LGAT Athens Hellinikon (closed)

πρέπει σιγά-σιγά να εξετάσετε εσείς οι ιθύνοντες τού «Ελ.Βενιζέλος» τη δυνατότητα ίδρυσης αεροπορικού μουσείου στα Σπάτα όπου σίγουρα θα περνάει ο λόγος σας, με πυρήνα το 737 που τόσο γενναιόδωρα σάς χάρισε η ΟΑ. Αν δεν το κάνετε, θα έρθει κάποτε ο καιρός να κατηγορηθείτε και εσείς γι αυτό που εμείς δεν καταφέραμε στο Ελληνικό, ενώ είχατε τη δυνατότητα κι ας πέρασαν αεροπλάνα από τα χέρια σας.
Δεν έχω καταλάβει σε ποιους απευθύνεσαι σε δεύτερο πληθυντικό στο φόρουμ!!! Έχουμε εδώ ιθύνοντες του ΑΙΑ που "περνάει ο λόγος τους";
Αφήνω ασχολίαστο το "αεροπορικό μουσείο με πυρήνα ένα 737-200"
 
εγώ θα χορέψω με στολή μπαλαρίνας πάνω στο stabilizer του 747 τη νύχτα του θερινού ηλιοστασίου σνιφάροντας κηροζίνη και με τα δύο ρουθούνια ψάλλοντας μυσταγωγικά..
Κοίτα, κανείς δεν είναι τέλειος. Nobody is perfect. Ελπίζω να χωράς στη στολή μπαλαρίνας.
 
Το ΦΕΚ το διάβασες;
 
  • Like
Reactions: cd
Αφήνω ασχολίαστο το "αεροπορικό μουσείο με πυρήνα ένα 737-200"
Αγαπητέ GP, δεν το περίμενα αυτό το σχόλιο από εσένα. Έχεις ακούσει την παροιμία «σε κάποιον χάριζαν ένα γάιδαρο και εκείνος τον κοίταζε στα δόντια;» Αυτό ισχύει για τους ιθύνοντες τού LGAV. Μην ξεχνάς εκείνα τα ATR τής Ολυμπιακής που άφησαν να τους ξεφύγουν μέσα απ´ τα χέρια το 2014 και πήγαν συσκευασμένα στη Γερμανία οδικώς και κατέληξαν σε μία μάντρα. Θα αγόραζαν κανα δυό από αυτά για καραμέλες. Δεν θα έβλαπτε να τα στήσουν δίπλα στο 737-200. Αμ, στη Θεσσαλονίκη, όπου έχουν τρία αεροπλάνα; Κανένα ενδιαφέρον κι από εκεί. Κατηγορούμε εκείνους που προσπάθησαν γιατί δεν προσπάθησαν πολύ. Οι άλλοι δεν έχουν δώσει δικαίωμα.

ΥΓ. Περιμένω εκείνες τις πανοραμικές φωτογραφίες από τον Πύργο τού LGAT που είπες ότι θα βγάλεις στην επόμενή σου εξόρμηση για εκείνο το κολάζ που φτιάχνω, έχει μείνει ημιτελές...
 
