Λάθος posts ...

Re: THY news

Θέμα είναι THY news και όχι (πάλι) συγκρίσεις με τους γείτονες. :wall:
 
Re: THY news

NFEEFE":1tert1ts said:
Απο εκει που ειναι 2 ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ εταιριες(Αρα ΝΟΤΙΑΣ ΕΥΡΩΠΗΣ) και ΧΩΡΙΣ θανατηφορα ατυχηματα.


Περίεργο, γιατί νόμιζα ότι οι ΟΑ είχαν θανατηφόρα στην πλάτη τους.... Αλλά μάλλον παρεγράφησαν και αυτά μαζί με τα χρέη :twisted:
 
Malta ... yiok

Γραφτηκε στη http://www.zougla.gr στις 08/04 οτι ο Τουρκος πιλοτος εχασε τον προσανατολισμο του και προσγειωσε το αεροπλανο σε λαθος αεροδρομιο. (Σε στρατιωτικο αεροδρομιο)
Δεν το ειδα να αναφερεται πουθενα αλλου. Αν καταφεραν οι γειτονες να το κανουν γαργαρα, τοτε τους αξιζει ενα .... μεγαλο μπραβο.

=====================================================
Τουρκικό αεροσκάφος προσγειώθηκε κατά λάθος στη Γεωργία
8 Απριλίου 2009, 19:36

Τα όργανα πλοήγησης δε στάθηκαν ικανά, να γλιτώσουν τον κυβερνήτη αεροσκάφους τύπου Boeing 737 των Τουρκικών Αερογραμμών, ο οποίος από λάθος εκτίμηση το προσγείωσε σε βάση της γεωργιανής Πολεμικής Αεροπορίας, όπως ανακοίνωσαν οι υπεύθυνοι της αεροπορικής εταιρείας.
Το αεροσκάφος που εκτελούσε την πτήση Κωνσταντινούπολη - Τιφλίδα με 69 επιβάτες, άρχισε να πετάει πάνω από την πόλη, όταν ο Τούρκος κυβερνήτης έκανε τραγικό λάθος και προσγείωσε το αεροσκάφος σε αεροπορική βάση της Τιφλίδας, που βρίσκεται σε απόσταση 16 χιλιομέτρων από το διεθνές αεροδρόμιο της Τιφλίδας και η οποία το καλοκαίρι βομβαρδίστηκε από ρωσικά πυρά.
Μόλις ο Τούρκος κυβερνήτης προσγειώθηκε στο βομβαρδισμένο διάδρομο προσγείωσης κατάλαβε το λάθος του.
Αυτή την ώρα, στην αεροπορική βάση έχουν σπεύσει αξιωματικοί της Αεροπορίας της Γεωργίας και πραγματοποιούν έρευνες. Οι 69 επιβάτες της πτήσης κρατούνται μέσα στο αεροσκάφος για λόγους ασφαλείας.
 
Re: Εurocypria

Eurocypria awarded as the best charter airline
31.03.09

Eurocypria has been awarded as the best charter airline for 2008 by Krakow Airport.

The event took place in Krakow on the 5th of March during which Krakow Airport awarded the best airlines for the year 2008. Ms. Georgia Boumbouralaki attended the event and received the award on behalf of Eurocypria.
This award, proves once more that the ongoing efforts of Eurocypria staff make it possible for this first charter airline of Cyprus, to keep it's high standards, both inland and abroad.
The management of Eurocypria as well as the staff, will ensure that through hard work and dedication, the stable and upward progress of the company will continue, for many future awards.

http://www.eurocypria.com/main/default. ... ItemID=244
 
Re: Athens airways

cabincrew4ever":1x9id1w6 said:
Μετα φταιω εγω που τα παιρνω ? Τι ανευθυνοτητες Θεε μου ... Μια εταιρεια που σεβεται τον εαυτο της δεν πεταει οτι της κατεβει στο κεφαλι. Εδω δεν εχει βγει ακομα απο το αβγο και λεει τι θα κανει το 2010. Ας παρει πρωτα σωστα πληρωματα που να ξερουν να κανουν τουλαχιστον αναγγελιες (εδω φαινεται με τι διαφανεια εγιναν οι προσληψεις) και μετα βλεπουμε ...
συμφωνω μαζι σου!!!!!! :great:
 
Re: Θέσεις εργασίας στη Νέα Ολυμπιακή από τη MIG.

re paidia ti einai to ref number?
 
