satcorfu
Business-Class-Member
Re: Aπεργία στην ΥΠΑ
Επι εποχής "Ελληνικού" υπήρχε αρκετά μεγάλη κίνηση charter εταιρειών, φτάνοντας στο σημείο να φτιαχτεί και terminal ειδικά για αυτά δίπλα απο τον ανατολικό( αρκετά πρόχειρο βέβαια). Θυμάμαι απο παλιά την Danair, Britannia, Hapag LLoyd, Condor κλπ που έφερναν χιλιάδες κόσμο... προφανώς κάπου τους πήγαιναν, υπήρχαν 15ημερα πακέτα, που περιλάμβαναν εκδρομές Δελφούς, Ολυμπία, Επίδαυρο κλπ κλπ. Ακόμα και Γάλλοι που πήγαιναν στο Club Med της Εύβοιας !
Την επόμενη ημέρα της μεταφοράς σταμάτησαν άμεσα... μην ξεχνάμε και την μεγάλη διαφορά στην τιμή του καυσίμου και των τελών- χωρίς να γνωρίζω επακριβώς τιμές στα καύσιμα, ξέρω όμως οτι είναι μια παράμετρος που συνετέλεσε στη διακοπή τέτοιων δρομολογίων. Αυτός είναι και ο φόβος για τα περιφερειακά, που ουσιαστικά "ζούν" απο τα charter.
Όσον αφορά τα εμπορικά κέντρα η μομφή μου είναι στο σημείο όπου έγιναν αναγκαστικές απαλλοτριώσεις, δεσμεύσεις γής για να γίνει το αεροδρόμιο, αντ' α αυτού πολλοί είδαν στη θέση του κτήματός τους να ξεφυτρώνουν αυτά τα εμπορικά κέντρα .νομίζω οτι η απαλλοτρίωση με τα εμπορικά κέντρα δεν πάει... έτσι δεν είναι ? ούτε συναφές ως προς το αεροδρόμιο είναι.. δηλαδή αν η εταιρεία AIA δημοσιοποιεί κέρδη και μέσα σε αυτά υπολογίζονται και τα νοίκια απο τις εκμεταλλεύσεις αυτές, νομίζω ότι αυτό είναι εντελώς απαράδεκτο.. τα πήρε το κράτος αναγκαστικά και τα έδωσε σε ιδιώτη για να παίρνει νοίκια !! απο τις εκμεταλλεύσεις, μόνο το ξενοδοχείο θα μπορούσε να πεί κανείς οτι τέλος πάντων είναι συναφές.
Αν αυτό το είχε κάνει το Schiphol τη δεκαετία του 50-60 τώρα δεν θα μπορούσε να επεκταθεί πλέον και δεν θα ήταν σήμερα ένα απο τα μεγαλύτερα αεροδρόμια του κόσμου.
Επι εποχής "Ελληνικού" υπήρχε αρκετά μεγάλη κίνηση charter εταιρειών, φτάνοντας στο σημείο να φτιαχτεί και terminal ειδικά για αυτά δίπλα απο τον ανατολικό( αρκετά πρόχειρο βέβαια). Θυμάμαι απο παλιά την Danair, Britannia, Hapag LLoyd, Condor κλπ που έφερναν χιλιάδες κόσμο... προφανώς κάπου τους πήγαιναν, υπήρχαν 15ημερα πακέτα, που περιλάμβαναν εκδρομές Δελφούς, Ολυμπία, Επίδαυρο κλπ κλπ. Ακόμα και Γάλλοι που πήγαιναν στο Club Med της Εύβοιας !
Την επόμενη ημέρα της μεταφοράς σταμάτησαν άμεσα... μην ξεχνάμε και την μεγάλη διαφορά στην τιμή του καυσίμου και των τελών- χωρίς να γνωρίζω επακριβώς τιμές στα καύσιμα, ξέρω όμως οτι είναι μια παράμετρος που συνετέλεσε στη διακοπή τέτοιων δρομολογίων. Αυτός είναι και ο φόβος για τα περιφερειακά, που ουσιαστικά "ζούν" απο τα charter.
Όσον αφορά τα εμπορικά κέντρα η μομφή μου είναι στο σημείο όπου έγιναν αναγκαστικές απαλλοτριώσεις, δεσμεύσεις γής για να γίνει το αεροδρόμιο, αντ' α αυτού πολλοί είδαν στη θέση του κτήματός τους να ξεφυτρώνουν αυτά τα εμπορικά κέντρα .νομίζω οτι η απαλλοτρίωση με τα εμπορικά κέντρα δεν πάει... έτσι δεν είναι ? ούτε συναφές ως προς το αεροδρόμιο είναι.. δηλαδή αν η εταιρεία AIA δημοσιοποιεί κέρδη και μέσα σε αυτά υπολογίζονται και τα νοίκια απο τις εκμεταλλεύσεις αυτές, νομίζω ότι αυτό είναι εντελώς απαράδεκτο.. τα πήρε το κράτος αναγκαστικά και τα έδωσε σε ιδιώτη για να παίρνει νοίκια !! απο τις εκμεταλλεύσεις, μόνο το ξενοδοχείο θα μπορούσε να πεί κανείς οτι τέλος πάντων είναι συναφές.
Αν αυτό το είχε κάνει το Schiphol τη δεκαετία του 50-60 τώρα δεν θα μπορούσε να επεκταθεί πλέον και δεν θα ήταν σήμερα ένα απο τα μεγαλύτερα αεροδρόμια του κόσμου.