλήλου)
Αυτά για την ώρα...
 
flightnumber":31ejld34 said:
Μα φυσικά σκάνδαλο είναι,οι τραγελαφικές καταστάσεις με τους συμβασιούχους και τον εργοδότη τους.Η απόλυση γενικά τόσων παιδιών και γενικά η ομηρία τους.

Δεν θέλω να αντιπαρατεθώ , αλλά όταν υπογράφει κάποιος σύμβαση συγκεκριμένου χρόνου πρέπει να γνωρίζει ότι αυτός ο χρόνος κάποτε θα έρθει στην λήξη του......

Έτσι που χρησιμοποιήται η λέξη "σκάνδαλο" κοντεύει να χέσει το νόημά της δυστυχώς.
 
aas59":11uhcnes said:
flightnumber":11uhcnes said:
Μα φυσικά σκάνδαλο είναι,οι τραγελαφικές καταστάσεις με τους συμβασιούχους και τον εργοδότη τους.Η απόλυση γενικά τόσων παιδιών και γενικά η ομηρία τους.

Δεν θέλω να αντιπαρατεθώ , αλλά όταν υπογράφει κάποιος σύμβαση συγκεκριμένου χρόνου πρέπει να γνωρίζει ότι αυτός ο χρόνος κάποτε θα έρθει στην λήξη του......

Έτσι που χρησιμοποιήται η λέξη "σκάνδαλο" κοντεύει να χέσει το νόημά της δυστυχώς.

Έχεις εν μέρει δίκιο φίλε!
Τα σκάνδαλα δυστυχώς όμως είναι 2.
1)Οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι ζήτησαν το αυτονόητο για πολλούς από μας!Ασφάλεια Υγείας και ένσημα!Και ώς απάντηση φάγαν απόλυση!(ακόμα και άτομα που δεν είχε λήξει η σύμβασή τους).Αν αυτό ΔΕ λέγεται σκάνδαλο?
Ο εργοδότης ήταν για φυλάκα!αδερφέ!(τί συνδικαλισμός και μ****)
2)Δε γνωρίζω αν βρέθηκες στο αεροδρόμιο εκείνες τις μερες!Αλλά επικρατουσε ένας πανικός και η εταιρία που διαχειρίζεται τον ΑΙΑ έβαζε μπράβους υπαλλήλους να βάζουν παραβάν,όταν οι "πρώην" υπάλληλοι της κάναν πορείες!Με αποτέλεσμα να δυναμιτίζεται περισσότερο το κλίμα!
Ταλαιπορεία και τριτοκοσμικές καταστάσεις για τους τουρίστες και μή από το "Νο 1" αεροδρόμιο στην ευρώπη!

Κάντο και δικό σου!Θές να διαμαρτυρηθείς για κάτι (έχοντας δίκιο ή ακόμη και άδικο) και η εταιρία που εργαζόσουν σαν απάντηση σου βάζει στη μούρι σου ένα ωραίο μπλέ παραβάν και δυναμώνει και τη μουσική να "ακούγεσαι" όσο γίνεται λιγότερο! Δέ θα τά 'περνες στο κρανίο?

Τέλος θέλω να σου υπογραμμίσω ότι δεν είμαι απόλυτα με τους συγκεκριμένους εργαζόμενους!(για άλλους πολλούς λόγους που ανέφερα σε προηγούμενο ποστ).Και σε καμμία περίπτωση δε θέλω ούτε και γώ να αντιπαρατεθώ μαζί σου!

