Re: Επαναπρόσληψη προσωπικου????
Petros_Olympic":2sq7d4pz said:
...
Απ'οτι εχω μαθει στην Α3 τα πραγματα δεν ειναι και τοσο καλα στην καμπινα.Επικρατει πολλη ρουφιανια και ο ενας καρφωνει τον αλλον για να επιβιωσει.Μαλιστα ξερω ενα περιστατικο το οποιο μια καινουργια κοπελα πριν 3 χρονια (το τονιζω) ειχε αφοπλισει την εξοδο της στν 2R του 737 και η αλλη κοπελα της το ξαναβαλε και εγινε χαμος.Αυτο εχει γινει και δεν ειναι φημη.
Οσο για τα λεφτα ειναι οντος χαλια.520ε μονο??? Για εμενα επρεπε να ντρεπονται οι μεγαλοι για τις κοπελες που πανε και κανουνε τις πτησεις και βγαινουνε πεθαμενες.Ειληκρηνα μπορει στην ΟΑ που ειμαι εγω να επικρατει ενα χαος αλλα παιδεια δεν υπαρχει τετοιο κλιμα.
Προς την φιλη MARGO να προσεχεις εκει - τα ματια 24 και μην ανοιγεσαι σε κανεναν!!!!
Θα πρότεινα να είσαι πιο επαγγελματίας φίλε Πέτρο γιατί μη μου πεις ότι τέτοια λόγια είναι επαγγελματικά... Πιστεύεις ότι είναι σωστό να κρίνεις τον ανταγωνιστή σου? Το κάνεις κατ' επανάληψη εδώ και καιρό...
Για παράδειγμα είναι σωστό να αρχίσω να λέω : ...
Και εγώ ξέρω έναν αεροσυνοδό στην Ολυμπιακή που τον έχουνε του κλώτσου και του μπάτσου. Όχι μόνο στη δουλειά του αλλά γνωστοί του, φίλοι του κλπ. Θα γίνει πιλότος -λέει- κάποια στιγμή, ευτυχώς για όλους μας θα φύγει προς Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα μεριά (στη σχολή της ETIHAD) ώστε να το σπουδάσει και θα κάτσει κάποια χρόνια εκεί κάτω οπότε την γλιτώσαμε... (Ελπίζω δηλαδή γιατί είναι και λίγο κυκλοθυμικός, αύριο μπορεί να το ξεχάσει και να δηλώσει συμμετοχή σε σεμινάρια κηπουρικής. Αν και σε αυτά οι πιθανότητες επιτυχίας είναι μηδαμινές, πόσο μάλλον για πιλότος, anyway)
Μια ιδιωτική εταιρία πάντως δεν μπορεί να έχει τέτοια "μόγγολα" όπως αυτόν που σου λέω στην καμπίνα (κάτι που εύκολα μπορεί να γίνει στην Ολυμπιακή αρκεί να έχεις μια καλή "μπαλαντέζα" - το βύσμα δεν είναι πια αρκετό.) Το χάλι δηλαδή της Ολυμπιακής στην καμπίνα δύσκολα συναντάται πλέον, και όσο περνάνε και τα χρόνια και οι προσλήψεις είναι λίγες έως μηδενικές οι "
ηγουμένες" της καμπίνας πληθαίνουν στην ΟΑ. Σε λίγο θα νομίζεις ότι το dispatch είναι οίκος ευγηρίας.
Στις ιδιωτικές εταιρίες βλέπεις υπάρχει ακόμα ανταγωνισμός, ακόμα και μεταξύ των υπαλλήλων. Συνήθως αυτό βγαίνει και προς τον καταναλωτή (τον επιβάτη) γιατί πχ στην Ολυμπιακή αν κάποιος "ξυνεται" από το πλήρωμα δεν τρέχει και τίποτα, ποιος θα κάτσει να ασχοληθεί με τον "βύσμα"? , στην Α3 θα το σκεφτεί παραπάνω πριν ξυθεί γιατί μπορεί να τον "δώσει" κάποιος στεγνά.
Το να λες σε κάποιον να μην πάει στην Αιγαίου γιατί όταν ξύνεται μπορεί κάποιος να του δημιουργήσει πρόβλημα, για μένα αποτελεί χείριστο παράδειγμα νεοέλληνα και πραγματικά εμφανές αίτιο για την παρακμή στην οποία έχει περιέλθει ο εθνικός μας αερομεταφορέας.
Γι αυτό Παρτ..., εεε Πετρο μην κρίνεις για να μην κριθείς...
Ένας γνωστός σου που έγινε μέλος του airliners.gr μόνο για σένα!