Last edited:
Εν μέρει έχεις δίκιο αλλά...
Σαφώς θα θέλαμε ένα μουσείο πολιτικής αεροπορίας στην Ελλάδα. Απ' όσον γνωρίζω όμως από τα μουσεία του εξωτερικού (χωρίς να είμαι απόλυτος γι αυτό) πρέπει να μπλεχτεί ιδιώτης όταν δεν υπάρχουν αεροπλάνα στην ιδιοκτησία κάποιου.
Δηλαδή πχ η Πολεμική Αεροπορία έφτιαξε ένα Μουσείο, που θεωρώ εξαιρετικό και αντίστοιχο των μουσείων του εξωτερικού, γιατί είχε αεροσκάφη δικά της και χώρο δικό της. Αυτό ήταν σαφώς πιο εύκολο.
Όταν ένας οργανισμός δεν έχει αεροσκάφη δικά του (και δεν μιλάω για ενα αεροσκάφος μόνο) πρέπει να δαπανήσει χρήμα για αγορά, φτιάξιμο και συντήρηση αεροσκαφών. Απ' όσον γνωρίζω δεν υπάρχει διεθνές αεροδρόμιο παγκοσμίως που να έχει και αεροπορικό μουσείο (τουλάχιστον δεν μου έρχεται κανένα στη μνήμη) απλά γιατί είναι ένας οργανισμός που δεν τον ενδιαφέρει να επενδύσει σε κάτι τέτοιο όταν έχει χιλιάδες άλλες σημαντικότατες λειτουργείες να φέρει εις πέρας.
Στην περίπτωση αυτή δε νομίζω ότι κάποιος μπορεί να κατηγορήσει ένα διεθνές αεροδρόμιο γιατί δεν κάνει μουσείο ούτε να του προσάψει κάτι. Δες πρόσφατα παραδείγματα τα δύο 707-400 στη Γερμανία (μια χώρα προηγμένη σε θέματα αεροπορικών μουσείων) όπου τα αντίστοιχα αεροδρόμια σε Μόναχο και Βερολίνο προχώρησαν στο κόψιμο τους.
Κατηγορούμε όμως το ΠΟΛΚΕΟΑ που ενώ δεν έχει καμια άλλη δραστηριότητα σαν οργανισμός (εκτός από τις εκδρομές των μελών του!!!) και έχει και αεροσκάφη στην ιδιοκτησία του, διατυμπανίζει τη δημιουργία μουσείου με ξένα κόλλυβα και χωρίς να κάνει ούτε τα στοιχειώδη (σε όλα τα επίπεδα: συντήρησης, εύρεση χρηματοδότη, νομικά κλπ). Ε ναι, εκεί σαφώς και κατηγορούμε όχι γιατί δεν προσπαθεί πολύ αλλά γιατί δεν προσπαθεί καθόλου και πουλάει φούμαρα τόσα χρόνια. Η μόνη πραγματική δραστηριότητα του ΠΟΛΚΕΟΑ ήταν και είναι να δημιουργήσει ένα μουσείο με τα χιλιάδες αντικείμενα που έχει. Εδώ και 20 χρόνια δεν ακούσαμε τίποτα αντικειμενικό προς αυτή την κατεύθυνση παρά μόνο υποσχέσεις όταν τα αποκτήματα του σαπίζουν μέρα με τη μέρα και χρόνο με το χρόνο.
Μην συγκρίνουμε λοιπόν ένα διεθνές αεροδρόμιο με έναν Σύλλογο της πρώην ΟΑ.
 
Και ας μην ξεχνάμε ότι η γη γύρω από ένα διεθνές αεροδρόμιο είναι πολύ ακριβή και τα αεροσκάφη πιάνουν χώρο. Το κάνεις πάρκινγκ αν είσαι εταιρεία.
 
Αν το ΠΟΛΚΕΟΑ είχε λεφτά να αγοράσει τα Boeing, τότε έχει και λεφτά να νοικιάσει έναν χώρο (από τη "L" :mrgreen: ) και να στεγάσει εκεί τα 20.000 αντικείμενα, τα προσκέφαλα με την Ακρόπολη και τα σώβρακα του Ωνάση. Ωστόσο ζητάει τη δημιουργία μουσείου σε ξένο οικόπεδο με ξένα λεφτά, μόνο και μόνο για να περνάνε εκεί την ώρα τους οι συνταξιούχοι της ΟΑ παίζοντας το μπεγλέρι τους ενώ τα παιδιά τους θα είναι διορισμένοι υπάλληλοι. Και πολύ ασχολούμαστε μαζί του.

Δυστυχώς, η Ελλάδα δεν έχει αεροπορική παράδοση (τα αγορασμένα από άλλους αεροσκάφη που πήγαιναν πέρα-δώθε στις ηπείρους δεν συνιστούν παράδοση) και μοιραία απουσιάζει από τους πολίτες της η σχετική κουλτούρα που θα δημιουργούσε πίεση για τη δημιουργία κάποιου μουσείου.

Το Ελληνικό σωστά αξιοποιείται, σωστά "πωλείται" και σωστά κάποια κομμάτια του χαρακτηρίζονται διατηρητέα ή όχι. Η διαδικασία ήταν και είναι από την αρχή εξαντλητική, όλα έχουν συζητηθεί από το ΚΑΣ μέχρι το ΣτΕ, όσοι είχαν λόγο ακούστηκαν, κάποια επιχειρήματα έγιναν δεκτά και κάποια όχι, δεν μπορούν να είναι όλοι ευχαριστημένοι, αλίμονο.