Φιλικά Κώστας
 
flightnumber":1a7srf7x said:
Έχεις εν μέρει δίκιο φίλε!
Τα σκάνδαλα δυστυχώς όμως είναι 2.
1)Οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι ζήτησαν το αυτονόητο για πολλούς από μας!Ασφάλεια Υγείας και ένσημα!Και ώς απάντηση φάγαν απόλυση!(ακόμα και άτομα που δεν είχε λήξει η σύμβασή τους).Αν αυτό ΔΕ λέγεται σκάνδαλο?
Ο εργοδότης ήταν για φυλάκα!αδερφέ!(τί συνδικαλισμός και μ****)
2)Δε γνωρίζω αν βρέθηκες στο αεροδρόμιο εκείνες τις μερες!Αλλά επικρατουσε ένας πανικός και η εταιρία που διαχειρίζεται τον ΑΙΑ έβαζε μπράβους υπαλλήλους να βάζουν παραβάν,όταν οι "πρώην" υπάλληλοι της κάναν πορείες!Με αποτέλεσμα να δυναμιτίζεται περισσότερο το κλίμα!
Ταλαιπορεία και τριτοκοσμικές καταστάσεις για τους τουρίστες και μή από το "Νο 1" αεροδρόμιο στην ευρώπη!

Κάντο και δικό σου!Θές να διαμαρτυρηθείς για κάτι (έχοντας δίκιο ή ακόμη και άδικο) και η εταιρία που εργαζόσουν σαν απάντηση σου βάζει στη μούρι σου ένα ωραίο μπλέ παραβάν και δυναμώνει και τη μουσική να "ακούγεσαι" όσο γίνεται λιγότερο! Δέ θα τά 'περνες στο κρανίο?

Τέλος θέλω να σου υπογραμμίσω ότι δεν είμαι απόλυτα με τους συγκεκριμένους εργαζόμενους!(για άλλους πολλούς λόγους που ανέφερα σε προηγούμενο ποστ).Και σε καμμία περίπτωση δε θέλω ούτε και γώ να αντιπαρατεθώ μαζί σου!

Φιλικά Κώστας

Αγαπητέ Κώστα ,

Άλλο πράγμα το "σκάνδαλο" και άλλο πράγμα η "αδικία".

Αυτά που περιγράφεις μπορεί να θεωρηθούν αδικία αλλά όχι σκάνδαλο.

Όσον αφορά το 1.

Τι θα πεί "ζήτησαν το αυτονόητο για πολλούς από μας!Ασφάλεια Υγείας και ένσημα!Και ώς απάντηση φάγαν απόλυση!" ???
ΕΠ΄ΟΥΔΕΝΙ μπορώ να δεχθώ ότι δούλευαν ανασφάλιστοι (και μάλιστα σε ένα τομέα που την γενική εποπτεία έχει η ΥΠΑ......) , επειδή έτυχε να ακούσω προσεκτικά τους συνδικαλιστές τους αυτό που ζητούσαν ήταν ΜΟΝΙΜΟΠΟΊΗΣΗ....
Αν παρά ταύτα ισχύει αυτό που λές απορώ γιατί δεν έγινε καταγγελία στον επόπτη εργασίας και στο ΙΚΑ.......

Όσον αφορά το 2.

Κάποια μέρα πέρασα διερχόμενος.
Σε αυτό το σημείο διαφωνούμε όμως .
Προσωπικά θεορώ απαράδεκτη την συμπεριφορά των απεργών που με ντουντουκες αναστάτωναν όλο το αεροδρόμιο.
Ελέυθερες λοιπόν οι διαμαρτυρίες αλλά κατά την άποψή μου θα έπρεπε να γίνονται στα γραφεία της εταιρείας που τους προσέλαβε (ας μήν ξεχνάμε ότι είναι ΙΔΙΩΤΙΚΗ) και όχι στο αεροδρόμιο προσδίδοντας μία άσχημη εικόνα σε όλους τους ξένους ταξιδιώτες.

Στο τέλος τέλος η εταιρεία αυτή έχει μερικές χιλιάδες εργαζομένους σε όλη την Ελλάδα και μπορεί να κάνει απολύσεις σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία μέχρι 2% τον μήνα.

Φιλικά
Αντώνης
 
Φίλε Αντώνη,

Δέ μου αρέσει να "το παίζω" ειδήμονας.Αλλά κάπου με στεναχωρεί η αφέλεια με την οποία μερικοί φίλοι βλέπετε τα πράγματα!
Το 1ο ισχύει,μιλάμε για μεγάλη ιδιωτική εταιρία.Θα βγείς μήπως Εσύ να τους καταγγείλεις?Τότε κάνε και μια καταγγελεία για τον Κόκκαλη και την Ίντρακομ που ενώ οι υπάλληλοι της υπογράφουν συμβάσεις ότι κερδίζουν 1200Ε καθαρά, και στην πραγματικότητα παίρνουν μόνο 700-800Ε.