Re: Κύπρος: Παρενοχλήσεις Αεροσκαφών με Laser

Εχω και εγω απ'αυτα τα πραγματα αλλα δεν γνωριζα οτι ειναι τοσο δυνατα,τι να πω,οτι σε κοντινη αποσταση σε τυφλωνουν ναι αλλα πανω στο αεροπλανο......
 
Re: Κύπρος: Παρενοχλήσεις Αεροσκαφών με Laser

? :?:
 
Re: Olympic leased aircraft 2009

Δηλαδή το Σεπτέμβριο παίζει να πετάξω για FRA με κάτι τέτοιο...Αν το ήξερα,θα έψαχνα για άλλη εταιρεία,αν και με εξυπηρετούσε και η τιμή και η ώρα άφιξης στην Φρανκφούρτη...
 
Re: Frequency scanner / AirBand

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΚ 2006 ΔΟΥΛΕΥΩ ΤΟ ΑCARS.
ΑΣ ΓΡΑΨΩ ΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΟYS ΦΙΛΟYS
ΓΙΑ ΤΟ ACARS ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ:
ΔΕΚΤΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ VHF NA EXEI AIR BAND 118.000-136.000 KHZ ΚΑΙ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΟΣΗ ΑΜ
TO ACARS ΔΟΥΛΕΥΕΙ 131.725 ΚΗΖ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ
KAI ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΚΕΡΑΙΑ
ΤΟΥ ΔΕΚΤΗ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΟΥΡΑΝΟ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΕΙΑ ΕΠΑΦΗ
ΜΕ ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ Η ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ Η ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ
ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΟΥ Η ΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ 131.725 ΕΛΑΒΑ ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ
Η ΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΦΕΔΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ
ΜΗΝ ΣΑΣ ΜΠΕΡΔΕΨΩ. ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 131.725 ΜΟΝΟ.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΝ ΔΕΚΤΗ. ΧΡΕΙΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ 4 ΔΕΚΤΕΣ ΕΙΜΑΙ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ
SV2LZI ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΛΗΨΗ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΤΑ
ΠΑΚΕΤΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΟΣΗ ΑΜ.
ΤΟ FT-100 TO FT-856 KAI TO TH-D7 ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΗ ΣΕ ΑΛΛΕΣ
ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΩΝ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ ΔΕΝ ΑΠΕΔΩΣΑΝ, ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ
ΚΕΡΑΙΑ ΟΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΕΙΞΑ ΣΤΟ TH-F7.
ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΑ ΠΑΚΕΤΑ ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΚΑΙ
ΣΩΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΛΑΘΗ, ΣΧΕΔΟΝ ΜΗΔΕΝΙΚΑ.
ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΔΕΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΔΕΚΤΗ ΜΑΣ Η ΤΟΥ SCANNER
ME THN ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΗΧΟΥ [ΜΟΝΟΦΩΝΙΚΟ ΒΥΖΜΑ ΣΤΟΝ ΔΕΚΤΗ - ΚΑΛΩΔΙΟ
ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΗΧΟ - ΣΤΕΡΕΟΦΩΝΙΚΟ ΒΥΖΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ
ΣΤΑ ΔΥΟ ΚΑΝΑΛΙΑ ΗΧΟΥ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΦΩΝΑ ΤΟΥ PC.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ KRACARS ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ
ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ DOS ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΔΙΝΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΣΑΝ ΔΟΚΙΜΗ ΔΟΥΛΕΥΕΙ
ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΗΧΟΥ.
Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΔΕΚΤΗΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΚΑΙ Η ΚΑΡΤΑ ΗΧΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ
ΠΟΥ ΑΚΟΥΤΕ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ 131.725 ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ
ΚΑΛΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΤΕ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΗΧΟ ΤΟΥ ACARS ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΛΑΘΗ. ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΜΕ
ΑΛΛΑΖΟΥΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΚΤΗ ΜΑΣ