Για μας τους "αεροβλαβείς" όλα αυτά σημαίνουν κάτι παραπάνω από real estate, ανάπτυξη κ.λπ, αλλά είμαστε μειονότητα. Μια "παλαβή" μειονότητα που πιέζει όσο μπορεί, αλλά έχει ταυτόχρονα τη συναίσθηση ότι ο χρόνος περνάει, η κοινωνία προχωρά, οι εξελίξεις δεν σε περιμένουν, και ότι όταν ένα αεροδρόμιο κλείνει η ορθή διαδικασία είναι να αποδίδεται ο χώρος πίσω στην κοινωνία.

Πολλοί θα πουν ότι η Τέρνα και ο Λάτσης δεν είναι ακριβώς "η κοινωνία" και συμφωνώ απολύτως. Αλλά αυτό είναι το οικονομικό μας σύστημα. Στο ακριβότερο παραθαλάσσιο οικόπεδο της Ευρώπης, λόγο θα έχουν ο Λάτσης και οι όμοιοί του. Αν είχαν λόγο οι μικρομεσαίοι εργολάβοι το LGAT θα είχε γεμίσει τώρα μεζονέτες και οικοδομές με σιδερένιες "αναμονές" κολώνας στις ταράτσες.
 
Δεν αντιλέγω ότι ο ΠΟΛΚΕΟΑ έχει κάνει πολλά λάθη, αλλά τα αεροσκάφη τα αγόρασε την εποχή εκείνη με τις έκτακτες εισφορές 10.000 μελών, τα οποία βεβαίως δεν έχει τώρα. Η αγορά των αεροσκαφών ήταν μια υπέρβαση την εποχή εκείνη, αλλά ήταν σίγουρο ότι με την ΟΑ κλειστή δεν θα μπορούσε να αντιμετωπίσει ούτε στοιχειώδη έξοδα συντήρησης των εκθεμάτων.
Δεν είναι περίεργη η κατάληξή τους σε ερείπια. Σίγουρα προκαλεί δυσάρεστα συναισθήματα για όλους μας αλλά εφόσον η υπόθεση δεν διευθετήθηκε με την ΟΑ ανοιχτή (και σαφώς εννοώ την ίδρυση & οργάνωση του περιβόητου μουσείου) το μέλλον των εκθεμάτων παραμένει δυσοίωνο.
 
Αν το ΠΟΛΚΕΟΑ είχε λεφτά να αγοράσει τα Boeing, τότε έχει και λεφτά να νοικιάσει έναν χώρο (από τη "L" :mrgreen: ) και να στεγάσει εκεί τα 20.000 αντικείμενα, τα προσκέφαλα με την Ακρόπολη και τα σώβρακα του Ωνάση. Ωστόσο ζητάει τη δημιουργία μουσείου σε ξένο οικόπεδο με ξένα λεφτά, μόνο και μόνο για να περνάνε εκεί την ώρα τους οι συνταξιούχοι της ΟΑ παίζοντας το μπεγλέρι τους ενώ τα παιδιά τους θα είναι διορισμένοι υπάλληλοι. Και πολύ ασχολούμαστε μαζί του.
Μην ξεχνάμε και τις επιδοτήσεις που θα διεκδικούν μετά την δημιουργία του μουσείου. Από τις ωραιότερες μπίζνες στην Ελλάδα.
 
Θα είμαστε πολύ τυχεροί αν τελικά γίνει. Όμως το «θα διεκδικούν» είναι μεγάλη κουβέντα. Χάρη θα μάς κάνουν αν προχωρήσει κι αυτή ανέλπιστη πιά. Άλλωστε η εμφανής εγκατάλειψη και η απουσία πραγματικού ενδιαφέροντος είχαν το αντίθετο αποτέλεσμα. Και δεν «φταίει» το ΠΟΛΚΕΟΑ για αυτό. Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε, κανείς δεν μάς υποστήριξε, όσο για την ΥΠΑ -τη μεγάλη μας φίλη- μάς έκανε και πόλεμο. Θέλετε να τα επαναλάβουμε;
 
Last edited:
Top