Στο 2ο μόνος σου είπες ότι δικαιούται να απολύσει μέχρι το 2%.Τα 300-350 άτομα που απολύθηκαν σε ποιό ποσοστό αντιστοιχούν?(Και οι άσχετοι-ανεκπαίδευτοι που σε 1 νύχτα προσλήφθηκαν!!!)Τώρα βέβαια θα έχουν μάθει και αυτοί τη δουλειά(περάσαν κάποιοι μήνες).

Στην Ελλάδα δυστυχώς δεν υπάρχει κανένας έλεγχος άμα είσαι Μεγάλος :arrow: Όμιλος-εταιρία.
Άν είσαι όμως μικρός,το κράτος είναι από πάνω σου(με τις χατζάρες,όλα λειτουργούν τέλεια).100Ευρώ να χρωστάς θα σου πάρουν το σπίτι και την αξιοπρέπεια μαζί.

Αν θές συνεχίζουμε με πμ γιατί μπορεί κάποιοι φίλοι να κουράζονται από το οφ τόπικ μας!

Σί γιου,
Κώστας
 
"Σημαντικά αυξημένο" το πρόγραμμα των καλοκαιρινών πτήσεων

Τις νέες πτήσεις και εταιρείες για το καλοκαίρι στο αεροδρόμιο της Αθήνας ανακεφαλαιώνει άρθρο της Καθημερινής. Eνδιαφέρον έχουν και τα στατιστικά στοιχεία για τις πόλεις με τις περισσότερες πτήσεις. Αποσπάσματα:

"...την καλοκαιρινή περίοδο, δηλαδή την περίοδο 25.03. έως 07-27.10.07 οι τακτικές πτήσεις εξωτερικού θα παρουσιάσουν αύξηση της τάξης του 11% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2006.

...66 αεροπορικές εταιρείες θα εκτελούν 1.045 τακτικές πτήσεις την εβδομάδα προς 82 διεθνείς προορισμούς (88 αεροδρόμια), σε 50 χώρες. Σημαντική αύξηση της τάξης του 6% παρουσιάζεται και στις τακτικές πτήσεις εσωτερικού, οι οποίες θα ανέλθουν σε 903 σε εβδομαδιαία βάση.

...δέκα νέες εταιρείες. Πρόκειται για τις: Carpatair, Continental Airlines, Ilyich-Avia, KrasAir, US Airways, καθώς και οι εταιρείες χαμηλού κόστους Aer Lingus, Air Baltic και KDavia, ενώ επαναδραστηριοποιούνται στην Ελλάδα η Finnair και η Saudi Arabian Airlines.

...εννέα νέοι προορισμοί: η Φιλαδέλφεια στις ΗΠΑ, η Ρίγα στη Λετονία, το Λβοβ και η Μαριούπολη στην Ουκρανία, το Καλίνινγκραντ στη Ρωσία, η Τιμισοάρα στη Ρουμανία, η Τζέντα και το Ριάντ στη Σαουδική Αραβία και το Γκέτενμποργκ στη Σουηδία.

Για τη θερινή περίοδο 2007, οι διεθνείς προορισμοί που εξυπηρετούνται με τις περισσότερες πτήσεις από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», είναι η Λάρνακα με 89 και το Παρίσι με 70 προγραμματισμένες πτήσεις την εβδομάδα. Ακολουθούν το Λονδίνο, η Ρώμη, η Φρανκφούρτη και το Μόναχο, με 67, 64, 49, και 46 πτήσεις την εβδομάδα αντίστοιχα."
 
Τουλάχιστον τα οικονομικά του αεροδρομίου έχουν σταθερά ανοδική πορεία (+66.9% σε σχέση με το 2005).

download.php
 
Top