[13/04/2009 11:29:23]
*<SYN><SYN><SOH>2.SX-DVV<NAK>SA8<STX>S02AA304030EV080839V<ETX>'f<DEL>
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .SX-DVV
Message label: SA Block id: 8 Msg. no: S02A
Flight id: A30403
Message content:-
0EV080839V

[13/04/2009 11:29:25]
*<SYN><SYN><SOH>H.SX-DVP<NAK>SA6<STX>S02AA306100EV------V<ETX>{y<DEL>
ACARS mode: H Aircraft reg: .SX-DVP
Message label: SA Block id: 6 Msg. no: S02A
Flight id: A30610
Message content:-
0EV------V

*<SYN><SYN><SOH>H. ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΣ
ΤΟΥ PC TOY ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟ PC ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
SX-DVV ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ
SX-DVP ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ
A30403 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ
A30610 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ
ΑΝ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΜΑΘΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΕΛΕΙΞΑ.
ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΔΟΥΛΕΥΩ ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2
ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΚΕΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΙΣΚΗΣ ΚΑΙ ΣΠΑΣΜΕΝΟ.
ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ
ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΕΙΣ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
ΕΠΙΣΗΣ ΔΟΥΛΕΥΨΑ ΚΑΙ ΤΟ WACARS. ΔΕΧΕΤΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΚΤΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΜΗΝΗΜΑΤΑ ΒΑΣΙΚΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙ ΣΤΟ ΧΑΡΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ.
ΕΠΙΣΗΣ ΔΟΥΛΕΨΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ACARSD.95 ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΤΑ ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ.
ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΨΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ
ΤΙΣ ΠΕΡΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ.
ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2 ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΕ ΤΟΝ ΗΧΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΦΩΝΑ
ΑΝ Η ΜΠΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ, ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η ΜΠΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΚΕΤΑ ΤΟΤΕ ΡΥΘΜΙΖΟΥΜΕ
ΤΟΝ ΗΧΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΗΧΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ.
ΑΦΟΥ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ POSFIX
TO ΟΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΑΨΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2
ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ
ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΣΤΟ ΧΑΡΤΗ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ
ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΝΑ ΕΥΡΩΠΗΣ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΝΑ ΣΤΙΓΜΑΤΑ.
ΒΡΗΤΕ ΤΟ POSFIX-SBS ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΙΓΜΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ
ΤΟ SBS-1 ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
YΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ AIRNAV SUITE 4 ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ. ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ SERVER.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2 ΓΙΑ ΚΑΘΕ
ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ

ACARS mode: H Aircraft reg: .SX-DVS [Airbus A-320-232 A320 3709 L2J 4692D3
AEE [A3] Aegean Airlines 2008]
Message label: SA Block id: 5 Msg. no: S01A
Flight id: A30832 [Athens (ATH) 11:15 TO Frankfurt (FRA)
TO Hamburg (HAM) Aegean Airlines]
Message content:-
0EV------V
-------------------------------------[13/04/2009 12:15]

ΑΥΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΑΡΤΗ ΑΠΟ ΤΟ POSFIX

ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ACARS ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΔΙΑΚΤΡΙΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ SX-DVS
ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ, ΝΑ ΒΡΗ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΥΤΑ, ΤΑ ΠΕΡΑΣΑ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΑ
ΑΡΧΕΙΑ aircraft.wdf
SX-DVS=Airbus A-320-232 A320 3709 L2J 4692D3 AEE [A3] Aegean Airlines 2008
ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ
routes.wdf
A30832=Athens (ATH) 11:15 TO Frankfurt (FRA) TO Hamburg (HAM) Aegean Airlines

ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΒΑΖΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ, ΜΟΝΟΝ
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΣΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΑΕGEAN TA ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.

ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΜΟΥ
ΤΟ 2009 ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.



ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ
ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ACARS ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ
ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΨΑΞΑ.
ΠΑΝΤΑ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ACARS ΜΕΣΩ VHF EKEI EINAI ΤΟ ΚΑΛΟ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΟ SBS-1 ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΕΧΕΙ 500
ΜΕ 600 ΕΥΡΩ ΣΑΝ ΑΡΧΗ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΚΕΙ ΠΙΑ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΡΙ ΤΑ ΠΕΡΝΕΙΣ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ
 
Top